Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Система нічного бачення в автомобіль

Dmode

Рекомендовані повідомлення

Чи стикався хтось як реалізують рух авто в темноті без фар? Є потреба розібратися в темі щоб допомогти знайомим захисникам збільшити їх шанси на виживання в нічний час.

Наскільки розумію ставиться просто камера або на даху,  капоті, чи перед решіткою радіатору. І монітор в салон. Ну і інфрачервона підсвітка або в самій камері або окремим ІЧ прожектором. Виникає купа питань:

1. який має бути кут обзору в камери з точки зору досвіду експлуатації таких систем? 

2. яка бажана роздільча здатність камери?

3. яка має бути світлочутливість камери?

4. чи треба шукати камеру без ІЧ фільтру?

5. яка бажана роздільча здатність монітору?

6. який бажано брати розмір монітору?

7. яка має бути потужність підсвітки?

6. чи існує якась межа потужності ІЧ підсвітки після якої від неї більше шкоди ніж користі? (з точи зори виявлення ворогом)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

https://www.youtube.com/results?search_query=система+ночного+видения+для+автомобиля

мені здається, професійні системи працюють без ІЧ підсвітки.

А аматорські можна зробити видаливши УФ фільтр зі звичайної чутливої камери і підсвітивши об'єкт ІЧ підсвіткою.

Змінено користувачем yur43
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Як на мене з точки зору мінімізації затрат краще брати звичайний бінокулярний ПНБ (НЕ тепловізор) з кріпленням на каску. Інакше знадобиться купляти окрему систему в автівку, і окрему для пішого пересування. Ну і автівка на фронті - витратний матеріал, немає сенсу вкладати в неї багацько коштів, великий ризик що більше ніж декілька місяців вона не проживе. Також важливо ще в тилу переконатися що абсолютно всю підсвітку в салоні можна відключити - навіть підсвітка кнопок дуже сильно "забиває" картинку в ПНБ. Те саме стосується габаритів і стоп-сигналів. В ідеалі мати в салоні додатковий перемикач: режим "фронт" (вся підсвітка і стоп-сигнали відключені) і режим "ППД" - все працює штатно. З ІЧ підсвіткою я б не бавився - якщо у ворога є ПНВ, підсвітка буде демаскувати автівку не менше ніж увімкнені фари.   

  • Лайк 4
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 03.10.2022 в 11:13, yur43 сказал:

А аматорські можна зробити видаливши УФ фільтр зі звичайної чутливої камери і підсвітивши об'єкт ІЧ підсвіткою.

Принцип я розумію, хотілося б заощадити час на експерименти, і отримати поради від того хто практично з таким стикався. Бо роблять таке з дешевих моніторів і камер.

В 03.10.2022 в 11:13, yur43 сказал:

мені здається, професійні системи працюють без ІЧ підсвітки.

Так там тепловізійні матриці в камері. Коштує дуже дорого.

8 часов назад, Perforator21 сказал:

Як на мене з точки зору мінімізації затрат краще брати звичайний бінокулярний ПНБ (НЕ тепловізор) з кріпленням на каску.

Ясно що фабричний ПНБ (без підсвітки) кращий за "колгоспну" систему в авто. Але хіба він вирішує задачу коли перед ним скло? А їздити без лобового не варіант. 

8 часов назад, Perforator21 сказал:

немає сенсу вкладати в неї багацько коштів, великий ризик що більше ніж декілька місяців вона не проживе

Камера з ІЧ підсвіткою і монітором питання декількох тисяч грн, якщо самому зібрати. Якщо купляти готове то якось занадто дорого хочуть.

8 часов назад, Perforator21 сказал:

З ІЧ підсвіткою я б не бавився - якщо у ворога є ПНВ, підсвітка буде демаскувати автівку не менше ніж увімкнені фари.

Так це я в курсі. Але як мені пояснили, вони тоді мають вибір чи пробувати їхати ніч у повній темряві що дуже слабий варіант. Або включити світло, що ще гірше бо тоді їх побачить будь-хто навіть без обладнання. Чи використати систему з ІЧ підсвіткою, і зменьшити коло тих хто зможе їх засікти, тільки для тих в кого є відповідне обладнання. 

Змінено користувачем Dmode
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 часов назад, Dmode сказал:

Ясно що фабричний ПНБ (без підсвітки) кращий за "колгоспну" систему в авто. Але хіба він вирішує задачу коли перед ним скло? А їздити без лобового не варіант.

ПНБ черз скло працює аж бігом, тепловізор - ні.

  • Лайк 4
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 часов назад, Dmode сказал:

Бо роблять таке з дешевих моніторів і камер.

Роблять. Виходить нікому не потрібне лайно.

5 часов назад, Dmode сказал:

Так там тепловізійні матриці в камері. Коштує дуже дорого.

Там болометри. Коштує відповідно якості отримуваного зображення.

5 часов назад, Dmode сказал:

Але хіба він вирішує задачу коли перед ним скло? А їздити без лобового не варіант. 

Коли хоч перед камерою, хоч перед тепловізором скло - не видно нічого. Ні камеру, ні тепловізор не ставлять в салоні автомобіля.

5 часов назад, Dmode сказал:

Якщо купляти готове то якось занадто дорого хочуть.

Це ще небагато хочуть. Особливо, якщо враховувати, що нічого майже не буде видно і пропонується відверте лайно.

5 часов назад, Dmode сказал:

Чи використати систему з ІЧ підсвіткою, і зменьшити коло тих хто зможе їх засікти, тільки для тих в кого є відповідне обладнання. 

Щоб бачити хоча б щось на 20 м, потрібен досить потужний ІЧ-прожектор. Це якщо йти по принципу застосування камери, яка просто чутлива до ІЧ-випромінювання. Користі мало, бо видно реально дуже погано і зображення неінформативне. У чому його неінформативність? Саме у невеликій відстані, на якій доступне зручне користування у реальних умовах. ІЧ-прожектор видно з БПЛА у тепловізор за десяток кілометрів. Більше того, є маса портативних детекторів ІЧ-випрмінювання, які є у багатьох ворожих солдатів. Крім цього, "нічне" бачення з ІЧ підсвіткою не дозволяє побачити ні лід, ні воду на дорозі, ні замасковані (закопані) міни, ні засідку в кущах.
Фірма Flir випускає тепловізійні модулі, які призначені для становлення на автомобіль. Наскільки я знаю, на BMW і Mercedes-Benz це була стандартна додаткова опція для люксових моделей. Ставляться під радіаторну решітку. Реально саме їх перевіряв я задовго до війни. Мишу у полі видно за 50-100 метрів. Прекрасно видно людину, яка сидить на узбіччі за кущем. Видно всі вибоїни, лід і воду на дорозі. У багатьох випадках у такий тепловізор видно місця установки мін на дорозі.

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

варіанти тепловізорів

www.aliexpress.com/item/1005004658502467.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.59d52d20b5Tmfw&ad_pvid=202210041020361602654980254200030842737_2&s=p

www.aliexpress.com/item/1005003686685913.html?spm=a2g0o.detail.1000014.26.776e3147sH5Jss&gps-id=pcDetailBottomMoreOtherSeller&scm=1007.40000.303900.0&scm_id=1007.40000.303900.0&scm-url=1007.40000.303900.0&pvid=e7bb55fe-c3af-406d-ba55-d569815f8690&_t=gps-id:pcDetailBottomMoreOtherSeller,scm-url:1007.40000.303900.0,pvid:e7bb55fe-c3af-406d-ba55-d569815f8690,tpp_buckets:668%232846%238108%23183&pdp_ext_f={"sku_id"%3A"12000029334063144"%2C"sceneId"%3A"30050"}&pdp_npi=2%40dis!UAH!12916.46!8654.17!!!!!%40211b441e16649045283041561e3f0e!12000029334063144!rec

практичні моменти 

 

Змінено користувачем yur43
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 1 місяць потому...

В Одесі група волонтерів "Технарі" розробила прилад нічого бачення "Сова 0.2", за допомогою якого бійці ЗСУ зможуть їздити ввечері та вночі без ввімкнених фар.t.me/c/1450213869/32398

 

Змінено користувачем vbb
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 часов назад, vbb сказал:

t.me/c/1450213869/32398

по посиланню повідомлення: "це приватний канал" і все.

Знайшов в гуглі посилання на новину. Виглядає що це така ж примітивна система про яку я питав, тобто з активною демаскуючою підсвіткою.

Змінено користувачем Dmode
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...