Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Будинок біля річки десь під Житомиром

Falwar

Рекомендовані повідомлення

Помітив, що другий поверх охолоджується значно швидше ніж перший, навіть у кімнатах з теплою підлогою. Чи можна зробити висновок, що теплоізоляція теплої підлоги на першому поверсі хороша і цоколь утеплювати нема сенсу? 

Нагадаю, що стеля другого поверху утеплена 300 мм мінвати. 

image.png.499dfc864ed89708f728990ce5f7b2b9.png image.png.ce51c8b0f89c968485ec0c2fa17c9ef0.png

Змінено користувачем Falwar
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 минуту назад, Falwar сказал:

Уявіть, що зранку, коли ви прокидаєтеся, хочете не лише прокинутися в теплій кімнаті, а й ступати босою ногою по теплій підлозі. Розумний дім за алгоритмами підбере оптимальні температури як повітря, так і підлоги в залежності від вашого розпорядку дня. 

Враховуйте, що прогрівання стяжки інертне. Якщо ви вручну плануватимете температуру носія на запланований час, щоб прогріти підлогу, то у вас не вийде скоріш за все отримувати однакову комфортну температуру. 

Дуже притянутий приклад. Без підлогового датчика теж реалізуються. В нічні часи приспускаємо температуру повітря (і для сну корисно), під ранок повертаємо температуру.

І навіть краще, тому що не перегріється повітря в кімнаті і буде тепла підлога.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

21 хвилину тому, BAV_Lug сказав:

Дуже притянутий приклад. Без підлогового датчика теж реалізуються. В нічні часи приспускаємо температуру повітря (і для сну корисно), під ранок повертаємо температуру.

І навіть краще, тому що не перегріється повітря в кімнаті і буде тепла підлога.

А якщо одна ніч температура на вулиці - 1, а іншої ночі -20, - чи буде у вас на ранок однаково комфортна температура підлоги і повітря? 

Як на мене, правильна система повинна враховувати температурну динаміку як підлоги, так і повітря, щоб мати можливість правильно реагувати і обирати температуру теплоносія. 

Але це в теорії. Як буде на практиці - експерименти покажуть. 

Є отаке налаштування. Хочеться вірити, що інженери його правильно реалізували:

 

image.png.31ff9238c43ff84be927ff1d09877524.png

І ще одне, на моїх скрінах ви могли помітити, що температура у санвузлі дещо вища за задану, але контур відкритий. Це тому, що температура підлоги низька і логічно її прогріти. Якщо у вас нема датчика в стяжці, то як система зрозуміє, що контур потрібно відкрити?

 

П.С. дискутую з Вами як теоретик, бо практичного досвіду поки що не маю. Але не думаю, що більше датчиків - гірше, аніж менше.

Змінено користувачем Falwar
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

54 хвилини тому, Falwar сказав:

ступати босою ногою по теплій підлозі. Розумний дім за алгоритмами підбере оптимальні температури як повітря, так і підлоги

Навряд чи так вийде, для босоніж мінімальна поверхні 24 (оптимальна 26-28), при такій температурі повітря буде вище 28, ну і датчик підлоги напевно стоїть вглибині стяжки, а не на поверхні, ну і судячи з налаштувать головна (Comfort) температура повітря, а не підлоги

Змінено користувачем normal
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Як на мене, зависока температура подачі, буде перегрів.

Датчики не калібровані , тому порівнювати між собою не варто. Підлаштуєте покімнатно, коли почнете жити.

При викладанні плитки, думаю, не варто гоняти тп в тій кімнаті, ще й в режимі старт-стоп

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

59 минут назад, Falwar сказал:

А якщо одна ніч температура на вулиці - 1, а іншої ночі -20, - чи буде у вас на ранок однаково комфортна температура підлоги і повітря? 

Як на мене, правильна система повинна враховувати температурну динаміку як підлоги, так і повітря, щоб мати можливість правильно реагувати і обирати температуру теплоносія. 

Але це в теорії. Як буде на практиці - експерименти покажуть. 

Є отаке налаштування. Хочеться вірити, що інженери його правильно реалізували:

 

image.png.31ff9238c43ff84be927ff1d09877524.png

І ще одне, на моїх скрінах ви могли помітити, що температура у санвузлі дещо вища за задану, але контур відкритий. Це тому, що температура підлоги низька і логічно її прогріти. Якщо у вас нема датчика в стяжці, то як система зрозуміє, що контур потрібно відкрити?

 

П.С. дискутую з Вами як теоретик, бо практичного досвіду поки що не маю. Але не думаю, що більше датчиків - гірше, аніж менше.

Работает криво эта функция.

У меня датчик температуры + терморегулятор в каждой комнате, за пару дней отрегулировал.

До этого получал или перегрев (жарко), или недогрев. 

П.С. У вас старая версия данфос?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 годину тому, bulaniy.sv сказав:

П.С. У вас старая версия данфос?

Ви маєте на увазі покоління? Так, ще перше, дротове. У другого покоління вже бездротові регулятори.

Ми вже обговорювали раніше в темі. Ваш експіріенс з системою також є на попередніх сторінках :) Свій досвід та спостереження буду викладати в темі.

 

До речі, у вас був звичайний Danfoss чи Programmable, у якому є ще й режим прогнозу? Якщо останній, то не дивно, що у вас з ним були проблеми :)
 image.png.3f6bd9c586343037731f57ba0d511a3f.png

Змінено користувачем Falwar
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

44 хвилини тому, shneider_vova сказав:

Як на мене, зависока температура подачі, буде перегрів.

Перегрів теплої підлоги? Не буде, на колекторі термостат обмежить температуру. Висока температура буде йти лише в радіатори, доки система контур не перекриє. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 години тому, Falwar сказав:

Перегрів теплої підлоги? Не буде, на колекторі термостат обмежить температуру. Висока температура буде йти лише в радіатори, доки система контур не перекриє. 

Так яка температура подається в підлогу?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 хвилини тому, shneider_vova сказав:

Так яка температура подається в підлогу?

Якщо не помиляюся, 40 градусів - обмеження на гребінці. Але, як видно на скріншотах з налаштувань настінного регулятора, максимальна температура підлоги - 35 градусів. При необхідності можна обмежити.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 12.01.2024 в 10:59, Vstar сказал:

У мене лише на господарські потреби (у період без опалення та кондиціонування) виходить 600 квт/міс = 7200 / рік.

Це не про що не каже. Мої ціфри цілком вписуються в умовні 12000кВт/год за рік, яки взяв для розрахунку ТС. Будинок 135м2. 12527кВт/год за 2023р.

Спойлер

250583481_.png.f2c99f2ccbebbc583b3e86a9aa05b7e9.png

В 12.01.2024 в 11:50, apereverzev сказал:

Нынешние тарифы, ИМХО, долго не протянут. Через 3-4 года нас ждет новая реальность, где живые будут завидовать мертвым люди будут стараться навесить столько солнечных панелей, сколько поместится на крыше) Или делать обмен большого дома на небольшую квартиру в хорошо утепленном многоквартирном доме. 

Тобто я зміни навіть не побачу, бо вже зараз чи не тритина сусідів мають СЕС. Відмовляються від городів й встановлюють на всю ділянку панелі. Досі жодного не знайшов, хто б похизувався що хоча б близкий до межі окупністі... Більшисть з них мешкає в дуже старих будинках.

В добре утепленому сучасному будинку бувають управляючи компанії, яки теж хочуть заробляти. І взагалі зачинену прибудинкову територію, ворота, паркан та інше за чий рахунок тримають в справному вигляді?

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Друзі, а підкажіть таку штуку: чи може майстер контроллер Данфоса виступати в ролі термостата для котла? Типу якщо є потреба в нагріві і відкритий бодай один контур - вмикаємо котел, а якщо всі контури перекриті - вимикаємо. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 19.01.2024 в 23:00, Falwar сказал:

Друзі, а підкажіть таку штуку: чи може майстер контроллер Данфоса виступати в ролі термостата для котла? Типу якщо є потреба в нагріві і відкритий бодай один контур - вмикаємо котел, а якщо всі контури перекриті - вимикаємо. 

Якщо мова про айкон то може, але якщо другий то там треба старшу модифікацію. У першого наче як всі можуть

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 19.01.2024 в 23:00, Falwar сказал:

Друзі, а підкажіть таку штуку: чи може майстер контроллер Данфоса виступати в ролі термостата для котла? Типу якщо є потреба в нагріві і відкритий бодай один контур - вмикаємо котел, а якщо всі контури перекриті - вимикаємо. 

У меня и на первом и последнем работает по такому принципу.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Обклав плиткою санвузол другого поверху. Обрав знову саму дешеву 60*30 зі Звягеля - Cersanit. Майстер казав, що геометрія хороша. На вигляд мені теж дуже подобається (фото з дешевого телефону якісно відтінки не передасть, на жаль). Біде і унітаз ще запаковані. Меблі, змішувачі і русникосушка будуть пізніше. 

Далі думаю зробити натяжні стелі в санвузлах. 

Увага! В кого подібне планування, рекомендую змішувач на ванну робити на лівій стіні, а не фронтальній. Бо вибір кутових ванн для такого варіанту (ногами до змішувача) досить обмежений. 

IMG_20240130_183451.thumb.jpg.ded960a7353295f7d1280e30498ed94c.jpg

IMG_20240130_183409.thumb.jpg.a1e4776570fe455aca816ec3dc3e2f04.jpg

IMG_20240130_183333.thumb.jpg.4047bc6ca0fe94c084492ec93fe022fe.jpg

Змінено користувачем Falwar
  • Лайк 13
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 3 тижні потому...

У лютому грандіозного поки нічого не робиться ще. Поставив пластикові підвіконня на вікна:

IMG_20240221_125612.thumb.jpg.68309dd13e4305162ced0b1bd276c798.jpg

Над сходами і в топковій підвіконня зробив з керамогранітної плитки, щоб не скрадався простір:

IMG_20240221_124744.thumb.jpg.67a05556b59d2c94b68161a36f13eaa8.jpg

Також робляться дверні відкоси і шпаклюються всілякі штроби. 

IMG_20240221_130000.thumb.jpg.01c07abd33a3a9145e48c419158d9021.jpg

Потрібно ще запінити щілини між кімнатними перегородками і підшивкою стелі, щоб не гуляв вітер між кімнатами. Далі можна думати про натяжні стелі, шпалери і ламінат на другому поверсі. 

  • Лайк 12
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 4 тижні потому...

Щось псіханув і зробив натяжні стелі по всім кімнатам, а не лише на другому поверсі як планував спочатку. Звичайні матові білі стелі, без тіньових профілів. Результатом дуже задоволений! 

А ще обрав бюджетне освітлення без новомодних трекових систем і діодних стрічок - теж дуже сподобалося! 

Накладні точкові світильники хоч дешеві дуже, але на мій смак дуже класні. Точно прикольніші, ніж врізні. 

IMG_20240315_181433.thumb.jpg.0e10a5bba3aa7da2b96edf340f9fdf66.jpg

  • Лайк 11
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Друзі, потребую поради від колективного розуму. Один з наступних етапів буде укладання ламінату на підлогу другого поверху. Чи варто робити все одним контуром, чи розбити по кімнатам з порожками? Уявляю плюси, мінуси і ризики кожного підходу, але хочу вашу думку почути. 

Також був би вдячний за пораду хорошого виробника ламінату і як би ви робили міжкімнатні стики при виборі другого підходу? 

Screenshot_2024-03-17-13-09-34-581-edit_com.android.chrome.thumb.jpg.f34c651b5f535742825ee8ccd659ee1d.jpg

Змінено користувачем Falwar
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

10 часов назад, Falwar сказал:

мінуси і ризики кожного підходу, але хочу вашу думку почути

в квартирі (шось біля 50м2) зробив колись ламінат на всю поверхню одним шматком - розійшовся за перший рік в декількох місцях, другий раз би таку дурь точно не робив. Порожки люмунієві звичайно страшні але мені здається мають бути якісь більш естетичні примикання (хоча може і не, з ламінатом діла останні 10 років не мав)

  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

18 часов назад, Falwar сказал:

Друзі, потребую поради від колективного розуму. Один з наступних етапів буде укладання ламінату на підлогу другого поверху. Чи варто робити все одним контуром, чи розбити по кімнатам з порожками? Уявляю плюси, мінуси і ризики кожного підходу, але хочу вашу думку почути. 

Також був би вдячний за пораду хорошого виробника ламінату і як би ви робили міжкімнатні стики при виборі другого підходу? 

Screenshot_2024-03-17-13-09-34-581-edit_com.android.chrome.thumb.jpg.f34c651b5f535742825ee8ccd659ee1d.jpg

Все ж треба розмикати. В мене ламінат. По кімнатам розділяв і все ок. А ось кухня-гостьова виходить в коридор таким чином, що є цільна смуга біля 8-9 м. Приходиться періодично «підбивати» дошки, бо розходяться по швам (зазвичай початок і кінець опалювального сезону). 

  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 17.03.2024 в 13:17, Falwar сказал:

з порожками?

Порожки это ложка дегтя в любой пол.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 17.03.2024 в 13:17, Falwar сказал:

Чи варто робити все одним контуром

розбити по кімнатам, но без поріжків, рівно зарізати, і гарно підігнати до мілімітра. Можна потім засиліконити, або й так залишити.

Змінено користувачем kvintich
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Не кажу, щоб робили одним килимом, але за весь час, починаючи з 90-х років, тільки один раз робили розмикання під дверима в кімнату лише тому, що ремонт робився дистанційно і фірма, що робила ремонт, давала гарантію на ламінат лише в випадку, коли буде розмикання. Накрили пласкою  планкою однієї структури та кольору з ламінатом. В усіх останніх випадках стелили ламінат одним килимом, без розмикання. Але, з огляду на недавню тему, де "специ" не розуміють, як можна покласти ламінат і на стиках з плиткою(як приклад), або взагалі, обійтись без фанери чи , Господи прости, ОСБ, я зрозуміла, щоб класти ламінат одним килимом і тільки на підкладку, без фанери та ОСБ, треба мати  будівельників, в яких руки ростуть не з дупи. Тож на ваше питання можу відповісти, що воно того вартує в разі, якщо впевнені, що не будете мати наслідків.

17.03.2024 в 13:17, Falwar сказав:

Чи варто робити все одним контуром, чи розбити по кімнатам з порожками? Уявляю плюси, мінуси і ризики кожного підходу, але хочу вашу думку почути. 

Самий показовий приклад і по площі, і по часу експлуатації це квартира 105 кв. метрів. Ламінат покладено одним килимом по всій площі, за винятком 2-х санвузлів та плитки в зоні кухні і на вході в квартиру. Дату на світлині видно, квартира вже давно має іншого власника з яким підтримуємо спілкування. Проблем не було ні в мене, ні в них до цього часу. Конкретно тут лежить ламінат вологостійкий Quick-Step. І повторюсь, що таке рішення є цілком на вас. Якщо є сумніви, краще робити так, як кажуть технологічні карти.

Изображение 1064.jpg

Змінено користувачем allanek
  • Лайк 4
  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

хороший ламинат не разойдется. Главное у стен зазоры оставить. Ложили парадор, одним куском в 160м2 по всей квартире. Все было ок.

Могу помочь со скидкой в Витекс-Украина. Себе в новом доме постелил кварц-винил, ламинат поднадоел, твердый, шумный и у меня ТП везде

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...