Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Ограничение тока старта двигателя

sigma_shig

Рекомендовані повідомлення

9 часов назад, sigma_shig сказал:

Це двигун спірального компрессора, якій стискає фреон. Так що я не думаю, що в нього велике навантаження. Але, з іншого боку, 4 кВт теж немало.

Залежить від циклу роботи також

Пуск(струм) компресора залежить від робочого тиску в системі.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Пост из серии как бы недорого обмануть законы физики и запитать маломощним генератором двигатель теплового насоса.
Понятное желание на случай войны иметь автономное отопление.
Увы так не получится. Это не та система которая предназначена для условий выживания. 

Стоимость преобразователя частоты и генератора на 20кВт который нужно будет брать к нему нивелируют все выгоды автономности. 
За эти деньги лучше поставить второй котел на пеллетах, закольцевать его в теплообменник и поставить генератор на 6-7 кВт который будет крутить прокачивающие насосы и вентиляторы поддува. Ну и роутер чтобы не скучно было без интернета сидеть.
Это чисто мое ИМХО. 
Ну а если уж совсем невтерпежь то смотрите в сторону генераторов ассинхронного типа на 9кВт со "стартовым усилением". Они как раз и предназначены для запуска двигателей с большими пусковыми токами. Но даже в режиме "стартового усиления" там генератор может выдать максимум по 30 ампер на каждую фазу. 
Из практического опыта - такие генераторы тянули 4кВт двигатели на стойках автомобильных подъемников на СТО.  Но там стартовые токи (на мех. редукторе) меньше чем на компрессорах. 

 

  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Компрессор винтовой, у него есть переток и за счет этого старт мягкий, в отличие от поршневого. И да, забыли классический вариант пуска звезда-треугольник. Я думаю, задача решаемая.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, Chatter сказал:

Компрессор винтовой, у него есть переток и за счет этого старт мягкий, в отличие от поршневого. И да, забыли классический вариант пуска звезда-треугольник. Я думаю, задача решаемая.

Але ви забули умову задачі -  паспортний стартовий струм 48А 

Мене більше цікавить сам 3ф генератор на компресор 4 кВт. Найменша потужність мабуть кіл на 10, а це вже зайві витрати пального. Якщо раніше вартість 1кВт/год коштувала 12-15 грн, то скільки ж вона буде коштувати в нинішніх умовах? 

Змінено користувачем igorjk
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

19 часов назад, sigma_shig сказал:

Це двигун спірального компрессора, якій стискає фреон. Так що я не думаю, що в нього велике навантаження. Але, з іншого боку, 4 кВт теж немало.

У инверторного спиральника нет таких пусковых как у старстопа , это факт.

Но пуск компрессора под нагрузкой, например работающий выключить и включить сразу - там токи будут многократные.Поэтому стоит защита , пуск после выравнивания давления в контуре

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Для того, щоб не купувати генератор на 15кВт я виришів поставити ПЧ з можливістю обмеження струму. Тому що в мене декілька разів фіксувався струм більш 40А. 

В цьому випадку не може бути швидкого рестарту - так збудована схема, що обов'язково є 3 хвилини до повторного пуску. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

17 минут назад, sigma_shig сказал:

Для того, щоб не купувати генератор на 15кВт я виришів поставити ПЧ з можливістю обмеження струму. Тому що в мене декілька разів фіксувався струм більш 40А. 

В цьому випадку не може бути швидкого рестарту - так збудована схема, що обов'язково є 3 хвилини до повторного пуску. 

То якого гєну ви купуватимете? Сьогодні запитував у пацанів про вартість ПЧ для двигуна на  4 кіла, чистокровний китаєць (invt) десь під десятку гривнюків. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Гену вже замовив - завтра забіраю Matari MX11003E. ПЧ взяв б.у. TWERD з Польщі. Він коштував 4000 грн. Але мені пропонували кітайців (Не пам'ятаю назви - на N починаеться) за 5000грн. Багато було пропозіций від українських виробників по 7-10 тис. 

  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

7 часов назад, Chatter сказал:

страшные вещи вы рассказываете .. 😱

"Ищите и обрящите". Мене підходить і б.у. А цей понравився, тім, що присутні усі необхідні мені функуції і не Кітай. Всеж таки Польщі я довіряю більш. І дуже підробна інструкція. 

  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

14.07.2022 в 20:04, sigma_shig сказав:

Гену вже замовив - завтра забіраю Matari MX11003E. ПЧ взяв б.у. TWERD з Польщі. Він коштував 4000 грн. Але мені пропонували кітайців (Не пам'ятаю назви - на N починаеться) за 5000грн. Багато було пропозіций від українських виробників по 7-10 тис. 

А голимому китайцу "Матари" за 40 тысяч вы доверяете? Они обещают 8,5 кВт (киловатт) на одноцилиндровом двигателе..... Ню-ню. Даже фирменный настоящий Хондовский GX-390 одноцилиндровый движок больше 7,5 кВт выдать не может.
С удовольствием почитаю как этот китайский японец "подружиться" в ПЧ и потянет пуска 4 кВт насоса. Главное шо бы у него днище от натуги не вырвало. 
Вы нам отпишитесь пожалуйста что у вас по факту получилось. 
Пы.Сы. - мой совет - пока не поздно - вертайте "Матари" в зад !.

  • Хаха 1
  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...