Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Ограничение тока старта двигателя

sigma_shig

Рекомендовані повідомлення

Есть трехфазный асинхронный двигатель. По паспорту, рабочий ток 7А, максимальный 10А, а вот стартовый ток 48А. Я собираюсь ставить генератор и эти 48А меня совсем не устраивают. Возникла идея поставить частотник с возможностью плавного пуска и ограничить ток, допустим 15А. Возникает вопрос: а не повредит ли это двигателю? 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Не уверен. УПП снижает ток в 2-2.5 раза. Т.е. будет 20А. Тем более, что эти 20А будут по одной-двум фазам. И это не есть хорошо. Это тоже выше возможности генератора. А смысл? УПП стоит столько же, сколько и частотник. 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

22 часа назад, sigma_shig сказал:

Есть трехфазный асинхронный двигатель. По паспорту, рабочий ток 7А, максимальный 10А, а вот стартовый ток 48А. Я собираюсь ставить генератор и эти 48А меня совсем не устраивают. Возникла идея поставить частотник с возможностью плавного пуска и ограничить ток, допустим 15А. Возникает вопрос: а не повредит ли это двигателю? 

Ще жоден перетворювач частоти не зашкодив електродвигуну.  Ви навіть виграєте - при роботі з  ПЧ немає реактивної потужності. 

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 часов назад, Chatter сказал:

ніт

Ті що "ніт" використовують з малими  стартовими навантаженнями - вентилятори чи запуск з холостого ходу. Та і ціна для  15-18А  під десятку тисяч гривень не дуже порадує. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 часов назад, Chatter сказал:

ніт

Так! По моїх параметрах (4кВт, 3 фази) з УПП я знайшов тільки якісь IHT (я не знаю таку марку) за 4000грн а потім зразу Sсhneider за 8000грн. Ця різниця ще більш говорить за те, що цей IHT - якесь... Кітайский частотник стартує от 5000. Українськи от 7000. Тобто ціни майже однакові. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

23 часа назад, igorjk сказал:

Ще жоден перетворювач частоти не зашкодив електродвигуну.  Ви навіть виграєте - при роботі з  ПЧ немає реактивної потужності. 

А що буде, коли двигун встав в "закороченую" позіцию і, в звичайному підключенні він потребує струм в 5-6 номіналів, а частотник йому не дає? Він просто не стартанет чи буде розкручуватись повільно?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 часа назад, sigma_shig сказал:

А що буде, коли двигун встав в "закороченую" позіцию і, в звичайному підключенні він потребує струм в 5-6 номіналів, а частотник йому не дає? Він просто не стартанет чи буде розкручуватись повільно?

Не зовсім розумію поняття "закороченую" позіцию". 

Якщо з двигуном щось відбудеться, типа аварії, то частотник теж стане в аварію. Функції ПЧ дозволяють навіть контролювати температуру підшипників двигуна. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Мабуть я погано пояснив. Я заміряв споживання струму при старті. Майже половина стартів - струм до 2 номіналів. А вот решта стартів струм 3-5 номіналів. Як я розумію, це залежит від розположення колектора та щіток. Припустимо, що зараз таке положення, що струм буде 5 номіналів. І що буде, якщо я обмежую струм на частотнике. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, sigma_shig сказал:

Мабуть я погано пояснив. Я заміряв споживання струму при старті. Майже половина стартів - струм до 2 номіналів. 

Яким чином заміряли? Навіть при ХХ старт буде більшим. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, sigma_shig сказал:

 Як я розумію, це залежит від розположення колектора та щіток. Припустимо, що зараз таке положення, що струм буде 5 номіналів. І що буде, якщо я обмежую струм на частотнике. 

Не правильно розумієте. Більшість електромоторів мають безщіткову конструкцію. Старт відбудеться в будь якому випадку, причому без втрати потужності, ну в ПЧ регулювання не по струму, а по частоті. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

41 минуту назад, igorjk сказал:

Яким чином заміряли? Навіть при ХХ старт буде більшим. 

Струмови клещи з фіксацией максімума

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

31 минуту назад, igorjk сказал:

Не правильно розумієте. Більшість електромоторів мають безщіткову конструкцію. Старт відбудеться в будь якому випадку, причому без втрати потужності, ну в ПЧ регулювання не по струму, а по частоті. 

Я не впевнений, може в цьому компрессорі і безщітковий мотор. Все, що знаю "3-х фазний асінхронний". В ПЧ є режім обмеження по струму. В тому випадку, коли струм перевищує ліміт, час плавного пуску автоматично збільшується, тобто нарощування частоти іде повільніше. 

Інструкція

Цитата

Если нагрузка двигателя настолько большая, что ток двигателя достигает установку
параметра 1.12, происходит уменьшение выходной частоты системы. Действие регулятора тока
вызывает удлинение времени запуска ПЧ.
 

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

31 минуту назад, sigma_shig сказал:

Струмови клещи з фіксацией максімума

Може бути більше, бо кліщі не здатні на таку швидкість і рахують середне за якусь кількість періодів. Точніше тільки реєстратором можна спіймати

  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 часа назад, Dalet сказал:

Може бути більше, бо кліщі не здатні на таку швидкість і рахують середне за якусь кількість періодів. Точніше тільки реєстратором можна спіймати

Так, може і більш. По паспорту двігателя номінальний струм 7.3А, стартовий струм 48А. 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 часов назад, sigma_shig сказал:

Все, що знаю "3-х фазний асінхронний

Асінхронний ,значить безщітковий

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 10.07.2022 в 07:57, sigma_shig сказал:

Возникла идея поставить частотник с возможностью плавного пуска

На роботі всі двигуни на обладнанні ,від 10 до 120квт стоять на частотніках ,ще від цього жоден не вмер

20220712_220441.jpg

Змінено користувачем Asot
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 часа назад, dneprstab сказал:

Асінхронний ,значить безщітковий

В общем случае неверно. Существуют щеточные асинхронные двигатели, с фазным ротором.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 11.07.2022 в 07:19, sigma_shig сказал:

Тобто ціни майже однакові. 

Тоді не зрозуміло у чому питання?  ПЧ це самий сучасний засіб керування асинхронними двигунами. Як він може нашкодити? Більше, як таке питання могло виникнути коли вже дійшли до мануалів?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Питання в тому, що двигун розрахован на 50-60Гц та на те, що він може на старті споживати великій струм. А ПЧ йому дае плавний старт (нарощування частоти від 0 до 50Гц за секунди) та обмеження струму. Тобто це не його розрахункові режими. Якщо це даст зніження ККД на ци секунді - хай з ним. Но я чув, що на частоті 10-20Гц він гидко пищить, тобто "щось не те". Ну я розумію, що знижена частота це просто неприємно, але того що буде якщо не дати йому струму - не знаю.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 часа назад, sigma_shig сказал:

Тобто це не його розрахункові режими.

По частоті нема "розрахунку", окрім максимальних обертів (механічна міцність) та теплового навантаження (перегрів). При довготривалій роботі на низьких оборотах може статися перегрів, бо самовентиляція разрахована на номінальні оберти. Ще на асинхронні двигуни ставлять енкодери і вони працюють як "серви для бідних", добре працюють.

 

2 часа назад, sigma_shig сказал:

на частоті 10-20Гц він гидко пищить, тобто "щось не те"

Щось не те з двигуном. Бо це писк ШІМ ЧП, він є на будь якій частоті. В нормі ніякого писку немає.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

9 часов назад, sigma_shig сказал:

Питання в тому, що двигун розрахован на 50-60Гц та на те, що він може на старті споживати великій струм. А ПЧ йому дае плавний старт (нарощування частоти від 0 до 50Гц за секунди) та обмеження струму. Тобто це не його розрахункові режими. Якщо це даст зніження ККД на ци секунді - хай з ним. Но я чув, що на частоті 10-20Гц він гидко пищить, тобто "щось не те". Ну я розумію, що знижена частота це просто неприємно, але того що буде якщо не дати йому струму - не знаю.

Всі ПЧ гидко пищать коли працюють не в режимі байпаса, і чим нижча частота, тим писк сильніший. На будь якій частоті потужність двигуна не змінюватиметься. А от за секунди жоден ПЧ не розжене двигун з великим навантаженням, так що не варто літати в хмарах. 

Змінено користувачем igorjk
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

20 часов назад, Chatter сказал:

В общем случае неверно. Существуют щеточные асинхронные двигатели, с фазным ротором.

Но обсуждаем то мы бесщеточные.

А так в теории да

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4 часа назад, igorjk сказал:

Всі ПЧ гидко пищать коли працюють не в режимі байпаса, і чим нижча частота, тим писк сильніший. На будь якій частоті потужність двигуна не змінюватиметься. А от за секунди жоден ПЧ не розжене двигун з великим навантаженням, так що не варто літати в хмарах. 

Це двигун спірального компрессора, якій стискає фреон. Так що я не думаю, що в нього велике навантаження. Але, з іншого боку, 4 кВт теж немало.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...