TaurosRMK Опубліковано: В середу в 15:32 Поділитись Опубліковано: В середу в 15:32 Поки що не пробував варіант зменшити швидкість шини, але попробував дещо інше. Замість понижуючого DC-DC модуля підключив окремий блок на 5В і від'єднав провід GND між ESP та вентиляторами, все інше без змін. Тепер одна плата MAX31865 працює без помилок, але інша все ще інколи видає помилки, хоча їх значно менше ніж було, може раз в декілька хвилин. Оберти вентиляторів все рівно зчитуються, хоча по схемі від виробника потрібно підключити дроти FG і GND, але я GND від'єднав, а оберти все рівно зчитуються 🤔 Виходить що DC-DC модуль створював перешкоди чи що? А я грішив на контролер 0-10В... Але один модуль все ще з помилками і зараз вже загадка що на це може впливати. Прихований текст Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
vbb Опубліковано: В середу в 16:03 Поділитись Опубліковано: В середу в 16:03 29 хвилин тому, TaurosRMK сказав: Поки що не пробував варіант зменшити швидкість шини, але попробував дещо інше. Замість понижуючого DC-DC модуля підключив окремий блок на 5В і від'єднав провід GND між ESP та вентиляторами, все інше без змін. Тепер одна плата MAX31865 працює без помилок, але інша все ще інколи видає помилки, хоча їх значно менше ніж було, може раз в декілька хвилин. Оберти вентиляторів все рівно зчитуються, хоча по схемі від виробника потрібно підключити дроти FG і GND, але я GND від'єднав, а оберти все рівно зчитуються 🤔 Виходить що DC-DC модуль створював перешкоди чи що? А я грішив на контролер 0-10В... Але один модуль все ще з помилками і зараз вже загадка що на це може впливати. якщо у вас є контроль обертів - це означає, що є якийсь пристрій, який регулює частоту або напругу для вентилятора відповідно до вашого замовлення 0-10 В. Зазвичай це може бути свого роду інвертор або тиристори. вони є відомими джерелами перешкод. Зазвичай для його мінімізації використовують феритові кільця. DC/DC, звичайно, також втрутився Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
TaurosRMK Опубліковано: В середу в 16:50 Поділитись Опубліковано: В середу в 16:50 29 хвилин тому, vbb сказав: якщо у вас є контроль обертів - це означає, що є якийсь пристрій, який регулює частоту або напругу для вентилятора відповідно до вашого замовлення 0-10 В. Зазвичай це може бути свого роду інвертор або тиристори. вони є відомими джерелами перешкод. Зазвичай для його мінімізації використовують феритові кільця. DC/DC, звичайно, також втрутився Ви маєте на увазі саме контроль обертів вентилятора чи пристрій який посилає керуючий сигнал 0-10В на вентилятор? Якщо пристрій, то на схемі він справа, 4 аналогові виходи 0-10В, керуються через RS485. Але фактично напряму з ESP32 він не звязаний, хіба що через RS485, або ж через дроти які йдуть до вентилятора і вертаютсья назад на ESP (сигнал кількості обертів). А якщо про саму схему керування обертами, то тут я не маю доступу, це вмонтовано в самому вентиляторі від виробника, звідти лише виходить 4 дроти (DC 10V, 0-10V, FG (RPM), GND), це EC вентилятори. Тому на це ніяк не можу вплинути. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
vbb Опубліковано: В середу в 17:07 Поділитись Опубліковано: В середу в 17:07 (змінено) 19 хвилин тому, TaurosRMK сказав: 1 година тому, vbb сказав: для його мінімізації використовують феритові кільця. Ви маєте на увазі саме контроль обертів вентилятора 220 теж там підключено? Змінено В середу в 17:09 користувачем vbb Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
TaurosRMK Опубліковано: В середу в 18:08 Поділитись Опубліковано: В середу в 18:08 50 хвилин тому, vbb сказав: 220 теж там підключено? Так, з вентилятора виходить два кабелі, один L/N/PE, а інший керуючий 10V, 0-10V, FG (RPM), GND. Я виявив ще одну неприємність в цьому щиті для вентиляції, але це вже для теми про електрику, опишу там. Не виключно що це якось між собою пересікається і створює перешкоди. Прихований текст Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
vbb Опубліковано: В середу в 18:20 Поділитись Опубліковано: В середу в 18:20 11 хвилин тому, TaurosRMK сказав: Так, з вентилятора виходить два кабелі, один L/N/PE, а інший керуючий 10V, 0-10V, FG (RPM), GND. Я виявив ще одну неприємність в цьому щиті для вентиляції, але це вже для теми про електрику, опишу там. Не виключно що це якось між собою пересікається і створює перешкоди. Приховати вміст спробуйте заземлити його Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
TaurosRMK Опубліковано: В середу в 19:29 Поділитись Опубліковано: В середу в 19:29 42 хвилини тому, vbb сказав: спробуйте заземлити його Зараз це не вийде зробити, тому що вентилятор змонтований в корпус. Потрібно розбирати корпус, але отвір ховаєтсья під монтажним кронштейном і здається десь в області ребра, так що там навіть не вийде просверлити отвір і закрутити гвинт. В теорії до інших гвинтів можна прикрутити заземлення, або навіть до самого кронштейну, але для цього все рівно треба корпус розбирати, що зараз не дуже зручно. Доречі, ці вентилятори я міняв, там були звичайні АС вентилятори, і коли змонтував то перевірив чи все працює. Помітив що індикатор світиться на проводі PE (на кронштейні/корпусі також) і всіх проводах керування, але було підключено в розетку тільки двожильним проводом L/N. Током не билося, але індикатор світив. Потім замінив провід на 3 жильний і на корпусі перестав світитися індикатор, але на проводах 10V, 0-10V, FG, GND все рівно світив. Виходить якщо з проводами L/N на корпусі був якийсь потенціал, але при підключенні з проводом PE він пропав, а той отвір який ви вказали контактує з корпусом, то напевно він зв'язаний якось з внутрішнім проводом PE і ще раз дублювати PE на корпусі може без толку. Хоча можу помилятися. Прихований текст Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
vbb Опубліковано: В середу в 19:56 Поділитись Опубліковано: В середу в 19:56 ви не зрозуміли натяку. всередині вентилятора знаходиться такий собі генератор перешкод, шо дає наводки на все навкруг як боротися з цим - екранування, заземлення, феритові фільтри... киньте землю хоч до якоїсь залізяки шо має гальваничний звязок з мотором заземліть GND екрануйте контрольні проводи з заземленням екрану з одного боку надіньте пару ферітових кілець на 220 лінію, на лінію живлення 24, 5, 10.... додайте конденсатори на лінію живлення 5, 10, 24 в - 10-100пФ зменшення щвидкості - то якщо забити на випромінюваний шум. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз