Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Тактование Ferroli F24D

waddds

Рекомендовані повідомлення

Котел Ferroli F24D domiproject. Двухкомнатная квартира. Одна ветка - кухня, комната. Вторая - туалет, ванная,  вторая комната. В комнатах и на кухне стояли еще старые чугунные радиаторы, в ванной и в туалете самодельные батареи из труб нержавейки (тесть был сварщик). Чугунные батареи после центрального отопления не чистили. В дальней комнате батарея со временем стала вообще плохо греть. Месяца полтора назад я демонтировал чугунные и поставил аллюминий. И еще. До этого на всех батареях стояло по одному шаровому крану на подаче.  Я их снял и поставил радиаторные краны . На обратки под шестигранник , а на подачи с ручкой.  Потом  заполнил систему водой, включил котел. Поначалу вроде бы циркуляция была не очень. Проверил воздух в кранах маевского , все нормальро,  в циркуляционном насосе, тоже вытекала вода,  а не воздух. Насос был на первой скорости, поставил вторую. включил котел. Все рормально  только не греет батарея на конце длинной ветки. Я кранами на обратках ротихоньку прикрывал ближние батареи, добился  чтобы дальняя тоже начала участвовать в работе. Потом периодически включали отопление ненадолго  прогревали и выклюсали. А с пару недель назад включили уже на постоянно. 

 Теперь  вопрос. Мне нп нравится режим работы котла. Работает секунд 30-40, потом стоит минуты две или чкть меньше. И опять цикл повторяется. И давление было чуть больше 1, а пару дней назад подросло и стало чуть меньше  2 кг.

Иожет я ошибаюсь, но вроде бы прошлой зимой он так часто не включался. Могу предположить  что инерционность чугуна побольше и он медленнее нагревается и медленнее остывает и из за этого может чаще включаться. Но все равно  как то подозрительно. Можно что то сделать самостоятельно или нужно специалистов вызывать горелку регулировать?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

13 минут назад, waddds сказал:

Работает секунд 30-40, потом стоит минуты две или чкть меньше.

вы не написали какую температуру на котле поставили.. есть ли у вас комнатный термостат?

похоже нету комнатного выносного термостата, а на котле чтобы типа не жарко было - поставили на 30С..

 тогда чего вы хотите? так и будет через пень колоду работать - только нагрелась немного ода и тут же вырубилось согласно вашим настройкам..

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Регулятор стоит на 50 градусов. Меньше не ставим  потому что 45 минимум, чтобы теплообменник не накрылся.  Комнатного термостата нет.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

12 часов назад, waddds сказал:

Можно что то сделать самостоятельно или нужно специалистов вызывать горелку регулировать?

Для начала почистить фильтр на обратке.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 часа назад, SON сказал:

Для начала почистить фильтр на обратке.

Поддерживаю.

И не мешать котлу работать.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Є два типа "тактування":

- Тип перший - котел вмикається, прогріває підключену СО, після чого вимикається через збільшення Т зворотної води. Це розрахунковий режим роботи. Середня температура системи опалення при цьому буде приблизно дорівнювати налаштуванню котла.

- Тип другий - котел вмикається, за кілька десятків секунд прогрівається, та вимикається, в результаті у систему опалення надходить невелика порція нагрітої води. При цьому ефективна середня температура системи опалення буде значно меншою ніж налаштування котла.

 

Тактування за другим типом виникає у тому випадку, коли витрата води через котел не відповідає потужності пальника. Це може бути, наприклад, через малий переріз трубопроводів системи опалення, через місцеві опори, через засмічений фільтр або через "втому" насосу.

Тож, якщо встановлюєте настінні котли навіть на малих системах опалення (2 кімнатна квартира) - не занижуйте перетину труб. Якщо у вас металоплатикові труби - уважно придивіться до з'єднань - є фасонінка в якій дуже завужені перетини. Ось приклад. А "майстри" можуть наліпити таких 5-6 одиниць на котел. Сам бачив. Як гадаєте, яка буде витрата через такий ось витвір інженерної думки на опалені?

spacer.png

Змінено користувачем mvas78
  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Так, якщо раніше був чавун, де 1,5 л води на кожну секцію, а ви поставили алюміній, де значно менше, то, зрозуміло, що інерційність впала. Якщо це тактування за першим типом, та система прогрівається уся - то нічого вже не поробиш. Хіба що встановити котел із меншою мінімальною потужністю. Конденсаційний би працював та працював. А звичайний двоконтурний так і буде вмикатись та вимикатись :)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Батареи прогреваются все, даже самая дальняя. Но, ведь,  если я правильно понял принцип работы этого котла, то он не должен тупо разжигаться и гореть на максимальной мощности. Есть модуляция пламени, благодаря чему мощность регулируется процессором в зависимости от заданной температуры, скорости нагрева теплоносителя? И это работает  видно в окошко камеры сгорания  как после розжига уменьшается пламя. Насколько корректно регулируется мощность горения - вопрос... Может не хватает диапазона регулирования, может быть попробовать изменить параметры? Например скорость нагрева, ток модуляции? Сервисная инструкция есть, там 17 параметров..

 А фильтр на обратке чистый, я, когда добивался циркуляции через самую дальнюю батарею, проверял его.

Змінено користувачем waddds
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Есть параметр температура обратки, или дельта температур?

сделайте так, чтобы было градусов 15 разница.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 годину тому, waddds сказав:

Батареи прогреваются все, даже самая дальняя. Но, ведь,  если я правильно понял принцип работы этого котла, то он не должен тупо разжигаться и гореть на максимальной мощности. Есть модуляция пламени, благодаря чему мощность регулируется процессором в зависимости от заданной температуры, скорости нагрева теплоносителя? И это работает  видно в окошко камеры сгорания  как после розжига уменьшается пламя. Насколько корректно регулируется мощность горения - вопрос... Может не хватает диапазона регулирования, может быть попробовать изменить параметры? Например скорость нагрева, ток модуляции? Сервисная инструкция есть, там 17 параметров..

 А фильтр на обратке чистый, я, когда добивался циркуляции через самую дальнюю батарею, проверял его.

ІМХО , занадто потужний котел для такої малої сисетми. У мене була схожа проблема доки не поставив програматор. Тепер доки програматор не виключить котел він працює  , і працює на максимальних температурах

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

13 часов назад, Narval сказал:

Есть параметр температура обратки, или дельта температур?

сделайте так, чтобы было градусов 15 разница.

Такого параметра нет. В системе только один датчик температуры в контуре отопления. Вот скриншот всех параметров.

Screenshot_20211125-080844.jpg

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Я об этом уже думал, увеличить програмно паузу между розжигами. Может быть есть смысл скорость нагрева  уменьшить? 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

12 минут назад, waddds сказал:

Я об этом уже думал, увеличить програмно паузу между розжигами. Может быть есть смысл скорость нагрева  уменьшить? 

Не скорость нагрева а мощность до 70% уменьшить на отопление

на кпд это не скажется, но нагревать будет медленнее.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

17 часов назад, andrey_ka сказал:

ІМХО , занадто потужний котел для такої малої сисетми. У мене була схожа проблема доки не поставив програматор. Тепер доки програматор не виключить котел він працює  , і працює на максимальних температурах

А разве не должен выключаться по температуре подачи или обратки? Когда вылазит за установленные пределы.

У меня электрокотел так работает. 

Программатор стоит, но и на котле ограничил температуру подачи 30 градусов. Когда выключаю теплые полы и система работает через байпас - очень быстро температура воды вырастает до около 34-36 и котел выключается, понимает, что нет теплосьема. Хотя программатор даёт команду на нагрев

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4 години тому, Dendnepr сказав:

А разве не должен выключаться по температуре подачи или обратки? Когда вылазит за установленные пределы.

У меня электрокотел так работает. 

Программатор стоит, но и на котле ограничил температуру подачи 30 градусов. Когда выключаю теплые полы и система работает через байпас - очень быстро температура воды вырастает до около 34-36 и котел выключается, понимает, что нет теплосьема. Хотя программатор даёт команду на нагрев

У мене котел простий  двухконтурний димоходний , берета , і при підключені програматора він автоматично гріє воду до 60+ градусів , і в нижчу сторону не регулюється (або я не знаю як це робиться) . І в такому режимі він може працювати до 20хв.  не вимикаючись. За цей час будинок встигає прогрітись , і програматор вимкнути котел . Якщо ж не встигає (великі морози), то автоматика його примусово вимикає на короткий час

( напевне для того , щоб він трохи охолов) , а далі все повторюється знову.  Раніше (до програматора) також тактував як у ТС .

ПС... Для ТС потрібно ставити програматор , і виставляти температуру нагріву на максимум це дозволить котлу працювати довше не вимикаючись від перегріву. А для того шоб котел працював на температурах 30-35градусів , потрібно збільшувати плошу радіаторів , щоб теплоносій встигав охолоджуватись ІМХО.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

13 хвилин тому, naupv сказав:

Тактування для котла ніякої шкоди не несе, крім психостану деяких людей.

Але вказує на те , що система як мінімум не правильно спроєктована.

  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

37 хвилин тому, naupv сказав:

Тактування для котла ніякої шкоди не несе, крім психостану деяких людей.

Не згоден. Як мінімум, росте навантаження (к-сть циклів) на релюшки/клапана. Що зменшує ресурс. Тай єфективність при постійному тактування так собі...

 

Зменшити тактування без переробок можна кількома способами:

- кімнатний термостат

- збільшити інтервал між наступним підпалом пальника (програмно, в меню)

- впевнитись, що насос на макс швидкості (при нестачі протоку. * фільтр чистий, уже ж почистили?)

- обмежити макс потужність пальника (якщо передбачено виробником)

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, porterlv сказал:

Не згоден. Як мінімум, росте навантаження (к-сть циклів) на релюшки/клапана. Що зменшує ресурс. Тай єфективність при постійному тактування так собі...

 

Зменшити тактування без переробок можна кількома способами:

- кімнатний термостат

- збільшити інтервал між наступним підпалом пальника (програмно, в меню)

- впевнитись, що насос на макс швидкості (при нестачі протоку. * фільтр чистий, уже ж почистили?)

- обмежити макс потужність пальника (якщо передбачено виробником)

 

 

Насос я переключил на 3(макс) скорость, раньше стоял на 2, так секунд 15 нагрев только был.

Попробую сначала без термостата, поограмно увеличить период розжигов и ограничить максимальную мощность, по идее время нагрева должно увеличиться.

Соответственно радиаторы будут успевать лучше прогреваться. А

при малом времени нагрева датчик успеваеть достигнуть температуры отключения  а вода  не успевает прогреть батареи и в этом минус такого режима работы. Датчик,  ведь один , на подаче...Но это мое личное мнение, оно может быть и ошибочным.

А релюшкам частое включение однозначно вредит

А пока на работе, детальки для термостата подготовлю, схему прикину, и программу для мк сооружу.  Ну и если не добьюсь програмно от котла результатов  то соберу термостат...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Так они готовые недорого продаются. С возможностью программирования желаемой температуры по дням недели и часам, минутам. 

О каких деталях речь?

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Если есть возможность и желание, почему бы и не сделать свой вариант. Тем более, что работа по профилю.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

12 часов назад, waddds сказал:

 

Насос я переключил на 3(макс) скорость, раньше стоял на 2, так секунд 15 нагрев только был.

Попробую сначала без термостата, поограмно увеличить период розжигов и ограничить максимальную мощность, по идее время нагрева должно увеличиться.

Соответственно радиаторы будут успевать лучше прогреваться. А

при малом времени нагрева датчик успеваеть достигнуть температуры отключения  а вода  не успевает прогреть батареи и в этом минус такого режима работы. Датчик,  ведь один , на подаче...Но это мое личное мнение, оно может быть и ошибочным.

А релюшкам частое включение однозначно вредит

А пока на работе, детальки для термостата подготовлю, схему прикину, и программу для мк сооружу.  Ну и если не добьюсь програмно от котла результатов  то соберу термостат...

Я вже писав, є дійсне тактування, коли не вистачає циркуляції щоб забезпечити поточну топкову потужність. У такому разі температура буде поступово підвищуватись аж доки котел не вимкнеться, але не через збільшення температури зворотної води (не встигає), а система опалення прогрівається за один такт лише частково (добре, якщо більше ніж на половину, бо є випадки коли через таке тактування система опалення має середню температуру близько 30 градусів за встановлених на котлі 60).

Якщо-ж зворотна вода від системи опалення встигає прогрітись - то це вже не тактування, це вже штатне регулювання потужності. Що можна зробити щоб зменшити таке "тактування"?

1. Збільшити паузу між включеннями в налаштування котлу. При цьому вода в СО буде встигати охолонути більше.

2. Перевірити балансування системи опалення - можливо найближчій радіатор має велику витрату і котел бистріше вимикається через швидке повернення нагрітою зворотної води через той прилад.

3. Зменшити максимальну потужність пальника у налаштуваннях, потужність розпалу та мінімальне навантаження. Зменшуйте скільки є можливість. Але це може не допомогти якщо котел за своєю програмою розпалюється на мінімальній потужності.

4. Може допомогти встановлення кімнатного термостату та встановлення завдання з температури на котлі до більшої величини. Але це рішення теж не досконале, при цьому вас радіатори будуть то зовсім холодними то гарячими. Можливо ви знайдете прилад який може задавати мінімальну паузу між увімкненнями котлу, або напряму задавати проміжки часу коли котел взагалі можна включати. Наприклад, можна задати роботу котлу 10 хвилин протягом 1-єї години, але за максимального завдання температури. Та може усе одно не допомогти (буде тактувати навіть на за максимального налагодження температури).

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В ГК нет никаких релюшек :) При тактовании больше всего кол вкл/выкл делает электромагнитный газовый клапан. По сути там и ломаться нечему. У меня лично уже 16-й год тактует, поломок не было. Сначала в далеком 2006 году я тоже нервно спал, потом забил он так и тактует до сих пор :).

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...