Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

замена масла ?

igorrius

Рекомендовані повідомлення

Недавно узнал, поделюсь.

Масло в коробку нужно лить либо рекомендуемое, либо подбирать по материалу синхронизаторов.

В коробках серии JBx синхронизаторы бронзовые и льется ELF NFJ либо при подборе альтернатив нужно смотреть на низкую коррозию по отношению к меди

В коробках серии P синхронизаторы c никелем и льется ELF NFP

Теперь эти оба масла сняли с производства и делают ELF NFX, которое подходит к обоим типам синхронизаторов.

А вообще межсервисные интервалы в европе это жесть, с бензинового двигателя слил чернейшую жижу, как с дизеля. Радует что это ресурсный атмосферник 1,6л К4М и за 195 тыс его даже такая редкая замена масла не убьет.

В компе стоял межсервисный интервал 20тыс, перебил на 10тыс

Змінено користувачем Enot123h
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 3 тижні потому...
В 12.07.2023 в 12:41, Enot123h сказал:

Недавно узнал, поделюсь.

Масло в коробку нужно лить либо рекомендуемое, либо подбирать по материалу синхронизаторов.

В коробках серии JBx синхронизаторы бронзовые и льется ELF NFJ либо при подборе альтернатив нужно смотреть на низкую коррозию по отношению к меди

В коробках серии P синхронизаторы c никелем и льется ELF NFP

Теперь эти оба масла сняли с производства и делают ELF NFX, которое подходит к обоим типам синхронизаторов.

А вообще межсервисные интервалы в европе это жесть, с бензинового двигателя слил чернейшую жижу, как с дизеля. Радует что это ресурсный атмосферник 1,6л К4М и за 195 тыс его даже такая редкая замена масла не убьет.

В компе стоял межсервисный интервал 20тыс, перебил на 10тыс

Я в коробці коли міняв то брав оригінальне, хоча мені майстер на СТОшкі казав що зараз на ВАГ наче оригінальну оливу Шелл постачає, але коробка діло тонке як ви вище написали, тому я вирішив взяти оригінал.. хоча коробка механіка не думаю була б різниця велика. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

15 часов назад, Romatr сказал:

Я в коробці коли міняв то брав оригінальне, хоча мені майстер на СТОшкі казав що зараз на ВАГ наче оригінальну оливу Шелл постачає, але коробка діло тонке як ви вище написали, тому я вирішив взяти оригінал.. хоча коробка механіка не думаю була б різниця велика. 

Мне больше интересно как так получается, что например Шелл ультра 5w40 то я себе брал сделано в испании, вы выкладывали HX8 оно сделано в германии, а HX6 полусинтетика сделано вообще в турции. Получается поставляют к нам масло с 3 разных заводов. Я что-то думал оно на одном +- делается просто базы разные применяют и присадки.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

17 часов назад, Romatr сказал:

Я в коробці коли міняв то брав оригінальне, хоча мені майстер на СТОшкі казав що зараз на ВАГ наче оригінальну оливу Шелл постачає, але коробка діло тонке як ви вище написали, тому я вирішив взяти оригінал.. хоча коробка механіка не думаю була б різниця велика. 

В мене синхронизатор на першій помер, попередній хазяїн лив якись вульф, можливо виїло мідь з нього, чи то вже 34 роки забагато для неї. Але якщо переплутати NFP та NFJ коробас можливо вбити хоч і не відразу. Правильно зробили, що лили орігінальне.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

та же история с антифризом. для одного материала блока и радиатора - один, для другого -другой антифриз

  • Лайк 1
  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 3 тижні потому...

Наткнувся на ось такий тест масла Шелл з бочки і свіжого з каністри, приборов, так що виходить є сенс купувати в каністрах, або треба мінять в сервісах де великий потік автівок і відкрите мастило вибирається за 1-2 тижні. 

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 минут назад, Romatr сказал:

…або треба мінять в сервісах де великий потік автівок і відкрите мастило вибирається за 1-2 тижні. 

Та ладно, яка різниця, тут же фахівці стверджують, що термін придатності практично не залежить від «відкоркування» ємності. )

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

19 минут назад, Фрай сказал:

Та ладно, яка різниця, тут же фахівці стверджують, що термін придатності практично не залежить від «відкоркування» ємності. )

Ну як бачимо різниця є, тим паче заміри не на "око" а електронним прибором так що більш менш щось достовірне. Виходить в якомусь сенсі є сенс переплачувать за мастило в каністрах, в шелла так точно 😄. Але думаю якщо по іншим виробникам зробити такі ж тести скоріш за все картина буде аналогічна. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 часа назад, Dendnepr сказал:

Интересно посмотреть анализ масла из бочки и из канистры после пробега в 1000 км

А буду точно та ж ситуація виходить якщо з бочки заливать яка довго стоїть вона вже має нижчі початкові показники.. Типу логіка якщо лити з бочки то краще міняти частіше. В каністр можна мабуть на цьому Шелл спокійно їздити 10-12 тис.км особливо якщо пробіг змішаний місто/трасса. Ось знайшов показники після 7200 пробігу порівння показників і це на турбо моторі. 

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Я к тому, что после нескольких часов наработки масло будет иметь одинаковые показатели, что из бочки, что из канистры. "аггрессивность" воздействия работы двигателя на масло в разы превышает "агрессивность" воздействия воздуха, который попал в бочку

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

9 часов назад, Dendnepr сказал:

Я к тому, что после нескольких часов наработки масло будет иметь одинаковые показатели, что из бочки, что из канистры. "аггрессивность" воздействия работы двигателя на масло в разы превышает "агрессивность" воздействия воздуха, который попал в бочку

А там якщо ви відео слухали уважно він же каже, показники окислення такі як наче мотор проїхав вже 1.5-2 тис.км тобто тут впливає сами час контакту, який скоріше всього впливає на поступовий розпад якихось присадок в самій оливі. Так що я для себе зробив однозначний висновок, краще брати з каністри, особливо якщо міняти раз в 10 000км. Пошукаю  ще якісь офіційні мануали, може сам Шелл про це щось пише у себе, в рекомендаціях. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Dendnepr, мне кажется это не совсем так.

Вопрос в другом, после длительного взаимодействия с воздухом какие-то компоненты теряют свои свойства,

что не может не влиять на заявленные характеристики.

 

Змінено користувачем Фрай
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 минуты назад, Фрай сказал:

Мне кажется это не совсем так.

Вопрос в другом, после длительного взаимодействия с воздухом какие-то компоненты теряют свои свойства,

что не может не влиять на заявленные характеристики.

 

Ось же порівняння свіже і того що в бочці стояло. 

табл.jpg

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Масло набрало влагу. Очень мало, но набрало. как только оно прогреется до рабочей температуры масла и влага испарится - другие показатели подравняются.

Окислительные свойства воздуха при 25 градусов и при 150 (или сколько там в картере) - совершенно разные. А плюс в топливе есть сера, в продуктах горения, которые попадают в картер-соединения азота и прочие всякие полезности для масла.

 

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 2 тижні потому...
В 22.08.2023 в 09:21, Dendnepr сказал:

Масло набрало влагу. Очень мало, но набрало. как только оно прогреется до рабочей температуры масла и влага испарится - другие показатели подравняются.

Окислительные свойства воздуха при 25 градусов и при 150 (или сколько там в картере) - совершенно разные. А плюс в топливе есть сера, в продуктах горения, которые попадают в картер-соединения азота и прочие всякие полезности для масла.

Ну судя зі слів автора тут масло контактувало с повітрям приблизно 3 міс.. т.е заливаючи таке мастило в двигун, ти фактично маєш менший ресурс в порівнянні з тільки відкритим з каністри, я для себе такий висновок зробив. І думаю такі процесси стосують не тільки масла Шелл, але й інших виробників, особливо там де йде солідний пакет присадок. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 часа назад, Romatr сказал:

Ну судя зі слів автора тут масло контактувало с повітрям приблизно 3 міс.. т.е заливаючи таке мастило в двигун, ти фактично маєш менший ресурс в порівнянні з тільки відкритим з каністри, я для себе такий висновок зробив. І думаю такі процесси стосують не тільки масла Шелл, але й інших виробників, особливо там де йде солідний пакет присадок. 

Такое впечатление что вы в форульный болид масло заливаете....

  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Міняв оливу у АКПП на Едем-авто.

Персонал супер, в черговий раз найкращі враження, але стенд гуно, робота гуно!

Туди входить 8л, зазвичай завжди на заміну оливи у АКПП йшло 11-12 літрів, а тут чомусь виписали 10, на промивку пішло 9, до кінця не промили, решту майстер пішов та вилив знову у діжку.

бля, що там вже за коктейль у тій діжці?

  • Конфуз 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

15 часов назад, Фрай сказал:

Міняв оливу у АКПП на Едем-авто.

Персонал супер, в черговий раз найкращі враження, але стенд гуно, робота гуно!

Туди входить 8л, зазвичай завжди на заміну оливи у АКПП йшло 11-12 літрів, а тут чомусь виписали 10, на промивку пішло 9, до кінця не промили, решту майстер пішов та вилив знову у діжку.

бля, що там вже за коктейль у тій діжці?

Риторичне питання чи вартом там далі обслуговувать авто🤷‍♂️ я мабуть би після побаченого, точно не поїхав. 
Пс: а де це автоматі скільки оливи треба? 🙄

Змінено користувачем Romatr
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 01.09.2023 в 16:20, Romatr сказал:

т.е заливаючи таке мастило в двигун, ти фактично маєш менший ресурс в порівнянні з тільки відкритим з каністри, я для себе такий висновок зробив.

Вы пишете совершенно правильно. Но вопрос в том, какая степень уменьшения этого ресурса? Может быть, заливая в двигатель масло из запечатанной канистры и проехав 10км, оно по цифрам выйдет на те же показатели, словно простояло три месяца в открытой бочке? Тогда уменьшением ресурса можно пренебречь.  

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Можно понять хорошая ли у тебя резина по сравнению с той, что была, по расходу или динамике можно прочувствовать разницу в топливе, но когда мне говорят за масло…

Мало верю в то, что можно ее увидеть иначе кроме как после хорошего пробега и вскрытия двигла специалистами-исследователями.

Моторист вам не сможет сказать о реальном качестве масла просроченного или свежего, не тот уровень компетенции, поэтому достаточно понимать, что курение вредит вашему здоровью и…

И фсё)

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

14 часов назад, vovova сказал:

Вы пишете совершенно правильно. Но вопрос в том, какая степень уменьшения этого ресурса? Может быть, заливая в двигатель масло из запечатанной канистры и проехав 10км, оно по цифрам выйдет на те же показатели, словно простояло три месяца в открытой бочке? Тогда уменьшением ресурса можно пренебречь.  

Все просто напопередній сторінці я прикладав відео з тестом shell helix hx8 ect 5w-30, так ось там під час тесту, автор чітко каже, що мастило яке простояло довгий час в відкритій бочці, має такі ж показники, як наче на цьому маслі проїхали вже приблизно 1.5тис.км т.е різниця суттєва, як на мене.. 

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

20 часов назад, Romatr сказал:

Все просто напопередній сторінці я прикладав відео з тестом shell helix hx8 ect 5w-30, так ось там під час тесту, автор чітко каже, що мастило яке простояло довгий час в відкритій бочці, має такі ж показники, як наче на цьому маслі проїхали вже приблизно 1.5тис.км т.е різниця суттєва, як на мене.. 

Я для себе зробив висновок, що треба бути ще впевненим, що ти взяв оригінал, а не підробку, ось це дійсно квест, в наших умовах. Як на мене не стільки важливий бренд, як те що б продукт був "справжнім". Де ти Шелл купуєш, я наприклад не довіряю торговим мережам..

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...