Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Чем утеплить холодный чердак

vadim240283

Рекомендовані повідомлення

9 годин тому, Scanjet сказав:

Теж турбує таке питання. Дім два повних поверхи. перекриття між чердаком та 2 поверхом балки 200х100 мм, чердак холодний,не жилий, між балками перекриття 200мм базальтової вати, внизу вати паробар'єр, нижче підшивочна дошка та гипсокартонна стеля. Зверху вата відкрита. На 2-му поверсі ну дуже жарко (зимою ще не перевіряв). Перечитав гілку, дещо зрозумів, але є питання. Поправте будь ласка та підкажіть порядок робіт.

1. По існуючим лагам поперек них набиваємо брус (50х100мм) з кроком 580мм та вкладаємо шар вати - питання, яку краще взяти та якої товщини (50мм чи 100мм), щоб прибрати цю жару а взимку не вивітрювати тепло?

2. Після шару цього утеплювача застилаємо СДМ? Стики проклєювати? Просто поверху вати без продуху?

3. Далі потрібен чорнова підлога, щоб інколи ходити та зберігати мотлох. Планував дошку обрізну шлифовану 30х200мм з періодичними зазорами 1см для вентиляції - питання, як часто робити такі зазори? Перед набиттям дошки цього пола, потрібно ще рейки набивати та лишати зазор між СДМ та дошкою пола чи зразу поверх СДМ бити?

Дякую за відповіді! 

 

 

 

У меня мансарда, держалось в районе 26-28, хоть прошлую неделю на улице сразу шашлык. Жили 3 человека и там даже готовили на газовой горелке)) как часто хз.

350 ваты как вы описывали, но без цмд, просто доски с свежие прикручены. Высохли и зазоры по см. Ща думаю, что все таки надо было 400)) а отговорили 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 2 тижні потому...

Доброго дня. Стеля дранка+глина, для утеплення вати в рулонах зі щільністю 11 кг/куб буде достатньо? Товщина 20см.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 минуту назад, Roma_Z сказал:

Відносно 35-45 кг/куб в плитах.

Я не про те)

Якщо у вашому будинку погано утеплени стіни, підлога та інше, то вата революції не зробіть, але звісно буде краще.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 години тому, DimaF сказав:

Я не про те)

Якщо у вашому будинку погано утеплени стіни, підлога та інше, то вата революції не зробіть, але звісно буде краще.

Все крім стелі утеплено, тому вибираю яким матеріалом це ліпше зробити. І чи є різниця для стелі 11 чи 35 кг/куб вати

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 часа назад, Roma_Z сказал:

І чи є різниця для стелі 11 чи 35 кг/куб вати

Звісно є, дивиться ТТХ обох материалів, але у вашему випадку думаю не крітично)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 3 тижні потому...

Після обстеження будинку, виявилося, що на холодне горище, під мінвату поклали вспінений пінополіетилен в якості паробар'єру. Дурня?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 22.07.2024 в 05:29, Scanjet сказал:

Теж турбує таке питання. Дім два повних поверхи. перекриття між чердаком та 2 поверхом балки 200х100 мм, чердак холодний,не жилий, між балками перекриття 200мм базальтової вати, внизу вати паробар'єр, нижче підшивочна дошка та гипсокартонна стеля. Зверху вата відкрита. На 2-му поверсі ну дуже жарко (зимою ще не перевіряв). Перечитав гілку, дещо зрозумів, але є питання. Поправте будь ласка та підкажіть порядок робіт.

1. По існуючим лагам поперек них набиваємо брус (50х100мм) з кроком 580мм та вкладаємо шар вати - питання, яку краще взяти та якої товщини (50мм чи 100мм), щоб прибрати цю жару а взимку не вивітрювати тепло?

2. Після шару цього утеплювача застилаємо СДМ? Стики проклєювати? Просто поверху вати без продуху?

3. Далі потрібен чорнова підлога, щоб інколи ходити та зберігати мотлох. Планував дошку обрізну шлифовану 30х200мм з періодичними зазорами 1см для вентиляції - питання, як часто робити такі зазори? Перед набиттям дошки цього пола, потрібно ще рейки набивати та лишати зазор між СДМ та дошкою пола чи зразу поверх СДМ бити?

Дякую за відповіді! 

 

 

В целом план правильный но если у вас жара передаётся через перекрытие на этаж то: 

1. Логично добавить изоляцию

1.2. обеспечить нужно вентиляцию чердака. Там должно быть настолько прохладно, насколько возможно. Ветер должен прям гулять по чердаку. Это и в зимний период поможет. 

2. СДМ не сильно критичный вариант. Дощатый настил с щелями. будет выполнять примерно ту же функцию 

3. Зазор между ватой досками нужен. 0,5-1 см по всей площади чердака. Соответственно лаги возьмите немного более высоким сечением. На прибавку 100 ваты возьмите 50х120 лаги. 

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

20 часов назад, anabioz сказал:

Після обстеження будинку, виявилося, що на холодне горище, під мінвату поклали вспінений пінополіетилен в якості паробар'єру. Дурня?

В качестве пароизоляции можно применять любой "глухой" материал. 

Главное чтобы он был воздухонепроницаемый по всей плоскости чердака. То есть нужна качественная проклейка нахлестов, стыков со стеной, ни каких дыр и дырочек

  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 01.08.2024 в 05:30, Roma_Z сказал:

Доброго дня. Стеля дранка+глина, для утеплення вати в рулонах зі щільністю 11 кг/куб буде достатньо? Товщина 20см.

Щільність не так принципова. Головне це товщина шару. Краще 300-400

Ізоляції, як і грощів і щастя ніколи не буває занадто 

  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 01.08.2024 в 05:44, DimaF сказал:

Я не про те)

Якщо у вашому будинку погано утеплени стіни, підлога та інше, то вата революції не зробіть, але звісно буде краще.

Я вам так скажу, на прикладі Канади: вони роблять товщину стін лише 120-150 мм. Але стелю затеплюють десь на 1 метр. І це реально круто працює

  • Лайк 1
  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 3 тижні потому...

А підкажіть будь ласка як правильно при перехресному утепленні холодного горища закріпити балки 2 шару і чи потрібні вони взагалі по всій площі горища? 

Змінено користувачем Куркуль
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Потрібні якщо буде настил щоб ходити, тільки для утеплення вони зайві

Змінено користувачем normal
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Привіт!

image.png.c49cc44cb9787d9d9ff71f56b381bf9f.png

Підкажіть будь ласка, у прибудові (котельня) буду робити горизонтальне перекриття і утеплювати його на рівні 2.7-3 метри. Виходить стіна, що опиниться у холодному горищі прибудові - це стіна другого поверху. Виходить Оту частину, що у середині горища, що позначив синім, теж потрібно утепляти пінопластом як і фасади?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

13 хвилин тому, Андрій Миколайович сказав:

Привіт!

image.png.c49cc44cb9787d9d9ff71f56b381bf9f.png

Підкажіть будь ласка, у прибудові (котельня) буду робити горизонтальне перекриття і утеплювати його на рівні 2.7-3 метри. Виходить стіна, що опиниться у холодному горищі прибудові - це стіна другого поверху. Виходить Оту частину, що у середині горища, що позначив синім, теж потрібно утепляти пінопластом як і фасади?

Иначе это будет холодная стена. И вообще ж контур утепления нельзя разрывать - то тоже да.

У себя утеплял и потом накрывал 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

12 годин тому, ЯД сказав:

Иначе это будет холодная стена. И вообще ж контур утепления нельзя разрывать - то тоже да.

У себя утеплял и потом накрывал 

Ну в котельні не така вже й холодна стіна.

П.с. собі зробив похилу стелі в такому ж варіанті

IMG_20200112_142304726.jpg

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 4 тижні потому...

Підкажіть будь ласка, читав що поверх вати на горищі одні кладуть дефузійну мембрану інші - агроволокно.

1) Яка різниця і що краще? послелити поверх рулонної вати щоб не пилила?

2) Чи можна там, де дах дуже низько мембрану (чи агроволокно) прикріпити до ввертикальних стійок, як на малюнку? (Все рівно простір далі вже ніяк не використовуватиметься).

image.png.35a3e09bec910ad3f09a63c404c1a2ec.png

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В мене саме так зроблено агроволокном і деякі місця залишились ненакриті, проблем не бачив

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Агроволокно дешевле....

   Я бы накрыл всё. Всё-таки полотно уменьшает воздухообмен (и теплообмен соответственно). Там, где подлезть под свесы крыши сложно я просто использовал пару длинных реек в руках и с их помощью подтягивал агроволокно в самый угол - благо оно легкое.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...