Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

вытяжка ? какая лучше ? какая подойдет ?

igorrius

Рекомендовані повідомлення

2 часа назад, newbee2020 сказал:

щоб взагалі не було запахів, треба професійну витяжку як в ресторанах, і то не факт..

)))

Запах будет всегда, вопрос в его продолжительности)

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

14 минут назад, DimaF сказал:

)))

Запах будет всегда, вопрос в его продолжительности)

і площі розповсюдження)

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

21 час назад, Maestro Kiev сказал:

Можливо з оцинковки виконати любого розміру перехід, що по діаметрам, що по довжині.

и стоит не дорого, заказал . должны прислать редукцию 170\150 на днях

Змінено користувачем igorrius
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 2 тижні потому...
  • 11 місяців потому...

Підскажіть така ситуація, сьогодні при включенні заскріпіла витяжка, на кухні дружина відразу виключила. Розібрав, короче валл майже не крутився. Короче розібрав, там вал на "втулках скольжения" Я їх почистив і змастив силіконовим мастилом.. Але почитав в інтернеті що люди пишуть. що вистачить від 3 до 12 місяців такого варіанту змазки. Треба або втулки міняти, або двигун. Хто з таким стикався вже? дякую за поради.
Псс: зараз двигун працює наче норм. Обвів втулку і де вони були в 2х місцях. Літол не став використовувати так як побоявся що на нього жир налипне і він густий.
 

двигатель.jpg

Змінено користувачем Romatr
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

10 часов назад, Romatr сказал:

що вистачить від 3 до 12 місяців такого варіанту змазки.

Надо было чем то традиционным, литол/солидол, там его каплю надо.

Сколько лет вытяжке?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

44 минуты назад, DimaF сказал:

Надо было чем то традиционным, литол/солидол, там его каплю надо.

Сколько лет вытяжке?

Ну їй мабуть десь 7.5-8 років.. Читав що в ті втулки літол залипнуть може типу через те що густий і більше тертя буде ніж при масляній смазці.  Взагалі люди такі втулки графітом з карандаша змащують.. А так в цілому вони взагалі самосмазуючі мають бути..але мабуть ресурс в неї закінчився.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 минут назад, Romatr сказал:

Взагалі люди такі втулки графітом з карандаша змащують..

Есть графитная смазка.

 

5 минут назад, Romatr сказал:

А так в цілому вони взагалі самосмазуючі мають бути..але мабуть ресурс в неї закінчився.

))

Ну навряд ли втулки мироточить будут)

Там просто с момента изготовления чем то смазано, но со временем выработка, коррозия и пр, ухудшают работу.

Я похожую проблему на выходных решал, только с авто.

Заклинила трапеция дворников, разобрал а там такого же типа, втулка с медной вставкой куда штырек входит, ну и со временем перестает работать.

Зачистил, перемазал солидолом - работает)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

14 минут назад, Romatr сказал:

 А так в цілому вони взагалі самосмазуючі мають бути..

Це правильно. Точно така конструкція як в підлоговому вентиляторі. Вал і отвори втулок потрібно просто промити. А змастити потрібно втулку зовні, щоб вона самоцентрувалася в обоймі.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, ashim1990 сказал:

Це правильно. Точно така конструкція як в підлоговому вентиляторі. Вал і отвори втулок потрібно просто промити. А змастити потрібно втулку зовні, щоб вона самоцентрувалася в обоймі.

Так втулку помазав і зовні і всередині, і вал трохи промазав:)🙈

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

6 минут назад, Romatr сказал:

Так втулку помазав і зовні і всередині, і вал трохи промазав:)🙈

Най буде. Але слідкуйте уважно за роботою.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, ashim1990 сказал:

Най буде. Але слідкуйте уважно за роботою.

Саме смішне що я дивився ремкомплект втулок фірменний 2шт коштує від 1800 до 2400 грн, (китайські якісь ноу-нем 30 грн шт +-) при тому що вартість двигуна в зборі з втулками 1450 грн😄
Псс: та будемо слідкувати звісно))

Змінено користувачем Romatr
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 2 тижні потому...

Короче силікону хватило на тиждень і привіт..  Вал був в силіконі але до стояли підшипники сухо. Як є розумію вони не мідні. А Метало/графітові. 

Які варіанти:
1. Люди писали що треба покласти втулки в мастило моторне і 2 години варить що б масло впиталось в пори втулки. Потім залишити що б остили і ставлять. Але враховуючі що витяжкі 7 років мабуть там вже внутрянкі хана і кразе міняти..
2. Варіант купити просто нові втулки, штангелем поміряв наче знайшов підходящіі Бронзово/графітові. Більши поки схиляюсь до цього варіанта. Ціна питання 150 грн та й мені здається вони більше прослужать ніх кипятить старі в мастилі, що скажете?
 

втулка1.jpg

втулка2.jpg

Змінено користувачем Romatr
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

11 часов назад, Romatr сказал:

2. Варіант купити просто нові втулки, штангелем поміряв наче знайшов підходящіі Бронзово/графітові. Більши поки схиляюсь до цього варіанта. Ціна питання 150 грн та й мені здається вони більше прослужать ніх кипятить старі в мастилі, що скажете?

Згоден. Якщо втулки зносилися, то ніщо не допоможе.

Але вал мастити не треба.

Змінено користувачем ashim1990
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 часа назад, ashim1990 сказал:

Згоден. Якщо втулки зносилися, то ніщо не допоможе.

Але вал мастити не треба.

А є сенс наждачкою 2000 пройтись по валу де потерло трохи? нігтем не чіпляється

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

8 часов назад, Romatr сказал:

А є сенс наждачкою 2000 пройтись по валу де потерло трохи? нігтем не чіпляється

Потерло? Це погано. Взагалі, люфт в старих втулках помітно?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

11 часов назад, ashim1990 сказал:

Потерло? Це погано. Взагалі, люфт в старих втулках помітно?

ні люфта не було, ну гляньте фото вище, там видно потертості на валу, але виглядають на фото вони гірше чим є в реальності))

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 15.08.2024 в 00:43, Romatr сказал:

Як є розумію вони не мідні. А Метало/графітові. 

Переважно чугун КЧ,..Бабіт навряд бо він хоче постійного прямого змащування.Короче...скользяча пара добре працює коли допуск посадки меньше 0.005(5 мікрон,пів сотки)і шорохуватість поверхні що внутр. що зовнішньої ...короче майже в зеркало...
Після того як заскреготало шорохуватість злітає і натяг посадки збільшується.Спосіб кустарного і не довговічного ремонту це забезпечити постійне змащування.Думаю що правильний підбір густого мастила-половина успіху.Підійде skf LGMT воно не сильно дороге,можна знайти в 100 гр упаковках в магазині підшипників.
Якийсь час ще попрацює.Також потрібно пам.ятати що підшипник будь то качання чи ковзання це зона низького тиску.Він постійно хоче щось втягнути а з іншої сторони витиснути..Це щоб розуміти як наносити мастило.
Інші способи ремонту вже не мають фінансового смислу і краще купити новий двигун.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

15 часов назад, viksel сказал:

Переважно чугун КЧ,..Бабіт навряд бо він хоче постійного прямого змащування.Короче...скользяча пара добре працює коли допуск посадки меньше 0.005(5 мікрон,пів сотки)і шорохуватість поверхні що внутр. що зовнішньої ...короче майже в зеркало...
Після того як заскреготало шорохуватість злітає і натяг посадки збільшується.Спосіб кустарного і не довговічного ремонту це забезпечити постійне змащування.Думаю що правильний підбір густого мастила-половина успіху.Підійде skf LGMT воно не сильно дороге,можна знайти в 100 гр упаковках в магазині підшипників.
Якийсь час ще попрацює.Також потрібно пам.ятати що підшипник будь то качання чи ковзання це зона низького тиску.Він постійно хоче щось втягнути а з іншої сторони витиснути..Це щоб розуміти як наносити мастило.
Інші способи ремонту вже не мають фінансового смислу і краще купити новий двигун.

Подивимось, замовив втулки, продавець порекомендував перед встановленням нові втулки пропитати їх в мастилі для швейних машин на 12 годин, перед цим трохи прогріти. Втулка набере в себе мастило за цей час+ цим мастило пропитати фетр який встановленний під прижимною пластиною посадочного місця втулки

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 часа назад, Romatr сказал:

втулки пропитати їх в мастилі для швейних машин на 12 годин, перед цим трохи прогріти. Втулка набере в себе мастило за цей час

Цілий обряд ))..Трошки практичніше це зробити міні різцьом канавку всередині і набити її мастилом.Але нагадую що виробнику зовсім не цікаво зробити продукт який буде вам служити роками..Тому готуйтесь по малу купувати новий двигун))

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

43 минуты назад, viksel сказал:

Цілий обряд ))..Трошки практичніше це зробити міні різцьом канавку всередині і набити її мастилом.Але нагадую що виробнику зовсім не цікаво зробити продукт який буде вам служити роками..Тому готуйтесь по малу купувати новий двигун))

Ну попередні втулки відпрацювали 7 років, оскільки люфта немає сподіваюсь що нові втулки закриють питання на декілька років, а там буде видно.  

Змінено користувачем Romatr
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 часа назад, viksel сказал:

Цілий обряд ))..Трошки практичніше це зробити міні різцьом канавку всередині і набити її мастилом.Але нагадую що виробнику зовсім не цікаво зробити продукт який буде вам служити роками..Тому готуйтесь по малу купувати новий двигун))

Ні з канавки його видаве швидко, як я зрозумів в цьому і фішка бронзово/або мідно графітових втулок що вони виділяють мастило при нагріві тобто при роботі, ось наглядно показано за допомогою паяльника 

 

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 2 місяці потому...
В 17.08.2024 в 12:40, viksel сказал:

Цілий обряд ))..Трошки практичніше це зробити міні різцьом канавку всередині і набити її мастилом.Але нагадую що виробнику зовсім не цікаво зробити продукт який буде вам служити роками..Тому готуйтесь по малу купувати новий двигун))

Короче 2 місяці пройшло після ремонту, що можу сказати працює. Замовив графітові втулки в них була вузька канавка для утримання мастила всередині при роботі.. Боявся бо вони на 1мм нижчі але підійшли нормально. Вал все таки шліфонув наждачкою 2000 став як новий, потертості убрало. Втулки прокалив в духовкі дві години при температурі 100 градусів. Мастило для заливки+ для змащення фетра який в обоймі де тримає підшипник використовув для змазки швейних машин. Нова втулка Міднографітова, до цього я так поняв стояли залізографітні..  
 

м1.jpg

м2.jpg

м3.jpg

м4.jpg

Змінено користувачем Romatr
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...