Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

перекрытие по дерев.балкам

dimasik

Рекомендовані повідомлення

Необходимо рассчитать перекрытие по деревянным балкам между 1-м и 2-м этажами.

Хочу убедиться, что это будет дешевле перекрытия «Терива», которое уже установлено между подвалом и 1-м этажом.

Пролет 4.35 м. Существенной нагрузки в виде ванной комнаты не предвидится. Хочу применить балки, а не бревна. Рекомендуется оптимальное сечение 1:1.4, но тут же предлагают балки 100х200, 125х200. Что это, непрофессионализм или перепечатывание «рыб»? Шаг между балками видимо надо выбирать 60 или 100 см. Как выполнить шумоизоляцию? Во сколько обойдется пропитка? Необходим ли еще слой ОSB плит сверху досок- планирую ламинат. Межкомнатные стены из гипсокартона. На рисунке- часть перекрытия.

e67485d61604.jpg.8943aef0ed1b09dfa783a5661507c235.jpg

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Необходимо рассчитать перекрытие по деревянным балкам между 1-м и 2-м этажами.

Хочу убедиться, что это будет дешевле перекрытия «Терива», которое уже установлено между подвалом и 1-м этажом.

Пролет 4.35 м. Существенной нагрузки в виде ванной комнаты не предвидится. Хочу применить балки, а не бревна. Рекомендуется оптимальное сечение 1:1.4, но тут же предлагают балки 100х200, 125х200. Что это, непрофессионализм или перепечатывание «рыб»? Шаг между балками видимо надо выбирать 60 или 100 см. Как выполнить шумоизоляцию? Во сколько обойдется пропитка? Необходим ли еще слой ОSB плит сверху досок- планирую ламинат. Межкомнатные стены из гипсокартона. На рисунке- часть перекрытия.

 

У меня лежит брус 150*200, шаг 900, пролёт 4200 ( если шаг 600, то можно и более тонкие ложить), под лаги можно ложить шумоизолирующие прокладки( у меня лаги 50*80 с шагом 400) под ними муж ложил кусочки ДВП 80*80 по 3-4 штуки. он ими ровнял:D

Дерево сухое-1600 грн за куб, сырое 1200грн за куб.

Пропитку лучше на фабрике делать, но мы дома делали (огнебиозащита) в 2 л канистрах по 25 грн.

Потом собираемся стелить ОСБ 18. Цена где-то 220 грн лист(2,5*1.25)

А между балками (сверху-вниз) 100 изовера, гофрокартон, плёнка по балкам, необрезная доска 10( можно и фанерой 10й - 56 грн 1,5*1,5) и гибсокартон:beer:

06590486.thumb.jpg.a1247ce17ff35cc4ae5e6f032f3d4fc1.jpg

09808895.thumb.jpg.bc6ff7e6b62bb4b0e3c4055464546099.jpg

10214056.thumb.jpg.7b5b93c2b43ccb36173b6f534dbc44c5.jpg

11635482.jpg.b883b26ed365e9da8afc4d0c84ce2626.jpg

Змінено користувачем lyngyr
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

а лаги то, лежат плашмя получается у вас? и сразу по ним класть ОСБ, не будет прогибаться? на третьем фото изображено не ОСБ, а доски).
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

vladirom.narod.ru/stoves/beamcalc.html Считайте. А еще прикиньте , что уменьшив шаг и соответственно толщину балок - выиграете в кубатуре и жесткости .
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

а лаги то, лежат плашмя получается у вас? и сразу по ним класть ОСБ, не будет прогибаться? на третьем фото изображено не ОСБ, а доски).

 

А шо лаги не на широкую сторону надо класть?:shock:Нигде не написано, вот я и заставила положить на 80 сторону...:o Мдя...я у шоце.

А на той фотке, где доски-там у нас временное пристанище, вот и положили вместо лаг доску 50.

Ладно, а как правильно? Лаги узкой стороной класть 50й, а в высоту 80? А потом?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Я почему подумал: ведь на ребро поставленный брус прочнее будет. С помощью онлайн калькулятора выбрал все таки 150х200 мм сосновый брус. если шаг балок 600 мм, то скоко этих лаг покладем??

 

Фуф, напугали,я ж и вправду подумала, шо человек знающий, знает... А вы, так просто рассуждаете, :lol:.

А кол-во лаг или бруса?

Если бруса, то на картинке у вас уже подсчитано, а ежели лаг, то считайте как и брус, только перпендикулярно и шаг другой(15 линий с шагом 300 50*80), хотя ежели честно, то с таким шагом бруса...

И не забудте!!! Крайние балки от стен надо ложить на расстоянии 50-100мм !!! А концы обматывать гидроизоляцией, а торцы, можно только окрасить!:beer:

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

беру брусьев меньше, считаем:

8 брусов 0.15х0.2х4.6 м= 1770 грн.

10 лаг 0.05х0.08х6.75= 430 грн.

28 м2 OSB плиты= 2050 грн.

пропитка, метизы= 200 грн.

итого: 4500 грн.

и это без подшивы снизу, наверное, что то надо уменьшать.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

беру брусьев меньше, считаем:

8 брусов 0.15х0.2х4.6 м= 1770 грн.

10 лаг 0.05х0.08х6.75= 430 грн.

28 м2 OSB плиты= 2050 грн.

пропитка, метизы= 200 грн.

итого: 4500 грн.

и это без подшивы снизу, наверное, что то надо уменьшать.

 

Ну 4.6 метра бруса нет-есть 4.5 , 5, 5.5, 6 (это стандарт), а лаги,как мне кажется, лучше брать покороче, ибо за 6 м идёт наценка... А ещё доставка+разгрузка-тоже денюжка..:-( А так вроде всё учли.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 6 місяців потому...

Тоже стал вопрос о перекрытии между 2 этажем и нежилым чердаком. Вот и сейчас оно примерно в таком виде. Фотки старые, прошлогодние.

attachment.php?attachmentid=54535&d=1275390518

attachment.php?attachmentid=54534&d=1275390495

Планирую пирог, снизу вверх:

- ГКЛ - чистовой потолок;

- OSB 3 8mm - черновой потолок;

- паробарьер;

- между балками 50 мм минваты;

- перпендикулярно балкам лаги (50*75 мм) с шагом примерно 40 см;

- остальное пространство между балками и лагами засыпаем пенопластовой крошкой;

- OSB 3 18 mm;

 

Ну вот и все. Что здесь лишнего или не так? Жду советов, рекомендаций, критики.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Планирую пирог, снизу вверх:

- ГКЛ - чистовой потолок;

- OSB 3 8mm - черновой потолок;

- паробарьер;

- между балками 50 мм минваты;

- перпендикулярно балкам лаги (50*75 мм) с шагом примерно 40 см;

- остальное пространство между балками и лагами засыпаем пенопластовой крошкой;

- OSB 3 18 mm;

 

Ну вот и все. Что здесь лишнего или не так? Жду советов, рекомендаций, критики.

__________________

 

- гіпсокартон - погоджуюсь

- OSB 3 8mm - черновой потолок - навіщо ? Може просто до балок знизу залізні направляючі (до яких крутиться гіпсокартон) - і все ?

- паробарьер; - в принципі погоджуюсь. Але! Це буде просто плівка поліетиленова ? А дерево не буде тоді пріти - провітрювання ж не буде...?

- между балками 50 мм минваты; - навіщо ? Теплоізоляція - так то ж і знизу і зверху жиле опалювальне приміщення. Чи це звукоізоляція ?

 

- перпендикулярно балкам лаги (50*75 мм) с шагом примерно 40 см;

- OSB 3 18 mm;

- а не простіше покласти дошку 40-ку - і на неї вже класти ламінат чи паркет чи що там вже хочеться...?

 

- остальное пространство между балками и лагами засыпаем пенопластовой крошкой; - з якою ціллю ? Щоб задушити остаточно провітрювання балок ?

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

vladirom.narod.ru/stoves/beamcalc.html Считайте. А еще прикиньте , что уменьшив шаг и соответственно толщину балок - выиграете в кубатуре и жесткости .

 

+ 1. Програма просто супер. Я собі зупинився на балках 180 на 100 через 60 см. Відстань між стінами - 380 см.

Навантаження для розрахунку зазвичай береться 400 кг на м2.

 

Думаю знизу до балок крутити залізні направляючі. І налі до них гіпсокартон. Наверх дошка 40-ка. А на неї вже ламінат.

Три питання залишається відкритими.

1) Паробар"єр (плівка поліетиленова) - чи є смисл її стелити - є свої за і проти.

2) Шумоізоляція - поки не придумав щоб було просто і ефективно

3) Є така методика - подвійної стелі. Тобто між балками ставлять на ребто дошку 40-ку - і вже до неї кріплять стелю (гіпсокартон). А балки лише несуть навантаження зверху. Виграш в тому, що коли скакати зверху - вібрації не передаються балками - і відповідно стеля не тріскає. От не знаю - варто так робити чи ні. Чи якщо балки з толком поставлені - тобто не переекономлено - то хватить і без подвійної стелі ?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

+ 1. Програма просто супер. Я собі зупинився на балках 180 на 100 через 60 см. Відстань між стінами - 380 см.

Навантаження для розрахунку зазвичай береться 400 кг на м2.

 

Думаю знизу до балок крутити залізні направляючі. І налі до них гіпсокартон. Наверх дошка 40-ка. А на неї вже ламінат.

Три питання залишається відкритими.

1) Паробар"єр (плівка поліетиленова) - чи є смисл її стелити - є свої за і проти.

2) Шумоізоляція - поки не придумав щоб було просто і ефективно

3) Є така методика - подвійної стелі. Тобто між балками ставлять на ребто дошку 40-ку - і вже до неї кріплять стелю (гіпсокартон). А балки лише несуть навантаження зверху. Виграш в тому, що коли скакати зверху - вібрації не передаються балками - і відповідно стеля не тріскає. От не знаю - варто так робити чи ні. Чи якщо балки з толком поставлені - тобто не переекономлено - то хватить і без подвійної стелі ?

 

Двутавровые балки не расматривали?Я думаю их ложить.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Двутавровые балки не расматривали?Я думаю их ложить.

 

Залізні чи дерев"яні ? Залізні немає смислу. А про дерев"яні чув багато хорошого - але не вникав якщо чесно.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Планирую пирог, снизу вверх:

- ГКЛ - чистовой потолок;

- OSB 3 8mm - черновой потолок;

- паробарьер;

- между балками 50 мм минваты;

- перпендикулярно балкам лаги (50*75 мм) с шагом примерно 40 см;

- остальное пространство между балками и лагами засыпаем пенопластовой крошкой;

- OSB 3 18 mm;

 

Ну вот и все. Что здесь лишнего или не так? Жду советов, рекомендаций, критики.

__________________

 

- гіпсокартон - погоджуюсь

- OSB 3 8mm - черновой потолок - навіщо ? Може просто до балок знизу залізні направляючі (до яких крутиться гіпсокартон) - і все ?

- паробарьер; - в принципі погоджуюсь. Але! Це буде просто плівка поліетиленова ? А дерево не буде тоді пріти - провітрювання ж не буде...?

- между балками 50 мм минваты; - навіщо ? Теплоізоляція - так то ж і знизу і зверху жиле опалювальне приміщення. Чи це звукоізоляція ?

 

- перпендикулярно балкам лаги (50*75 мм) с шагом примерно 40 см;

- OSB 3 18 mm;

- а не простіше покласти дошку 40-ку - і на неї вже класти ламінат чи паркет чи що там вже хочеться...?

 

- остальное пространство между балками и лагами засыпаем пенопластовой крошкой; - з якою ціллю ? Щоб задушити остаточно провітрювання балок ?

 

Дякую. Внесу деякі уточнення:

Горище має розміри 885*545 см. Покладено 15 балок 10*15 см.

Горище не жиле, тому пол там достатньо чорновий.

До гіпсокартону я в цьому році навряд чи дійду, а перекриття потрібно утеплити. Для утеплення хочу використати крошку пінопласта, її в мене накопичилось чималенько, та ще планую обдирати дві внутрішні капітальні стіни (у мене термодім). Якщо я крошку насиплю на гіпсокартон, то це буде не правильно. Мабуть також не правильно сипати її на паробар'єр. З мінватою може й пересторога її запрпонував щоб зменшити ризики при пожарі, вона не горить. Провітрювання балок я не закриваю ніякими вказаними матеріалами, а доступ небажаної для балок вологи перекривається паробар'єром.

Лаги запропоновані щоб зменшити прогиб перекриття, коли по ньому будуть ходити, а може і виносити різний непотріб. Їх я збірася встановлювати вищою стороною.

Це міняє картину?

Змінено користувачем AmateurFF
доповнення
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ось тут про перекриття: www.knaufinsulation.com.ua/files/ki_ua/upload/documents/Albom_teh_resheniy_VNUTR.pdf

 

Розділ 10 дивіться.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Дякую. Внесу деякі уточнення:

Горище має розміри 885*545 см. Покладено 15 балок 10*15 см.

Горище не жиле, тому пол там достатньо чорновий.

До гіпсокартону я в цьому році навряд чи дійду, а перекриття потрібно утеплити. Для утеплення хочу використати крошку пінопласта, її в мене накопичилось чималенько, та ще планую обдирати дві внутрішні капітальні стіни (у мене термодім). Якщо я крошку насиплю на гіпсокартон, то це буде не правильно. Мабуть також не правильно сипати її на паробар'єр. З мінватою може й пересторога її запрпонував щоб зменшити ризики при пожарі, вона не горить. Провітрювання балок я не закриваю ніякими вказаними матеріалами, а доступ небажаної для балок вологи перекривається паробар'єром.

Лаги запропоновані щоб зменшити прогиб перекриття, коли по ньому будуть ходити, а може і виносити різний непотріб. Їх я збірася встановлювати вищою стороною.

Це міняє картину?

 

Так, тоді це абсолютно міняє картину. :)

Я трохи стормозив - недодивився що це перекриття між поверхом і горищем...думав між 1-м і 2-м поверхом. Соррі...Просто топік був про перекриття між поверхами - то я думав що і Ви про те ж...:)

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Залізні чи дерев"яні ? Залізні немає смислу. А про дерев"яні чув багато хорошого - але не вникав якщо чесно.

 

Деревянные,наш форумчанин их делает.Ник:Фараон.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Так, тоді це абсолютно міняє картину. :)

Я трохи стормозив - недодивився що це перекриття між поверхом і горищем...думав між 1-м і 2-м поверхом. Соррі...Просто топік був про перекриття між поверхами - то я думав що і Ви про те ж...:)

 

Не хотів починати нову тему, тому написав тут.:)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Тоже стал вопрос о перекрытии между 2 этажем и нежилым чердаком. .......

 

Планирую пирог, снизу вверх:

- ГКЛ - чистовой потолок;

- OSB 3 8mm - черновой потолок;

- паробарьер;

- между балками 50 мм минваты;

- перпендикулярно балкам лаги (50*75 мм) с шагом примерно 40 см;

- остальное пространство между балками и лагами засыпаем пенопластовой крошкой;

- OSB 3 18 mm;

 

Ну вот и все. Что здесь лишнего или не так? Жду советов, рекомендаций, критики.

 

Поменяю порядок, сначала - паробарьер, а затем - OSB 3 8mm - черновой потолок. Так наверно правильней будет. Паробарьер будет защищать и OSB. Да и подшивать OSB так легче будет. Его же надо ровнять (подкладывая ДВП?), а через паробарьер это делать неудобно .

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Підскажіть, чи можна в житлових приміщеннях між балками перекриття 1-го і 2-го поверхів в якості заповненюючого матеріалу використовувати скловату? Чи не шкідливо це?
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...