Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Товщина пінопласту на фасад?

Nobel

Рекомендовані повідомлення

Така ситуація: перший поверх в мене в 1,5 цегли, мансардний - в одну цеглу, але по периметру стіни "сховані " на 5 см по відношенню до стін першого поверху - з розрахунку що буде на перший поверх даватися 5 см, на другий - 10 см...і зовнішній контур буде вже під один рівень.

 

Питання: чи достатньо буде утепленя стіна в 1,5цегли (40см) пінопласто в 5 см (25-та плотність), а стіна в 1 цеглу (25см) в 10 см?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

... стіна в 1 цеглу (25см) в 10 см?

Достаточно. Считал себе. Выходит около 3.0.

... стіна в 1,5цегли (40см) пінопласто в 5 см (25-та плотність),

Маловато. Около 2.4, но надо посчитать.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Така ситуація: перший поверх в мене в 1,5 цегли, мансардний - в одну цеглу, але по периметру стіни "сховані " на 5 см по відношенню до стін першого поверху - з розрахунку що буде на перший поверх даватися 5 см, на другий - 10 см...і зовнішній контур буде вже під один рівень.

 

Питання: чи достатньо буде утепленя стіна в 1,5цегли (40см) пінопласто в 5 см (25-та плотність), а стіна в 1 цеглу (25см) в 10 см?

 

Я консультувався в форумчан в приватних бесідах, то все-таки на стіну 1,5 цегли - мінімум 8 см., краще, звичайно 10 см. Збираюся під новий рік запастися пінопластом 8 см. і іншими розхідниками і з весни утпеплятися власними силами (тесть і я).

Поверх, або накропку з білого цементу, або наразі нічого. Але, враховуючи, що нема нічого постійного ніж тимчасове, схиляюся до накропки. Знайомі, що працюють в Чехії на будівельних роботах, кажуть що це зараз останній писк у них.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Nobel по товщині на перший поверх всетаки маловато 5 см .Дай хочаби 8 см ( Rстіни=2.9 ) а на верх відповідно 13 см(Rстіни = 4,1) .Плюс в місці переходу з першого на другий поверх дреба передбачити гідроізоляцію цегли ( горизонтальну із заходом на вертикальні стіни ).

На рахунок пінопласту то його частка в загальній ціні утеплення не вилика а ефект від збільшення товщини буде однозназно .

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

чи вже краще 10 - на перший, 15- на дургий???...чи співвідношення ефект/витрати не вартий?
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

AVOLEG

що Ви маєте на увазі "Плюс в місці переходу з першого на другий поверх дреба передбачити гідроізоляцію цегли ( горизонтальну із заходом на вертикальні стіни )"...звідки атм волога візьметься, якщо зовнішній контур буде робитися по одному рівні, тобто ніякого "бардюрчика" не буде між поверхами...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Та 8 см хватає з головою .Але бажано брати з вирізом кромки .В такому випадку на стиках не буде втрат тепла .

На рахунок утеплення є ще такий момент ( по крайній мірі важливий для мене ) як глибина посадки вікон .Бажано щоб вікна були втопленні на 12-15 см ( після утеплення) .Кажуть що при таких відкосах буде оптимально виглядати саме вікно.Але це моя думка .

Ще важливий момент це утеплення самих відкосів .Їх варто зробити з ЕППС ( всетаки він тепліший ) товщиною 3 см.Взагалі для мене питання утеплення відкосів лишається відкритим ...

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

AVOLEG

що Ви маєте на увазі "Плюс в місці переходу з першого на другий поверх дреба передбачити гідроізоляцію цегли ( горизонтальну із заходом на вертикальні стіни )"...звідки атм волога візьметься, якщо зовнішній контур буде робитися по одному рівні, тобто ніякого "бардюрчика" не буде між поверхами...

 

Мова йде про саму цеглу .Зараз я так розумію там є бордюр ( виступ ).

Це варто зробити для перестраховки ( всетаки для себе робиш ).

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

ясно....а чим порадите гідроізоляцію зробити? там бордир 5 см по периметру...
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Рідкою гідроізоляцією .Я просто часто бачив як замокають кути в багатоетажках і вже цим наляканий всі горизонтальні поверхні стараюсь гідроізолювати.Зараз маю відкриті відливи з двору під вікнами .Так там при дощі вся вода тече до хати .Тепер думаю що би то таке придумати .
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Та 8 см хватає з головою .Але бажано брати з вирізом кромки .В такому випадку на стиках не буде втрат тепла .

На рахунок утеплення є ще такий момент ( по крайній мірі важливий для мене ) як глибина посадки вікон .Бажано щоб вікна були втопленні на 12-15 см ( після утеплення) .Кажуть що при таких відкосах буде оптимально виглядати саме вікно.Але це моя думка .

Ще важливий момент це утеплення самих відкосів .Їх варто зробити з ЕППС ( всетаки він тепліший ) товщиною 3 см.Взагалі для мене питання утеплення відкосів лишається відкритим ...

 

коли це ЕППС був теплішим за ПСБс?

единий плюс ЕППС - він твердіший, тому його і радять ставить на цокольні поверхи (антивандальний варіант) він гірше пропускае повітря (пар), тому його не радять ставить на всю стіну

товщина ж самого відкосу (з утеплювача) може бути далека від товщини 3 см.

все залежить від зазорів між рамою та цегляним пройомом

оптимально - робити так, щоб утеплювач наполовину закривав віконну раму

якщо більше - зменшуєте прохід світла , якщо меньше - можливі промерзання конструкціі

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

коли це ЕППС був теплішим за ПСБс?

единий плюс ЕППС - він твердіший, тому його і радять ставить на цокольні поверхи (антивандальний варіант) він гірше пропускае повітря (пар), тому його не радять ставить на всю стіну

товщина ж самого відкосу (з утеплювача) може бути далека від товщини 3 см.

все залежить від зазорів між рамою та цегляним пройомом

оптимально - робити так, щоб утеплювач наполовину закривав віконну раму

якщо більше - зменшуєте прохід світла , якщо меньше - можливі промерзання конструкціі

 

Тоді я відкриваю страшну тайну - всетаки ЕППС тепліший від звичайного пінопласту мінімум на 20% (теплопровідність 0,029 в ЕППС і ,0035 в пінопласта ).Так що 5 см ЕППС заміняє приблизно 6-6,5 звичайного пінопласту .

 

p.s. це все про нормальний фірмовий ЕППС .

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Тоді я відкриваю страшну тайну - всетаки ЕППС тепліший від звичайного пінопласту мінімум на 20% (теплопровідність 0,029 в ЕППС і ,0035 в пінопласта ).Так що 5 см ЕППС заміняє приблизно 6-6,5 звичайного пінопласту .

 

p.s. це все про нормальний фірмовий ЕППС .

 

Признаю, може і тепліше (загляну завтра в свої таблиці), але це "тепліше" настільки мізерне, що проектувальники ніколи його не беруть до уваги, а якщо порівняти ціни на один пінопласт та інший, то перевагу надають ПСБс.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Але, враховуючи, що нема нічого постійного ніж тимчасове, схиляюся до накропки. Знайомі, що працюють в Чехії на будівельних роботах, кажуть що це зараз останній писк у них.

А шо эта такое?8) Де можно почитать/позекать?8-)В след. году из пенопласта буду и себе утеплять фасад,а чем потом его облагородить?:roll:

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

А шо эта такое?8) Де можно почитать/позекать?8-)В след. году из пенопласта буду и себе утеплять фасад,а чем потом его облагородить?:roll:

 

Ну це дуже просто. Колись після штукатурки брали віник, розпарювали його щоб був м"якшим і розчином білого цементу, води з додаванням вапна (точно не скажу, але як треба не проблема взнати точні інградієнти і пропорції) легко "накроплювали" по штукатурці. Потім в принципі, можна і покрасити.

Технолоія дуже стара, основна частина будинків у нас так колись і робились і стоять до сих пір. Фото постараюся зробити.

Зараз замість віника є спеціальний апарат, який рівномірніше розбризкує розчин без потьоків і відповідно гарніший вигляд.

Якщо задовільняє білий колір, то кажуть краще брати білий турецький цемент, він білий, аж в голубизну віддає.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ну це дуже просто. Колись після штукатурки брали віник, розпарювали його щоб був м"якшим і розчином білого цементу, води з додаванням вапна (точно не скажу, але як треба не проблема взнати точні інградієнти і пропорції) легко "накроплювали" по штукатурці. Потім в принципі, можна і покрасити.

Я конечно извиняюсь,а это точно писк моды сейчас там у них?:sorry:

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Я конечно извиняюсь,а это точно писк моды сейчас там у них?:sorry:

 

Прошу мої слова не сприймати як істину в останній інстанції.

Але криза торкнулась і Чехії, тому для здешевлення частина забудовників певно шукає дешевші варіанти.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Прошу мої слова не сприймати як істину в останній інстанції.

Але криза торкнулась і Чехії, тому для здешевлення частина забудовників певно шукає дешевші варіанти.

 

Вот біля роботи прямо

1.JPG.63892464e1ac68f3a7472bff6536678c.JPG

2.JPG.99f0b5d6597c1ad2abb3d0aaf131d2a3.JPG

3.JPG.2b65c735f2a31e0542c0f8f81f8ef55c.JPG

4.JPG.4a2e2316a1af37c3550ccde10a46cbeb.JPG

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Шуба из белого цемента выглядит, как текстурная штукатурка любого производителя (не короед, и сделанная нормальными мастерами). Ну и цена соответственно дешевле. Шуба еще скрывает неровности фасада.
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

а як ця шуба щодо тріскання??? не підуть потім мікро і макротріщинки від перепадів температур...сонця/води...?
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

чи вже краще 10 - на перший, 15- на дургий???...чи співвідношення ефект/витрати не вартий?

 

Мне представляется оптимальным вариант 8+13 см. В случае 10+15см экономия на 1 м2 наружной стены составит по 1 этажу 0,48 м3 газа в год и 0,27 м3 в год по второму этажу. Не знаю площадь наружных стен. Посчитайте сами, сравнив стоимость сэкономленного газа со стоимостью добавки 2см пенополистирола.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

а як ця шуба щодо тріскання??? не підуть потім мікро і макротріщинки від перепадів температур...сонця/води...?

 

ХЗ. В соседнем подъезде на 1 этаже утеплили ПСБ + серая цементная шуба. За 3 года пацаны мячем поотбивали некоторые места. (хозяева в Португалии) А по поводу микротрещин - силикон на фасад (по шубе). У меня на даче по кирпичу стоит уже 8 лет, чуть-чуть есть. Но данный вариант надо "прокачать" - реально дешевле.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...