Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Обмерзание нижнего ряда теплообменника

Dmode

Рекомендовані повідомлення

Вчора тестував аналогічну модель в Юри. Ось логи одного циклу на максимальній частоті зняті вручну через кожні 5хв через дисплей контролера. Видно що у другій половині циклу d10_Compressor_return_gas опускається нижче ніж d09_Evaporator_coil, подібно як і в моїх модбасних логах.

Прихований текст

image.thumb.png.15197d6d50dd313b9322c80b7077d226.png

 

Також аналогічно обмерзає під кінець циклу розводка перед компресором.

Прихований текст

image.thumb.png.e43d6afee89ce3aec4666c035f46f2db.png

 

І при цьому обмерзання теплообмінника практично ідеальне.

Прихований текст

image.thumb.png.6885dc0ee14a9d67acd396000c6a182f.png

 

Пару фото павука.

Прихований текст

image.thumb.png.90e2bcf1ab90216c34cb6caf7c91a34d.pngimage.thumb.png.f58141f9e5c338dfa467ee610ad17385.pngimage.thumb.png.82776cb28830aa4d37d914467f2a8d70.png

 

Змінено користувачем Dmode
  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

06.02.2024 в 20:56, blacktigra сказав:

Все з точністю до навпаки. 🙃

Обмерзає там, де відбувається кипіння, бо повітря там глибше охолоджується, і конденсується волога. Там де чисті ребра, там вже сухий перегрітий пар.

В мене зараз ситуація "хата на тата" і я мало сплю, тому багато туплю. Так, ви праві, бо я щось подумав, що ріднина заходить зверху, а газ виходить знизу, але все навпаки і зрозуміти це мені допоміг той перевернутий смайлик :). Якщо сама верхня секція ТО чиста, то там йде тільки газ, відповідно вся рідина випарувалась десь рядами нижче. Тобто дійсно ті, що не обмерзають, недоотримують рідину з тої чи іншої причини.

 

06.02.2024 в 20:56, blacktigra сказав:

Зараз пригадую що наче вихід з теплообмінника до колектора на всасі знизу, тобто нижня секція має мінімальний опір навіть якщо довжина капілярок однакова, через нижню секцію до компресора і потрапляє частина рідини.

Ну та, збалансованість має бути як на подаючому, так і на всасуючому колекторах, але газові труби мали б бути досатньо товсті, щоб не вносити дизбалансу в те, що створюють капілярки.

Змінено користувачем volomoto
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

6 годин тому, Dmode сказав:

Вчора тестував аналогічну модель в Юри. Ось логи одного циклу на максимальній частоті зняті вручну через кожні 5хв через дисплей контролера. Видно що у другій половині циклу d10_Compressor_return_gas опускається нижче ніж d09_Evaporator_coil, подібно як і в моїх модбасних логах.

Я підозрюю, що саме так мізки визначають, що ТО обмерз. Тобто якщо нема перегріву газу вже довший час, то значить теплопередача погіршилась, що в даних умовах означає обмерзання. Але щось воно дуже агресивно виглядає, бо компресор трохи заливає рідиною.

До речі, на графіку добре видно, що продуктивність корелює із перегрівом і з 15:25 практично не відбувалось ніякого качання тела і вся енергія йшла тільки від компресора. Як на мене вже на 15:20 треба було піти на розморожування, але можливо я чогось не розумію.

А це виглядає на всасуючи трубу, яка виходить з колектора і заходить в 4-ходовий, і дійсно нижній ряд ТО ближче до компресора, ніж верхній. Правда на такій товщині колектора перепад тиску мав би бути мінімальним. І павук виглядає тільки на 4 капілярки, але думаю, що там є 5, просто одної не видно на фото.

6 годин тому, Dmode сказав:

image.thumb.png.82776cb28830aa4d37d914467f2a8d70.png

 

 

Змінено користувачем volomoto
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

6 часов назад, Dmode сказал:

при цьому обмерзання теплообмінника практично ідеальне.

Я ж вже пропонував рішення. Чекаємо поки Юра їде на замовлення і міняємо блоки місцями. Нехай тепер він погано спить.

Спойлер

 

😁

 

Сподіваюся він це не побачить

Схоже що коли китайці його блок збирали, то або встигли поснідати, або кава-брейк був довшим, і тому капілярки стали на свої місця. Я до речі таке зустрічав і на дорожчому обладнанні, це могла бути тупо механічна помилка через людський фактор на виробництві.

Зараз пригадую що для компресорів з картером високого тиску короткотривалий вологий хід не дуже критичний, принаймні це пояснює як компресор стільки зміг прожити.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Схоже китайці таки зекономили.

Подивився свій блок, в мене окрім докипача що на компресорі є ще окремий, і доволі великого розміру.

Screenshot_20240207_221724_Google PDF Viewer.jpg

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Я тут натрапив на відео, де поляк хвалить дешевий китайський ТН і саме на цьому кадрі він говорить, що все в ТН працює правильно :)

Прихований текст

image.thumb.png.ca76b871b8d4a7294f5d9c9cc4cd0d63.png

Повне відео — youtu.be/4E-WoIFVnZE?si=djtjaovUj4CimD2x&t=29

 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 години тому, volomoto сказав:

саме на цьому кадрі він говорить, що все в ТН працює правильно :)

Не відомо на якій стадії циклу в нього таке обмерзання як на фото. Може це тільки початок циклу. І взагалі в нього цей девайс тільки два тижні.

А ТТХ на шильдику крутіші ніж мої. Модуляція від 1 до 3кВт по споживанню, і 11кВт на виході. В мене блок ніби більший а 6-7кВт то мій максимум.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Прочитав назву топіка і вирішив на ваші обмерзання відповісти своїм обмерзанням. фото зроблено коли "ще вчора потепліло, а воно - тойво, - не злазе!"

изображение_viber_2024-02-09_10-41-53-370.jpg

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 година тому, Malchish сказав:

Прочитав назву топіка і вирішив на ваші обмерзання відповісти своїм обмерзанням. фото зроблено коли "ще вчора потепліло, а воно - тойво, - не злазе!"

Співчуваю. Що за девайс? При яких умовах і за скільки часу так намерзає?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 минуту назад, Dmode сказал:

Співчуваю. Що за девайс? При яких умовах і за скільки часу так намерзає?

Vailant, друга зима "отроду", першу зиму все було ок, а на цю зиму шось трапилось з кабелем підігріву піддона (виглядає як таке собі слойоне тісто з фольги в якому він укладений змійкою) - от і маємо такі нарости на радіаторі, бурулі, крижане озеро в десятки см під зовнішнім блоком. Намерзає коли мороз, розтає коли "+" кілька днів підряд. Не розумію що в тому кабелі "могло зламатись". Розібрав, втикнув-витикнув роз'єм, подивився візуально - нічого підозрілого.. Спитав у одної контори оцей шматок провода в оригіналі - зарядили 8К, - 🤪..  Пішов на Розетку і купив саморегулюючийся гріючий кабель 4м з термостатом і вилкою за 1600 грн - на вихідних підключу і запущу його ззовні в піддон, - благо садова розетка виведена в метрі від зовнішнього блока..

1.jpg

2.jpg

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

9 часов назад, Dmode сказал:

В мене блок ніби більший а 6-7кВт то мій максимум.

Якщо я вірно знайшов ТТХ, то в нього все ж таки більший за розмірами та вагою.
Хоча там моноблок, може частково через це, але теплообмінник наче більший. Ну і ще невідомо що там за компресор.

В тебе теж вказано доволі широкий діапазон модуляції. Але за яких умов то можливо.

 

Спойлер

image.thumb.png.b00b04e5126c1466de2da933051c5ceb.png

 

 

Спойлер

image.png.6822cb2e6ccf091c8116a6474042540e.png

 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 минуту назад, Malchish сказал:

Не розумію що в тому кабелі "могло зламатись". Розібрав, втикнув-витикнув роз'єм, подивився візуально - нічого підозрілого..

Спробуйте продзвонити опір самого гріючого елементу, може просто релюха на платі накрилася.
Якщо сам нагрівач цілий, то достатньо просто прикрутити зовнішній термостат.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

13 минут назад, blacktigra сказал:

Спробуйте продзвонити опір самого гріючого елементу, може просто релюха на платі накрилася.
Якщо сам нагрівач цілий, то достатньо просто прикрутити зовнішній термостат.

Дякую. Скоріш за все ви праві, але я з електронікою/електрикою на "Ви",  - сам не зможу, треба визивати сервіс Вайлантовський, - мене поки жаба давить, бо уявляю скільки то мені буде коштувати (гарантія то скінчилась), тому і пішов шляхом покупки "зовнішнього підігріву"..   

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 хвилини тому, blacktigra сказав:

В тебе теж вказано доволі широкий діапазон модуляції. Але за яких умов то можливо.

Мої ттх не відповідають реальному досвіду, бо ніколи споживання не було на опаленні меньше ніж 1кВт, і більше ніж 2.1кВт. Про видачу 10кВт взагалі мовчу, вона декларується для літніх умов. А для зими і температури опалювальної води 35С, ось таблиця. І навіть таку потужність на виході я не отримую при температурі води +28~+30. В реальності процентів на 20-30 меньше.

Прихований текст

image.thumb.png.7e070f56511d89953ddcb52bd5842638.png

 

 

  • Сумно 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Тільки що, Malchish сказав:

бо уявляю скільки то мені буде коштувати

Для чого уявляти якщо можна запитати? 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

6 минут назад, Malchish сказал:

Скоріш за все ви праві, але я з електронікою/електрикою на "Ви",  - сам не зможу,

Можу допомогти, якщо що. Або підказати як перевірити самому. Там не складно взагалі, якщо є мультиметр.

 

6 минут назад, Dmode сказал:

В реальності процентів на 20-30 меньше.

Співчуваю. Є в мене декілька ідей, можливо вдасться дещо оптимізувати.
Але для цього доведеться суттєво перекромсати блок, не певен чи воно в сухому залишку буде того варте.
Ще подумаю як буде простіше, і потім поділюся з тобою.

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

27 хвилин тому, blacktigra сказав:

Є в мене декілька ідей, можливо вдасться дещо оптимізувати.
Але для цього доведеться суттєво перекромсати блок, не певен чи воно в сухому залишку буде того варте.
Ще подумаю як буде простіше, і потім поділюся з тобою.

Тут такі цікаві речі відбуваються, а в мене нема ТН, тому скучно живу :)

Можна буде сюди звіт по тих перeробках, якщо них дойде діло?

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, Dmode сказал:

Для чого уявляти якщо можна запитати? 

1350 грн діагностика + 500 виїзд в Київську обл. - це так-би мовити базовий платіж.. а ремонт + запчастини (якщо задобиться заміна) - ото "я уявляю" 🙄

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, blacktigra сказал:

Можу допомогти, якщо що. Або підказати як перевірити самому. Там не складно взагалі, якщо є мультиметр.

👍 Дяка! Я то розумію, що нескладно замірити опір якщо є мультик (в мене нема), але я не буду турбувати по такім дрібницям, - бо скоріш за все причина в якоїсь релюшці, як ви сказали, а значить треба робити ремонт, мати таку-ж релюху, паяти ту плату, - це все рівно треба звати сервіс.. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 09.02.2024 в 14:57, blacktigra сказал:

А який термін гарантії? 1 рік?

Вже і не памятаю, 2 напевно, з моменту покупки... Там можна було продовжувати гарантію кожен рік за умови проходження офіційного ТО, - я не проходив.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Поборов жабу, визвав сервіс Вайланта.. Поміряли опір - сказали гріючий кабель не подає ознак життя, треба міняти. І там саме солоденьке: того кабеля в наявності немає, чекати десь до місяця і ціна 8300 грн... 8К за кусок гріючого кабеля завернутого в кусок фольги Карл! 😱.

Шо робити - поки думаю. Треба мабуть шукати когось, хто шарить який саме кабель треба підібрати, - та взяти і перепакувати його...  

З гріючими кабелями не мав справи, і в електриці не шарю, тому в мене куча питань по типу: якої потужності той кабель треба? як його "окінцевати"? чи може там бути якась полярність (наскільки бачив він 2-жильний), - це саме головне - щоб в роз'єм його не втикнути так щоб він там щось "спалив" у платі і не було попадалова вже на зовсім інші гроші.....

Коротше, шукаю того хто шарить і може таке зробить, за адекватні гроші, бо сам не полізу..

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

rozetka.com.ua/ua/180208617/p180208617/

Отакий брав, поки холодний 4 метри споживає біля 500 ВТ, як прогріється, то 100Вт

Відео по оконцовці у ютубі полно

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 минут назад, Enot123h сказал:

rozetka.com.ua/ua/180208617/p180208617/

Отакий брав, поки холодний 4 метри споживає біля 500 ВТ, як прогріється, то 100Вт

Відео по оконцовці у ютубі полно

Якби там якусь трубу треба було обмотати щоб зігріти - то було-б ок, але тут трошки інше - той кабель треба заживити методом втикання його в розєм, а, відповідно роз'єм втикнути в плату, а плата там з різними іншими процесорами і радіодетальками.. І я наприклад не шарю, якщо робити це отак топорно - купив перший зустрічний кабель і втикнув - чи не наробе то біди... ні, хай краще то робить людина яка вміє тримати в руках мультиметр...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

16 хвилин тому, Malchish сказав:

купив перший зустрічний кабель і втикнув - чи не наробе то біди... хай краще то робить людина яка вміє тримати в руках мультиметр...

Не факт що ви знайдете людину яка готова займатись такою фігнею.

Для початку варто б було упевнитись:

  • що на кабель іде 220В. Для цього в морозну погоду треба відкрити корпус, прослідкувати які контакти ідуть від  кабеля на плату, і заміряти на цих контактх напругу. Чому в морозну - бо коли тепло, напруги на контактах не буде взагалі.
  • що то за кабель був взагалі, якої потужності, щоб не спалити вихід на платі підключивши більшу потужність кабелю.

Далі просто зняти той кабель з плати.

Переставити клемні контакти зі старого кабелю на новий.

Підключити новий кабель до плати.

PS. в технічних доках на ваш ТН (що за модель?) немає схеми з зазначенням номеру запчастини чи інших тех.характеристик?

Змінено користувачем Dmode
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...