Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Обмерзание нижнего ряда теплообменника

Dmode

Рекомендовані повідомлення

56 минут назад, Dmode сказал:

Другий такий самий ТН, такого ж віку, який можу часом спостерігати, обмерзає рівномірно, без таких полос як в мене.

Ще можуть впливати покази термістора на нагнітанні компресора. Трапляються випадки коли термістор починає трохи брехати, а він потрібен для керування ЕРВ що відповідає також за заповнення випарника. Проблема в тому, що покази можуть бути нормальними при низький температурі, і плисти при підвищенні, це важко упіймати.

Хоча це не пояснює чому обмерзання рівномірніше при нижчий частоті.

 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

58 минут назад, blacktigra сказал:

Ще можуть впливати покази термістора на нагнітанні компресора. Трапляються випадки коли термістор починає трохи брехати, а він потрібен для керування ЕРВ що відповідає також за заповнення випарника. Проблема в тому, що покази можуть бути нормальними при низький температурі, і плисти при підвищенні, це важко упіймати.

Хоча це не пояснює чому обмерзання рівномірніше при нижчий частоті.

 

Посмотрите на мой паук,при высокой частоте компрессора в обратку летмт горячий газ,и вот там где он выходит обменник не обмерзает

Я не знаю как это описать умными словами, но многие из самодельщиков паук перепаивают так какуменя был штатный

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 часов назад, mib сказал:

Посмотрите на мой паук,при высокой частоте компрессора в обратку летмт горячий газ,и вот там где он выходит обменник не обмерзает

Я не знаю как это описать умными словами, но многие из самодельщиков паук перепаивают так какуменя был штатный

Та дивився, павук як павук.

Взагалі то воно так і має бути, коли на виході з випарника один ряд не обмерзає, щоб компресор не дуже заливало.

@Dmode, ви таки перевірте продуктивність, бо може вийти що ми вирішуємо проблему якої нема.

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

15 часов назад, blacktigra сказал:

перевірте продуктивність, бо може вийти що ми вирішуємо проблему якої нема.

Прийшлося розморозити низ теплообмінника щоб робити якісь заміри. Зробив короб накрив зовнішній блок і поставив під нього дуйку. 800Вт на 2 години. Ось дані з чистим теплообмінником.

Вулиця: T:-2.9С, RH:74%.

  • Максимальна частота, споживання 2.0кВт
  • Лічильник тепла: Tin:27.84С Tout:33.85С, проток0.871м3/год, потужність по теплу 6.02кВт
  • СОР 3 

 

  • Мінімальна частота, споживання 1.1кВт
  • Лічильник тепла: Tin:27.71С Tout:30.83С, проток0.843м3/год, потужність по теплу 3.05кВт 
  • СОР 2.8

Не знаю чи це нормально. Ніби Ок. Цікаво що всі мої заміри раніше показували вищий СОР на низьких обертах. 

Змінено користувачем Dmode
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Возможно за счет упавшего протока, и еще быиует мнение что на малых герцах вентилятор внешнего блока и насосы ТП вносят существенный взнос в потерю сор

Я уже точно не помню в обсалютных цифрах, но в межсезонье у меня плата котла протерм с насосом потребляли до 30% от потребления ТН что то около 30 квт в месяц при потреблении ТН 100 квт в месяц

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 часа назад, Dmode сказал:

Не знаю чи це нормально. Ніби Ок. Цікаво що всі мої заміри раніше показували вищий СОР на низьких обертах. 

Я також не знаю. Тут би порівняти отримані результати із табличними даними при максимальній частоті.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4 часа назад, blacktigra сказал:

Тут би порівняти отримані результати із табличними даними при максимальній частоті.

Якби ж то можна було вірити китайським таблицям. Вони їх кілька раз висилали і кожен раз різні. Ось остання.

cop.jpg

Ще один замір. Максимальна частота.

  • Вулиця T:-5C RH:76%
  • Лічильник тепла: 6.13кВт, 0.845м3/год, Tin:27.64C Tout:33.9C
  • Споживання 2.1кВт
  • COP2.9

 

Змінено користувачем Dmode
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 11 місяців потому...

Cхоже нерівномірність обмерзання теплообмінника прогресує.

Ось так тепер виглядає на максимальних обертах:

image.thumb.png.1333679850425e1f0b0ad37f299ce64a.png

А так на мінімальних.

image.thumb.png.e3ede8f7b5e9236a8e9f3a2ad3204270.png

Продуктивніть напевно трохи знизилась, але то суб'єктивна оцінка.

В сусіда з аналогічною моделлю, такого самого віку, обмерзає рівномірно.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 2 тижні потому...

Витік хладагенту. Невеликий.
Скачати, зважити, заправити норму (+ магістраль). Перевірити.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4 години тому, airservis сказав:

Витік хладагенту. Невеликий.
Скачати, зважити, заправити норму (+ магістраль). Перевірити.

Якраз в суботу цим займалися з допомогою Костянтина @blacktigra

Скачали 1.8кг. Заправили нового 1.9кг (1.8 по паспорту + 100г на 2 додаткових метри (траса 7м)).

Нічого не змінилось і краще не стало.

Зі спостережень десь на половині циклу обмерзає ось ця частина перед компресором. Ніби такого не повинно відбуватись. 

Прихований текст

image.thumb.png.a504cfa66b546677ca9c53cbeeb1939b.pngimage.thumb.png.c77dcf75fa389c90f9798cbed4475b8c.png

 

Ось логи одразу після заміни фреону. Костя звернув увагу, що це дивно що  RETURNED_GAS в другій половині циклу нижчий за  OutdoorCoil. Є версія що сенсори можуть трохи брехати.

Прихований текст

image.thumb.png.2a375c4792bf87f665814333f56b1a3d.png

 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

22 хвилини тому, Dmode сказав:

Ось логи одразу після заміни фреону. Костя звернув увагу, що це дивно що  RETURNED_GAS в другій половині циклу нижчий за  OutdoorCoil. Є версія що сенсори можуть трохи брехати.

Мені виглядає на непрвильне керуваня EEV, зокрема випарник заливається рідиною, яка потім докипає по дорозі до компресора. Так і клин можна зловити.

А що показував тиск і яка була температура кипіння відповідно?

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Так, мене теж більше за все турбує низька температура на нагнітанні компресора, бо його вочевидь підливає.

І що цікаво, плата керування навіть не намагається прикрити ЕРВ щоб якось це вирівняти.

Не знаю чи це нормально для цього компресора, бо не маю його повних ТТХ, але зазвичай хоча б якийсь мінімальний перегрів на нагнітанні має бути. А його нема.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 минуту назад, volomoto сказал:

А що показував тиск і яка була температура кипіння відповідно?

Кипіння було дуже низьким, десь -9..-10С при +2..+3 на вулиці. Ближче до кінця циклу, перед відтайкою, доходило до -13С, але датчик на теплообміннику та на всмоктуванні компресора показували температуру на 2-3 градуси вище. Це на максимальних обертах компресора.
Тиск конденсації не міряв.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Теплообмінник одразу перед відтайкою має ось такий вигляд. Зони перегріву є, але не на всіх секціях.
Таке враження, що капіллярки після павука різної довжини, і та що з самого низу найкоротша.
 

Спойлер

image.thumb.png.b1d179e87fb01ab641653a6bef4a8e1c.png

 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 хвилини тому, blacktigra сказав:

Кипіння було дуже низьким, десь -9..-10С

Мені цікаво який був перегрів газу і як може вийти, що на графіку перегрітий газ, має нижчу температуру, ніж температура кипіння. Якщо кипимо навіть при -13, то на всасі може бути не нижче -13, але на графіку видно -15 чи навіть -16.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

11 минут назад, volomoto сказал:

Мені цікаво який був перегрів газу і як може вийти, що на графіку перегрітий газ, має нижчу температуру, ніж температура кипіння. Якщо кипимо навіть при -13, то на всасі може бути не нижче -13, але на графіку видно -15 чи навіть -16.

Перегрів практично відсутній. Якщо с початку циклу він є, то з часом компресор починає заливати.
Різниця температур може пояснюватися несправними термісторами. Спочатку виникла ідея що то через поганий механічний контакт термістора і гільзи, але це не підтвердилося. В гільзі термістор тримається добре, ми ще додали термопасту, та заізолювали к-флєксом. Це ніяк не допомогло.

Коли ми їх перевіряли при 0С, зупинивши блок на тривалий час, їх покази відрізнялися в межах 1 градуса, що є прийнятним як на мене. А от коли температура вимірюваного середовища впала, покази попливли.
Але це все одно не пояснює логіку керування ЕРВ.

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ось всі температури що є в логах. 

image.thumb.png.c2618727691228ee4ff254f534219a3a.png

18 хвилин тому, volomoto сказав:

Якщо кипимо навіть при -13, то на всасі може бути не нижче -13

Наскільки розумію тому і виникла версія що сенсор на нижньому калачі теплообміннка показує завищену на кілька градусів температуру.

20 хвилин тому, volomoto сказав:

але на графіку видно -15 чи навіть -16.

Так, -15.5

image.png.ada030d9eb03c48e6d1f2cac08d63177.png

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

6 хвилин тому, blacktigra сказав:

Теплообмінник одразу перед відтайкою має ось такий вигляд. Зони перегріву є, але не на всіх секціях.
Таке враження, що капіллярки після павука різної довжини, і та що з самого низу найкоротша.

А точно найнижча секція ТО має найкоротшу капілярку? Бо може бути навпаки: де коротша капілярка — там менше падіння тиску і просто валить рідкий фреон, який не встигає випаруватися. Тобто частина рідини йде байпасом через ТО. Для такого явища різниця ефективних довжин капілярок мала б бути дуже великою, але для цього достатньо щоб хтось переламав трохи тубки при монтажі ТН на заводі.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Тільки що, volomoto сказав:

Тобто частина рідини йде байпасом через ТО. Для такого явища різниця ефективних довжин капілярок мала б бути дуже великою, але для цього достатньо щоб хтось переламав трохи тубки при монтажі ТН на заводі.

Така поведінка проявилася з часом і поволі прогресує. Тобто з заводу все було Ок.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

6 хвилин тому, blacktigra сказав:

Перегрів практично відсутній.

Оце дуже дивно, бо контроллер не мав би такого допускати, якщо всі сенсори справні. Навіть якщо ЕРВ взагалі заклинив, то контроллер з часом це визначить і впаде в помилку. Але припустимо що сенсори брешуть і контроллер бачить яийсь перегрів, тому з його точки зору все гуд. В такій ситуації підозрілою є низька температура кипіння, що може розцінюватись як недорозмірений ТО. Фізично ТО то не змінювався, але теплообмін з якихось причин не відбувається як треба, тобто потік фреону ніби нормальний, але тепло він не відбирає, що далі наштовшує на теорію із байпасом рідкої фракції.

18 хвилин тому, Dmode сказав:

Така поведінка проявилася з часом і поволі прогресує. Тобто з заводу все було Ок.

Можливо на заводі при паянні перегріли фільтр і він почав з часом руйнуватись і закупорювати капіляри?

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Тільки що, volomoto сказав:

Можливо на заводі при паянні перегріли фільтр і він почав з часом руйнуватись і закупорювати капіляри?

І таке вже наскліьки розумію не лікується?

---

В мене є попередня плата зовнішнього блоку, яку потім замінили на наступну з доданими еквітермальними кривими і модбасом. Можу спробувати поставити цю попередню -  чи це допомогло би якось прояснити ситуацію?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Я щось почав підозрювати що китайці можуть контролювати ступінь обмерзання та необхідність відтайки по перегріву на нагнітанні.

2 часа назад, volomoto сказал:

А точно найнижча секція ТО має найкоротшу капілярку?

Це гіпотеза, яка пояснює чому нижня секція обмерзає швидше і сильніше за інші. Коротша капілярка має менший опір, туди потрапляє більша кількість хрєону, яка не встигає випаруватися.

2 часа назад, Dmode сказал:

Тобто з заводу все було Ок.

А чи була з заводу така ж сама ситуація із заливом компресора? І чи не був такий самий низький тиск кипіння при макс. обертах компресора?

1 час назад, volomoto сказал:

Можливо на заводі при паянні перегріли фільтр і він почав з часом руйнуватись і закупорювати капіляри?

Зазвичай там проста механічна сітка, дуже здивуюся якщо там виявиться ще й цеоліт. На померлий ЕРВ теж не схоже, бо явно чутно як він відпрацьовує.

1 час назад, Dmode сказал:

Можу спробувати поставити цю попередню

Варто спробувати. Хоча б перевіримо чи зміниться поведінка ЕРВ під кінець циклу. Шкода що параметрів не побачимо

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 година тому, blacktigra сказав:

Я щось почав підозрювати що китайці можуть контролювати ступінь обмерзання та необхідність відтайки по перегріву на нагнітанні.

Ну це якось дуже примітивно аля дешеві кондиціонери на капілярці.

1 година тому, blacktigra сказав:

Це гіпотеза, яка пояснює чому нижня секція обмерзає швидше і сильніше за інші. Коротша капілярка має менший опір, туди потрапляє більша кількість хрєону, яка не встигає випаруватися.

Так, але із обмерзанням ситуація буде якраз протилежна: обмерзання більше там, де менше фреону потрапляє і він весь встигає википати. Обмерзання більше там, де більша дельта між фреоном і зовнішнім повітрям, а більша вона там, де нема рідкої франкії, яка прогріває ТО.

Цікаво було б побачити як виглядає павук цього ТО, зокрема скільки трубок в одній секції, тобто на одну капілярку.

1 година тому, blacktigra сказав:

Зазвичай там проста механічна сітка, дуже здивуюся якщо там виявиться ще й цеоліт.

Якщо є осушувач, то не тільки сітка. Ви не звертали увагу на те який там фільтр?

3 години тому, Dmode сказав:

І таке вже наскліьки розумію не лікується?

Ну це припущення і якщо воно істинне, то треба перепаювати павук на вході випарника. Якщо то стандарна запчастина, то для людини з пальником, азотом і прямими руками то на день роботи.

3 години тому, Dmode сказав:

В мене є попередня плата зовнішнього блоку, яку потім замінили на наступну з доданими еквітермальними кривими і модбасом. Можу спробувати поставити цю попередню -  чи це допомогло би якось прояснити ситуацію?

Я б попробував щоб точно локалізувати проблему, зокрема чи вона пов'язана з електронікою, чи суто гідравлічна.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

11 часов назад, volomoto сказал:

Я б попробував щоб точно локалізувати проблему, зокрема чи вона пов'язана з електронікою, чи суто гідравлічна

наверное второе, у меня у кондишна наружный блок обмерзает тоже не равномерно, а  полосами 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

21 час назад, volomoto сказал:

Так, але із обмерзанням ситуація буде якраз протилежна: обмерзання більше там, де менше фреону потрапляє і він весь встигає википати. Обмерзання більше там, де більша дельта між фреоном і зовнішнім повітрям, а більша вона там, де нема рідкої франкії, яка прогріває ТО.

Все з точністю до навпаки. 🙃

Обмерзає там, де відбувається кипіння, бо повітря там глибше охолоджується, і конденсується волога. Там де чисті ребра, там вже сухий перегрітий пар. 

Павук там звичайний, на 5 виходів, десь здається було фото раніше. Фільтр виглядає як мідний бочонок, що там всередині невідомо. Ставлю хугарден на те, що там просто сітка. 🍺

Може Андрій сфоткає коли/якщо буде плату міняти.

Зараз пригадую що наче вихід з теплообмінника до колектора на всасі знизу, тобто нижня секція має мінімальний опір навіть якщо довжина капілярок однакова, через нижню секцію до компресора і потрапляє частина рідини. @DmodeАндрій, якщо розбиратимеш блок, сфоткай будь ласка як теплообмінник до товстої труби приєднується.

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...