Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Гибриды и все, что с ними связано

vadimv

Рекомендовані повідомлення

18 хвилин тому, Gonchik сказав:

В умовах Європи, що би хто не казав, на даний час це економний дизель

 Дизелям тут ліплять екостікер, з яким неможливо буде заїхати до міст з населенням більше 50 тис.

18 хвилин тому, Gonchik сказав:

і бензинка з гбо. І от саме такий варіант у Вадима був, але людина зажала 500€.

Поставити ГБО можна в будь-який момент, але знову таки то буде напівекологічний стікер.

Повністю екологічний отримують тільки електрички і гібриди.

Але на гібридах можна без проблем їздити на 1200 км, а на електричках - тільки недалеко від розетки.

Змінено користувачем vadimv
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 минуты назад, vadimv сказал:

 Дизелям тут ліплять екостікер, з яким неможливо буде заїхати до міст з населенням більше 50 тис.

Поставити ГБО можна в будь-який момент, але знову таки то буде напівекологічний стікер.

Повністю екологічний отрмують тільки електрички і гібриди.

Але на гібридах можна без проблем їздити на 1200 км, а на електричках - тільки недалеко від розетки.

Гібрид на пробігах 1200 випʼє більше пального, ніж співставне авто з двз через збільшену вагу. Електричку можна зарядити швидко. Але в Європі це не дешево навіть на домашній, на комерційних і поготів. А дизелі, між іншим, збираються повернути на конвеєр деякі європейські виробники саме через попит. І відхід від жорсткого дотримання еконорм, продиктований економічною доцільністю, не за горами. Принаймні навіть Мерседес заявив, що не позбудеться двз-шних авто в своїй виробничій програмі так швидко, як було заплановано раніше.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 часа назад, vadimv сказал:

В "определенных условиях эксплуатации" зимняя резина вообще не нужна, и в этих условиях невооруженным взглядом видно подавляющее (раза в 2-3) количество гибридов по сравнению с электричками.

Правильно "в определенных" вы когда то поймете, что условия могут быть разными, в определенных условиях Сузуки в божстайле отличная машина но всем подходит по разным причинам.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

50 минут назад, Gonchik сказал:

Не хочу здатись адвокатом Вадима, але він Вам особисто нічого не радив і не цитував Вашого повідомлення. Тому наполегливість, з якою Ви щоразу впрягаєтесь викликає як мінімум здивування. У кожного свої задачі і способи їх виконання. Там де він зараз живе електричка в чистому виді не такий вже й торт. Що доводять продажі електричок в Європі (принаймні продажі фізособам точно). Гібрид також - така собі пралька/сушарка два в одному. Складна конструкція, сумнівні переваги. Проблема в тому, що люди хочуть мати одне авто, яке б поєднувало переваги електро і двз. А це дешева вартість кілометру пробігу +автономність. В умовах Європи, що би хто не казав, на даний час це економний дизель і бензинка з гбо. І от саме такий варіант у Вадима був, але людина зажала 500€. Тепер можна лише описувати переваги машини, якої не маєш)

Ключевое "зажал" по причине "не так важно" и вот с тем что "может только описывать" не могу не согласиться), каждому свое кому описывать, а кому понимать про то что описываешь. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4 години тому, MrBeen сказав:

По динамике да, но мне ещё важна мобильность. Когда будут электрички с запасом хода в 1000 км или зарядку за 30-40 минут хотя бы на 40-50% запаса хода будем брать.

Де ви стільки здоровʼя знаходите, щоб проїжджати зразу 1000 км?

 

  • Хаха 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

05.05.2024 в 11:18, gendruk сказав:

А ти прям як шарій який сидить в Іспанії і розказує що в Україні.

Не трєба заздріти і скігліти, зараз не всі собі можуть собі дозволити посидіти в іспаніях 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4 минуты назад, ozor сказал:

Не трєба заздріти і скігліти, зараз не всі собі можуть собі дозволити посидіти в іспаніях 

« …могут не только лишь все, мало кто может это делать». Це і про Іспанії, і про 1000 км. Днями родич проїхав 1700 за день на одних руках від хати в Неаполі до хати в Кракові. Для мене це недосяжно)))

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

30 хвилин тому, ozor сказав:

Де ви стільки здоровʼя знаходите, щоб проїжджати зразу 1000 км?

Я б не сказав, що це дуже важко для здоров'я. Особливо, якщо їхати нормальною машиною нормальними дорогами.

От 3500 за тиждень - то вже важкувато, втома накопичується. З'являються думки про автопілот )

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

14 минут назад, vadimv сказал:

Я б не сказав, що це дуже важко для здоров'я. Особливо, якщо їхати нормальною машиною нормальними дорогами.

От 3500 за тиждень - то вже важкувато, втома накопичується. З'являються думки про автопілот )

Адаптивний круіз і утримання в смузі теж нормально так полегшують справу. Останнім часом на європейських напрямках сильні затори. 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 1 місяць потому...

Просто шедевр: представлено 1775-сильний гібрид Bugatti Tourbillon

image.thumb.png.1bb569a6dde9831ea1fb4a54f1548aa3.png

Tourbillon використовує абсолютно новий 8,3-літровий V-16, який розкручується до 9000 обертів на хвилину і видає 986 кінських сил і 900 Нм крутного моменту. Допомагають ДВЗ три електродвигуни:  два на передній осі та один на задній. Загалом електродвигуни видають 789 конячок, і загальна потужність автівки зростає до 1775 кінських сил. Розгін до сотні за дві секунди, максимальна швидкість – 445 кілометрів на годину.

Коштує цей шедевр 4,6 мільйона доларів, але покупці можуть відбити частину суми, економлячи на паливі, адже Tourbillon може проїхати до 50 кілометрів лише на електричній тязі

Bugatti має намір побудувати лише 250 Tourbillon, а виробництво розпочнеться у 2026 році. Щоб отримати один, потрібно більше, ніж просто величезна купа готівки, оскільки французький бренд продаватиме авто лише зацікавленим покупцям, які вже купували Bugatti або Rimac.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

6 годин тому, DimaF сказав:

Вестник нищебродов)

Итак,

- универсальная машина на каждый день + для дальних поездок = гибрид

- победитель ралли-марафона (для офроуда) = гибрид

- супер-пупер-гипер-кар (для понтов) = гибрид

"Три в одном" (с)

Змінено користувачем vadimv
  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...