vadimv Опубліковано: 10 травня Автор Поділитись Опубліковано: 10 травня (змінено) 18 хвилин тому, Gonchik сказав: В умовах Європи, що би хто не казав, на даний час це економний дизель Дизелям тут ліплять екостікер, з яким неможливо буде заїхати до міст з населенням більше 50 тис. 18 хвилин тому, Gonchik сказав: і бензинка з гбо. І от саме такий варіант у Вадима був, але людина зажала 500€. Поставити ГБО можна в будь-який момент, але знову таки то буде напівекологічний стікер. Повністю екологічний отримують тільки електрички і гібриди. Але на гібридах можна без проблем їздити на 1200 км, а на електричках - тільки недалеко від розетки. Змінено 10 травня користувачем vadimv Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Gonchik Опубліковано: 10 травня Поділитись Опубліковано: 10 травня 3 минуты назад, vadimv сказал: Дизелям тут ліплять екостікер, з яким неможливо буде заїхати до міст з населенням більше 50 тис. Поставити ГБО можна в будь-який момент, але знову таки то буде напівекологічний стікер. Повністю екологічний отрмують тільки електрички і гібриди. Але на гібридах можна без проблем їздити на 1200 км, а на електричках - тільки недалеко від розетки. Гібрид на пробігах 1200 випʼє більше пального, ніж співставне авто з двз через збільшену вагу. Електричку можна зарядити швидко. Але в Європі це не дешево навіть на домашній, на комерційних і поготів. А дизелі, між іншим, збираються повернути на конвеєр деякі європейські виробники саме через попит. І відхід від жорсткого дотримання еконорм, продиктований економічною доцільністю, не за горами. Принаймні навіть Мерседес заявив, що не позбудеться двз-шних авто в своїй виробничій програмі так швидко, як було заплановано раніше. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
seksinika Опубліковано: 10 травня Поділитись Опубліковано: 10 травня 2 часа назад, vadimv сказал: В "определенных условиях эксплуатации" зимняя резина вообще не нужна, и в этих условиях невооруженным взглядом видно подавляющее (раза в 2-3) количество гибридов по сравнению с электричками. Правильно "в определенных" вы когда то поймете, что условия могут быть разными, в определенных условиях Сузуки в божстайле отличная машина но всем подходит по разным причинам. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
seksinika Опубліковано: 10 травня Поділитись Опубліковано: 10 травня 50 минут назад, Gonchik сказал: Не хочу здатись адвокатом Вадима, але він Вам особисто нічого не радив і не цитував Вашого повідомлення. Тому наполегливість, з якою Ви щоразу впрягаєтесь викликає як мінімум здивування. У кожного свої задачі і способи їх виконання. Там де він зараз живе електричка в чистому виді не такий вже й торт. Що доводять продажі електричок в Європі (принаймні продажі фізособам точно). Гібрид також - така собі пралька/сушарка два в одному. Складна конструкція, сумнівні переваги. Проблема в тому, що люди хочуть мати одне авто, яке б поєднувало переваги електро і двз. А це дешева вартість кілометру пробігу +автономність. В умовах Європи, що би хто не казав, на даний час це економний дизель і бензинка з гбо. І от саме такий варіант у Вадима був, але людина зажала 500€. Тепер можна лише описувати переваги машини, якої не маєш) Ключевое "зажал" по причине "не так важно" и вот с тем что "может только описывать" не могу не согласиться), каждому свое кому описывать, а кому понимать про то что описываешь. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
ozor Опубліковано: 10 травня Поділитись Опубліковано: 10 травня 4 години тому, MrBeen сказав: По динамике да, но мне ещё важна мобильность. Когда будут электрички с запасом хода в 1000 км или зарядку за 30-40 минут хотя бы на 40-50% запаса хода будем брать. Де ви стільки здоровʼя знаходите, щоб проїжджати зразу 1000 км? 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
ozor Опубліковано: 10 травня Поділитись Опубліковано: 10 травня 05.05.2024 в 11:18, gendruk сказав: А ти прям як шарій який сидить в Іспанії і розказує що в Україні. Не трєба заздріти і скігліти, зараз не всі собі можуть собі дозволити посидіти в іспаніях Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Gonchik Опубліковано: 10 травня Поділитись Опубліковано: 10 травня 4 минуты назад, ozor сказал: Не трєба заздріти і скігліти, зараз не всі собі можуть собі дозволити посидіти в іспаніях « …могут не только лишь все, мало кто может это делать». Це і про Іспанії, і про 1000 км. Днями родич проїхав 1700 за день на одних руках від хати в Неаполі до хати в Кракові. Для мене це недосяжно))) 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
vadimv Опубліковано: 10 травня Автор Поділитись Опубліковано: 10 травня 30 хвилин тому, ozor сказав: Де ви стільки здоровʼя знаходите, щоб проїжджати зразу 1000 км? Я б не сказав, що це дуже важко для здоров'я. Особливо, якщо їхати нормальною машиною нормальними дорогами. От 3500 за тиждень - то вже важкувато, втома накопичується. З'являються думки про автопілот ) Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Gonchik Опубліковано: 10 травня Поділитись Опубліковано: 10 травня 14 минут назад, vadimv сказал: Я б не сказав, що це дуже важко для здоров'я. Особливо, якщо їхати нормальною машиною нормальними дорогами. От 3500 за тиждень - то вже важкувато, втома накопичується. З'являються думки про автопілот ) Адаптивний круіз і утримання в смузі теж нормально так полегшують справу. Останнім часом на європейських напрямках сильні затори. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
vadimv Опубліковано: 21 червня Автор Поділитись Опубліковано: 21 червня Просто шедевр: представлено 1775-сильний гібрид Bugatti Tourbillon Tourbillon використовує абсолютно новий 8,3-літровий V-16, який розкручується до 9000 обертів на хвилину і видає 986 кінських сил і 900 Нм крутного моменту. Допомагають ДВЗ три електродвигуни: два на передній осі та один на задній. Загалом електродвигуни видають 789 конячок, і загальна потужність автівки зростає до 1775 кінських сил. Розгін до сотні за дві секунди, максимальна швидкість – 445 кілометрів на годину. Коштує цей шедевр 4,6 мільйона доларів, але покупці можуть відбити частину суми, економлячи на паливі, адже Tourbillon може проїхати до 50 кілометрів лише на електричній тязі Bugatti має намір побудувати лише 250 Tourbillon, а виробництво розпочнеться у 2026 році. Щоб отримати один, потрібно більше, ніж просто величезна купа готівки, оскільки французький бренд продаватиме авто лише зацікавленим покупцям, які вже купували Bugatti або Rimac. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
DimaF Опубліковано: 22 червня Поділитись Опубліковано: 22 червня Вестник нищебродов) Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
vadimv Опубліковано: 22 червня Автор Поділитись Опубліковано: 22 червня (змінено) 6 годин тому, DimaF сказав: Вестник нищебродов) Итак, - универсальная машина на каждый день + для дальних поездок = гибрид - победитель ралли-марафона (для офроуда) = гибрид - супер-пупер-гипер-кар (для понтов) = гибрид "Три в одном" (с) Змінено 22 червня користувачем vadimv 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
vadimv Опубліковано: 30 липня Автор Поділитись Опубліковано: 30 липня Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
vadimv Опубліковано: 27 серпня Автор Поділитись Опубліковано: 27 серпня (змінено) 11.11.2023 в 11:55, vadimv сказав: повнопривідний Eclipse Cross PHEV з батареєю 13,8 кВт-г коштує від 34700 € www.mitsubishi-motors.es/modelos/eclipse-cross-phev Змінено 27 серпня користувачем vadimv 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
vadimv Опубліковано: 27 жовтня Автор Поділитись Опубліковано: 27 жовтня Новий суперкар Ferrari F80 оснащено дуже цікавою гібридною силовою установкою. По-перше, основним двигуном виступає бензиновий 3-літровий V6 з двома турбінами. По-друге, йому допомагає електромотор потужністю 60 кВт (81 к.с.), а далі до справи береться 8-ступеневий ”робот“, що передає всю потужність та крутний момент на задні колеса. Нарешті, по-третє: пара електромоторів (кожен 105 кВт або 142 к.с.), що встановлені попереду та приводять до руху окремо праве/ліве колесо. Таким чином, на моделі Ferrari F80 вдалось реалізувати повний привод. Акумулятор гібридної системи працює з напругою 800В, але має невелику ємність (лише 2,3 кВт⋅год) та не передбачає підзарядку від зовнішньої мережі. Сумарна потужність гібрида сягає 1200 к.с., що одразу робить новинку Ferrari F80 найбільш потужним дорожнім автомобілем в історії компанії Ferrari. Динаміка та максимальна швидкість відповідають очікуванням – прискорення до ”сотні” за 2,15 секунди та 350 км/год максимум. Втримати автомобіль під контролем з урахуванням такої потужності та швидкісних характеристик, допомагає підвіска з подвійними важелями та активними стабілізаторами, гальма з карбоново-керамічними дисками, а також аеродинаміка, що генерує притискну силу до 1000 кг на швидкості 250 км/год. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз