Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Мурзін Віктор Володимирович (muvic) - недобросовісний виконавець

click_ua

Рекомендовані повідомлення

Доброго дня

 

Мав халепу доручити Мурзіну Віктору Володимировичу (muvic) виготовлення своїх кованих воріт з встановленням та автоматикою

 

Договір було укладено 18/07/2019, 19/07/2019 був здійснений авансовий платіж у розмірі 80% від вартості замовлення і почався відлік 30 робочих днів до моменту монтажу та здачі замовлення

 

Перший дзвіночок був 28/08/2019, мені було повідомлено що "ворота погано прокрашені і ми будемо здавати їх на перефарбування і що треба ще почекати 2 тижні"

 

Недовіра закралась, але окей - сказав я, і став чекати, що по факту було помилкою

 

періодично зізвонювався з Віктором з метою зясувати, а чи все йде по плану, мене було запевнено що все нормально і 13/09/2019 буде монтаж

 

зранку 13/09/2019 від Віктора отримав повідомлення що "фарба ще береться до рук", отака от справа

 

не один раз було обіцяно фото моїх воріт "щоб ви не хвилювались", але по факту так і не отримав його, думаю причина очевидна

 

так що майте на увазі такі моменти при співробітництві з Віктором

 

бо поки що це все виглядає як стаття 190 п.1 КК України

 

продовження слідує...

 

Добавлено через 7 минут

по факту сьогоднішньої розмови (13/09/2019) було озвучено обіцянку на середу-четверг відповідно 18/09/2019-19/09/2019 :sad:

 

продовження слідує ...

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Я бы не торопился называть человека недобросовестным. Если действительно исправляется дефект, то подождать можно. Иначе потом будет пост о том, что ворота покрашены коряво и нужно демонтировать и перекрашивать. Наберитесь терпения.
  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Я бы не торопился называть человека недобросовестным. Если действительно исправляется дефект, то подождать можно. Иначе потом будет пост о том, что ворота покрашены коряво и нужно демонтировать и перекрашивать. Наберитесь терпения.

 

чекайте, є сроки, які відводяться на виконання роботи за яку заплачені фінанси, якщо вони просрочені - то це не добре

 

тим більше коли це сталось двічі - намічається певна нехороша тенденція

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Согласен на 100%. Договоров и сроков нужно придерживаться. Однако в любом бизнесе есть нюансы. Когда я занимался сварочными работами у меня тоже возникали моменты когда лучше сорвать сроки, чем выдать брак или некондицию. Лучше сорвать срок, чем прослыть рукожопом. Из двух зол меньшее. Крепитесь!
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

продовження...

 

мав сьогодні (14/09/2019) розмову з Мурзіним Віктором Володимировичем, де він визнав, що воріт по факту немає, "сталася помилка", "можуть за 2 тижні роботи у 2 зміни зробити"

 

звісно в чергову обіцяну дату я не повірив і сказав повернути аванс, Віктор

погодився і пообіцяв це зробити у вівторок(17/09/2019) - середу(18/09/2019) після електроного листа на адресу компанії "Всі Ворота"(vorota.kharkiv.ua/) , де він є директором, з вимогою це зробити згідно договору

 

продовження слідує ...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Доброго дня!

Дякую за відгук, він показав що стара система комунікації між відділом продажу та виробництвом має певні недоліки і має бути змінена. Займемось оптимізацією.

 

Щодо ситуації. Так, вона неприємна, написане (ну, крім посилання на страшні статті) правда, так все і було.

Думаю слід пояснити трохи що відбувалось, по процедурі виконання завдання.

Дійсно, 18 липня був підписаний договір, за яким я, як фо-п, маю виготовити розпашні ворота та хвіртку, із заповненням декоративними елементами згідно наданого ескізу.

Одразу після цього робиться так звана "картка воріт", де є окреме завдання на виробництво, на відділ забезпечення тощо.

Після надходження авансового платежу ця картка запускається в роботу, активується по системі.

Того ж дня був підписаний договір на виготовлення розпашних воріт із заповненням декоративними елементами бюджетної серії, у с. Гнідин.

Я не знаю якого біса я видав на виробництво картку Гнідин замість картки Гатне, але так і відбулось. В роботу пішли неоплачені ворота бюджетної серії.

 

28 серпня я прийшов "випускати" готові ворота, які забракував через фарбування та обробку швів. Про це повідомив замовнику.

Щодо різного малюнку - так, але ж в роботі зараз 8 воріт з елементами, плюс купа інших робочих моментів, я просто фізично не можу пам'ятати всі тонкощі малюнку.

Дав команду відправити ворота на піскоструменеву обробку, ну і звернув увагу на фарбування.

Начвиробництва був трохи здивований (як вчора мені розповів), чому ми бюджетні ворота так зачищаємо і фарбуємо якісною тіккуріла, але ж розпорядження виконав.

Монтаж був призначений на 13 число. О 6 ранку перша зміна вийшла щоб обшити, однак фарба ще не кристалізувалась.

Про це я повідомив Замовника, о 7 ранку, щоб можна було зкоригувати відгул на роботі.

Домовились що об 11 я приїду на виробництво і звідти перетелефоную щодо строків. Запропонував у якості компенсації за зрив строків або ж додатково докомплектувати автоматику, або виготовити якийсь декоративний виріб типу підвазонника, мангала тощо. Він від пропозиції відмовився.

Після розмови із Замовником дійшли згоди, що ворота будемо ставити у середу, бо раніше просто немає вільних днів у монтажних бригад. А щоб Замовник не хвилювався, я запропонував у суботу завезти заставу у готівковій формі, яку після завершення робіт він поверне.

Ввечері я приїхав знову на виробництво перевірити готовність. І трохи отетерів.

Ворота були обшиті профлистом замість полікарбонату. Почали розбиратись, звірили картку, я зрозумів що виготовили не ті ворота.

Сьогодні приїхав до Замовника, запропонував 2 варіанти.

Перший - я запускаю у 2 зміни виготовлення його воріт, адже картка вже була активована, матеріал закуплений, залишилось тільки зібрати, зачистити, обробити і пофарбувати. Тобто до 2 тижнів. І плюс залишити грошову заставу, яка дорівнює "сплачений аванс мінус вартість відвантаженого раніше комплекту автоматики". При цьому, при порушенні домовленостей, застава не повертається.

Або повернути сплачені раніше грошові кошти. Але на підставі листа від Замовника, із дотриманням процедур. Назвав приблизний текст листа, які пункти договору тощо.

Замовник, як я міг зрозуміти, схилявся до першого варіанту, однак його дружина різко була проти і вимагала розірвання договору та повернення авансового платежу.

На цьому і зупинились.

 

З подивом дізнався сьогодні, вже після бесіди, про наявність теми, та ще й у розділі аферистів.

Так, я не відмовляюся від своєї провини, шукав шляхи її вирішення, пропонував варіанти, на зв'язку був постійно.

І у аферисти записали. Ну, як то кажуть, "стадіон - так стадіон" (с).

 

Переконаний, що наші існуючі клієнти зможуть підтвердити мою порядність, готовність врахувати побажання клієнта, бажання уникнути негативного враження.

Десь так.

Дякую що дочитали до кінця.

 

P. S. Інший замовник був дууууже здивований, отримавши ворота через 12 днів після оплати платежу. Та ще й виготовлені не по бюджетній картці :-)

  • Лайк 9
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

... не один раз було обіцяно фото моїх воріт "щоб ви не хвилювались", але по факту так і не отримав його, думаю причина очевидна ...

 

Muvic! Це правда? Якщо так, то чому не виконали обіцянку, яка зняла б всі питання і дозволила одразу побачити помилку?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Muvic! Це правда? Якщо так, то чому не виконали обіцянку, яка зняла б всі питання і дозволила одразу побачити помилку?

 

Ми не відправляємо фото не готових виробів. За 10 років вже є певний набутий досвід. Раніше, на початку діяльності, навіть напівфабрикати привозили показували. А потім відповідали на купу запитань типу "а точно все зачистите? А точно тут не буде видно? А точно, а точно, а точно?"

Незавершені виробництвом ворота мають не дуже привабливий вигляд, повірте мені на слово. Хоча фото маю.

Так, це дозволило б раніше помітити ситуацію. Але вже сталося що сталося.

Будемо додавати перехресний контроль, трохи змінювати комунікацію.

Та я вже повторююсь.

 

Добавлено через 3 минуты

А, не відповів на запитання. Ні, не зовсім правда.

Від мене хотіли отримати фото, але я відповів що намагаємось не показувати вироби мінімум до їх фарбування. Ну а коли я вже рівно присів на тухес вчора ввечері - то що вже було відправляти? Якщо все одно зранку їхати на зустріч.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

muvic маєте безкоштовну рекламу. :) "Нєту худо бєз добра".
согласен . Начвиробництва , картка воріт , аж самому захотелось заказать там ворота :) . Тема , более чем удобна - ненавязчиво , рассказать аудитории о своем производстве. Темы в ЧС ооочень читаемы :)врядли тс навредил muvicy
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

І у аферисти записали.

 

Афе́ра — рискованное, сомнительное и неблаговидное дело или предприятие с целью личной наживы; синоним мошенничества, махинации и авантюры.

 

Очевидно что ни махинации ни злого умысла наживы ни попыток уйти от ответственности тут нет.

 

Из "аферистов" перенёс тему.

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Это залёт, Витя! Повезло, что сделанные Ворота заказали). Иногда бывает, что всё получается не так как хочется.

Click_ua, дайте шанс исправить ситуацию, соглашайтесь на мангал в подарок, он очень пригодится). Через пару месяцев с улыбкой будете вспоминать эту ситуацию, а ворота, калитка и мангал будут у Вас. Уверен, что Виктор в лепешку разобьётся чтобы Вы остались довольны.

 

Добавлено через 2 минуты

Жалко конечно, что за информацию о Muvic не объявили вознаграждение. Деньги лишними не бывают).

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

а такой вопрос ко всем,кто подкован в этом: часто на форуме выкладываются персональные данные: ФИО, телефоны изредка адреса.

Всяко может быть, черный пиар, просто непонятная ситуация. Если человек решит заняться тем, что его персональные данные положили в общий доступ без согласия. ,то кто-то несет за это ответственность? Флеш лично например или пользователь,который выложил?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ну, мої персональні дані легко знайти у відкритому доступі. Я не ховаюсь, тому не особливо за це хвилююсь.

Зі свого боку, перед тим як комусь дати чужий контакт (ну, наприклад, хочуть подивитись приїхати на раніше зроблені ворота, поспілкуватись із замовником щодо комфортності співпраці тощо) - завжди запитую у клієнта чи можна його контакт надати сторонній особі.

Щодо отриманої реклами через цю тему - чесно кажучи я б краще такої реклами не отримував, не дуже приємні відчуття.

Але то вже лірика.

Все що не робиться - на краще.

Іноді краще втратити, ніж набути.

Можна зробити певні висновки, вжити заходів та йти далі

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ну, мої персональні дані легко знайти у відкритому доступі. Я не ховаюсь, тому не особливо за це хвилююсь.

Зі свого боку, перед тим як комусь дати чужий контакт (ну, наприклад, хочуть подивитись приїхати на раніше зроблені ворота, поспілкуватись із замовником щодо комфортності співпраці тощо) - завжди запитую у клієнта чи можна його контакт надати сторонній особі.

Щодо отриманої реклами через цю тему - чесно кажучи я б краще такої реклами не отримував, не дуже приємні відчуття.

Але то вже лірика.

Все що не робиться - на краще.

Іноді краще втратити, ніж набути.

Можна зробити певні висновки, вжити заходів та йти далі

 

тоесть , если фио и номер тел где-то засветились в нете, то можно смело их выкладывать на всех ресурсах с жалобой?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

тоесть , если фио и номер тел где-то засветились в нете, то можно смело их выкладывать на всех ресурсах с жалобой?

 

ессно, да.

можно же ссылку кинуть на то место в нете где уже есть эти персональные данные.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

ессно, да.

можно же ссылку кинуть на то место в нете где уже есть эти персональные данные.

 

а если не светился и плохой поступок и хочется его на каком-то сайте по отзывам засветить?) и как вариант хотябы телефон,чтобы другие люди не велись на пид-а

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Виктор мне поставил откатные ворота 4 м и калитку в 2018г. Все в оговоренные сроки. Удивлен появление темы. Рекомендую делать заказы у muvic.
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

питання вирішене

 

пан Віктор повернув авансовий платіж

 

а робота? виконана?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

а робота? виконана?

 

Яка? Замовник повністю відмовився від договору. Має повне право.

Роботи на об'єкті не проводились. Закуплені матеріали (елементи ковані, полікарбонат) пішли на склад.

Авансовий платіж за ворота був повернутий у визначений день - середу, за винятком вартості відвантаженої замовнику раніше автоматики.

У суботу я приїхав, перевірив комплектність автоматики, забрав її і повернув решту авансового платежу.

 

Добавлено через 3 минуты

Виктор мне поставил откатные ворота 4 м и калитку в 2018г. Все в оговоренные сроки. Удивлен появление темы. Рекомендую делать заказы у muvic.

 

Дякую!

Як у фільмі "Служебный роман" казала головна героїня:"У меня такая безупречная репутация, что меня уже давно пора скомпрометировать.".

Дякую за слова підтримки, я дуже ціную їх!

  • Лайк 5
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Дякую!

Як у фільмі "Служебный роман" казала головна героїня:"У меня такая безупречная репутация, что меня уже давно пора скомпрометировать.".

Дякую за слова підтримки, я дуже ціную їх!

 

понравилось :beer:

Именно поэтому я могу спокойно и уверенно сказать:

«Господа, за качество продукции компании «Все Ворота» я отвечаю!»

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Виктор мне поставил откатные ворота 4 м и калитку в 2018г. Все в оговоренные сроки. Удивлен появление темы. Рекомендую делать заказы у muvic.

 

У меня вместо месяца ворота и забор делались три, но мне не горело, хотя и неприятно было, то бригада в Харькове, то заказ другой горит, то что-то поломалось ))

 

ЗЫ: в точках приварки нижней рейки к полотну ворот- из-под герметика практически везде полезла ржавчина - что можно сделать ?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Фото на vorota.kharkov@gmail.com пришліть, будь ласка.

І нагадайте у листі номер договору.

Дякую

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

питання вирішене

 

пан Віктор повернув авансовий платіж

это хорошо, что вернул...надо было в договоре прописывать неустойку(срыв сроков...) и карать данного человека гривной. а так он только потешается над Вами, тема годная потенциальным заказчикам стоит эту тему посмотреть. тогда он не будет брехать и водить за нос... жалко потраченного времени.
  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...