Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Моя вентиляция с рекуперацией Chandelle C 2-200

МакДо

Рекомендовані повідомлення

обмінник починає обмерзати зі сторони байпаса, і далі, коли в ньому вже є точка кристалізації, він швидко замерзає весь. через це не рекомендую орієнтуватися на +1.

хоча пару тижнів є на експерименти :-)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

29 хвилин тому, yur43 сказав:

Якщо байпас притоку короткими імпульсами частково відкривати і цим підтримувати температуру на виході з будинку наприклад +2С

Не зрозумів логіки з байпасом. Якщо я правильно розумію байпас має скеровувати вуличне повітря прямо в приточний канал, оминаючи теплообмінник. Таким чином в приміщення піде холодне повітря. Щодо теплообмінника то йому все рівно яким чином забрати з нього холодне повітря, чи зупинкою приточного вентилятора, чи скеруванням притоку повз теплообмінник.

Змінено користувачем Dmode
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

8 хвилин тому, Dmode сказав:

Не зрозумів логіки з байпасом. Якщо я правильно розумію байпас має скеровувати вуличне повітря прямо в приточний канал, оминаючи теплообмінник. Таким чином в приміщення піде холодне повітряю. Щодо теплообмінника то йому все рівно яким чином забрати з нього холодне повітря, чи зупинкою приточного вентилятора, чи скеруванням притоку повз теплообмінник.

Теплообмінник отримує тепло від витяжного потоку, який ми не перекриваємо. З іншого боку пластин ми маємо холодне приточне повітря, потужність холоду якого я пропоную регулювати частковим (пропорційним) відкриванням приточного байпасу. 

Може бути ситуація, коли одна частина пластин теплообмінника може обмерзати швидше за іншу, налаштуванням можна зробити запас. 

Змінено користувачем yur43
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

53 хвилини тому, yur43 сказав:

потужність холоду якого я пропоную регулювати частковим (пропорційним) відкриванням приточного байпасу.

Але часткове відкривання байбасу буде знижувати температуру притоку в приміщення. Тоді вже більш оптимально повністю зупиняти приток, щоб у найкоротший час розтопити  сніг.

53 хвилини тому, yur43 сказав:

Може бути ситуація, коли через одна частина пластин теплообмінника може обмерзати швидше за іншу

Так, особливою проблемою є ситуація коли частина витяжних каналів між ламелями у теплообміннику обмерзають і блокують рух повітря через них. Тоді будь-який рух у приточних каналах підтримує мороз у забитих витяжних. І навіть повна зупинка притоку не вирішує ситуацію, бо тепле повітря витяжки не проходить через забитий снігом проміжок. Лікується або витяганням теплообмінника і проливкою теплою водою (відносно швидко), або подачею на приток теплого повітря після переднагріву на повну потужність (відносно довго). В такому режимі можна розморозити забиті канали, але час такої розморозки може бути 3-5 годин. Якраз займався цим зранку, бо побачив що показники "попливли".

Тому будь-який холод у приточному каналі якщо вже виникло обмерзання є протипоказаним. Лише повна зупинка притоку може розморозити канали між ламелями які не повністю забиті. І тільки подача на приток теплого повітря може розморозити вже забиті канали.

Тому видно Вентс виставляє уставку 3-5С на витяжці, і -3 на переднагріві. Що дає теоретичний 0С (3 - 3) по сумі температур притоку і витяжки, і знижує ризик обмерзання. Але при високій вологості та низьких швидкостях у теплообміннику ці пороги варто піднімати вище.

Змінено користувачем Dmode
  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

9 хвилин тому, Dmode сказав:

Лише повна зупинка притоку може розморозити канали між ламелями які не повністю забиті.

Я всеж перевірю свою теорію плавного зменшення притоку байпасом, потім відпишусь.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

52 хвилини тому, yur43 сказав:

Я всеж перевірю свою теорію плавного зменшення притоку байпасом, потім відпишусь.

А чому теорію, такий принцип є, в мануалах до декотрих ПВУ вказана така інформація, що не просто відключати приток, а частково перенаправляти через байпас, щоб витяжного повітря через рекуператор проходило більше. Але тут напевно має бути регульований байпас, а не просто відкрито/закрито, і якось має регулюватися відсоток відкриття байпасу по певних показниках, по датчиках температури напевно. Одночасно з цим напевно треба збільшувати потужність переднагріву, щоб в кімнати не йшло прохолодне повітря.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

11 хвилин тому, TaurosRMK сказав:

А чому теорію, такий принцип є, в мануалах до декотрих ПВУ вказана така інформація, що не просто відключати приток, а частково перенаправляти через байпас,

Можливо там є байпас що перенаправляє витяжку з приміщення на вхід теплообміннка зі сторони вулиці, замість притоку з вулиці. Тобто закільцьовує потік внутрішнього повітря. Тоді би отримувалось тепле повітря у приточній частині теплообмінника і у витяжній, що сприяло би максимально швидкому обігріву теплообмінника.

Але якщо у наявності лише байпас що може перенаправити вуличну подачу у приміщення повз теплообмінник, то сенсу його використовувати для розморозки немає. Якщо вже хочеться щось регулювати по потоках, то ефективніше було би збільшувати потік витяжки підрулюючи витяжним вентилятором. Але це тільки на початковій стадії обмерзання. Якщо канал закупорився то такий спосіб не допоможе.

11 хвилин тому, TaurosRMK сказав:

Одночасно з цим напевно треба збільшувати потужність переднагріву, щоб в кімнати не йшло прохолодне повітря.

Без сенсу пускати тепле повітря байпасом повз теплообмінник. Якщо вже воно нагрілось переднагівом, то тепло треба скеровувати саме в теплообмінник, щоб розморозити його якнайшвидше.

Змінено користувачем Dmode
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

46 хвилин тому, TaurosRMK сказав:

декотрих ПВУ вказана така інформація, що не просто відключати приток, а частково перенаправляти через байпас, щоб витяжного повітря через рекуператор проходило більше. Але тут напевно має бути регульований байпас, а не просто відкрито/закрито, і якось має регулюватися відсоток відкриття байпасу по певних показниках, по датчиках температури напевно. Одночасно з цим напевно треба збільшувати потужність переднагріву, щоб в кімнати не йшло прохолодне повітря.

Час переходу заслонки мого ПВУ близько 40 секунд. За 1 секунду буде 1/40 положення. Зачекали 3 секунди реакції датчика температури вихлопа, робим ще крок. Закласти дельту, щоб не ганяло мотор туди-сюди.

40 хвилин тому, Dmode сказав:

тепло треба скеровувати саме в теплообмінник, щоб розморозити його якнайшвидше.

через теплообмінник іде тепло витяжного повітря, його цілком вистачає для роботи ПВУ без розморозки до -3С вулиці. Коли ми відкриємо байпас притоку повністю (повне обмерзання теплообмінника), в теплообміннику буде 20 градусів, саме так розморожується заводський варіант. Я ж пропоную не доводити до обмерзання пропорційним зменшенням притоку, який буде частково пущено в обхід байпасом.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

10 хвилин тому, yur43 сказав:

Коли ми відкриємо байпас притоку повністю (повне обмерзання теплообмінника)

Повне обмерзання це НЕпрохідність каналів для витяжного повітря. Тоді не допоможе вже ні байпас ні зупинка притоку.

10 хвилин тому, yur43 сказав:

саме так розморожується заводський варіант.

Заводський варіант це балансування на межі НЕповного, початкового обмерзання. І воно не завжди справляється як згадував @shneider_vova

10 хвилин тому, yur43 сказав:

не доводити до обмерзання пропорційним зменшенням притоку

Це те саме що пропорційно зменшити швидкість приточного вентилятора по відношенню до витяжного, але без охолодження притоку як це робить байпас.

Змінено користувачем Dmode
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

7 хвилин тому, Dmode сказав:

Це те саме що пропорційно зменшити швидкість приточного вентилятора по відношенню до витяжного, але без охолодження притоку як це робить байпас.

зменшити приток вентилятором теж можна частково, але повітря в будинку звідкись має взятися, воно прийде в моєму випадку через пороги вуличних дверей, так що тепліше від цього не стане. А в повітроводі притоку холодне повітря байпасу змішається з основним потоком теплообмінника, думаю буде не дуже відчутно.

Зараз дивлюся на цю феєрію термореле, яке вимикає приточний вентилятор (загальний потік від цього падає раза в три) з періодом секунд 20, і хочу покращити цей процес. Гріти електрикою не буду, основна система опалення справиться.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

14 хвилин тому, Dmode сказав:

Це те саме що пропорційно зменшити швидкість приточного вентилятора по відношенню до витяжного, але без охолодження притоку як це робить байпас.

тут я не згоден із тобой. бо просто зменшити швидкість приточного - то впаде врешті решт і вихідний потік, якщо немає десь привідкритого віконця. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Тільки що, yur43 сказав:

Гріти електрикою не буду, основна система опалення справиться

от невпевнений. якщо все на ТП, то буде некомфортно

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 хвилину тому, shneider_vova сказав:

тут я не згоден із тобой. бо просто зменшити швидкість приточного - то впаде врешті решт і вихідний потік, якщо немає десь привідкритого віконця. 

лайкаю, бо штатно лайкати не дає, я так поняв лайки вже платні будуть

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 хвилини тому, shneider_vova сказав:

тут я не згоден із тобой. бо просто зменшити швидкість приточного - то впаде врешті решт і вихідний потік, якщо немає десь привідкритого віконця. 

Ми ж ніби блаудор тест з тобою робили. Немає ідеально герметичних будинків. Дизбаланс по притоку відбувається через нещільності оболонки навіть з закритими вікнами. 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Тільки що, Dmode сказав:

Ми ж ніби блаудор тест з тобою робили. Немає ідеально герметичних будинків. Дизбаланс по притоку відбувається через нещільності оболонки навіть з закритими вікнами. 

та робили, але там була різниця тисків 50Па. тож не компенсують ті нещільності всю подачу

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

8 хвилин тому, yur43 сказав:

зменшити приток вентилятором теж можна частково, але повітря в будинку звідкись має взятися, воно прийде в моєму випадку через пороги вуличних дверей, так що тепліше від цього не стане.

Якщо під порогами місце з найменьшим опором у всій оболонці то так. Але як правило в сучасному будинку відсутні явні отвори з низьким опором. Більше дрібних нещільностей які розмазані по периметру оболонки. Тому рух повітря через низ не створює локального дискомфорту в якомусь окремому місці.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

17 хвилин тому, shneider_vova сказав:

та робили, але там була різниця тисків 50Па. тож не компенсують ті нещільності всю подачу

Ось знайшов Tвої "блаудор" показники. Припустимо потрібно компенсувати 30% дисбалансу від 150кубів. Це 45 кубів. Твоя ж оболонка при 10Па пропускає через себе понад 150 кубів на розрідження і понад 170 кубів на нагнітання. Тому навіть повне відключення притоку компенсується при 10 паскалях, а 45кубів і при меньшій різниці тисків.

image.png.ad380098c336e2b3b446c50637037715.png

Змінено користувачем Dmode
  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

37 хвилин тому, shneider_vova сказав:

та робили, але там була різниця тисків 50Па. тож не компенсують ті нещільності всю подачу

50 Па — це дуже багато. Буде 100-200 кубів при такого перепаді буде навіть в дуже "герметичному" будинку.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В мене витяжка з кухні легко робить 100 Па розрідження і повітря шурує зі всіх щілин. Навіть створки вікон деформуються трохи і звідти сильно сифонить. Вхідні двері можна відкрити тільки впершись плечем і при відкриванні чути хвилю повітря, яка заходить всередину. 

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Звітую: зранку як накрутив до 0 +1 на термостаті нагрівача, так увесь день і пройшов без проблем. Температура подачі варіюється від +1 до +3.

Втрата на анемостатах подачі майже 1 градус при -11 на вулиці. Думав буде гірше.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 годину тому, volomoto сказав:

 

В мене витяжка

 

В мене тягне з лійки димаря каміну, аж свистить і з нещільностей дверей підвалу. І ще звідкись. Коли вікно відкрите у дальній спальні, а витяжка працює на 2/3 швидкості, то двері в коридор між спальнею і вітальнею не закриваються, якщо їх штовхнути (захлопнути). Потік холодного повітря з привідкритих дверей на вулицю також відчутний, але плече застосовувати не потрібно.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 години тому, МакДо сказав:

Звітую: зранку як накрутив до 0 +1 на термостаті нагрівача, так увесь день і пройшов без проблем. Температура подачі варіюється від +1 до +3.

Втрата на анемостатах подачі майже 1 градус при -11 на вулиці. Думав буде гірше.

На вулиці -14,5. Установка йде в захист при -0,7-0,8. Датчик на витяжному каналі показує +5,8. Ненавиджу ці датчики. Тепер думку гадаю, чи лізти на горище і накручувати нагрів, чи вимикати ПВУ на ніч і лізти на горище, закривати дроселі на фронтоні?

Змінено користувачем МакДо
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 хвилини тому, shneider_vova сказав:

Та навіщо лазити? Нічого критичного навіть при обмерзанні не буде

Як з язика зняли. Стою вже хв 5 біля ПВУ. В захист йде через 1-2рази. Напевно як вітер подує сильний). Переживав, що за тих 33 секунд відморозки нагрівач себе перегріє. Але помітив по датчикам, що навіть при вимкненому вітряку подачі, температура на ввідному каналі швидко зростає. Напевно через те, що витяжка працює і перетягує повітря з подачі.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 хвилини тому, МакДо сказав:

Як з язика зняли. Стою вже хв 5 біля ПВУ. В захист йде через 1-2рази. Напевно як вітер подує сильний). Переживав, що за тих 33 секунд відморозки нагрівач себе перегріє. Але помітив по датчикам, що навіть при вимкненому вітряку подачі, температура на ввідному каналі швидко зростає. Напевно через те, що витяжка працює і перетягує повітря з подачі.

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...