Viorel Опубліковано: 4 травня 2019 Поділитись Опубліковано: 4 травня 2019 Да.Несколько раз сталкивался.проблем не было. Кстати, перерегистрацию делал у вас в Барышевке. Считается, что там меньше очередь\загрузка и можно все быстрее сделать. З.Ы. Костя (Nobel), а Калину удалось продать? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Nobel Опубліковано: 5 травня 2019 Автор Поділитись Опубліковано: 5 травня 2019 З.Ы. Костя (Nobel), а Калину удалось продать? ні, всі хочуть по дорученню...більше такої помилки, як з попередніми доручннями на авто не зроблю..до цих пір висять машини, які продав 6-8р назад віддам тестю, нехай краще свій катається..якраз на днях поставлю ГБО Добавлено через 1 минуту Кстати, перерегистрацию делал у вас в Барышевке. Считается, что там меньше очередь\загрузка и можно все быстрее сделать. по електронній черзі через особистий кабінет водія взагалі ніяких проблем, я з Фіатом був 3 рази в МВС...спочатку перереєстрацція, потім акт огляду, що вона вантажна, потім реєстрація пасажира...і то були часи пік з тими бляхами, черги по 300-400авто по 3 доби стояли...Через ел чергу прямо як з дипломатичним паспортом ))) 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Energon Опубліковано: 5 травня 2019 Поділитись Опубліковано: 5 травня 2019 Яка резина зараз стоїть у Вас? Цікавить типу розмір? Заводом приписана 195*60*16, а ставлять 205*60*16. Цікаво як машина їде на таких)) Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Olenevod Опубліковано: 6 травня 2019 Поділитись Опубліковано: 6 травня 2019 Цікаво як машина їде на таких)) Вы серьезно думаете почуствовать разницу? Особенно если на альтернативе никогда не ездили... Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Nobel Опубліковано: 6 травня 2019 Автор Поділитись Опубліковано: 6 травня 2019 Яка резина зараз стоїть у Вас? Цікавить типу розмір? Заводом приписана 195*60*16, а ставлять 205*60*16. Цікаво як машина їде на таких)) зимова була 195/65/16 Цешка зараз 205/60/16 пасажирська...мягша, але то докатую, взяв її з легкосплавами..мені для вантажів не ок... ставлять 215/60...то впритик...215/65/16 пробував, тре об арки 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Потрошитель Опубліковано: 6 травня 2019 Поділитись Опубліковано: 6 травня 2019 Плюсы 205/60 перед 195/60: - больше выбор, 195 - в основном коммерческая, жёстче - чуть больше клиренс, чуть шире и выше - меньше травм от ям. Одна из подаренных отцу машин - такой же короткий Добло чистый пассажир, поставил многоспицевое литьё от альфа-ромео с китайщиной 205/60 - вполне норм. Мотор 1.4 95 сил - тухлятина. Да и вообще машина в сравнении с каддиком(есть в работе 2013 1.6тди длинный груз) - небо и земля. Кадди как машина на голову выше. Но отец - пенсионер, ездит, нравится. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Nobel Опубліковано: 6 травня 2019 Автор Поділитись Опубліковано: 6 травня 2019 небо и земля. Кадди как машина на голову выше. Но отец - пенсионер, ездит, нравится. на нових каддіках не їздив, але пару знайомих мають 2006р 1,,9ТДІ..да, їде він цікавіше за добло..но по ходовці, по обєму і зручності посадки/керування...мій ДОбло на голову вищий по ціні кавалків теж..необгрунтовано дорогі до Фольців..хоч і до Фіата не дешеві ) Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Energon Опубліковано: 6 травня 2019 Поділитись Опубліковано: 6 травня 2019 Вы серьезно думаете почуствовать разницу? Особенно если на альтернативе никогда не ездили... Я ні. А ось форумчани та й підкажуть)) Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Gonchik Опубліковано: 14 червня 2019 Поділитись Опубліковано: 14 червня 2019 буде газ..не будуть поїздки 20км 8350у.о. з двома комплектами коліс Добра ціна. Вкотре роззираюсь, що б взяти (одного добліка виявилось замало))). І альтернатив не бачу. При пробігу 50 ткм в рік газ таки вирішує, обслуга недорога. От тільки хочу намутити 120 кс і шестиступку, хоча водії кажуть, що й 95-ка норм. Але на дальняк невесело. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
vadimv Опубліковано: 14 червня 2019 Поділитись Опубліковано: 14 червня 2019 одного добліка виявилось замалоА в мене сусід нещодавно продав дизельного Добліка (2006 р, 180 000 км) і купив бензинового Логана (першого покоління). Сиджу і чухаю потилицю, що ж це було? Що повинно статися, щоб зробити такий дауншифт? 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
MaksymS Опубліковано: 14 червня 2019 Поділитись Опубліковано: 14 червня 2019 Борг який не можна було пробачити. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
ozzy Опубліковано: 14 червня 2019 Поділитись Опубліковано: 14 червня 2019 бензинового Логана (першого покоління). то не машина , то жесть Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Nobel Опубліковано: 15 червня 2019 Автор Поділитись Опубліковано: 15 червня 2019 Для розміреної їзди вистачає 95сил без проблем.. А от кондиціонер то зло..Сиджу вже кашлчю і нежить..І це тільки вкл кондишин на мін Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Gonchik Опубліковано: 9 липня 2019 Поділитись Опубліковано: 9 липня 2019 А в мене сусід нещодавно продав дизельного Добліка (2006 р, 180 000 км) і купив бензинового Логана (першого покоління). Сиджу і чухаю потилицю, що ж це було? Що повинно статися, щоб зробити такий дауншифт? Там наревно був невдалий 1.3 мотор. 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Energon Опубліковано: 9 липня 2019 Поділитись Опубліковано: 9 липня 2019 Добра ціна. Вкотре роззираюсь, що б взяти (одного добліка виявилось замало))). І альтернатив не бачу. При пробігу 50 ткм в рік газ таки вирішує, обслуга недорога. От тільки хочу намутити 120 кс і шестиступку, хоча водії кажуть, що й 95-ка норм. Але на дальняк невесело. У мене 6ти ступка. По городу жопа їздити, коли ти в пробках. Перша дуже коротка, необхідно одразу на другу перемикатися, друга така тяговита. У мене був форд конект, так там першою можно було завжди обійтися)) 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Сергей НСТ Опубліковано: 9 липня 2019 Поділитись Опубліковано: 9 липня 2019 У мене 6ти ступка. По городу жопа їздити, коли ти в пробках. Перша дуже коротка... Та это жесть вообще ) В моем форде на 6 передаче 2000 оборотов это всего лишь 80 км/ч Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
мастерок Опубліковано: 9 липня 2019 Поділитись Опубліковано: 9 липня 2019 А шо за мотор?У нас же вроде Форды одинаковые,у меня на 6 передаче 2000 оборотов это где то 120. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Сергей НСТ Опубліковано: 9 липня 2019 Поділитись Опубліковано: 9 липня 2019 2.4L Duratorq-TDCi (135/140PS)-Puma Добавлено через 2 минуты Передаточные числа MT82 1-я передача 5.441 2-я передача 2.839 3-я передача 1.721 4-я передача 1.223 5-я передача 1.000 6-я передача 0.794 мост 4.27 Диаметр колеса 703 мм ...... = 78 км/ч Добавлено через 1 минуту ... на 6 передаче 2000 оборотов это где то 120. У меня в хонде на 5 две тыщи это 120 :D Добавлено через 1 минуту Кроме того, еще и усиленная подвеска. Купил подшипник ступицы по вину, привез на СТО - не подходит Взял оригинал, поехал менять, продавец каже - ну тебе "повезло", одна машина на тысячу :D Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
мастерок Опубліковано: 10 липня 2019 Поділитись Опубліковано: 10 липня 2019 Это у тебя серьёзный подход!Всё знать до мелочей!Я просто знаю что у меня мотор 2.2. и на трассе это самолёт.А в пробках да,хероватенько на 1 тыкатся. 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
vadimv Опубліковано: 10 липня 2019 Поділитись Опубліковано: 10 липня 2019 Там наревно був невдалий 1.3 мотор.Точно, 1.3 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Gonchik Опубліковано: 27 липня 2019 Поділитись Опубліковано: 27 липня 2019 Потестдрайвив добло нуово 1.4 бенз 95 кс - цей мотор ледве тягне порожнє авто. Я не знаю, як на ньому возити тону. Водій, котрий постійно їздить на добліку 1.4 75 кс сказав, що на новому їздити не буде. Новий добло значно важчий за попередника, і 20 доданих конячок не вирішують питання. Зрозумів, що має сенс лише 1.6 дизелем 105 кс, який бажано чпокнути до 120 ( в Європі продають цей мотор з такою прошивкою), та 1.4 t-jet 120 кс. Власне такі варіанти зараз і придивляюсь. Ще сподобався новий трафік 1.6 на 125 кс. Доволі жвавий і споживаня зменшили суттєво. Форд транзит кастом ще не дивився, але теж в фаворитах. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Nobel Опубліковано: 30 липня 2019 Автор Поділитись Опубліковано: 30 липня 2019 нормально їздить той 1,4...що Ви розказуєте...і їздить навіть на газі...і з карєрів пісок тягає, і дрова..і ще купу всього 1,4 тджет звичайно цікавіший..але з заводу йшли з метаном (тут свої +/-) і їх ну дуже мало в Україні....+ додаткові дорогі кавалки у вигляді турбіни, пари додаткових датчиків, додаткового радіатора охолодження масло, який часто виносить мозок протіканням і т.д. дизель - хіба новий з салону..новомодні дизеля ніколи б не брав з рук.. Видно водій балуваний...я в свій час їздив на всьому, що дають..... Добло в карєрі.. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
oosimvol Опубліковано: 30 липня 2019 Поділитись Опубліковано: 30 липня 2019 Nobel Покажіть переднє подвійне сидіння. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Nobel Опубліковано: 30 липня 2019 Автор Поділитись Опубліковано: 30 липня 2019 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Потрошитель Опубліковано: 30 липня 2019 Поділитись Опубліковано: 30 липня 2019 Люди добрые, а подскажите по большому бусу. Нужен Крафтер длинный/высокий. Бюджет на покупку забугром около 6000е. Можно чуть помятый. Шо смотреть куда копать? 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз