Nobel Опубліковано: 29 січня 2019 Автор Поділитись Опубліковано: 29 січня 2019 не на пальне, а на обслуговування (планові не планові ремонти)? планове типу ходовки, дрібні ремонти підкапотки, датчики і т.д. - готовий..а от до капіталок дизеля чи ремонт насос=форсунок - ні..не готовий калина за 5р експлуатації і 49тис км.без пального, мастил , коліс потягнула на себе 8300грн..міняв все сам крім ремня ГРМ і регулювання клапанів (викинуті гроші, все було в межах допуску..але 300грн дай )))) ) Добавлено через 1 минуту зараз калиною возите - то срачу немає? тупло задні сідушки зняті і завішене все цупкою тканиною...але засирається, що там казати... 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
viksel Опубліковано: 29 січня 2019 Поділитись Опубліковано: 29 січня 2019 тупло задні сідушки зняті і завішене все цупкою тканиною...але засирається, що там казати...Даю підказку!Нічого не засирається:D 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Narval Опубліковано: 29 січня 2019 Поділитись Опубліковано: 29 січня 2019 планове типу ходовки, дрібні ремонти підкапотки, датчики і т.д. - готовий..а от до капіталок дизеля чи ремонт насос=форсунок - ні..не готовий калина за 5р експлуатації і 49тис км.без пального, мастил , коліс потягнула на себе 8300грн..міняв все сам крім ремня ГРМ і регулювання клапанів (викинуті гроші, все було в межах допуску..але 300грн дай )))) ) Добавлено через 1 минуту тупло задні сідушки зняті і завішене все цупкою тканиною...але засирається, що там казати... В грузопасажирском кадике/добло багажник с неубранными сидушками больше чем в калине без сидушек. По этому если у вас влазит в калину, в кадик/добло будет еще проще влазить. Опять же, в отличии от калины - там ровный рол, и убрать его проще даже заранный чем в любом седане 3 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Сергей НСТ Опубліковано: 29 січня 2019 Поділитись Опубліковано: 29 січня 2019 Результат заезда на СТО ) Масла в мотор, коробку и мост + фильтры топливный, масляный и воздухан = 3620 грн. Работа по замене и диагностике 1063 грн. Но это фсё фигня :D Результат диагностики 1. Сальник коленвала задний - замена 2. Сальник полуоси заднего моста правый - замена 3. Сайлентблоки передних рычагов задние - замена 4. Подвесной подшипник кардана передний - замена Запчастей примерно на 4-5, работы примерно на 4 насчитали. Записался аж на след. вторник., очередь. Плюс счет на фото = стоимость приведения в чувства б/у машины. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
kruchenik Опубліковано: 29 січня 2019 Поділитись Опубліковано: 29 січня 2019 калина за 5р експлуатації і 49тис км.без пального, мастил , коліс потягнула на себе 8300грн.. тоді простіше купити другу Калину 8300 за 5 років це майже нуль 3 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Narval Опубліковано: 29 січня 2019 Поділитись Опубліковано: 29 січня 2019 тоді простіше купити другу Калину 8300 за 5 років це майже нуль У меня нива ела 500 долл в год с пробегом 20 тыс в год. Калину наверное нобель на руках переносит через ямки Добавлено через 1 минуту Плюс счет на фото = стоимость приведения в чувства б/у машины. Прайс практически бесплатно. 3 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Nobel Опубліковано: 30 січня 2019 Автор Поділитись Опубліковано: 30 січня 2019 Калину наверное нобель на руках переносит через ямки ніяке не переношу..їздить 50% по селах/полях лісах...в багажнику-салоні 50% часу 350-400кг... просто пробіги малі, ну і НИва дорожча в обслуговуванні..повний привід, колеса вел, роздатки і ще всякі заморочки Добавлено через 1 минуту Даю підказку!Нічого не засирається Миниатюры таке прокотить в універсалі )) Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Energon Опубліковано: 30 січня 2019 Поділитись Опубліковано: 30 січня 2019 проблема в тому, що і за 10-12 ніхто не дасть гарантії, що пробіг реальний... Так мотористи на хорошому СТО цей пробіг сразу виявлять. Ну і докупи інші болячки. Чи я помиляюсь? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Nobel Опубліковано: 30 січня 2019 Автор Поділитись Опубліковано: 30 січня 2019 Так мотористи на хорошому СТО частково..ніякий продавець не дозволить лізти в двигун (та і я б не дозволив)...а діагностика..ну дасть інфу по корекції вприску, що частково відобразить стан форсунок... все відносно...можна довести до стану Ч і за 100 000км дизеляку..а можна їздити 400 000..продати..і ще наступна людина буде їздити 100тис без особливих проблем.. ну і часто як продають авто..бачать, що приходить час купу всого міняти..але на даний момент ще їздить..от продають..а там за 10тис км починає маховик, форси, датчики, каталізатори, егр і все по кругу..а є варіант, що приміром 20-30тис назад купу того всього людина поміняла...і продає..теж не найгірший варіант дивився сьогодні ще раз Дачію Лоджі...*** якби не ляда..можливо і взяв би..була за 7300 2012р газ-бенз 1,6..правда без кондиціонера Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Energon Опубліковано: 30 січня 2019 Поділитись Опубліковано: 30 січня 2019 Ого, та пан балуваний)) кондер подавай в машину)) У мене є кондер в машині, рідко дуже включаю. Бо якщо включиш, то сразу жопа простуда і температура)). Краще вікно відкрити трохи)) 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Nobel Опубліковано: 30 січня 2019 Автор Поділитись Опубліковано: 30 січня 2019 та то я так ))) з моїм горлом тільки кондер включати 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
kruchenik Опубліковано: 31 січня 2019 Поділитись Опубліковано: 31 січня 2019 дивився сьогодні ще раз Дачію Лоджі...*** якби не ляда а що з лядою не так? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Бездомный Опубліковано: 31 січня 2019 Поділитись Опубліковано: 31 січня 2019 як що малі пробіги - навіщо вам газ ? 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Nobel Опубліковано: 31 січня 2019 Автор Поділитись Опубліковано: 31 січня 2019 а що з лядою не так? жінка її пробувала відкити..важко..можливо саме в тієї машини були погані газові підйомники ляди..хз...кузов низький, треба мені зганатися в три погибелі щоб щось завантажити/розвантажити (це я про Лоджі) як що малі пробіги - навіщо вам газ ? буде газ і буде розхід 10/100 - будуть більші пробіги..куди їздити знайду ))) Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
kruchenik Опубліковано: 31 січня 2019 Поділитись Опубліковано: 31 січня 2019 Лада Ларгус - копія Логан універсал. Якщо кацапське походження звісно не викликає алергії... Ціна нового щось там 10к. За 8к- мабуть можна знайти допиляний першим власником в хорошому стані. Хоча якщо знову візьмете на оглядини жінку то мабуть і не варто починати... 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Olenevod Опубліковано: 1 лютого 2019 Поділитись Опубліковано: 1 лютого 2019 Лада Ларгус - копія Логан універсал Только они на нее ставят двигло от 2110, там исключительно в верхних комплектациях движки от рено. И на просторах неньки - редчайшая зверюга, официально у нас продавались только грузовики с 2мя сиденьями. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
vadimv Опубліковано: 1 лютого 2019 Поділитись Опубліковано: 1 лютого 2019 Лада Ларгус - копія Логан універсал.Що тільки люди не придумають, аби не купляти Рено Кенгу... 4 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Nobel Опубліковано: 1 лютого 2019 Автор Поділитись Опубліковано: 1 лютого 2019 Що тільки люди не придумають, аби не купляти Рено Кенгу... тих 4*4 може пару штук по країні...і 1,9д йшли там до 2003р Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
vadimv Опубліковано: 1 лютого 2019 Поділитись Опубліковано: 1 лютого 2019 тих 4*4 може пару штук по країні...4х4 йому потрібно, щоб їздити на природу (за дровами, ага). Якщо не потрібно - існує звичайна Кенга, яких просто море. ,і 1,9д йшли там до 2003рТим не менш воно їздить і заміну поки що не знайдено. Дивився Дастер, але система Делфі йому не подобається. В Кенгу стара система Бош. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
kruchenik Опубліковано: 1 лютого 2019 Поділитись Опубліковано: 1 лютого 2019 4х4 йому потрібно маю теж знайомого (та ще й механіка) з таким чудопиріжком 4 на 4.. крім матюків про її повний привід нічого не чув. чинить кожну зиму ну йому можна, він механік, але чомусь думаю що мінівени і фургони 4 на 4 то швидше невдалий експеремент і гемор її б/у власнику. і якщо Нобель на Каліні їздить по полям з вантажем і нічого - то думаю питання повного приводу не стоїть взагалі. Стоїть питання бензин-газ (не метан), щоб потужна була, але споживала як малолітражка (турбодвигуни та сучасні технології не пропонувати), щоб влазило як в 2 калини, щоб коштувало мало і було підготовлено попереднім власником (тобто все поміняно на 2-3 роки вперед), щоб була вантажна перегородка, ляда відкривалась з пульта (чи помаху ноги), щоб вантажна висота багажника була як в пікапах. А, ну і ще щоб жінка одобрила і її родичі. 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
yoojin Опубліковано: 1 лютого 2019 Поділитись Опубліковано: 1 лютого 2019 Есть у меня шикарный вариант - мой Меган 2 ). Топливная Сименс, двигатель К9К 732 (если это о чём то говорит), влазил внутрипольный конвектор 3 метра или напольный косвенник 200 литров. Обслуживается вовремя, расходники качественные. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Бездомный Опубліковано: 1 лютого 2019 Поділитись Опубліковано: 1 лютого 2019 4х4 йому потрібно, щоб їздити на природу (за дровами, ага). Якщо не потрібно - існує звичайна Кенга, яких просто море. Тим не менш воно їздить і заміну поки що не знайдено. Дивився Дастер, але система Делфі йому не подобається. В Кенгу стара система Бош. є досить багато корейських 4Х4 авто від дизельних кроссоверів - від Туксона та Спортіджа до , рамних Санта Фе е.т.с... Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
kruchenik Опубліковано: 1 лютого 2019 Поділитись Опубліковано: 1 лютого 2019 Есть у меня шикарный вариант - мой Меган 2 ). Топливная Сименс, двигатель К9К 732 (если это о чём то говорит), влазил внутрипольный конвектор 3 метра или напольный косвенник 200 литров. Обслуживается вовремя, расходники качественные. ніфіга він не шикарний бо "треба мені зганатися в три погибелі щоб щось завантажити/розвантажити". і двигун дизельний. ремонтувати дорого навіть 1.5 dci Добавлено через 3 минуты є досить багато корейських 4Х4 авто від дизельних кроссоверів - від Туксона та Спортіджа до , рамних Санта Фе е.т.с... ДИЗЕЛЬНІ - викресліть всі з цієї теми. А якщо бензин, так джипи пального будуть жерти. і газ не можна поставити. а якщо ставити то дорого, а якщо попередній власник поставив то мотор мабуть вже угробив і пробіги великі (бо чого ж тоді газ ставити) і явно скручені. А 4х4 -та ще й джип - це ж витрат на ремонт буде ніфіга не 8300, а десь співставно з вартістю всієї Калини. Джипи викреслюємо комради. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Игорь UA Опубліковано: 1 лютого 2019 Поділитись Опубліковано: 1 лютого 2019 А есть у вас такой же халат , только с перламутровыми пуговицами ? Будем искать. 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Бездомный Опубліковано: 1 лютого 2019 Поділитись Опубліковано: 1 лютого 2019 ДИЗЕЛЬНІ - викресліть всі з цієї теми. чому ? там досить не поганы дизелі є й японці - міцібісі паджеро спорт , наприклад - попередньої генерації - й дизель й бензин А якщо бензин, так джипи пального будуть жерти. і газ не можна поставити. а якщо ставити то дорого то й що ? можна не джип - кросовер - то майже легковик з високим кліренсом та 4Х4 ( а іноді - і без 4Х4 - моно-передньопривідних бензинових Туксонів багато ) на приклад - Міцубісі Паджеро - кросовер з габаритами та зовнішністю позашляхового Джипа а якщо попередній власник поставив то мотор мабуть вже угробив і пробіги великі (бо чого ж тоді газ ставити) і явно скручені. така саме проблема й в каблуків та інших авт - тим більше - в комерційних каблуків - там пробіги огого А 4х4 -та ще й джип - це ж витрат на ремонт буде ніфіга не 8300, а десь співставно з вартістю всієї Калини. Джипи викреслюємо комради. як що ставити рекорди з дешевизни - тоді треба залишати Калину У форматі - заявлені Нобелем завдання можно розглянути пікапи - на кшталт Міц L 200 - класика для сільсько диття. Але , повторюю - так кроїти гроші , як Нобель кроїть з Калиною - то треба залишати Калину й гроші залишати собі . 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз