Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Порадьте комерційний пиріжок/або бус

Nobel

Рекомендовані повідомлення

Дизель не набагато дорожчий в обслуговуванні

 

поки не стикнешся з ТНВД, форсами, ЕГР, сажевими, датчиком тиску, датчиком надуву і ще купу всього...

 

банальний нормальний паливний фільтр на коммон рейл чи мультіджет коштує ой як на порядок дорожче, від бензинки...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

поки не стикнешся з ТНВД, форсами, ЕГР, сажевими, датчиком тиску, датчиком надуву і ще купу всього...

 

банальний нормальний паливний фільтр на коммон рейл чи мультіджет коштує ой як на порядок дорожче, від бензинки...

 

Ну и капиталка бензина стоит 1000 долл, дизеля 5

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

та і співвідношення цін при заправці..нехай бензинка їсть 10-11 газу, дизель нехай 6...газ зараз 11,5, дизель 28-29

 

та хто ті нові мотори капіталить..як тут вже писали...як "зальот" то купується з донора..

 

навіть відносно старіший 1,9ТДІ в Каддіку знайомого після тріскання розпредвалу ..просто купили інший з навісним і перекинули...

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

З цього і треба починати.

 

в силу сімейних обставин + робота в місті а ми в селі + ін обставити - без машини залишитися ніяк. машина в ходу кожного дня..нехай і не сотні км..але 30-50-80 практично кожного дня їздить.....тому в ідеалі купити ..а потім цю продати

 

п.с. таки авто в гаражі..це велике діло..скільки років вже будинок є, а от в гаражі машина рідко коли була..бо вічно купа всього в гаражі..а місця для авто не було, цього року мене то все дістало..навів лад...порозпихав все по коморах складах..і тепер машинка в теплому гаражі...зранку сів, завів..1-2хв і дорогу..ні тобі обледеніння здирати по периметру..та і в попу не так зимно..хоча теплу подушечку на сидінні завжди тримаю..ну дуже я став мерзнути після хвороби (((

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

по бусах то точно нереально..їх 2-3 в продажі на країну..

 

залишаються тільки пиріжки типу Добло..

 

від Берлінго відговорили..особливо з тим гіморним бенз мотором 1,6 16кл

 

Добавлено через 1 минуту

от з цим продавцем вів довго переписку www.olx.ua/obyavlenie/fiat-doblo-maxi-2008-g-1-6-benzin-gaz-metan-passazhir-fiat-fat-doblo-IDCV55A.html

 

але ж знову таки метан та і далеко від мене :sorry:

В добло 1,6 є проблема з ЄБУ.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В добло 1,6 є проблема з ЄБУ.

немножко денежков и у вас на нем новенький Солекс :D

Или Январь.

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

п.с. таки авто в гаражі..це велике діло..скільки років вже будинок є, а от в гаражі машина рідко коли була..бо вічно купа всього в гаражі..а місця для авто не було, цього року мене то все дістало..навів лад...порозпихав все по коморах складах..і тепер машинка в теплому гаражі...зранку сів, завів..1-2хв і дорогу..ні тобі обледеніння здирати по периметру..та і в попу не так зимно..хоча теплу подушечку на сидінні завжди тримаю..ну дуже я став мерзнути після хвороби (((

Когда-то был холивар по поводу гараж/навес/хайтак.

Пытался убедить людей, зажавших денег на гараж, что зимой это кайф.

 

Виваро-лонг заводской груз-пас - хороший универсальный выбор.

  • Лайк 4
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Когда-то был холивар по поводу гараж/навес/хайтак.

Пытался убедить людей, зажавших денег на гараж, что зимой это кайф.

 

Если перед гаражом нет снега, с машины не течет и не отваливается лед и гараж открывается кнопкой, тогда да. А так... В Украине гаражом почти не пользовался. Здесь нормально.

Виваро реально пристойный бус. Не зря так популярен. Вопрос только нужен ли вам такой большой. Печка с кондишкой как-то не сразу начинают чувствоваться. Перегородка отчасти спасает.

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Результат заезда на СТО )

Масла в мотор, коробку и мост + фильтры топливный, масляный и воздухан = 3620 грн. Работа по замене и диагностике 1063 грн.

Но это фсё фигня :D Результат диагностики

1. Сальник коленвала задний - замена

2. Сальник полуоси заднего моста правый - замена

3. Сайлентблоки передних рычагов задние - замена

4. Подвесной подшипник кардана передний - замена

Запчастей примерно на 4-5, работы примерно на 4 насчитали. Записался аж на след. вторник., очередь.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Результат заезда на СТО )

Масла в мотор, коробку и мост + фильтры топливный, масляный и воздухан = 3620 грн. Работа по замене и диагностике 1063 грн.

Но это фсё фигня :D Результат диагностики

1. Сальник коленвала задний - замена

2. Сальник полуоси заднего моста правый - замена

3. Сайлентблоки передних рычагов задние - замена

4. Подвесной подшипник кардана передний - замена

Запчастей примерно на 4-5, работы примерно на 4 насчитали. Записался аж на след. вторник., очередь.

Это Газель? :eek::eek::eek:

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Если перед гаражом нет снега, с машины не течет и не отваливается лед и гараж открывается кнопкой, тогда да. А так... В Украине гаражом почти не пользовался. Здесь нормально.

- снег то есть то нет

- на машине всегда есть какое-то зимнее говно

- гараж открывается кнопкой лет семь, до этого лет пять - поднимал ворота рукой

И все это никак не влияет на кайф от пользования им зимой.

 

В Словении, когда в декабре +12, климат мягкий - гараж уже больше для педантичности и другого барахла, а не для сохранности и комфортной стоянки авта:) мне так кажется

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

- снег то есть то нет

- на машине всегда есть какое-то зимнее говно

- гараж открывается кнопкой лет семь, до этого лет пять - поднимал ворота рукой

И все это никак не влияет на кайф от пользования им зимой.

 

В Словении, когда в декабре +12, климат мягкий - гараж уже больше для педантичности и другого барахла, а не для сохранности и комфортной стоянки авта:) мне так кажется

У мну был гараж и в Харькове, и в Киеве. Не нравилось. Разве что в доме постоянный уборщик, но все равно эти отпадающие льдины... В Словении, когда наметет и липнет, тоже ставлю на улице. Вот за подогреватель или дистанционный запуск - голосую. Но вообще, конечно, про климат вы все правильно подсказываете :)

  • Лайк 4
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

шановний Nobel чим далі читаю тим більше хочеться відписатись від теми...

ви хочете за смішні гроші купити те чого в природі не існує. За такі гроші в нашій країні з нашими розмитненнями, дорогами і пальним - це анріал в кубі.

 

 

опель віваро - 1.9 (те що ворожка нагадала десь) так зато ж довга база

дізель - боюсь форсунок, зато бензин дорого...

метан - заманчиво так рідня ж проти

каддік - хорош, але ж запчастини дорого

грузові - пробіги великі і ушатанні, а в Калину тона картохи з дровами не влазить

 

 

мабуть Ви на автоблогера тут тренуєтесь, а не автівку підбираєте. Вживане авто - то лотерея як тут писали, в одного буде гарний досвід (як в мене з Каддіком та Віваро), в іншого повна опа. Бо вживане авто - мільйон вхідних даних, які в усіх різні. А плюсом ще додати трьоп із серії "от у кума така була..." - так взагалі можна вивести будь який висновок, типу Калина зе бест, чи Калина це останнє лайно.

 

 

 

Можливо я помиляюсь, але рішення приймаєте не Ви, а хтось інший, або Ви боєтесь приймати рішення, або просто мрієте купити за копійки невідомий світу зебестауто.

 

 

 

П.С. у довговживаних автівок є плюс (крім ціни) - не страшно все переробляти так як доцільно саме вам (оббити кузов фанерою, поставити в салон ще один акум, поміняти мотор на перевіреного донора, перефарбувати авто у колір який подобається ітд) бо це вже ні на що не впливає :-)

 

 

Тому помінявши форсунки - ви знаєте, що тепер вони нові. Зробивши капіталку - не боїтесь, що в полі застукотить, оновивши ходову - їдете як дядько ітд. Якщо повезе - то будете міняти все це не відразу, а залежно від пріоритетів в житті. Головне не забувати що вживане авто в експлуатації завжди дорожче ніж нове, бо нове більше втрачає у вартості. Отака нехитра правда життя чи автоекономіка.

  • Лайк 9
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ага :lol:

 

Малехо охреневшие цены, как по мне. Та Газель раскидывается, как автомат Калашникова. Погодите, они коробку скинут и еще и сцепление приговорят. По запчастям тоже жесть. Это что Т5, блин!

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Малехо охреневшие цены, как по мне. Та Газель раскидывается, как автомат Калашникова. Погодите, они коробку скинут и еще и сцепление приговорят. По запчастям тоже жесть. Это что Т5, блин!

Абаждите. Я думал шо это за свежекупленный транзит. Для него - все нормально.

  • Лайк 4
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

мрієте купити за копійки невідомий світу зебестауто.

 

Лише одну лiтеру додам:

заєбестауто

:D

 

Добавлено через 42 секунды

Абаждите. Я думал шо это за свежекупленный транзит. Для него - все нормально.

 

Не считая того, что надеялись, будто он тоже заєбест :D

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Та Газель раскидывается....

 

Та я ж писал выше, шо взял на днях Транзита :D

:beer:

По сцеплению предупредили - комплект без маховика 4,5, с маховиком 17+ вроде

 

Добавлено через 2 минуты

Не считая того, что надеялись, будто он тоже заєбест :D

 

Та ладно ) Я ж понимаю, шо беру б\у )

Машина была на фирме, ТО делали через 25К :shock:

 

Добавлено через 2 минуты

Нравится мне Автотехникс, норм СТО. Но сегодня я трохи прифигел ) Замена топливного фильтра 240 грн. Это повернуть колбу, вынуть из гнезда, вставить новую и повернуть. Воздухан менять сложнее, но за него 68 грн. взяли :D

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Т

По сцеплению предупредили - комплект без маховика 4,5, с маховиком 17+ вроде

 

Есть у меня знакомый штрик, который услышав цену двухмассового маховика впал в прострацию. Но не надолго. Он нахрен попросверливал старый маховик насквозь по периметру, обе части вместе. Нарезал резьбу и вкрутил штук 8 болтов М10. Я сказал, что это онанизм, ***астия, дурной тон и лютый ***ец. И что или маховик разлетится, или коробка, или мотор. А сперва от вибрации выпадут зубы. Так тип три года отъездил и так и продал. Но признаюсь, более фартового чудака я в своей жизни вообще не встречал.

  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

У мну был гараж и в Харькове, и в Киеве. Не нравилось. Разве что в доме постоянный уборщик, но все равно эти отпадающие льдины... В Словении, когда наметет и липнет, тоже ставлю на улице. Вот за подогреватель или дистанционный запуск - голосую. Но вообще, конечно, про климат вы все правильно подсказываете :)

Постоянного уборщика в доме нет. Ну подмел когда-никогда. Или керхером дунул из гаража во двор. Льдин-льдин на машинах нет ибо в 600м от дома автомойка и она моя:)

 

По поводу заэбест авто "для себе" двумя руками за это:

"Тому помінявши форсунки - ви знаєте, що тепер вони нові. Зробивши капіталку - не боїтесь, що в полі застукотить, оновивши ходову - їдете як дядько ітд. Якщо повезе - то будете міняти все це не відразу, а залежно від пріоритетів в житті."

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Постоянного уборщика в доме нет. Ну подмел когда-никогда. Или керхером дунул из гаража во двор. Льдин-льдин на машинах нет ибо в 600м от дома автомойка и она моя:)

 

По поводу заэбест авто "для себе" двумя руками за это:

"Тому помінявши форсунки - ви знаєте, що тепер вони нові. Зробивши капіталку - не боїтесь, що в полі застукотить, оновивши ходову - їдете як дядько ітд. Якщо повезе - то будете міняти все це не відразу, а залежно від пріоритетів в житті."

 

То есть уборщик таки есть. В 600 метрах. Это меняет дело.

 

Насчет все поменять - подходит для свежих машин, но они ж вроде особот ломаться не должны )).

А если ремонт за пару лет тянет еще одну стоимость уезженного пепелаца, то проще сразу взять в два раза дороже.

  • Лайк 4
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

в силу сімейних обставин + робота в місті а ми в селі + ін обставити - без машини залишитися ніяк. машина в ходу кожного дня..
Так в тому й сенс - швидше купите. ;)

зранку сів, завів..1-2хв і дорогу..ні тобі обледеніння здирати по периметру..та і в попу не так зимно..
Мене особисто навіс і машина з підігрівом сидінь влаштовують на 100%
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Мене особисто навіс і машина з підігрівом сидінь влаштовує на 100%

з підігрівами тут палка з двох кінців...якщо з теплого крісла вийти на мороз..і так позмерзати..можна таких ділок на 5-ту точку надибати..як лежав в хірургії..було мінімум 3-є хлопак з проблемами 5-ї точки..по підозрі саме через підігріви сидінь

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

поки не стикнешся з ТНВД, форсами, ЕГР, сажевими, датчиком тиску, датчиком надуву і ще купу всього...

 

банальний нормальний паливний фільтр на коммон рейл чи мультіджет коштує ой як на порядок дорожче, від бензинки...

 

 

Ви ще ні з чим з вищенаведеного не стикнулись, а вже боїтесь.

Фільтри Ви будете міняти раз на рік приблизно, навряд чи частіше.

Втім, це Ваше право - обирати та сумніватись у свойому виборі.

 

 

Вище вже сказали, що основне питання - Вам важко відпустити ту машину, яка у Вас зараз. Все інше - дрібниці.

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...