Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Моя стройка - zx50 в Ворзеле с заморочками

standov

Рекомендовані повідомлення

1 час назад, yur43 сказал:

останній раз фарбував дерево алкідною емаллю, наче Зебра, колорував, сподобалося

я розглядав цей варіант, але я так розумію вона вонюча? бо воно в мене хоч і в бойлерній але воно мабуть буде чутно

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Власна математика електрички.

За 31 день (насправді ніч) ліф скушав від розетки 195квт*г виключно по нічному тарифу 1.32грн = 260грн в грошах.

За цей час ліф проїхав 1100км.

Споживання 3.6л бегемота в такому самому форматі *по компьютеру* близько 18 літрів = 200 літрів бензину, в поточних цінах це 10800грн в грошах.

тобто за місяць, без жодних додаткових економій, вартість проїзду того самого маршруту, на двох конкретних машинах - 260грн проти 10800грн. тобто фактично за 3 роки експлуатації, *в нашому режимі*, електричка повністю себе окупає

ПС. поки є великий ризик блекаутів - залишатися без бензинової альтернативи дуже стрьомно, але сьогодні перший раз за місяць їздив не від електрики

  • Лайк 14
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 часа назад, standov сказал:

тобто за місяць, без жодних додаткових економій, вартість проїзду того самого маршруту, на двох конкретних машинах - 260грн проти 10800грн. тобто фактично за 3 роки експлуатації, *в нашому режимі*, електричка повністю себе окупає

Вже їзджу на 3й електричці, і всі ліф :) Був 2015р і два 2018р. Тут економія основна, якщо заряджаєшся дома, і їздиш по місту. Я свій останій купив рік назад за 16700дол на повній комплектації. Якщо порахувати що зараз ціна 14тис. То на 2х літровому дизелі можна було проїхати приблизно так само 25тис. км. А якщо взяти теслу м3 то ціна за 4роки просіла на 20тис дол :) то... Але це ще нюанс війни, і перенасичення ринку. Доречі будьте обережні із чадемо, особливо інфініті на 2х машинах спалив блок VCM Ремонт не дорогий 100дол, але застрягаєш на повільній зарядці на довго.

  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

56 минут назад, kvintich сказал:

Вже їзджу на 3й електричці, і всі ліф :) Був 2015р і два 2018р. Тут економія основна, якщо заряджаєшся дома, і їздиш по місту. Я свій останій купив рік назад за 16700дол на повній комплектації. Якщо порахувати що зараз ціна 14тис. То на 2х літровому дизелі можна було проїхати приблизно так само 25тис. км. А якщо взяти теслу м3 то ціна за 4роки просіла на 20тис дол :) то... Але це ще нюанс війни, і перенасичення ринку. Доречі будьте обережні із чадемо, особливо інфініті на 2х машинах спалив блок VCM Ремонт не дорогий 100дол, але застрягаєш на повільній зарядці на довго.

Ймовірність що я буду заряджатися десь не вдома дуже невелика (не враховуючи - спробувати що воно і як). Ця машина суто машина дружини - школа, садочок, гуртки, по селищу подружки і тп, ну я беру там на ринок за шурупами поїхати чи в розетку за віскарєм, потолок на добу до 100км.

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, kvintich сказал:

Вже їзджу на 3й електричці, і всі ліф :) Був 2015р і два 2018р. Тут економія основна, якщо заряджаєшся дома, і їздиш по місту. Я свій останій купив рік назад за 16700дол на повній комплектації. Якщо порахувати що зараз ціна 14тис. То на 2х літровому дизелі можна було проїхати приблизно так само 25тис. км. А якщо взяти теслу м3 то ціна за 4роки просіла на 20тис дол :) то... Але це ще нюанс війни, і перенасичення ринку. Доречі будьте обережні із чадемо, особливо інфініті на 2х машинах спалив блок VCM Ремонт не дорогий 100дол, але застрягаєш на повільній зарядці на довго.

Математика трохи не коректна, бо ви окрім окупності отримуєте ще і другу машину. Тобто питання що в екстремумі, м єму варіанті, можна купити ліфа а потім його кожні два-три роки міняти на новий без жодних доплат,якщо різницю в паливі складати в шкарпетку. З дволітровим дизелем так не вийде, бо економія буде раза в два меньше а на пробігу 100к він замортизує значно більше ніж пару тисяч. Ну і плюс мені особисто значно приємніше економити тут і зараз в рахунок майбутніх трат ) але то вже власні таракани.

Ну а тесли - то таке, ніколи не розумів хайпу і авколо тесли ) 

  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

56 минут назад, standov сказал:

Математика трохи не коректна, бо ви окрім окупності отримуєте ще і другу машину. Тобто питання що в екстремумі, м єму варіанті, можна купити ліфа а потім його кожні два-три роки міняти на новий без жодних доплат,якщо різницю в паливі складати в шкарпетку.

У кожного своя математика, і так 2,0 дизель був проданий, так як не використовувався зовсім, війна у цьому допомогла :( , І треба мабудь рівняти із машиною рівня ліфа, а не із 3,6л :) І розхід там буде не 18, а 7-8л. Я просто порівнюю у виликому відрізку часу. Ліф 2015р був куплений у 2021р за 15тис у ньому була замінена батарея на 40Кват і машина вийшла 17тис загалом із врахуванням продажу старої. За два роки він наїздив 60тис якщо порівнювати із 2,0 дизелем то економія склала 7тис дол. Враховуючи ремні роліки і мастило у 2,0 ліф їздив безкоштовно :) І був проданий у 2023р за 14тис дол. Тобто економія у мому випадку склала 4тисячі дол. Але дизельне подешевшало лише на 1тис дол. :) тому економія є, але щоб окупити авто треба дуже багато їздити. Але то таке, приємного користування.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

35 минут назад, kvintich сказал:

І треба мабудь рівняти із машиною рівня ліфа, а не із 3,6л

я-ж писав що я порівнюю свою машину зі своєю ) тобто це суто моя історія, якби в мене був дволітровий "синій" дизель то мабуть і історія була інша, і без електричок. В моєму випадку ситуація проста, мені потрібна велика машина (7-ми) бо ми любимо подорожувати (любили), до того як старша пішла в школу і почалися гуртки і друга школа мистецтв і пласт і ото всьо то витрати були до 5к і воно мене влаштовувало, 3.6літра можна і врум-врум і нормальні 4-5к в місяць і нема обмежень по дистанції і іхати можна без втоми скільки треба і я не розглядав радикальних варіантів. Як мала пошла в школу то все кардинально змінилося. Стало питання що мені це не подобається (не то щоб це суттєво впливало на бюджет але просто не подобається віддавати гроші за 12 холодних стартів на добу) і почалися варіанти. кредит на новий умовно кадьяк чи 5008 мені не дали, виник план що оскільки дальніх поїздок зараз не світить -купити електричку чисто під задачу (мінус 1 людина, нема речей, нема потреби їхати в комфорті 10 годин і тд), а згодом, після перемоги, думать про другу машину 7-ми місну вже бензову під дальні дистанції. якось так.
тобто по факту я прийшов до того що *мені*,  в форматі *не війни*, найзручніший варіант мати *нову* з салона чисто-бензову велику дуру з пофіг яким розходом (по вартість палива в подорожах вона взагалі не в топ-витратах, навіть по европейським цінам) але з гарантією що я не стану десь на трасі з двома дітьми, і ще не факт що в Україні. Користуватися нею епізодично. І додатково мати бушну електричку з запасом гарантовані 150км для повсякденного використання. така собі він-він комбінація, але то явно не зараз.

  • Лайк 4
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

21.04.2024 в 19:43, standov сказав:

Ну, "реальний сектор економіки"(с)

мене якось старий колега зустрів в епіку я купував циркулярку далі цитата "Правильно дерево, воно заспокоює а від електроніки одні нерви"

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

49 минут назад, vladimir_vro сказал:

мене якось старий колега зустрів в епіку я купував циркулярку далі цитата "Правильно дерево, воно заспокоює а від електроніки одні нерви"

в мене за тиждень так пухне голова від постійної роботи нею що на вихідних з циркуляркою, торцовкою та іншим приладдям і просто релаксую. це мабуть природна потреба розбавляти роботу головою та руками

  • Лайк 5
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 3 тижні потому...
  • 3 тижні потому...

Продовжую рукожопити та експериментувати. Планую нарешті зробити нормальну бойлерну замість мого тимчасового "пансамсклепав" якому вже роки 4, робити вже буду не сам (бо банально ні досвіду ні інструментів), але узел вводу води зможу, максимально заморочитися.

Переробив зі старого ГА на 50 літрів на маленький з частотним керуванням, частотне вийвиялося ще тим квестом, в мані нічого про насоси немає, заводські налаштування взагалі про інше, довелося все вивчати и налаштовувати пару десятків параметрів. Але наче як працює вже близько до очікуваного.

Частотник з серії "дешеве що в Україні є з модбасом" NIETZ NZE на 2.2квт (меньше не було в наявності, планував 1.5). Вузол перепакував, за одно мав можливість подивитися як з часом себе поводить дешевий анаероб (fado) і чому локтайтовський коштує як крило літака.

Ще трошки причесати, плитку докласти (бо нарешті є доступ), старі дірки замазати і буде булочка

PXL_20240527_131808237.thumb.jpg.21099e222b6a8d60e46d596fa4cf4d08.jpgPXL_20240527_131819998.thumb.jpg.198279650249cd591f7f49f4a92301b7.jpg

Змінено користувачем standov
  • Лайк 9
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

35 минут назад, standov сказал:

Переробив зі старого ГА на 50 літрів на маленький з частотним керуванням

Частотник умеет в датчик давления напрямую или нужен еще дополнительный контроллер?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 минуты назад, apereverzev сказал:

Частотник умеет в датчик давления напрямую или нужен еще дополнительный контроллер?

вміє, в нього два входи (0-10в та струмове кільце 24ма), які він через налаштування може використовувати або для прямого встановлення частоти (більше-тиск - пропорційно більше частота), або для PID керування. Я не впевнений що всі так. бо цей я додатково перевіряв щоб було PID-регулювання.
Але треба розуміти шо ця фіговіна вона не для насосів а для станків, і під насос там треба прям заморочитися в налаштування та проштудіювати мануал на 100 сторінок і місцями додумати бо того в мані немає. Тобто якщо немає потреби прямо під зовнішній датчик (в мене є така потреба - треба розбирати воду до інвертора) то умовний сіріо буде на порядок зручніше, надійніше і зрозуміліше.
Датчик тиску взяв якийсь турецький на 6бар з серії "вже брендове але бренд таке собі", бо на данфос жаба задавила (дорожче інвертора)

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

6 хвилин тому, standov сказав:

вміє

насос 1-фазний?

Запуск проходить нормально?

Глибина скважини яка?

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 минуту назад, yur43 сказал:

насос 1-фазний?

Запуск проходить нормально?

Глибина скважини яка?

 

1ф, після налаштувать "кривої" та старту з 30гц/170в стартує нормально. 30 метрів

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

34 минуты назад, standov сказал:

вміє, в нього два входи (0-10в та струмове кільце 24ма),

получается датчик аналоговый?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 минуту назад, apereverzev сказал:

получается датчик аналоговый?

так, інших наче і не буває, як мінімум для побутових систем. Та і який сенс в "цифровому", бо він може полетіти і чим більше всього винесено за датчик тим дешевше заміна

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В мене трошки підгоріло від китайських інженерів, хочу поділитися може хтось колись нагуглить і зекономить собі 3 дні. 
Отже інвертор-частотнік з PID Nietz NZE0022T2B-D, я приєднав все включив, під наче як налаштував але стикнувся з дивною роботою саме під регулювання, з одного боку він наче як працює, з іншого 
1) не виходить на максимальну частоту
2) різниця між "робочою" частотою та частотою вимикання аж 3-4-5гц

Я витратив 3 дні на гру з параметрами під керування та кривою vf, діапазонами. Фактично нічого не змінилося, змірився і вирішив шо в мене водолей вже старенький, стерті колеса і це через то.
Вчора я абсолютно випадково подивився на параметри які відповідають за струмовий вхід від датчика тиску, а там стоїть затримка аж 2.5 секунди, при тому що в мануалі написано ще дефолт 0.1с. Тобто, під алгоритм фактично працював хз як. Поставив 0 секнд і все миттєво виправилося, і частоту піднімає до 50 і скидує до встановленого мінімуму 30.
Немає слів цензурних )

  • Лайк 6
  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

14 хвилин тому, standov сказав:

Отже інвертор-частотнік з PID Nietz NZE0022T2B-D

як він шумить вентилятором? 

Чи не фонить перешкодами кабель до насосу?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Только что, yur43 сказал:

як він шумить вентилятором? 

Чи не фонить перешкодами кабель до насосу?

шумить сильно (коли качає, в сліпі вентилятор не працює), але я так зрозумів що приблизно як усі інші китайські, думаю поміняти кулер на шось більше брендове, благо він легко-змінний. 
Стосовно фону, я вже тиждень не можу знайти до свого осцилографа насадку 1:100, як знайду то буду дивитися.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Я собі на Водволій 100 поставив те, що обговорювали в іншій темі:
www.aliexpress.com/item/1005002805540652.html

Працює вже рік. У мене є полив по 6 годин (якщо є електрика) - не перегрівається. Тільки великий радіатор.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

22 часа назад, LAT сказал:

Я собі на Водволій 100 поставив те, що обговорювали в іншій темі:
www.aliexpress.com/item/1005002805540652.html

Працює вже рік. У мене є полив по 6 годин (якщо є електрика) - не перегрівається. Тільки великий радіатор.

це софтстарт, це не частотне керування і не під, воно не заміняє автоматику. Тут мова про частотне керування яке підтримує тиск з високою точністю і йому достатньо 2-5літрів ГА (деякі взагалі без запускають, ало то вже перебор)

Ось так виглядає тиск в моєму конкретному випадку, зелено то класична схема з реле та ГА, червоне то вже частотнік. Дірка між то я частотнік вже поставив але в опенхаб на завів ) Сплески на частотному то по перше я три дні його мучав а по друге треба тепер після виходу на адекватний режим входу (без паузи) ще раз зайнятися настройкою, бо я трохи забив.

image.thumb.png.8dbbc55a3d98653130d585e6dca61513.png

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 31.05.2024 в 13:29, yur43 сказал:

фонить перешкодами кабель до насосу

Ну короче з одного боку візуально не фонить, з іншого синусоіда модифікована, це прям фейл.

Ще поміряв напругу на іншому виході, там схоже щось для пуску, нажаль в осцілографа 1 канал і подивитися зсув по фазі не можу.

На вході при працюючому інверторі візуально чистенько

PXL_20240602_164634611.MP.jpg

PXL_20240602_164712425.MP.jpg

Змінено користувачем standov
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, standov сказал:

там схоже щось для пуску

трохи подумав, це скоріше все-ж артефакт від однофазного включення.

 

Фактично станом на зараз інвертор розчарував. Основні мінуси
1. Найголовніший - якщо зникає світло він виходить з pid керування, доводиться натискати зелену кнопку щов повернути, тобто доки не натисли - води в вас не буде. Я написав в суппорт в китай, перепитали версію прошивки і сказали що автозапуску немає (можливо в свіжіших версіях є). Є певна надія що я зможу вмикати через modbus але то поки ще руки не дійшли.
2. Він шумний, вентилятор пронзітельний, чую через стіну в пів цеглини. Керування обертами немає, або працює або не, при тому що тепла майже немає
3. абсолютно ідіотська ситуація з дефолтними налаштуваннями, китайський рендом коли в регістрах може бути прописано з заводу не то шо в мані
4. схоже він не може керувати насосом без конденсатора, десь натикався на інших китайців які вміють робити зсув 90.
5. він не вміє робити 3 фази
6. апроксимована синусоіда (але то скоріш за все у всіх за таку ціну)
7. підключення лінії та навантаження з різних боків корпусу, це максимально мені не зручно.
8. дивна ситуація зі стопом, при зупинці двигуна сильно підвищується струм на вході інвертора, примусові гальмування наче як всі вимкнуті (хоча враховуючи пункт п3 - вже хз)

є і плюси
1. ціна
2. він працює

тобто для себе я хоча і розчарований але він показав мені що я можу налаштувати універсальний частотнік для ефективної роботи з 1ф асинхронним насосом, бо в цьому були певні сумніви. Може колись і перейду на шось типу данфоса, може після перемоги, поки хай цей гудіт

  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Трошки нова заморочка в будинку, нарешті доробили 2 канальних кондея в мультіспліті. Монтаж "по повітрю" робив сам, по фреону хлопи спеціально-навчені - 7 годин грали в гінекологів на горищі. Але вийшло непогано. Кондеї наче є а наче і немає.
Дує та забирає повітря через встановлені адаптери та фальш-стелю

PXL_20240607_144028521_MP.thumb.jpg.e94d563f8d74df37ea36b5b7962f5ad5.jpgPXL_20240607_144309371_MP.thumb.jpg.ad28151cca5c1e189a6e7ddab0901f58.jpgPXL_20240607_144113498_MP.thumb.jpg.df6c0a796023e02519ae854402dab917.jpg

  • Лайк 12
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...