Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Нужна помощь по стене из гб

Narval

Рекомендовані повідомлення

romalex4, Г

Б зі щільністю менше 500 кг\м.куб відноситься до теплоізолюючих матеріалів, а не конструкційних. З нього не можна будувати.

Дуже залежить що і як бкдувати.

Чи не ви мому сусіду заборонили? Він ся спудив і поверх + мансарду з Д400зробив по технології висоток - з ЖБ каркасом. Ох сифонить йому зимою. мабуть...

У мене ж на Д400 375мм стоїть цоколь, поверх і мансанда з Д300 375 мм.

Стоїть пару років, 2 з штукатуркою, рік живу - проблем немає.

bunak, чому, звідки 6 років на висихання?!

Блок воду тягне але й сохне, наче, швидко. У мене рік після мокрих робіт, рік живу. вологість в приміщеннях стабілізувалась на комфортних 50% +-10. Не думаю (надіюсь) що так і залишиться. :)

Якщо вологість в приміщенні стабільна, невже в товщі стіни вона може суттєво вищою бути?

 

Крім того, якщо точка роси зомою виходить у товщі стіни - завдяки відсутності циркуляції вологого повітря в стіні випадати там особливо нічому. Біда починається, коли точка роси виходить на стіні. От тоді волога з повітря випаде росою по стіні. Стіна мокрітиме...

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

ГБ зі щільністю менше 500 кг\м.куб відноситься до теплоізолюючих матеріалів, а не конструкційних. З нього не можна будувати.
У газабетону D400 та D500 однаковий коефіцієнт міцності - B2,5. Тому сенсу обирати D500 за причини міцності - взагалі не існує. Проте D400 вже тепліше за D500.

Як вже було вказано у статті AERCO - Какую толщину стены выбрать навіть D300 з хорошим запасом можна класти як конструкційний для одноповерхового будинку з дерев'яним перекриттям. І підтверджують проектанти за своїми розрахунками. Так вибачте мене, на D300 можна зекономити як мінімум 40 000 грн на мінеральній ваті, якою треба утеплювати D400 та D500.

 

Добавлено через 3 минуты

не критично, замовте проект або адаптацію саме з такого блоку.
Не буде різатися черезряддя тільки коли отвори для вікон та дверей кратні довжині блоку. Проте на не виликих проектах, це тяжче робити

 

Добавлено через 1 минуту

bunak, чому, звідки 6 років на висихання?!

Блок воду тягне але й сохне, наче, швидко. У мене рік після мокрих робіт, рік живу. вологість в приміщеннях стабілізувалась на комфортних 50% +-10. Не думаю (надіюсь) що так і залишиться.

Це я взяв зі статті "Если верить Dmode а именно его статье - www.stroimdom.com.ua/forum/showpost.php?p=3970872&postcount=2016"

 

Одне тільки турбує, чи зможуть будівники класти газобетон з товщиною шва 2-3 мм?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

bunak, хороші зможуть. У "селян" котрі "півпольщі зробили з газоблоку" виходить 3 - 5 мм і кривувато... При цьому стіна просвічується де-не-де а перерозхід клею 30% :(

 

Які проєктні тепловтрати для будинку з Д400 утепленого мінватою?

Рахував для не утепленого блоку, у мому випадку вийшло 60 - 65 Вт з квадрату при дельті 40, середнє для будинку. Тобто з підлогами стелями і вікнами. Вирішив не утеплятись взагалі.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Які проєктні тепловтрати для будинку з Д400 утепленого мінватою?
D400 не рахував взагалі, бо не планую з нього будуватися. До речі, для якої товщини рахувати?

Рахував D300 375мм через цей сайт - www.smartcalc.ru/thermocalc, каже шо "Потери тепла за отопительный сезон:17.96 кВт•ч"

Кому цікаво, накидав параметри для Києва , включайте

або один D300 375мм

або D400 300мм + Минеральная (каменная) вата 75-120 кг/м³

Можна порівнювати

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Подсчитал тут сегодня

Разница между D300 375мм и (D400 300мм + Минвата 50мм) - 50грн на 1м2 стены в пользу первого

Т.е. можно сказать что экономия на чистом газоблоке D300 не существенная в сравнении с D400 утеплением минватой.

Вопрос остается открытым на сколько же экономно тогда строится на D300?

- Может быть лучше из-за того что не придется сверлить стену дюбелями для утеплителя, которые в свою очередь будут выступать мостками холода.

- Вроде-бы вата стареет и фигня с нее трусится, помню в детстве минвату которая глаза выедала - жесть, а газоблок как-бы дольше живет, до конца жизни домика, т.е. постройка чисто из газобетона экологичнее.

- Сопротивление теплопередаче ограждающей конструкции [R] для D300 375мм - 4.42, для (D400 300мм + Минвата 50мм) - 3.91, т.е. чисто из газоблока - теплее и лучше по теплопотерям

- У D300 375мм ниже -10С - начинается формироватся Зона конденсации внутри блока, у D400 300мм + Минвата 50мм - ее нету до -25С.

 

 

Примечание :)

По расчетам AEROC - экономия чуть больше 170 грн в пользу D300 (можно припустить что это рекламная замануха).

В расчете учел стоимость: материалов и работ по каждому варианту. В случае с D300 заложил еще газоблоки D150 по 100 мм с двух сторон для укладки и утепления последнего армопояса. Файл с расчетами прикрепил, там все расписал, но разобраться получится не сразу.

Площадь стен.xls

Змінено користувачем bunak
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Извините, что вклиниваюсь в чужую темку, но хочу спросить совет. Строим дом из газоблока, Д 400 - 400*200*600, объясняли строителям что и как , но они забыли проармировать подоконный проем ��. Проем 2,40 (ширина)на 1,80. Первый, каждый четвёртый они армировали 10 арматурой. Будет армопояс, под плиты перекрытия. Теперь переживаю за этот косяк. Нужно ли разбирать стену или так оставить.Что делать?? Змінено користувачем 04081983
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Извините, что вклиниваюсь в чужую темку, но хочу спросить совет. Споим дом из газоблока, Д 400 - 400*200*600, объясняли строителям что и как , но они забыли проармировать подоконный проем ��. Проем 2,40 (ширина)на 1,80. Первый, каждый четвёртый они армировали 10 арматурой. Будет армопояс, под плиты перекрытия. Теперь переживаю за этот косяк. Нужно ли разбирать стену или так оставить.Что делать??

 

ничего не делать, все будет ок

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Перебили немного софорумники наши бытовые обсуждения :smile:, а учитывая что совсем не многие перечитывают больше 1-2 последних сообщений, еще раз повторюсь.

 

Т.е. можно сказать что экономия на чистом газоблоке D300 не существенная в сравнении с D400 утеплением минватой.

Вопрос остается открытым на сколько же экономно тогда строится на D300?

- Может быть лучше из-за того что не придется сверлить стену дюбелями для утеплителя, которые в свою очередь будут выступать мостками холода.

- Вроде-бы вата стареет и фигня с нее трусится, помню в детстве минвату которая глаза выедала - жесть, а газоблок как-бы дольше живет, до конца жизни домика, т.е. постройка чисто из газобетона экологичнее.

- Сопротивление теплопередаче ограждающей конструкции [R] для D300 375мм - 4.42, для (D400 300мм + Минвата 50мм) - 3.91, т.е. чисто из газоблока - теплее и лучше по теплопотерям

- У D300 375мм ниже -10С - начинается формироватся Зона конденсации внутри блока, у D400 300мм + Минвата 50мм - ее нету до -25С.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Перебили немного софорумники наши бытовые обсуждения :smile:, а учитывая что совсем не многие перечитывают больше 1-2 последних сообщений, еще раз повторюсь.

 

Т.е. можно сказать что экономия на чистом газоблоке D300 не существенная в сравнении с D400 утеплением минватой.

Вопрос остается открытым на сколько же экономно тогда строится на D300?

- Может быть лучше из-за того что не придется сверлить стену дюбелями для утеплителя, которые в свою очередь будут выступать мостками холода.

- Вроде-бы вата стареет и фигня с нее трусится, помню в детстве минвату которая глаза выедала - жесть, а газоблок как-бы дольше живет, до конца жизни домика, т.е. постройка чисто из газобетона экологичнее.

- Сопротивление теплопередаче ограждающей конструкции [R] для D300 375мм - 4.42, для (D400 300мм + Минвата 50мм) - 3.91, т.е. чисто из газоблока - теплее и лучше по теплопотерям

- У D300 375мм ниже -10С - начинается формироватся Зона конденсации внутри блока, у D400 300мм + Минвата 50мм - ее нету до -25С.

 

Интересно, если Вас так "штырит" на выборе материала стен, что от Ваших нервов останется к концу стройки? :crazy: (не в обиду, просто стеб)

 

ИМХО, Д300 - крайне хрупкий и нежный материал, в процессе его кладки, почти нереально получить красивую наружную стенку без сколов и выпавших кусков. ИМХО, выбор Д400 375 мм - нормальный и понятный выбор для максимальной экономии. И важно кто и как кладет, что бы мостов холода не наклепать. ИМХО, Д300 300 мм + 100 мм базальтовой ваты - наиболее правильный выбор. Считая экономику стенки, Вы будете интересно удивлены по факту выполненных работ :-)

По моему личному скромному опыту - Д400 400 мм и Д400 250 мм + 150 мм пенопласта (или ваты, для не умеющих считать точку росы и верящих в паропроницаемость стенок) = равны по цене в комплексе, но я не могу сказать, что экономия в 200 грн на отоплении настолько существенна. Важно - 250 мм используются тогда, когда дает добро конструктор. 300 мм, фактически, даже в таких подсчетах не нуждается

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Интересно, если Вас так "штырит" на выборе материала стен, что от Ваших нервов останется к концу стройки? (не в обиду, просто стеб)
Очень штырит, в точку попали. :)

 

У Вас есть практика стройки Ваших черепашок из Д300?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

У Вас есть практика стройки Ваших черепашок из Д300?

нет и не будет :-)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

ИМХО, Д300 300 мм + 100 мм базальтовой ваты - наиболее правильный выбор. Считая экономику стенки, Вы будете интересно удивлены по факту выполненных работ

Вот Татьяна нашел мостики холода (утечки тепла) через минвату, Очень видны дюбеля - www.stroimdom.com.ua/forum/showpost.php?p=1412857&postcount=816

 

нет и не будет
Основное недоверие это потому что Д300 хрупкий и "не получить красивую наружную стенку без сколов"? даже у AEROC
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Очень видны дюбеля

дык что мешает покупать нормальные дюбеля с термоголовками? :-)

 

Основное недоверие это потому что Д300 хрупкий

хрупкость тянет за собою массу факторов

 

цель Ваших стенаний не совсем понятна :-), Вы хотите однослойную стенку?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

цель Ваших стенаний не совсем понятна , Вы хотите однослойную стенку?
Да, планирую Д300 375. Деревянное перекрытие
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Да, планирую Д300 375. Деревянное перекрытие

 

2 этажа или 1 этаж?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Дуже залежить що і як бкдувати.

погоджуся, але будівельні норми забороняють, тобто - ви будуєте на свій розсуд, а ось в проектній організації не будуть розглядати такий варіант. і ще одне - сейсміка, там взагалі менше Д600 не розглядають.

навіть D300 з хорошим запасом можна класти як конструкційний для одноповерхового будинку з дерев'яним перекриттям

ще раз - зверніться до конструктора, а з приводу "дерев"яного перекриття" - при зборі навантаження враховують крім перекриття. ще і дах, а ось по розрахунку даху - ви здивуєтеся, тільки по сніговому навантаженню вибирається норматив 120 кг\м.кв.

Не буде різатися черезряддя тільки коли отвори для вікон та дверей кратні довжині блоку

звичайно, так ви самі і проектуєте ці отвори, а вікна наразі виготовляють любих розмірів, не проблема, ось я так і вибирав - ширина кратна 600 мм, а висота 200.

Очень штырит, в точку попали.

Підійдіть до цього питання інакше. Здається в Україні вже прийняли норми енергоефективності будинків, а не поелементних опорів, тобто: якщо раніше проектувальник обов"язково мусив проектувати стіну з опором 3,3, то наразі він може запроектувати стіну більшу, або меншу за рахунок, наприклад ефективніших вікон, чи даху, підлоги. Важливо ж не опір стіни, а цілісні тепловтрати будинку.

Кому цікаво, накидав параметри для Києва , включайте

подивися, зауваження - кладка з блоків не є однорідним матеріалом, внесіть правку. І ще одне - зверніть увагу у калькуляторі на колір шару, він вам підказує, що є конструкційним, а що теплоізоляційним.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Дякую Вам romalex4

погоджуся, але будівельні норми забороняють, тобто - ви будуєте на свій розсуд, а ось в проектній організації не будуть розглядати такий варіант.
Можете уточнити про ці норми?

ще раз - зверніться до конструктора, а з приводу "дерев"яного перекриття" - при зборі навантаження враховують крім перекриття. ще і дах, а ось по розрахунку даху - ви здивуєтеся, тільки по сніговому навантаженню вибирається норматив 120 кг\м.кв.
Ви вважаєте що ця стаття AEROC Какую толщину стены выбрать - звичайна реклама? Мій конструктор теж не в захваті від моєї ідеї, проте підтвердив що при твердості B2.0 газоблоку D300 375мм стіна витримає навантаження з запасом. В цей же час AEROC запевнює що твердість у D300 375мм - B2.5

звичайно, так ви самі і проектуєте ці отвори, а вікна наразі виготовляють любих розмірів, не проблема, ось я так і вибирав - ширина кратна 600 мм, а висота 200.
Я це й хотів запитати, чи є раціональним обирати ширину блока більшу/меншу=нерівну за половину довжини. Мій опис про кратність ширини до довжини був трошки вище

Есть вопрос рациональности толщины газобетона. Если взять газобетон толщиной 300мм - он получается половиной своей длины. Тогда при проектировании проемов, можно расставить проемы таким образом, чтобы они по расстоянию от начала кладки и по своей ширине были кратны половине блоку (грубо 300мм + 3мм швы). Вроде-бы удобно - через ряд всегда будет попадать целый нерезаный блок.

Підійдіть до цього питання інакше. Здається в Україні вже прийняли норми енергоефективності будинків, а не поелементних опорів, тобто: якщо раніше проектувальник обов"язково мусив проектувати стіну з опором 3,3
І знову перевага у D300 375мм - 4.42

подивися, зауваження - кладка з блоків не є однорідним матеріалом, внесіть правку. І ще одне - зверніть увагу у калькуляторі на колір шару, він вам підказує, що є конструкційним, а що теплоізоляційним.
До речі, калькулятор і D400 теж показує жовтим кольором. До речі, ще раз, вже тиждень вичитую цей форум та інтернет. Помітив що ще років 7-10 назад D400 вважався теплоізоляційним, і на ньому майже ні хто не будувався, майже всі обирали D500. Натомість зараз спокійно будують на D400 двоповерхові будинки.
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Есть вопрос рациональности толщины газобетона. Если взять газобетон толщиной 300мм - он получается половиной своей длины. Тогда при проектировании проемов, можно расставить проемы таким образом, чтобы они по расстоянию от начала кладки и по своей ширине были кратны половине блоку (грубо 300мм + 3мм швы). Вроде-бы удобно - через ряд всегда будет попадать целый нерезаный блок.

Реально - пофигу, подгонять стенки нужно под облицовочный кирпич

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Можете уточнити про ці норми?

 

Ви вважаєте що ця стаття AEROC Какую толщину стены выбрать - звичайна реклама?

 

В цей же час AEROC запевнює що твердість у D300 375мм - B2.5

це все дійсно до конструктора, уточніть питання сейсмики, не забудьте сертифікат від Аерока. І ось що ще цікаво - твердість у 2,5 в якому вологістному стані, тому що з заводу від поступає до 30 % вологості.

Есть вопрос рациональности толщины газобетона.

я не зовсім розумію проблему. Грубо довжина ширина будинку проектується у виді повних довжин блоку 600мм+375мм. В такому втпадку вікна вписуються симетрично на однаковій відстані від кута, і ширина вікна вписується у кратність блока 600-300 мм

І знову перевага у D300 375мм - 4.42

 

Цитата:

подивися, зауваження - кладка з блоків не є однорідним матеріалом, внесіть правку. І ще одне - зверніть увагу у калькуляторі на колір шару, він вам підказує, що є конструкційним, а що теплоізоляційним.

не 4,42, а 3,74.

До речі, калькулятор і D400 теж показує жовтим кольором

тому що по російським нормам теж конструкційний починається з д500.

Помітив що ще років 7-10 назад D400 вважався теплоізоляційним, і на ньому майже ні хто не будувався, майже всі обирали D500. Натомість зараз спокійно будують на D400 двоповерхові будинки.

Ви праві, але і у поймі ріки раніше заборонялося будувати, а зараз тільки і чутно: там змило чи в іншому місці. Я підходжу до цього питання так - будинок в першу чергу повинен бути надійним, затишним. Поцікавтеся у Аерока лабораторними результатами звукоізоляції ГБ д300. Я думаю, що сидячи в будинку, вам буде здаватися, що ви на вулиці. Тим більше, випроводили порівняльний аналіз вартості - різниця незначна, але надійність вища.

Не секрет, що приватне будівництво ведеться завжди з запасом по надійності, вибираючи новий матеріал, поки не перевірений часом, ви ступаєте на "невідому землю", ризикуєте. Якщо дійсно хочете будувати саме з Д300 - доручіть проектування професіоналам.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...