Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Тёплая установка окон. За и против.

_tango7555

Рекомендовані повідомлення

Доброго дня.

 

Є така ситуація - кутове вікно, розмір кожної створки 1.8х2.3 метри, встановлено в стіну з газоблоку 25 см та утепленої 10 см пінопласту, з фасад штукатурний. Вікно погане, як профіль так і склопакет, відкоси теж погано оброблені, так як через них взимку тягне холодом, лід намерзає, і пліснява заводиться. Особливість цього вікна така, що воно займає третину зовнішнього контуру кімнати (площа кімнати 10 кв.м.), відповідно через нього йдуть значні тепловтрати та погіршується мікроклімат. Під вікном стоять підлогові радіатори.

Ось вікно:

UdFe3Ww.jpg

i.imgur.com/UdFe3Ww.jpg

 

Питання ось в чому: потрібна заміна вікна (наразі планується профіль Rehau_D, склопакет 4 Solar - 16Ar - 4 - 12Ar - 4 I Glass). Почав цікавитись способом встановлення з пароізоляційними плівками, так званий "теплий монтаж". Конкретно в Тернополі монтажники такого навіть не чули, і не знають. Ставлять на піну та й все.

 

Тому мене цікавлять такі речі:

 

- наскільки складний цей монтаж, які навики потрібні для його реалізації? - де дістати матеріали для нього?

- яка орієнтовна вартість матеріалів (периметр отвору - 8.2 м)

- як підготувати отвір після демонтажу вікна

- на що звернути увагу при монтажі?

- як і дії провести після монтажу плівок та вікна, щоб захистити шов?

 

І взагалі - чи є доцільність робити це в конкретному випадку? Чи є способи нормально заізолювати стики вікна зі стіною без пароізоляційних плівок? Можливо є герметики, піна довговічніша?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Доброго дня.

 

Є така ситуація - кутове вікно, розмір кожної створки 1.8х2.3 метри, встановлено в стіну з газоблоку 25 см та утепленої 10 см пінопласту, з фасад штукатурний. Вікно погане, як профіль так і склопакет, відкоси теж погано оброблені, так як через них взимку тягне холодом, лід намерзає, і пліснява заводиться. Особливість цього вікна така, що воно займає третину зовнішнього контуру кімнати (площа кімнати 10 кв.м.), відповідно через нього йдуть значні тепловтрати та погіршується мікроклімат. Під вікном стоять підлогові радіатори.

Ось вікно:

 

 

Питання ось в чому: потрібна заміна вікна (наразі планується профіль Rehau_D, склопакет 4 Solar - 16Ar - 4 - 12Ar - 4 I Glass). Почав цікавитись способом встановлення з пароізоляційними плівками, так званий "теплий монтаж". Конкретно в Тернополі монтажники такого навіть не чули, і не знають. Ставлять на піну та й все.

 

Тому мене цікавлять такі речі:

 

- наскільки складний цей монтаж, які навики потрібні для його реалізації? - де дістати матеріали для нього?

- яка орієнтовна вартість матеріалів (периметр отвору - 8.2 м)

- як підготувати отвір після демонтажу вікна

- на що звернути увагу при монтажі?

- як і дії провести після монтажу плівок та вікна, щоб захистити шов?

 

І взагалі - чи є доцільність робити це в конкретному випадку? Чи є способи нормально заізолювати стики вікна зі стіною без пароізоляційних плівок? Можливо є герметики, піна довговічніша?

В принципі, нічого складного, але бажано, щоб були мінімальні навички.

Матеріали є у вільному продажі, можна купити в Епіцентрі або замовити через інтернет.

Орієнтовно гривень чотириста.

Поштукатурити проріз навряд чи вдасться, але можна пройти праймером для кращої адгезії.

Якщо монтажники адекватні, то особливо й нема на що, а якщо неадекватні, то й не допоможе. :)

Облаштувати відкоси, в першу чергу зовнішні, щоб захистити плівки від ультрафіолету.

Є й герметики та інші матеріали. Наприклад ЕППС на внутрішніх відкосах чудово справляється з гідро/пароізоляцією. А зовні можна застосувати паропроникливу акрилову шпаклівку (існують такі для зовнішніх робіт). Головне - не використати саме якийсь конкретний матеріал, головне - забезпечити правило будівельної фізики "Зсередини щільніше, ніж зовні."

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В принципі, нічого складного, але бажано, щоб були мінімальні навички.

Матеріали є у вільному продажі, можна купити в Епіцентрі або замовити через інтернет.

Орієнтовно гривень чотириста.

Поштукатурити проріз навряд чи вдасться, але можна пройти праймером для кращої адгезії.

Якщо монтажники адекватні, то особливо й нема на що, а якщо неадекватні, то й не допоможе. :)

Облаштувати відкоси, в першу чергу зовнішні, щоб захистити плівки від ультрафіолету.

Є й герметики та інші матеріали. Наприклад ЕППС на внутрішніх відкосах чудово справляється з гідро/пароізоляцією. А зовні можна застосувати паропроникливу акрилову шпаклівку (існують такі для зовнішніх робіт). Головне - не використати саме якийсь конкретний матеріал, головне - забезпечити правило будівельної фізики "Зсередини щільніше, ніж зовні."

 

Оце по ділу, дякую за роз'яснення.

 

Які саме матеріали - плівки, саморозширюючі стрічки, клеї? Є різниця у виробниках, якості?

 

400 грн це взагалі небагато, мені називали ціну такого монтажу у 5 тис. грн. (звичайно це враховуючи роботу, але все ж). Я вже думав самому це робити, щоб розібратись у деталях.

 

Штукатурити проріз не вийде, зачистити і вирівняти після демонтажу, і грунтовкою пройти для кращого зчеплення. Наскільки я розумію, треба буде здерти теперішні відкоси повністю (їх ширина зараз ~15 см, і вони з пінопласту), навіть щоб змонтувати вікно, завести його у проріз і виставити по рівню. Потім їх треба буде відновити, відповідно зовнішній відкос якраз і закриє стрічку від атмосферного впливу, сонця.

 

Доречі ще питання - як вирішити стик зовнішнього відкоса (точніше штукатурки відкоса) з рамою вікна? Адже там з часом може з'явитись щілина, через температурні зміни. Чи це реалізовується паропроникною та еластичною штукатуркою?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Доречі ще питання - як вирішити стик зовнішнього відкоса (точніше штукатурки відкоса) з рамою вікна? Адже там з часом може з'явитись щілина, через температурні зміни. Чи це реалізовується паропроникною та еластичною штукатуркою?

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Хочу ще поцікавитись.

 

Наскільки я розумію є два варіанти (навіть три) ізоляції монтажного шва:

- утеплення саморозширювальною стрічкою ПСУЛ ззовні і внутрішньої пароізоляційної стрічки

- утеплення шва монтажною піною, із захистом її пароізоляцією зсередини та гідроізоляцією ззовні

- звичайний монтаж на піну, з подальшим захистом її герметиком СТИЗ.

 

Тепер питання.

- Яка різниця між першим та другим способом?

- Які переваги та недоліки у третього способа? Взагалі - чи є від нього якась користь? Адже хоча й піна захищена герметиком, але піддається температурним перепадам.

 

Чому звернув увагу на третій спосіб зі СТИЗ? Якщо врахувати що в моєму випадку йде заміна вікна, а не встановлення нового, відповідно зробити рівну поверхню відкосів буде складно і затратно по часу. Треба демонтувати вікно, зачистити і підготувати відкоси. Це займе якийсь час, відповідно треба буде якийсь час бути без вікна, що у квартирі трохи проблемно. Також треба два рази викликати монтажника вікон. Тому, як на мене, варіант з герметиком є найбільш простим по організації та найменш ресурсоємним. Якщо я неправий - виправте.

 

Також, які є особливості монтажу вікон з ПСУЛ/плівками при реконструкції, тобто заміні вікон?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Подошел к установке окон .

Окна буду ставить на подставочный профиль из пеностекла в слое утеплителя (неопор)

Посоветуйте пож-та пленки и пену для правильной установки окон.

Кстати для адгезии пленок нужен праймер ?Какой ?Или можно просто нанести слой жидкого стекла ?

Да вот еще - в поиске предложения по окошкам в Харькове.

1386053266_4.thumb.jpg.1e6d6489af6500561abb72a279d85e34.jpg

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Кстати для адгезии пленок нужен праймер ?Какой ?Или можно просто нанести слой жидкого стекла ?

Можно просто жидкое стекло.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

два варіанти (навіть три) ізоляції монтажного шва:

- утеплення саморозширювальною стрічкою ПСУЛ ззовні і внутрішньої пароізоляційної стрічки

- утеплення шва монтажною піною, із захистом її пароізоляцією зсередини та гідроізоляцією ззовні

- звичайний монтаж на піну, з подальшим захистом її герметиком СТИЗ.

Стрічки - не можуть виконувати функцію утеплювача (за винятком універсальних 3 в 1, але це окрема пісня).

 

Добавлено через 1 минуту

Які переваги та недоліки у третього способа? Взагалі - чи є від нього якась користь? Адже хоча й піна захищена герметиком, але піддається температурним перепадам.

Особливо ніяких, просто інша технологія.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Доброго дня.

 

Є така ситуація - кутове вікно, розмір кожної створки 1.8х2.3 метри, встановлено в стіну з газоблоку 25 см та утепленої 10 см пінопласту, з фасад штукатурний. Вікно погане, як профіль так і склопакет, відкоси теж погано оброблені, так як через них взимку тягне холодом, лід намерзає, і пліснява заводиться. Особливість цього вікна така, що воно займає третину зовнішнього контуру кімнати (площа кімнати 10 кв.м.), відповідно через нього йдуть значні тепловтрати та погіршується мікроклімат. Під вікном стоять підлогові радіатори.

Ось вікно:

UdFe3Ww.jpg

i.imgur.com/UdFe3Ww.jpg

 

Питання ось в чому: потрібна заміна вікна (наразі планується профіль Rehau_D, склопакет 4 Solar - 16Ar - 4 - 12Ar - 4 I Glass). Почав цікавитись способом встановлення з пароізоляційними плівками, так званий "теплий монтаж". Конкретно в Тернополі монтажники такого навіть не чули, і не знають. Ставлять на піну та й все.

 

Тому мене цікавлять такі речі:

 

- наскільки складний цей монтаж, які навики потрібні для його реалізації? - де дістати матеріали для нього?

- яка орієнтовна вартість матеріалів (периметр отвору - 8.2 м)

- як підготувати отвір після демонтажу вікна

- на що звернути увагу при монтажі?

- як і дії провести після монтажу плівок та вікна, щоб захистити шов?

 

І взагалі - чи є доцільність робити це в конкретному випадку? Чи є способи нормально заізолювати стики вікна зі стіною без пароізоляційних плівок? Можливо є герметики, піна довговічніша?

 

В Тернополі є прекрасні інсталятори. Не тільки чули про тришаровий монтаж, а й виконують такі монтажі. Можу дати контакт, звертайтеся.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Вообще, теплый монтаж окон несёт в себе действительно только благие цели, вы избавляетесь от риска возникновения плесени, да и температура всегда будет комфортной, однако пугают цены на подобного рода монтаж...
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Стрічки - не можуть виконувати функцію утеплювача (за винятком універсальних 3 в 1, але це окрема пісня).

 

Маєте на увазі саморозширювальні стрічки з поролону?

 

Особливо ніяких, просто інша технологія.

 

Яка особливість застосування та використання цих мастик? Я так розумію є два типи - для зовнішнього використання (паропроникна) та внутрішнього (пароізоляція)?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Універсальні ПСУС - це стрічки типу greenteQ OMNIA

Головна особливість - це необхідність дотримання товщини шару від 3 до 5 мм для зовнішнього.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Універсальні ПСУС - це стрічки типу greenteQ OMNIA

Головна особливість - це необхідність дотримання товщини шару від 3 до 5 мм для зовнішнього.

 

Помалу починає ситуація ставати зрозумілою.

 

Ще питання - який спосіб, з вашого досвіду, буде оптимальним при заміні вікна у стіні з газоблоку? Мастика-герметик, ПСУС, внутрішні та зовнішні стрічки?

 

Я вважаю що мастика, оскільки під неї треба мінімально готувати існуючий отвір після демонтажу, та мінімальний об'єм робіт після встановлення (, фактично герметиком обробити монтажну піну, відновити фрагменти відкосів ззовні та всередині). Але хочу почути пораду спеціаліста.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Найбільш поширені, на мою думку, все ж таки стрічки. Мастики вимагають повного затвердіння піни, тобто додаткового виїзду на об'єкт. Це з точки зору віконщиків. :)
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Найбільш поширені, на мою думку, все ж таки стрічки. Мастики вимагають повного затвердіння піни, тобто додаткового виїзду на об'єкт. Це з точки зору віконщиків. :)

Плюс, если окна не белые, то это не самый лучший вариант в плане эстетики.

И да - монтажники не очень-то любят этим заниматься. Чаще всего, эти телодвижения остаются на заказчике, если это не балкон, а окна в частном доме.

 

Добавлено через 1 минуту

Помалу починає ситуація ставати зрозумілою.

 

Ще питання - який спосіб, з вашого досвіду, буде оптимальним при заміні вікна у стіні з газоблоку? Мастика-герметик, ПСУС, внутрішні та зовнішні стрічки?

 

Если есть четверти, то трехслойная защита: ПСУЛ к четверти/пена/лента.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Найбільш поширені, на мою думку, все ж таки стрічки. Мастики вимагають повного затвердіння піни, тобто додаткового виїзду на об'єкт. Це з точки зору віконщиків. :)

 

Логічно, одразу при монтажі встановили і забули.

 

Щодо затвердіння піни - і так монтажники тільки поставлять вікно, а вже потім інші майстри зароблятимуть відкоси. Якраз піна встигне застигнути.

 

Добавлено через 2 минуты

Плюс, если окна не белые, то это не самый лучший вариант в плане эстетики.

И да - монтажники не очень-то любят этим заниматься. Чаще всего, эти телодвижения остаются на заказчике, если это не балкон, а окна в частном доме.

 

Добавлено через 1 минуту

 

 

Если есть четверти, то трехслойная защита: ПСУЛ к четверти/пена/лента.

 

Вікна білі, хоча і так планую після нанесення мастики закрити її відкосами та відливом, щоб не лишати на вулиці.

 

Четвертей нема, стіна з газоблоку (250 мм), ззовні утеплена ПСБ (50 мм) і поштукатурена.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Четвертей нема, стіна з газоблоку (250 мм), ззовні утеплена ПСБ (50 мм) і поштукатурена.

Если нет четвертей, то идеальное решение - ПСУЛ 3д.

Дороже, чем ленты, но не требует особой подготовки. Главное, что бы зазоры были не больше 20мм. И не было неровностей. Обычно газоблок не требует подготовки.

 

Пена будет только под подоконной планкой и ее закрывают уже лентой с внутренней и с наружной стороны.

На видео под подоконку проклеивают тонкий ПСУЛ, но это не очень удачное решение.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Если нет четвертей, то идеальное решение - ПСУЛ 3д.

Дороже, чем ленты, но не требует особой подготовки. Главное, что бы зазоры были не больше 20мм. И не было неровностей. Обычно газоблок не требует подготовки.

 

Пена будет только под подоконной планкой и ее закрывают уже лентой с внутренней и с наружной стороны.

На видео под подоконку проклеивают тонкий ПСУЛ, но это не очень удачное решение.

 

Так в тому й справа, що після демонтажу нерівності будуть. Та й не знаю наскільки рівно у отворах змурований газоблок.

 

Щодо відео - я щось теж не зрозумів для чого тонка стрічка знизу, вже тоді краще дати спеціальний підставочний профіль з пінопласту.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Щодо відео - я щось теж не зрозумів для чого тонка стрічка знизу, вже тоді краще дати спеціальний підставочний профіль з пінопласту.

Тогда уже специальный теплый подставочный профиль.

Это видео давнишнее. Ему уже лет 10. Все усовершенствуется.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 2 тижні потому...
из опыта проведенных обследований можем с уверенностью сказать что окна, которые были установлены 15 лет назад ответственными монтажниками, был очищен и подготовлен проем(нет явных следов, что пенили по пыльному или грязному основанию проема) качественно заполнены монтажные швы и сделаны наружные и внутренние откосы даже без применения монтажных лент прекрасно выполняет функцию, не разрушается и не промерзает. Едиснственное слабое место- подставочный профиль, в месте примыкания подоконника, отлива и низа рамы - промерзание наблюдаем даже в современных окнах установленных по ДБН с применением лент но без подготовки основания проема и применения подставочного профиля из ЭППС.

FLIR7104.jpg.eb2a284483b2c5f21ce4216535e9eabb.jpg

FLIR7105.jpg.5988eabdd42b34108c000e12f6765383.jpg

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

На следующих выходных ставлю окна Salamandra 76 mm (стеклопакет 48мм).

Решим делать выносной монтаж на подставочный профиль из пеностекла (уже вмонтированный ) просто на герметик снизу и качественной пеной по бокам и сверху , с дальнейшим утеплением откосов внутри и снаружи.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

При монтаже МПО производитель советует тёплый монтаж. Хочу узнать мнение ( НЕ ОКОНЩИКОВ ), а реальных людей кто это делал или не делал и есть ли в этом монтаже реальный смысл? Стоимость такого монтажа велика....

 

На любое изделие существует технология монтажа. Если производитель делает так, то значит так и надо.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 2 тижні потому...

Добрый день.

 

Стою перед выбором: переутеплять ли окна от застройщика в многокватирном доме?

 

На тепловизоре выглядит так: https://www.stroimdom.com.ua/forum/showpost.php?p=4932765&postcount=39

 

Окно уставлено так:

462628249_.jpg.1ca0a02c0d12b4376cdbec31cbdfbd0a.jpg

 

Между рамой окна и ватой заложен какой-то уплотнитель: forum.nash-varshavsky.com.ua/download/file.php?id=796

 

Есть подозрение, что монтажники застройщика пожалели пены, но возможны и другие проблемы: в частности, однозначно проблемная кладка (газоблок 250 мм положен на толстые швы скорее всего из ЦПС), однозначно проблемное утепление (листы ваты плохо проклеены по периметру, межу фасадом и ватой гуляет холодный воздух).

 

Изнутри пена прикрыта пароизоляционной лентой, по-моему ноунейм какой-то, с битумной полосой. Есть ли снаружи лента, непонятно.

 

Я правильно понимаю, что теоретически это заявка на теплый монтаж? Подумываю оторвать ленту, вычистить пену, запенить заново и клеить новую ленту.

 

Возможно ли соблюсти технологию, не снимая полностью окна, только заменив пену и ленту? Что если за пеной не окажется наружной ленты, это сильно меняет дело? Сомневаюсь, что получится ее туда как-то засунуть. Нужно ли менять металлические скобы, на которые установлено окно, на пластиковые, металлические же будут мостиками холода?

 

Спасибо.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В Вашем случаи я бы делал перемонтаж окна с заменой подставочного профиля на теплый, так как на некоторых фото с тепловизора четко видно, что продувание происходит в примыкании подставочного профиля и рамы окна. Также правильное обустройство монтажного шва с помощью качественной пены и лент крайне желательно.
  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...