evgeny196 Опубліковано: 28 грудня 2016 Поділитись Опубліковано: 28 грудня 2016 В колл -центре могут только перевести стрелки. Вот куда переведут, туда заяву и пишите В РЭСе точно нет специалистов по параметризации. Поэтому, все равно в Облэнерго прийдется обращаться. При этом РЭС, как бесполезного посредника из этого процесса надо исключить и привлечь лиши при составлении акта результатов параметризации Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
GRM Опубліковано: 28 грудня 2016 Автор Поділитись Опубліковано: 28 грудня 2016 В колл -центре могут только перевести стрелки. Вот куда переведут, туда заяву и пишите В РЭСе точно нет специалистов по параметризации. Поэтому, все равно в Облэнерго прийдется обращаться. При этом РЭС, как бесполезного посредника из этого процесса надо исключить и привлечь лиши при составлении акта результатов параметризации[/quote Лічильник на балансі Реса то він хай і шукає майстра на параметризацію Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
evgeny196 Опубліковано: 28 грудня 2016 Поділитись Опубліковано: 28 грудня 2016 Лічильник на балансі Реса то він хай і шукає майстра на параметризацію Вот они годами и шукают Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
GRM Опубліковано: 28 грудня 2016 Автор Поділитись Опубліковано: 28 грудня 2016 Вот они годами и шукают Натяк вони ж не кажуть шо в нас не має майстра, а що все ми зробимо. І так 3 місяця Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
evgeny196 Опубліковано: 28 грудня 2016 Поділитись Опубліковано: 28 грудня 2016 все ми зробимо. І так 3 місяця Я же говорю, что это тразные виды работ, и требуют разных трудозатрат. А вообще, у Вас уникальный случай. Обычно многотарифные приборы ставят за счет потребителя. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
GRM Опубліковано: 28 грудня 2016 Автор Поділитись Опубліковано: 28 грудня 2016 Я же говорю, что это тразные виды работ, и требуют разных трудозатрат. А вообще, у Вас уникальный случай. Обычно многотарифные приборы ставят за счет потребителя. Так правильно електролічильник купляв Рес за мій рахунок. Але ж не я його їм приніс, а вони його купували. Отже хай вони його і ремонтують. Це я так пояснив простою мовою, не ципляючи технічних і юридичних термінів Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
evgeny196 Опубліковано: 28 грудня 2016 Поділитись Опубліковано: 28 грудня 2016 Так это Ваша собственность. А прибор, случайно, не на гарантии? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
GRM Опубліковано: 28 грудня 2016 Автор Поділитись Опубліковано: 28 грудня 2016 Так это Ваша собственность. А прибор, случайно, не на гарантии? Як він може бути мій коли я його не купував. І в Ресі мені сказали шо приїдуть і без коштовні мені його замінять. Питання полягає в тому , що вони ніяк до їхати не можуть. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
evgeny196 Опубліковано: 28 грудня 2016 Поділитись Опубліковано: 28 грудня 2016 Як він може бути мій коли я його не купував Если Вы за него заплатили- значит Вы владелец. На счетчиках РЭС всегда надпись- собственность ...энерго Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
GRM Опубліковано: 28 грудня 2016 Автор Поділитись Опубліковано: 28 грудня 2016 Если Вы за него заплатили- значит Вы владелец. На счетчиках РЭС всегда надпись- собственность ...энерго Так а чого вони мені сказали, що замінять безкоштовно?. І я десь читав не пам'ятаю де, що якщо я при ношу свій лічильник то я його ремонтую за свій рахунок, а якщо скідаюсь гроші на їхній рахунок то вони Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
evgeny196 Опубліковано: 28 грудня 2016 Поділитись Опубліковано: 28 грудня 2016 Вы читали в "правилах пользования электроэнергией"- ПКЄЄ. Они и не обязаны Вам покупать счетчик. Они могут "рекомендовать" тот или другой. Но даже настаивать не имеют право. Вы сами приобретаете, приносите в энергосбыт, пишете "заяву на параметризацию". Они выставляют счет на установку, и Вы ждете 2 недели. Затем производят установку. Вы расписываетесь в Акте- и все.Но счетчик- Ваша собственность. Мне кажется, что те, кто с Вами общался вообще не в курсе. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
GRM Опубліковано: 28 грудня 2016 Автор Поділитись Опубліковано: 28 грудня 2016 Вы читали в "правилах пользования электроэнергией"- ПКЄЄ. Они и не обязаны Вам покупать счетчик. Они могут "рекомендовать" тот или другой. Но даже настаивать не имеют право. Вы сами приобретаете, приносите в энергосбыт, пишете "заяву на параметризацию". Они выставляют счет на установку, и Вы ждете 2 недели. Затем производят установку. Вы расписываетесь в Акте- и все.Но счетчик- Ваша собственность. Мне кажется, что те, кто с Вами общался вообще не в курсе. Ось будь-ласка Преимущества заказа комплексной услуги по замене многозонного счетчика в КИЕВЭНЕРГО Электросчетчики, приобретенные в КИЕВЭНЕРГО, уже прошли обязательную дополнительную проверку метрологических характеристик — входной контроль. Работы выполняют высококвалифицированные специалисты КИЕВЭНЕРГО. Если Вам нужен электросчетчик без услуги по замене, Вы можете приобрести его в магазине КИЕВЭНЕРГО Счетчик электроэнергии (без дополнительных услуг) можно приобрести в магазине КИЕВЭНЕРГО по реализации приборов учета электрической энергии, который находится по адресу: г. Киев, ул. Мельникова, 31 (ст.м. Лукьяновская). График работы магазина: пн - чт 8:00 - 17:00, пт 8:00 - 16:00 (летом до 15:00), перерыв 12:00 - 12:45 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
evgeny196 Опубліковано: 28 грудня 2016 Поділитись Опубліковано: 28 грудня 2016 вот и добрались до истины. Киевэнерго себе кормуху устроил. Поэтому и придумал комплексную услугу. А выполнять обещания по ремонту и не спешат- бесплатно же. Но счетчик все равно Ваш. Поверьте. Просто Вы за ремонт уже переплатили в этой "комплексной услуге" Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
GRM Опубліковано: 28 грудня 2016 Автор Поділитись Опубліковано: 28 грудня 2016 вот и добрались до истины. Киевэнерго себе кормуху устроил. Поэтому и придумал комплексную услугу. А выполнять обещания по ремонту и не спешат- бесплатно же. Но счетчик все равно Ваш. Поверьте. Просто Вы за ремонт уже переплатили в этой "комплексной услуге" Мені вся послуга обійшлась 1700 грн. В листопаді прошлого року мені встановили його. Я думаю що ціна не велика була на той час Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
evgeny196 Опубліковано: 28 грудня 2016 Поділитись Опубліковано: 28 грудня 2016 Если учесть, что сам счетчик стоит 800-900 грн, то конечно...Он у Вас однофазный? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
GRM Опубліковано: 28 грудня 2016 Автор Поділитись Опубліковано: 28 грудня 2016 Если учесть, что сам счетчик стоит 800-900 грн, то конечно...Он у Вас однофазный? Да однофазний Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
evgeny196 Опубліковано: 28 грудня 2016 Поділитись Опубліковано: 28 грудня 2016 полтора года назад стоил еще дешевле Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
GRM Опубліковано: 28 грудня 2016 Автор Поділитись Опубліковано: 28 грудня 2016 полтора года назад стоил еще дешевле Я вірю.але суті питання це не вирішує Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
evgeny196 Опубліковано: 28 грудня 2016 Поділитись Опубліковано: 28 грудня 2016 отож, я й кажу,звертайтесь до тих, хто виконував "комплексну послугу", та вимагайте виконання обіцянок Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
GRM Опубліковано: 28 грудня 2016 Автор Поділитись Опубліковано: 28 грудня 2016 отож, я й кажу,звертайтесь до тих, хто виконував "комплексну послугу", та вимагайте виконання обіцянок Це все робив Вишгородський Рес. Замкнутий круг Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
GRM Опубліковано: 11 січня 2017 Автор Поділитись Опубліковано: 11 січня 2017 Всім доброго дня. Ситуація ось в чому. На електро лічильнику (2х тарифному) замигав символ батарейки. Тобто я так зрозумів, що електро лічильник перейшов в аварійний режим роботи. Після цього кіловати почали не ділитись на ніч-день,а почалися щитатись на третій циферблат, в общий( так як щитає простий лічильник). Я подзвонив в Рес і пояснив їм так мов і так. Дівчина мене вислухала і каже: - я вас зрозуміла,заявку прийняла, на протязі 2х місяців ми приїдемо і заміним лічильник. Я їй: - добре чекаю. Прочекав два місяця і зрозумів що потрібно їхати в Рес. В Ресі у віконичку на мене подивились і кажуть: - це добре що ви звонили, але потрібно писать заяву. І ми до вас приїдемо на протязі 2 місяців. Я все зробив як вона каже і поїхав додому. Проходить другий місяць і сиджу дома і думаю, як в том анекдоті: -чувствую що десь наі...ли тільки не можу зрозуміти де. Дякую що до читали до кінця В кого є які думки по цьому поводу.? Завчасно вдячний Ось нарешті мені замінили електро лічильник. Замінили на новий, нічого не платив не за пломбу, не за сам лічильник також і не давав " на каву".а за ті кіловати що на бігли за 3 місяці( майже 1000Квт) то сказали перерахують 50/50. Тобто 500 Квт за плачу по тарифу день,500Квт по тарифу ніч. Ось такі справи Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
evgeny196 Опубліковано: 11 січня 2017 Поділитись Опубліковано: 11 січня 2017 Поздравляю! Не прошло и полгода. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
GRM Опубліковано: 11 січня 2017 Автор Поділитись Опубліковано: 11 січня 2017 Поздравляю! Не прошло и полгода. Дякую, тільки 3 місяці Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз