GRM Опубліковано: 23 грудня 2016 Поділитись Опубліковано: 23 грудня 2016 Всім доброго дня. Ситуація ось в чому. На електро лічильнику (2х тарифному) замигав символ батарейки. Тобто я так зрозумів, що електро лічильник перейшов в аварійний режим роботи. Після цього кіловати почали не ділитись на ніч-день,а почалися щитатись на третій циферблат, в общий( так як щитає простий лічильник). Я подзвонив в Рес і пояснив їм так мов і так. Дівчина мене вислухала і каже: - я вас зрозуміла,заявку прийняла, на протязі 2х місяців ми приїдемо і заміним лічильник. Я їй: - добре чекаю. Прочекав два місяця і зрозумів що потрібно їхати в Рес. В Ресі у віконичку на мене подивились і кажуть: - це добре що ви звонили, але потрібно писать заяву. І ми до вас приїдемо на протязі 2 місяців. Я все зробив як вона каже і поїхав додому. Проходить другий місяць і сиджу дома і думаю, як в том анекдоті: -чувствую що десь наі...ли тільки не можу зрозуміти де. Дякую що до читали до кінця В кого є які думки по цьому поводу.? Завчасно вдячний Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Serg_Nikol Опубліковано: 23 грудня 2016 Поділитись Опубліковано: 23 грудня 2016 Начните с того, что позвоните в Колл-центр КОЭ (044) 459-07-40 и опишите свою проблему. По личному опыту знаю, что Вышгород оч. оживляется после звонка оттуда. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
jenkins Опубліковано: 23 грудня 2016 Поділитись Опубліковано: 23 грудня 2016 Всім доброго дня. Ситуація ось в чому. На електро лічильнику (2х тарифному) замигав символ батарейки. Тобто я так зрозумів, що електро лічильник перейшов в аварійний режим роботи. Після цього кіловати почали не ділитись на ніч-день,а почалися щитатись на третій циферблат, в общий( так як щитає простий лічильник). Я подзвонив в Рес і пояснив їм так мов і так. Дівчина мене вислухала і каже: - я вас зрозуміла,заявку прийняла, на протязі 2х місяців ми приїдемо і заміним лічильник. Я їй: - добре чекаю. Прочекав два місяця і зрозумів що потрібно їхати в Рес. В Ресі у віконичку на мене подивились і кажуть: - це добре що ви звонили, але потрібно писать заяву. І ми до вас приїдемо на протязі 2 місяців. Я все зробив як вона каже і поїхав додому. Проходить другий місяць і сиджу дома і думаю, як в том анекдоті: -чувствую що десь наі...ли тільки не можу зрозуміти де. Дякую що до читали до кінця В кого є які думки по цьому поводу.? Завчасно вдячний Тут два варіанта: Або Ви забули флюрографію разом з заявкою додати, або у вас не було ліцензії на подачу заявок в усному режимі. Від слова "облоенерго" у мене починається нервовий тік... Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
GRM Опубліковано: 23 грудня 2016 Автор Поділитись Опубліковано: 23 грудня 2016 Начните с того, что позвоните в Колл-центр КОЭ (044) 459-07-40 и опишите свою проблему. По личному опыту знаю, что Вышгород оч. оживляется после звонка оттуда. Набрав по номеру який ви дали, пообіцяли до Нового Року перепрограмують. Дуже Вам вдячний, від пишучи тоді щоб люди знали получилось щось із цього чи ні. Р.s. Це все добре, але не сказали до якого Нового Року ))))) Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Лялечка Опубліковано: 23 грудня 2016 Поділитись Опубліковано: 23 грудня 2016 только ради интереса, а счетчик случайно не Nick? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
GRM Опубліковано: 23 грудня 2016 Автор Поділитись Опубліковано: 23 грудня 2016 только ради интереса, а счетчик случайно не Nick? Случайно ник ))) Добавлено через 2 минуты Тут два варіанта: Або Ви забули флюрографію разом з заявкою додати, або у вас не було ліцензії на подачу заявок в усному режимі. Від слова "облоенерго" у мене починається нервовий тік... Я нічого не зрозумів, що Ви мені написали.:oops::sad: Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
jenkins Опубліковано: 23 грудня 2016 Поділитись Опубліковано: 23 грудня 2016 Я нічого не зрозумів, що Ви мені написали.( Я тільки що сам звонив в це ж обломенерго, я уже рік як намагаюсь зробити двозонний облік. Фактично це справа на 10хвилин, а по факту я уже разів 5 їздив в цю чорну діру... Вирішив робити двозонний облік - початок 2016. Написав запит через електронний кабінет, що треба для цього зробити. Через якийсь час приходить відповідь: блабла давайте заявку, документи і усьо буде ок. Ну думаю ладно - в субботу поїхав, почекав пів дня в черзі, кажу хочу нічний тариф. Тьотя з вумним ліцом грізно пялилась в комп: приблизно так Потім сурово заявила: "маршрутизатор не відповідає. Вот вам телефон, звоніть скажіть шоб перевірили маршрутізатор" мля - причом тут я і ваш маршрутізатор? я прийшов тариф змінить.... це те ж саме що якщоб під нею стул провалився мені б треба було б звонить комусь поремонтувать її стул. Ще сказала - він сьогодні не працює, звоніть з понеділка. Також сказала - як узнате, позвоніть ми усьо зробимо. Позвонив по тому номеру : сказав - ок перевірим, перезвоним. Ждіть. Жду. Неділя прошла... перезванюю- кажуть да - маршрутізатор не працює, но тариф поміняєм по місцю, все можна. Давайте заявку на зміну тарифа. Ну думаю добре.. приїзжаю в якусь наступну субботу - а вони змінили розклад роботі, і вже по субботам не працюють. Зашибісь. Тобто мені або відпустку брати або хз. Відпуску таки дочекався, вирішив поїхати написати заявку. Приїзжаю, кажу хочу тариф нічний заяву написати. Вони опять клацяють комп, кажуть: маршрутізатор не працює.... я кажу - давишо, не може буть! кажу, я уже приходив сюда мені сказали позвонить по номеру, і вияснить про цей грьобаний маршрутізатор... мені уже сказали що все можна, пишіть заявку. Вона меня каже: я так не можу, треба писать заявку на переврку маршрутізатора... Я кажу - мені не мршрутізатор а тариф треба , вона - нічо не знаю, пишіть заявку на перевірку . Думаю хер з вами... написав ту заявку, там даже телефон свій указав. Жду. Місяц пройшо - хоть би хтось позвонив... Звоню їм сам, кажу блабла заявка... вона - а да, написано шо можна, напишіть заявку на заміну тарифа. Я кажу - а по телефону неможна? Вона - нє, тільки в відділенні.... ну думаю супер.. знову відпустка, їду... знову черги. Підхожу до віконця, кажу - хочу тариф нічний. Знову втикає в комп - " у вас маршрутизатор не працює" в цей момент я уже думав скільки кг тротилу тут теба.... кажу: я уже заї... з вашим маршрутизатором, я скоро цей маршрутізатор вам сюди в вікно принесу, дайте мені грьобаний тариф. я уже подавав заявку і цже сказали що можна. Вона знову кляцає комп: о так у вас тут заборгованість... Я кажу я неділю назад заплатив ще й більше чем треба було. Вона опять клацає комп - а да, є проплата . Вобщем ще клацає каже о є заявка, і по буквам читає " згідно з ва ше ю за я в кою пі д твер жую шо можна, додайте за я в ку на тариф" - думаю алілуя ! Написав ту заяву нарешті ( місяць тому) і пам'ятаю що недавно вийшов закон що зміна тарифа 3 дня в місті і 5 днів за містом. Питаю - коли змінять тариф? вона каже - ну десь пару неділь, місяць.... думаю афігеть... думаю хрен з вами, почекаю уже. Тільки що позвонив їм спитать як там моя заявка, бо з лічильником нічого так і не змінилось. Звоню питаю - я там місяць назад заявку... голос в трубці: оскільки у вас там ммммммаршрутізатор не працюєєєєє...... Але потім каже, ща я уточню у людини яка цим займається - думаю алілуя.. 5хв чекав, слухав музику в трубці, тьотя каже: він не виходить на звязок, вони сьогодня працюють до 15.45... звоніть в понеділок будем вияснять... в кінці розмови " ваш званок дуже важний для нас " ага , я так і поняв... А ще я хотів збільшити потужність підключення. Там історія ще більш феєрична... але описати це я уже нервів не маю... 3 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
GRM Опубліковано: 23 грудня 2016 Автор Поділитись Опубліковано: 23 грудня 2016 Я тільки що сам звонив в це ж обломенерго, я уже рік як намагаюсь зробити двозонний облік. Фактично це справа на 10хвилин, а по факту я уже разів 5 їздив в цю чорну діру... Вирішив робити двозонний облік - початок 2016. Написав запит через електронний кабінет, що треба для цього зробити. Через якийсь час приходить відповідь: блабла давайте заявку, документи і усьо буде ок. Ну думаю ладно - в субботу поїхав, почекав пів дня в черзі, кажу хочу нічний тариф. Тьотя з вумним ліцом грізно пялилась в комп: приблизно так Потім сурово заявила: "маршрутизатор не відповідає. Вот вам телефон, звоніть скажіть шоб перевірили маршрутізатор" мля - причом тут я і ваш маршрутізатор? я прийшов тариф змінить.... це те ж саме що якщоб під нею стул провалився мені б треба було б звонить комусь поремонтувать її стул. Ще сказала - він сьогодні не працює, звоніть з понеділка. Також сказала - як узнате, позвоніть ми усьо зробимо. Позвонив по тому номеру : сказав - ок перевірим, перезвоним. Ждіть. Жду. Неділя прошла... перезванюю- кажуть да - маршрутізатор не працює, но тариф поміняєм по місцю, все можна. Давайте заявку на зміну тарифа. Ну думаю добре.. приїзжаю в якусь наступну субботу - а вони змінили розклад роботі, і вже по субботам не працюють. Зашибісь. Тобто мені або відпустку брати або хз. Відпуску таки дочекався, вирішив поїхати написати заявку. Приїзжаю, кажу хочу тариф нічний заяву написати. Вони опять клацяють комп, кажуть: маршрутізатор не працює.... я кажу - давишо, не може буть! кажу, я уже приходив сюда мені сказали позвонить по номеру, і вияснить про цей грьобаний маршрутізатор... мені уже сказали що все можна, пишіть заявку. Вона меня каже: я так не можу, треба писать заявку на переврку маршрутізатора... Я кажу - мені не мршрутізатор а тариф треба , вона - нічо не знаю, пишіть заявку на перевірку . Думаю хер з вами... написав ту заявку, там даже телефон свій указав. Жду. Місяц пройшо - хоть би хтось позвонив... Звоню їм сам, кажу блабла заявка... вона - а да, написано шо можна, напишіть заявку на заміну тарифа. Я кажу - а по телефону неможна? Вона - нє, тільки в відділенні.... ну думаю супер.. знову відпустка, їду... знову черги. Підхожу до віконця, кажу - хочу тариф нічний. Знову втикає в комп - " у вас маршрутизатор не працює" в цей момент я уже думав скільки кг тротилу тут теба.... кажу: я уже заї... з вашим маршрутизатором, я скоро цей маршрутізатор вам сюди в вікно принесу, дайте мені грьобаний тариф. я уже подавав заявку і цже сказали що можна. Вона знову кляцає комп: о так у вас тут заборгованість... Я кажу я неділю назад заплатив ще й більше чем треба було. Вона опять клацає комп - а да, є проплата . Вобщем ще клацає каже о є заявка, і по буквам читає " згідно з ва ше ю за я в кою пі д твер жую шо можна, додайте за я в ку на тариф" - думаю алілуя ! Написав ту заяву нарешті ( місяць тому) і пам'ятаю що недавно вийшов закон що зміна тарифа 3 дня в місті і 5 днів за містом. Питаю - коли змінять тариф? вона каже - ну десь пару неділь, місяць.... думаю афігеть... думаю хрен з вами, почекаю уже. Тільки що позвонив їм спитать як там моя заявка, бо з лічильником нічого так і не змінилось. Звоню питаю - я там місяць назад заявку... голос в трубці: оскільки у вас там ммммммаршрутізатор не працюєєєєє...... Але потім каже, ща я уточню у людини яка цим займається - думаю алілуя.. 5хв чекав, слухав музику в трубці, тьотя каже: він не виходить на звязок, вони сьогодня працюють до 15.45... звоніть в понеділок будем вияснять... в кінці розмови " ваш званок дуже важний для нас " ага , я так і поняв... А ще я хотів збільшити потужність підключення. Там історія ще більш феєрична... але описати це я уже нервів не маю... Це ж так само і в мене. Тільки в мене кажуть що на протязі місяця зробимо. Тільки пройшло три місЯця. А то що я заплатив гроші щоб в ночі платити на 50% менше то ні кого не цікавить... Питаю в віконці в Ресі а як ті 500 кВт ,що я накрутив за цей час поки ви до мене не приїхали, ви будете мені щитать по ночному тарифу чи денному... Пауза хвилини дві- мабуть поділяють по полам. А якщо я накрутив в ночі 400 кВт а дньом 100 то тоді як? В неї взагалі мова пропала. Ось такі фахівці працюють 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
4587derek Опубліковано: 24 грудня 2016 Поділитись Опубліковано: 24 грудня 2016 київоблєнерго зараз під владою москалів, останні фахівці, які ще терпіли при америкосах, теж порозходилися. лишився той персонал яких хлоде по привичці. Постійні внутрішні перевірки, в стилі, бий своїх щоб чужі боялися, викликають повну апатію до роботи. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
GRM Опубліковано: 24 грудня 2016 Автор Поділитись Опубліковано: 24 грудня 2016 київоблєнерго зараз під владою москалів, останні фахівці, які ще терпіли при америкосах, теж порозходилися. лишився той персонал яких хлоде по привичці. Постійні внутрішні перевірки, в стилі, бий своїх щоб чужі боялися, викликають повну апатію до роботи. Я це розумію, але яким я до них боком... Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
4587derek Опубліковано: 24 грудня 2016 Поділитись Опубліковано: 24 грудня 2016 задобуйте дзвінками кол центер в облєнерго, там обизянки будуть створювати повторні заявки, а керівництво того не любить. можете написать скаргу в держенерго нагляд, наступного дня приїдуть і швидко поміняють. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
GRM Опубліковано: 25 грудня 2016 Автор Поділитись Опубліковано: 25 грудня 2016 задобуйте дзвінками кол центер в облєнерго, там обизянки будуть створювати повторні заявки, а керівництво того не любить. можете написать скаргу в держенерго нагляд, наступного дня приїдуть і швидко поміняють. А про держенергонагляд цікаво, можете щось точніше розповісти, можливо писали туди є якісь зразок? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
4587derek Опубліковано: 25 грудня 2016 Поділитись Опубліковано: 25 грудня 2016 скарги не писав, але знаю що енергонагляд влаштовуё перевірки, і отримували по шиїї за просрочений термвн підключення, навіть абонент не скаржився, але на 2 дні пізніше терміну підключили. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
vladimir_vro Опубліковано: 25 грудня 2016 Поділитись Опубліковано: 25 грудня 2016 (змінено) А про держенергонагляд цікаво, можете щось точніше розповісти, можливо писали туди є якісь зразок? Писав електронкою на pr@nerc.gov.ua. Але писав з приводу первинного приєднання. Києвосвятошинський РЕС морочив голову три місяці. Написав у НКРЕ, приложивши усі договори та посилання на нормативку по приєднанню це постанова №32 від 17.01.2013. Після такого листа РЕСІВЦІ за три дні все підключили Змінено 25 грудня 2016 користувачем vladimir_vro Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
GRM Опубліковано: 27 грудня 2016 Автор Поділитись Опубліковано: 27 грудня 2016 Писав електронкою на pr@nerc.gov.ua. Але писав з приводу первинного приєднання. Києвосвятошинський РЕС морочив голову три місяці. Написав у НКРЕ, приложивши усі договори та посилання на нормативку по приєднанню це постанова №32 від 17.01.2013. Після такого листа РЕСІВЦІ за три дні все підключили Цікаво, а якою постановою (номер постанови,від якого числа) керується РЕС. Про ці 2-тарифні лічильники. Просто на що вони спираються (постанова НКРЕ чи якійсь інший нормативно- правовий документ). Що вони мені кажуть у них є два місяці на заміну лічильника. У них же повинен бути якийсь документ зі сроками на виконання тої чи іншої послуги наприклад заміна лічильника, опломбування і т.д. Може хтось має таку інформацію буду щиро вдячний я думаю не я один з такою проблемою. Буде всім зразок, що робить в такій ситуації Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
evgeny196 Опубліковано: 28 грудня 2016 Поділитись Опубліковано: 28 грудня 2016 А самое интересное, что ,скорее всего, ничего и менять не надо. Видимо, просто сбилось время, и прибор считает на общие показания.Для этого его нужно заново параметризовать. При наличии ноутбука, оптопорта и программы специалистом это делается на месте без снятия прибора. Правда, на оптопорте есть пломба , которая ставится при предыдущей параметризации. Вся процедура занимает минут 15. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
GRM Опубліковано: 28 грудня 2016 Автор Поділитись Опубліковано: 28 грудня 2016 А самое интересное, что ,скорее всего, ничего и менять не надо. Видимо, просто сбилось время, и прибор считает на общие показания.Для этого его нужно заново параметризовать. При наличии ноутбука, оптопорта и программы специалистом это делается на месте без снятия прибора. Правда, на оптопорте есть пломба , которая ставится при предыдущей параметризации. Вся процедура занимает минут 15. Я з Вами згоден, тому що час, який показує лічильник не співпадає з реальним часом. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
evgeny196 Опубліковано: 28 грудня 2016 Поділитись Опубліковано: 28 грудня 2016 Попробуйте написать заявление в "энергосбыт" с просьбой осуществить параметризацию(не замену) прибора на месте. Они должны выставить счет, Вы оплатить. Но это в случае, если счетчик приобретался Вами. Если это собственность Облэнерго, сделать это они должны бесплатно. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
GRM Опубліковано: 28 грудня 2016 Автор Поділитись Опубліковано: 28 грудня 2016 Попробуйте написать заявление в "энергосбыт" с просьбой осуществить параметризацию(не замену) прибора на месте. Они должны выставить счет, Вы оплатить. Но это в случае, если счетчик приобретался Вами. Если это собственность Облэнерго, сделать это они должны бесплатно. Так в тому і річ, що лічильник не я купляв Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
evgeny196 Опубліковано: 28 грудня 2016 Поділитись Опубліковано: 28 грудня 2016 Настаивайте не на замене, а на параметризации на месте.Попробуйте через call-центр Облэнерго. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
jenkins Опубліковано: 28 грудня 2016 Поділитись Опубліковано: 28 грудня 2016 Я вчера звонил в обломэнерго по своему вопросу о смене тарифа. Первый раз звоню, говорю я там месяц назад давал заявку на ночной тариф. Она говорит: я не вижу вашей заявки (в пятницу прошлую видели), как вы ее подавали? Говорю почтовыми голубями на северных оленях в отделении давал. Она : письменно или как? Я - на стене балончиком нарисовал наверно конечно письменно. Она - сейчас обед , 12.25, позвоните в 12.45 будем разбиратся где ваша заявка делась а щас ничем не могу помочь .. ваш званок оченнь важный для нас.. Звоню в 13 с чем то. Говорю я заявку мес назад давал -спрашивает адрес - а да есть заявка - щас подождите на линии ща позвоню у специалиста кто этим занимается - слушаю музыку - через минут 5 она говорит : специалист не выходит на связь (у меня есть подозрение что его космический аппарат находится сейчас наа другой стороне луны, где связи нету). Я говорю я уже третий раз звоню и специалист не выходит на связь - можете ему сказать чтоб он позвонил мне сказал? Она - не, не можем, он не ввходит на связь, звоните вчера.. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
evgeny196 Опубліковано: 28 грудня 2016 Поділитись Опубліковано: 28 грудня 2016 Из ПКЭЭ: 3.20. Роботи зі зміни тарифних зон і тарифних коефіцієнтів (параметризації) виконуються на місці встановлення електронного багатофункціонального засобу обліку та оформлюються відповідним актом за підписом заінтересованих сторін, у якому вказуються: и т. д. Внеплановая замена прибора и параметризация это совершенно разные вещи. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
GRM Опубліковано: 28 грудня 2016 Автор Поділитись Опубліковано: 28 грудня 2016 Настаивайте не на замене, а на параметризации на месте.Попробуйте через call-центр Облэнерго. В call- центр звонив, сказали до Нового Року "хтось" приїде і все зроблять. Тільки не сказали до якого Нового Року чи 2017 чи 2018 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
evgeny196 Опубліковано: 28 грудня 2016 Поділитись Опубліковано: 28 грудня 2016 В call- центр звонив, сказали до Нового Року "хтось" приїде і все зроблять. Тільки не сказали до якого Нового Року чи 2017 чи 2018 Что именно? Заменят или перепрограммируют? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
GRM Опубліковано: 28 грудня 2016 Автор Поділитись Опубліковано: 28 грудня 2016 Что именно? Заменят или перепрограммируют? В колл центре перепрограмируют, в ресе заменят Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз