IEC 60364 Опубліковано: 17 серпня 2017 Поділитись Опубліковано: 17 серпня 2017 ... счётчик Landis & Gyr, брал лет 18 назад .... Срок службы "вышел" Лет через 30 буетдаражать (на Ебее) 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Ratel Опубліковано: 17 серпня 2017 Поділитись Опубліковано: 17 серпня 2017 чёрт... Когда то в штуку евр обошёлся Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
ashim1990 Опубліковано: 17 серпня 2017 Поділитись Опубліковано: 17 серпня 2017 Когда то в штуку евр обошёлся Повторяю: поверку может пройти, но вот поставят ли... 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Olenevod Опубліковано: 18 серпня 2017 Поділитись Опубліковано: 18 серпня 2017 Приход контролера - контрольные показания в базе Ну я по своему болоту сужу... во первых, у многих счетчик во дворе, а там Сирко - для контролера хозяев часто дома нет, во вторых, контролер ходит не каждый месяц, там бабушка, она болеет, в третьих - контролер человек, с низкой зарплатой, что не исключает сговор. Поэтому автоматизированная система учета вполне в интересах РЭСа и новые тарифы позволяют ее оплатить РЭСу не сильно опустошая карманы. То, что их исключительно бабло интересует - никто не оспаривает, Но менеджмент, который это бабло зарабатывает пока хромает. Пример - прошлой зимой у киевоблэнерго личный кабинет не работал, почтальонам денег зажали вообще и те отказались носить платежки, единственный путь получить платежку был - выстоять полтора часа рабочего времени в РЭСе. В результате лично мой долг за 2 месяца был около 10 штук, которые я оплатил с 2х месячным опозданием без процентов. Персональный курьер обошелся бы РЭСу значительно дешевле. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Vladdi Опубліковано: 18 серпня 2017 Поділитись Опубліковано: 18 серпня 2017 Это да, согласен. Но в Киеве всё же как-то поживее, к примеру, одна моя знакомая тоже пыталась оплатить "наперед" побольше кВт по низким тарифам, это началось пару лет тому назад, когда повышения были заранее анонсированы. Дама наплатила прилично денег "сверху", думая, что лишние кВт она уже себе зачислила "в бонус". Но не учла, что за то время к ней каждые 2-3 месяца стала наведываться контролер. В результате пересчетов, вместо ожидаемой переплаты, в системе образовался долг, и КЭ даже выписало предупреждение об отключении. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
oosimvol Опубліковано: 20 серпня 2017 Поділитись Опубліковано: 20 серпня 2017 На табло заметил символ "С". Раньше не было. В инструкции пока не нашел значения. Что бы оно значило? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
oosimvol Опубліковано: 23 серпня 2017 Поділитись Опубліковано: 23 серпня 2017 На табло заметил символ "С". Раньше не было. В инструкции пока не нашел значения. Что бы оно значило? Звонил на техподдержку. Сказали что счетчик выдал ошибку. Типа сдавайте в ремонт. Отаке. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
-electron- Опубліковано: 26 серпня 2017 Поділитись Опубліковано: 26 серпня 2017 Ну я по своему болоту сужу... во первых, у многих счетчик во дворе, а там Сирко - для контролера хозяев часто дома нет, во вторых, контролер ходит не каждый месяц, там бабушка, она болеет, в третьих - контролер человек, с низкой зарплатой, что не исключает сговор. . В мене щомісяця ходять і знімають показники. І щомісяця справно малюють борг. Причому наростаючий. Навіщо знімають показники якщо писульками контролерів не користуються загадка. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
ashim1990 Опубліковано: 26 серпня 2017 Поділитись Опубліковано: 26 серпня 2017 Навіщо знімають показники якщо писульками контролерів не користуються загадка.Ну так звоните сами или пишите СМС с показаниями. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
-electron- Опубліковано: 27 серпня 2017 Поділитись Опубліковано: 27 серпня 2017 Ну так звоните сами или пишите СМС с показаниями. Я ридаю. Мати зателефонувала і дала показники коли знову прийшов борг в квартирі запитала як так? Відповіли що треба було показники давати. так я ж телефонували і подавала. Коли кому? Нічого не знаємо. Телефонна розмова то навіть не смішно. В разі чого ніхто нікому нічого не доведе. Загалом мій пост про те що прихід контролера нічого не значить.;) І не варто з нього робити панацею. Якщо захочуть грошей то намалюють борг іди знай може хтось лоханеться і заплатить. 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
serg_spam Опубліковано: 27 вересня 2017 Поділитись Опубліковано: 27 вересня 2017 Узнавал в РЭСе об установке 2хтарифного счетчика, сказали покупайте, приносите на параметризацию, пишите заявление, и вам назначат дату установки. Спросил какой покупать, посоветовали МТХ1A10.DF.2Z0-CO4 производства TeleTec. Кто что знает об этом счетчике, нормальный или взять другой фирмы? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Serj-Kiev Опубліковано: 3 жовтня 2017 Поділитись Опубліковано: 3 жовтня 2017 Я ридаю. Відповіли що треба було показники давати. так я ж телефонували і подавала. Коли кому? Нічого не знаємо. Телефонна розмова то навіть не смішно. В разі чого ніхто нікому нічого не доведе. Тому варто передавати або електронною поштою або через особистий електронний кабінет, що набагато зручніше і в деяких випадках хоч якийсь доказ. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
AndyAntonov Опубліковано: 3 жовтня 2017 Поділитись Опубліковано: 3 жовтня 2017 і в деяких випадках хоч якийсь доказ. Никаких. Исправить могут сами как захотят. Про е-майл скажут, что потеряли. Это протокол без гарантий доставки, я себе в рабочей почте такую подпись поставил, потому что офисные кобры задолбали воплями: Важно: RFC 822 и 2822 не содержат гарантий доставки электронной почты. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Serj-Kiev Опубліковано: 3 жовтня 2017 Поділитись Опубліковано: 3 жовтня 2017 Ну тогда даже личное явление в РЕС пред очи сотрудника в окошке тоже ничего не гарантирует. А так хоть что то, хоть как то. Согласен - если есть умысел - ничего не поможет, все подчистят. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
-electron- Опубліковано: 3 жовтня 2017 Поділитись Опубліковано: 3 жовтня 2017 Ну тогда даже личное явление в РЕС пред очи сотрудника в окошке тоже ничего не гарантирует. А так хоть что то, хоть как то. Согласен - если есть умысел - ничего не поможет, все подчистят. От тут Ви не зовсім праві. Якщо прийти і в віконечко щось сказати, то дійсно не є доказом. А якщо прийти сказати і вимагати квитанцію для сплати, то це вже більш ніж доказ.;) От ця згенерована квитанція людиною з віконечка і буде доказом, що Вам виставили рахунок за певний обсяг спожитого. Якщо потім до Вас виникнуть претензії, то ви сплатили згідно наданої постачальником квитанції. ;) Правда і тут бувають сюрпризи. В мене знайомий не уважно подивився на те що написав контролер і підписався. А там похибка всього то на 1 цифру. Правда третю від коми Він реально випав в осад коли отримав рахунок на 1000кВт зайвих. Але мусив заплатити, він же підписався. А потім говорив з контролером, щоб той писав по 100кВт в місяць. А то міг мати ще більші проблеми коли в наступному місяці стало на 700 кВт менше ніж в попередньому. Цілком могли і відмотку впаяти. Доказом був би його підпис за заві кіловати. Так що все за що ставиться автограф варто перевіряти. Добавлено через 4 минуты Тому варто передавати або електронною поштою або через особистий електронний кабінет, що набагато зручніше і в деяких випадках хоч якийсь доказ. Там в колцентрі перед початком милої бесіди з манагером є мила фраза про те що розмова записується. Але мати звісно не пішла і не вимагала знайти запис тієї розмови. Телефонувала ж в колцентр, а не на особистий телефон контролера, з цими ідеями (телефонувати їм особисто) контролери одразу були послані лісом. До речі можна ще і СМСки слати. Якщо вже хочеться аж так щось комусь передати. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Serj-Kiev Опубліковано: 4 жовтня 2017 Поділитись Опубліковано: 4 жовтня 2017 У нас контролер вообще в забор записку всунула с номером телефона мобильным для передачи ей показаний, хотя пока она имеет свободный доступ к счетчику. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Menja Опубліковано: 11 жовтня 2017 Поділитись Опубліковано: 11 жовтня 2017 Наткнувшись на темку, решил и я за своим Ником понаблюдать. Первое что отметил, время на счётчике опаздывает на 7 минут. Включил вечером, 22.00 э.котёл (Тэнко Премиум 12квт.ч) у которого есть внутренний учёт ээ. Утром заметил расхождение в показателях. На котле 35 квт.ч( включил только два тена, 8 квт) На счётчике за ночь 68 квт.ч. Помимо котла, работают холидильник, морозильник, и три лампочки освещения 30 вт. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Игорь&Ира Опубліковано: 11 жовтня 2017 Поділитись Опубліковано: 11 жовтня 2017 На счётчике за ночь 68 квт.ч. Помимо котла, работают холидильник, морозильник, и три лампочки освещения 30 вт. На одну ночь отключите все лишнее. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
AndyAntonov Опубліковано: 11 жовтня 2017 Поділитись Опубліковано: 11 жовтня 2017 На одну ночь отключите все лишнее. Всё описанное затянет максимум киловатт на пять за ночь, но не тридцать с лишним. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Menja Опубліковано: 11 жовтня 2017 Поділитись Опубліковано: 11 жовтня 2017 То-то я читая тему ,,у кого электрокотёл,, удивлялся цифрам людей что выкладывали. Думал, дом не утеплен, и такие показатели. Даже в голову не могло прийти что электронный счётчик может брехать Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
jenkins Опубліковано: 11 жовтня 2017 Поділитись Опубліковано: 11 жовтня 2017 Я ридаю. Мати зателефонувала і дала показники коли знову прийшов борг в квартирі запитала як так? Відповіли що треба було показники давати. так я ж телефонували і подавала. Коли кому? Нічого не знаємо. Телефонна розмова то навіть не смішно. В разі чого ніхто нікому нічого не доведе. Загалом мій пост про те що прихід контролера нічого не значить.;) І не варто з нього робити панацею. Якщо захочуть грошей то намалюють борг іди знай може хтось лоханеться і заплатить. Я сам дуже довго воював з цим дибілізмом. Ям коли не пришлеш покази - домалюють своє. Я інколи по три рази покази відправляв за місяць - та же фігня. Даю рецепт: відправляйте покази точно в останній день місяця - тільки так є шанс отримати правильну квитанцію. А у віконці тому - вони квитанцію всеодно не видадуть, скажуть - чекайте кінця місяця. Для чого вони сумлінно домальовують борг я описав тут - це разводняк. www.stroimdom.com.ua/forum/showpost.php?p=4075907&postcount=1433 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Игорь&Ира Опубліковано: 11 жовтня 2017 Поділитись Опубліковано: 11 жовтня 2017 Всё описанное затянет максимум киловатт на пять за ночь, но не тридцать с лишним. Счётчик врёт - факт. Но мы же хотим предъявить претензию? А в чем проблема отключить? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
MaksymS Опубліковано: 11 жовтня 2017 Поділитись Опубліковано: 11 жовтня 2017 Врет однозначно. Вопрос какой из них. Поверенный расчетный или встроенный показометр с целью показать повышенную до 50% эффективность котла в сравнении с конкурентами? Почему бы не поставить контрольный счётчик и не проверить кто врет? 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Menja Опубліковано: 11 жовтня 2017 Поділитись Опубліковано: 11 жовтня 2017 Да, именно так и хочу сделать. Брат дает трехфазный счетчик, завтра паралельно подключим. Буду наблюдать и отпишусь в теме. П.с. но даже по работе котла, 50% работает, 50% отдыхает, должно быть меньше. А так выходит, что он без пауз работал Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Игорь&Ира Опубліковано: 11 жовтня 2017 Поділитись Опубліковано: 11 жовтня 2017 ... должно быть меньше.... Это не аргумент. Нужны задокументированные данные. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз