Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

як утеплити дах, якщо нема гідробарєру?

shejk

Рекомендовані повідомлення

є не утеплений мансардний дах. кроква 7*14см. по крокві набита дошка 25мм, шириною 15-20см, відстань між дошками 20см. до них прикріплена бляха з нержавіючої сталі. гідробарєру нема.

питання наступне - чи можна

утеплити дах без демонтажу

бляхи? якщо так, то яким

методом? як прикріпити

гідробарєр, вату, паробарєр?

яка товщина вати має бути?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

У Вашому випадку утепляйте зсередини. Гідробарєр без зняття бляхи не покладете, хіба що між кроквами натягнете. Утепляти зсередини. Закладаєте вату між кроквами, тоді набиваєте бруски 50*50мм. перпендикулярно кроквам, з кроком, щоб було зручно вкладати утеплювач. Закладаєте утеплювач між брусками. Знову набиваєте такі ж бруски перпендикулярно до попередніх (по кроквах, але можна знову ж таки, для зручності, під утеплювач та гіпсокартон чи фанеру). Закладаєте утеплювач між цими брусками. Далі - паробарєр, тоді гіпсокартон (чи що там у Вас буде зсередини). Загальна товщина утеплювача буде 24см., що є нормально. Але я б Вам рекомендував зсередини утеплити піною. На форумі є тема про це. По ціні не підкажу.
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

до них прикріплена бляха з нержавіючої сталі.

 

Ви не помилилися? Може з оцинковки?

 

У Вашому випадку утепляйте зсередини. Гідробарєр без зняття бляхи не покладете, хіба що між кроквами натягнете. Утепляти зсередини. Закладаєте вату між кроквами ... .

 

Навіща та вата, якщо немає гідробар'єру? Ви впевнені, що не протікає і ніколи не протече?

Вам розповісти, що буває: www.stroimdom.com.ua/forum/showthread.php?t=47860?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ви не помилилися? Може з оцинковки?

 

 

 

Навіща та вата, якщо немає гідробар'єру? Ви впевнені, що не протікає і ніколи не протече?

Вам розповісти, що буває: www.stroimdom.com.ua/forum/showthread.php?t=47860?

 

жаль, что не рекомендуют утеплять пенопластом. я бы так и сделал. быстро и без потерь здоровья))

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

жаль, что не рекомендуют утеплять пенопластом. я бы так и сделал. быстро и без потерь здоровья))

 

"Не рекомендуют" не синоним "запрещают".

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Гідробарєр без зняття бляхи не покладете, хіба що між кроквами натягнете
а як же конденсат?

 

Добавлено через 31 секунду

Ви не помилилися? Може з оцинковки?

не помилився)

 

Добавлено через 1 минуту

Але я б Вам рекомендував зсередини утеплити піною

треба буде вивчити цю тему

 

Добавлено через 8 минут

"Не рекомендуют" не синоним "запрещают".

а як на рахунок екструдованого? не одноразово чув, що на заході ним утепляють...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

а як же конденсат?

Конденсат і гідробарєр мало повязані речі. Не путайте з паробарєром. Гідробарєр, як я писав, можна натягнути між кроквами. Але, все ж, зверніть увагу на утеплення піною - в Вашому випадку найкраще, але, можливо, не дешево.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Конденсат і гідробарєр мало повязані речі. Не путайте з паробарєром. Гідробарєр, як я писав, можна натягнути між кроквами. Але, все ж, зверніть увагу на утеплення піною - в Вашому випадку найкраще, але, можливо, не дешево.

 

А якщо зкомбінувати? Пінкою задути повздовж крокв(піна максимально "знайде " всі щілини), а решту прокласти ПП, але вже з гідробар'єром. Хоча як на мене, гідробар'єр тут нічим не допоможе.

P.S. ПП не забути ізолювати від мишей, а то буде багато кульок для риболовлі.:lol:

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Конденсат і гідробарєр мало повязані речі. Не путайте з паробарєром. Гідробарєр, як я писав, можна натягнути між кроквами. Але, все ж, зверніть увагу на утеплення піною - в Вашому випадку найкраще, але, можливо, не дешево.

а хіба конденсати не повинен скапувати на гідробарєр і стікати по ньому в ринву?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

а хіба конденсати не повинен скапувати на гідробарєр і стікати по ньому в ринву?

 

Е-е, тепер зрозумів про який Ви говорите конденсат. Я думав, що про конденсат який йде зсередини приміщення і відсікається паробарєром. Ви ж про конденсат, що утворюється на блясі при змінні температури. А куди він дівається зараз? Скапує на підлогу чердака? Треба щоб була циркуляція повітря між бляхою і утеплювачем. Щоб зробити нормально, з циркуляцією повітря, з гідробарєром, утеплювачем і паробарєром, треба зняти бляху.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Е-е, тепер зрозумів про який Ви говорите конденсат. Я думав, що про конденсат який йде зсередини приміщення і відсікається паробарєром. Ви ж про конденсат, що утворюється на блясі при змінні температури. А куди він дівається зараз? Скапує на підлогу чердака? Треба щоб була циркуляція повітря між бляхою і утеплювачем. Щоб зробити нормально, з циркуляцією повітря, з гідробарєром, утеплювачем і паробарєром, треба зняти бляху.
куди дівається зараз - не знаю може його взагалі нема, бо ніколи його не бачив. зараз там не жиле приміщення.

а як такий варіант: не знімаючи бляхи, обробити всю деревяну конструкцію від гниття якимось антисептиком від гниття, плісняви, для умов з підвищеною вологістю і т.д... відступити 5см тоді дати гідробарєр, 25см вати, паробарєр і зробити вентиляцію даху?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

куди дівається зараз - не знаю може його взагалі нема, бо ніколи його не бачив. зараз там не жиле приміщення.

а як такий варіант: не знімаючи бляхи, обробити всю деревяну конструкцію від гниття якимось антисептиком від гниття, плісняви, для умов з підвищеною вологістю і т.д... відступити 5см тоді дати гідробарєр, 25см вати, паробарєр і зробити вентиляцію даху?

 

Собираюсь у себя сделать так же.

Правда у меня есть гидробарьер, но хлипкий - обычный рубероид.

404882106_.thumb.jpg.0ba703caaacb30dbacb68fb2609b18ee.jpg

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Правда у меня есть гидробарьер, но хлипкий - обычный рубероид.

 

1. Стропила гидробарьером не защищены.

2. Возможна протечка между стропилом и гидробарьером.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Собираюсь у себя сделать так же.

Правда у меня есть гидробарьер, но хлипкий - обычный рубероид.

тут одна людина підказала мені, що краще зробити так

1530425833_.thumb.jpg.499db04575ac0517e0d46ffe016e7582.jpg

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

тут одна людина підказала мені, що краще зробити так

 

Який сенс в середньому бруску?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Який сенс в середньому бруску?

 

Як на мене, то тут принцип ринви при протіканні покрівлі.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Як на мене, то тут принцип ринви при протіканні покрівлі.

 

Візьму "на озброєння".

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Однозначно гидробарьер необходим. В виде гидробарьера должна быть диффузионная мембрана и только мембрана.

Металл это конденсатный материал, поэтому без мембраны не обойтись. Необходимо организовать вент зазор между мембраной и обрешеткой (40-50мм). Приток и отток воздуха тоже должен быть организован. Приток от карниза, отток через конек. Если нет возможности желания и тд переделать с демонтажем, то как на рис. выше было показано крепить мембрану от карниза к коньку между стропил, закрепив бруском. Мембрана не натягивается.

Никаких брусков посередине.

Это гемор, но мембрану надо вывести к карнизу.

И еще... Хотите мало конденсата=хорошее утепление. (от 250мм... ваты).

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Який сенс в середньому бруску?

зазор між барєром і дошками, без нього вата притиснить барєр до дошки

ну і + такий собі жолоб для стікання вологи

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Никаких брусков посередине
а це нічого, що вата притисне плівку до дошки? Змінено користувачем shejk
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

а це нічого, що вата притисне плівку до дошки?

Вы не внимательно читали, то что я написал... Конструкция с брусом посередине изначально не правильная т.к. воздушной вентиляции будет не достаточно и при таком варианте не решается задача достаточного утепления... Если думаете обойтись 150мм утеплением, то это очень мало... Как только затопите зимой мансардный этаж все увидите сами... При недостаточном утеплении, чтобы не допустить возникновения конденсатов в утеплителе надо ооочень много топить... По старому ДБН для мансардных этажей утепление должно быть от 198мм при 100% сухом состоянии материала... Такого состояния на мансарде не бывает зимой... Но и ДБН начало 2013года...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Вы не внимательно читали, то что я написал... Конструкция с брусом посередине изначально не правильная т.к. воздушной вентиляции будет не достаточно и при таком варианте не решается задача достаточного утепления... Если думаете обойтись 150мм утеплением, то это очень мало... Как только затопите зимой мансардный этаж все увидите сами... При недостаточном утеплении, чтобы не допустить возникновения конденсатов в утеплителе надо ооочень много топить... По старому ДБН для мансардных этажей утепление должно быть от 198мм при 100% сухом состоянии материала... Такого состояния на мансарде не бывает зимой... Но и ДБН начало 2013года...

 

та ні, планується 25см вати.

І все ж таки не розумію чому брусок по середині буде зайвим

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

та ні, планується 25см вати.

І все ж таки не розумію чому брусок по середині буде зайвим

Потому что для борьбы от конденсата на конденсатных материалах должен быть образован нормальный вентиляционный поток. Т.е. 40-50мм между мембраной и обрешеткой по всей площади мембраны. Материал у мембраны выводит влагу из утеплителя равномерно по всей площади... При нормальной подкровельной вентиляции тот конденсат который образовуется сразу выветривается, на мембрану могут попасть незначительные капли которые так же выветрятся...

А по схеме с бруском мало того что продух маловат, что дает конденсатам накапливаться на кровельном материале, но и мембрана нормально работать не будет т.к. ближе к стропилам продух уменьшается в ноль... Соответственно в утеплителе уже будет накапливаться больше влаги... И тд.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Потому что для борьбы от конденсата на конденсатных материалах должен быть образован нормальный вентиляционный поток. Т.е. 40-50мм между мембраной и обрешеткой по всей площади мембраны. Материал у мембраны выводит влагу из утеплителя равномерно по всей площади... При нормальной подкровельной вентиляции тот конденсат который образовуется сразу выветривается, на мембрану могут попасть незначительные капли которые так же выветрятся...

А по схеме с бруском мало того что продух маловат, что дает конденсатам накапливаться на кровельном материале, но и мембрана нормально работать не будет т.к. ближе к стропилам продух уменьшается в ноль... Соответственно в утеплителе уже будет накапливаться больше влаги... И тд.

 

дійсно так. Я не уважно подивився на схему. Думав про одне, а насправді там по іншому намальвано. Треба вiдсупити боковими брусками від дошки, але середній брусок я би все таки залишив. тому, що розкладена вата наприклад ,,15,, має 17см , а мембрана не буде на стільки добре натягнута, щоб протидіяти ваті яку притиснути до мембрани і тоді, в кращому випадку зазор зменшеться, або взагалі притисне мембрану до дошки

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...