Ambas Опубліковано: 18 листопада 2016 Поділитись Опубліковано: 18 листопада 2016 Прошу висловити думку фахівців дотичних до виробництва вікон стосовно виявленої деформованноі дистанції, та прокоментувати відповідь виробника склопакету і наявність чи відсутність в данному випадку регламентованих нормативами виробництва чи ДСТУ причин для заміни. Запрос на продавця віконноі конструкціі який був перенаправлений на виробника склопакета: "В одному зі встановлених склопакетів брак виробництва. Деформована частина дистанції в склопакеті, довжиною 20см, розташована в візуально дуже помітний частині вікна та є естетично непривабливим недоліком. Сподіваюсь даний недолік достатній для постачальника склопакетів для прийнятття рішеня по заміні пакету з допущеним на виробництві до застосуванням деформованноі дистанціі." Відповідь виробника склопакету: "По ГОСТу стеклопакеты должны иметь ровные кромки и целые углы, поверхности стекол должны быть чистыми, герметизирующие слои - сплошными, без разрывов и нарушений герметизирующего слоя.Также стеклопакеты должны быть герметичными. А дефект в Вашем случае не является браком, который влечет за собой рекламацию, так как при сборке дистанционной рамки допускается наличие ребристости на ней. Рекламационным случаем дистанционной рамки считается смещениее последней. " Буду вдячним за висловлені думки та наведені ДСТУ та нормативи дотичні до цього випадку. "Не хочеться оплачену нову машину в автосалоні забирати з погнутим капотом." Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
ViknaStar Опубліковано: 19 листопада 2016 Поділитись Опубліковано: 19 листопада 2016 В Україні діє стандарт на склопакети ДСТУ Б ЕN 1279-1-6:2013 він нажаль не регламентує хвилю на дистанційній рамці. Це може регулюватися "Описом системи", яке згідно ДСТУ Б ЕN 1279 є обов'язковим. Описом системи регламентується також товщина дистанційної рамки. Хвиля виникла скоріш за все через малу товщини дистанційної рамки. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Алік Опубліковано: 21 листопада 2016 Поділитись Опубліковано: 21 листопада 2016 У мене був один випадок: клієнту не сподобалася певна нерівномірність нанесення бутилу (помітна була на середньому склі на фоні світлої пластикової дистанції) - завод замінив тоді декілька склопакетів, але то була скоріше добра воля виробника, ніж заміна браку по рекламації через порушення якихось нормативів. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз