bora-b Опубліковано: 18 лютого 2017 Поділитись Опубліковано: 18 лютого 2017 Будем..... Но, суровым старикашкам может не понравится. М.И. должен заценить. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Tochkin Опубліковано: 19 лютого 2017 Поділитись Опубліковано: 19 лютого 2017 Попалось тут в фейсбуках картинко... прочитал, задумалсо... Знаете, миряне, в чём на самом деле зрада? Вот это она самая в концентрированном виде: 9 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Tochkin Опубліковано: 19 лютого 2017 Поділитись Опубліковано: 19 лютого 2017 Ну что, господа ПушкинЫ (почему Пушкины - ниже), я нашел эпиграф ветки: Я, конечно, презираю отечество мое с головы до ног — но мне досадно, если иностранец поуехавший разделяет со мною это чувство. (Пушкин) :D 4 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Крышник Опубліковано: 19 лютого 2017 Поділитись Опубліковано: 19 лютого 2017 Мстя моя будет страшна. Вот тебе!:D Вывод один, щя, благодаря современным купальникам, сиськи стали больше в размерах, а так, "люди как люди, тока..."(с) Доброе воскресное утро п.с. Попалось тут в фейсбуках картинко... прочитал, задумалсо... Знаете, миряне, в чём на самом деле зрада? Вот это она самая в концентрированном виде: А зачем ваабсче учицца в школе?? Ужо молчу про универ и прочие ПТУ.. Всех спрашиваю, но еще с первого класса мне никто толком не может ответить 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
sergio Опубліковано: 19 лютого 2017 Поділитись Опубліковано: 19 лютого 2017 Вывод один, щя, благодаря современным купальникам, сиськи стали больше в размерах, а так, "люди как люди, тока..."(с) Доброе воскресное утро п.с. А зачем ваабсче учицца в школе?? Ужо молчу про универ и прочие ПТУ.. Всех спрашиваю, но еще с первого класса мне никто толком не может ответить Чем больше знаешь, тем быстрее осознаешь несовершенство мира , впадаешь в депрессию, начинаешь бухать.Кому оно надо.Стране нужны жизнерадостные дебилы.А если серьезно у самого двое в школе учатся. Реально страшно стает. 5 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Крышник Опубліковано: 19 лютого 2017 Поділитись Опубліковано: 19 лютого 2017 А если серьезно у самого двое в школе учатся. Реально страшно стает. А зачем вы их туда отдали, если страшно, причем реально?? У меня был тяжелый случай, жена заставила идти ребенка в школу, и первые 4 года ему было весело...Потом он тоже занялся вопросом, "А зачем ваабсче учицца в школе??" 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
sergio Опубліковано: 19 лютого 2017 Поділитись Опубліковано: 19 лютого 2017 А зачем вы их туда отдали, если страшно, причем реально?? У меня был тяжелый случай, жена заставила идти ребенка в школу, и первые 4 года ему было весело...Потом он тоже занялся вопросом, "А зачем ваабсче учицца в школе??" Вообще то школьная программа пока устраивает.А так можно и не учится.Начальная школа 4 класса , а там лет с 12 на Фуджикуру проводку крутить или Бадер чехлы строчить.Там научат за месяц.Я бы в школу не ходил.А вот 5,5 лет в полутехе лучшие годы в жизни. Пьянки в общаге, пульки в преф на две- три пары при чем на пятом курсе уже рубились с преподами.И если бы не ТММ и сопромат так ваще не жизнь, а малина. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
samarind Опубліковано: 19 лютого 2017 Поділитись Опубліковано: 19 лютого 2017 (змінено) Когда-то совсем давно (или это было не давно?) меня тоже интересовал этот вопрос. В силу ряда причин я не могу продолжить это дело здесь. Но пусть будет этот текст. К сожалению презентацию в Power Point загрузить не получается. Как память о не сбывшихся надеждах модернизации системы образования в Украине ... Может быть кто-то найдет что-то полезное в этом потоке сознания. Увы. На той конференции где был представлен данный доклад интереса не нашлось. Все были заняты текущими проблемами выживания ... Зміна освітньої парадигми як нагальна вимога сьогодення - 859 р. перший вищій навчальний заклад - університет Аль-Карауїн (на території нинішнього Марокко). - 1088 р. перший університет в Європі (Болонья) Освітній процес як явище передачі знань між поколіннями існував набагато раніше, на побутовому рівні фактично з часу появи людини як біологічного виду. Певні форми навчання присутні в багатьох видів високоорганізованих тварин! - Поява університетів як форми освіти означила перехід освітніх процесів на принципово новий рівень Зміна освітньої парадигми, що існувала раніше. Традиційна модель освіти - Сумісне перебування студентів і викладачів на певній території де розташовані лекційні та навчальні аудиторії, лабораторії, бібліотека та гуртожиток. - Кампус (campus). - Обмежені можливості щодо поширення інформації - Повільне накопичення і оновлення знань - Людина отримувала освіту один раз на все життя. - Спосіб передачі знань був переважно усний – лекції - Відсутність достатньої кількості джерел інформації - Підручники рукописні, потім друковані - Елітарність. - Кількість осіб що могли одночасно навчатися не могла бути великою - Селекція гідних!!! «Канон лікарської науки», який було створено Авіценною біля 1023р., продовжував використовуватися лікарями і, відповідно для підготовки студентів-медиків, до кінця XVII сторіччя! Інститут – це не Університет Індустріалізація – потреба у великій кількості фахівців - Масова форма освіти - Замість універсальності – практична орієнтованість випускників - Готові до виконання своїх професійних обов'язків - Втрата елітарності І-спеціаліст - швидкій підйом професійної активності у віці від 20 до 35 років, потім рівень їхньої компетентності стрімко знижується - Відразу від початку трудової діяльності демонструють стабільні професійні результати. - Рівень професійної непридатності вже у 40 років. Т-спеціаліст - Деяке зниження рівнів професійної компетенції у віці старше 35 років, але воно є незначним. - Упродовж тривалого часу підготовка цих фахівців відповідає вимогам сучасності - Підготовка фахівців потребувала певного періоду адаптації до конкретних умов праці, після цього ефективність не поступається навіть молодим представникам І групи. - Лише після 60 років істотне зниження рівнів професійної компетенції. Нове інформаційне середовище сьогодення - можливість доступу до практично будь-якої інформації незалежно від місця перебування людини. - людина може не лише пасивно отримувати інформацію, що транслюється однобічно з централізованого джерела, але й активно обмінюватися інформацією Широкий спектр доступних технологій - від традиційної електронної пошти до сучасних відеоконференцій в реальному часі. Принципово нові форми комунікації – соціальні мережі, форуми. - Доступні для людей без фахової освіти в IT-галузі - Людина може отримувати інформацію з декількох (багатьох!) джерел не пов’язаних між собою. будь-де і будь-коли! Надзвичайно швидкі темпи оновлення інформації. - частина інформації, яку студент отримав за час навчання вже є застарілою на час закінчення навчального закладу. викладач (основний носій знань згідно традиційної моделі!) може не бути обізнаним щодо останніх змін. студент не лише має можливість, але й змушений не лише самостійно оволодівати інформацією, але мати навички та звичку до її оновлення та удосконалення. Особливості сучасного ринку праці - Майже непередбачувана динамічність – «раптово» з’являється потреба у фахівцях нових галузей - Стрімка поява нових спеціальностей - “Миттєве” зникнення застарілих спеціальностей Абітурієнти питають “Куди мені піти вчитися?” замість: “А на кого мені піти вчитися?” “А чи зможу я знайти пристойну роботу з дипломом вашого ВНЗ?” - Кваліфікація викладачів - Репутація закладу Абітурієнти не можуть визначитися за якою спеціальністю вони хочуть в майбутньому працювати, відповідно - в який заклад, на який факультет вони мають поступати на навчання Питання сьогодення: - Чи можна вчитися за декількома напрямами одночасно? - Програми в різних ВНЗ, за різними спеціальностями подібні Чи обов'язково вчитися в стінах ВНЗ? Дистанційна освіта Запит у пошуковій системі Google за ключовими словами: “on line education” Результатов: примерно 2*010*000*000*(0,33 сек.)* два мілліарди десять мільйонів посилань!!! Зміна парадигми освіти Поєднання дистанційної та очної освіти - Очні модулі для засвоєння практичних навичок, що не можуть бути викладені дистанційно - Яка необхідність перебування студента в аудиторії? - Що він робить такого, що не можна робити поза аудиторією??? Модульність - Можливість одночасного отримання декількох спеціальностей - Якщо вони мають спільних 75% модулів? - Треба довчити лише 25% !!! - Паралельність проходження модулів - Персоналізованість - Темп проходження модулів є індивідуальним - Можливість отримання додаткових знань/сертифікатів - Шляхом проходження додаткових модулів Автодидактика - Людина має вміти вчитися!!! Дистанційність навчання - Навчання відбувається за місцем комфортного перебування студента та викладача і в зручний для них час - Залучення найкращих професіоналів до викладання, незалежно від місця їхнього перебування - Можливість багаторазово проходити матеріал до повного оволодівання, в т.ч. з використанням різних джерел інформації - Різномаїття навчальних матеріалів - Можливість залучення різних репрезентативних систем студента - Процес взаємодії не обов'язково синхронний - Використання найбільш сучасної інформації - Економія коштів (приміщення (вартість будівлі/оренди, комунальні послуги), транспорт, друк навчальних матеріалів) - Можливість поєднання навчання і роботи - Свідоме ставлення до життя Заклади освіти Навчальні - Формування освітнього середовища - Структурована інформація та засоби контролю за успішністю її засвоєння - Конкуренція за абітурієнта - Умови і якість навчання - Позитивний результат на проміжному та остаточному контролі = гарантії позитивної незалежної атестації - Аудиторне викладання - Окремі дисципліни/модулі - Ефективні/Авторські методики викладання - Перехресне зарахування модулів Атестаційні - “Не має значення де і як вчився студент - головне щоб він знав” - Гарантують об'єктивність оцінювання - Результати визнаються суспільством/роботодавцями - Міжнародна акредитація - Оцінка не лише теоретичної підготовки але й практичних навичок Переважну більшість часу відсутній зовнішній примус => висока вмотивованість до навчання Нова інтелектуальна еліта світу Селекція гідних! Освіта в будь-якому віці – людина має дозріти до навчання Подовження соціально-активного життя людей Навіть ті, хто не отримав повну вищу освіту підвищили свій рівень знань Зростання рівня освіченості населення Невігласами 21-го століття будуть не ті, хто не вміє читати і писати, а ті, хто не вміє вчитися, розучуватися і переучуватися Коли процес мислення є найефективнішим? - Коли нам цікаво. Последние 2 тезиса это цитаты. В оригинале там были фотки этих персонажей. К сожалению из не знают в лицо Змінено 19 лютого 2017 користувачем samarind 7 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
М.И. Опубліковано: 19 лютого 2017 Автор Поділитись Опубліковано: 19 лютого 2017 утро доброе музыкально-алкогольная вечеринка объявляется успешной к сожалению все я прослушать не смог вино знаете ли было вкусное единственно что смутило это что тут кому нравятся братья блюз ставьте спасибки кому не нравятся .... спасибок было мало о вкусах конечно не спорят но этот фильм весьма значительное событие в мировой музыкальной культуре ну что ж музыкальная культура часть общей 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
bora-b Опубліковано: 19 лютого 2017 Поділитись Опубліковано: 19 лютого 2017 Чем больше знаешь, тем быстрее осознаешь несовершенство мира , впадаешь в депрессию, начинаешь бухать.. В одном из детских советских кинофильмов был дан исчерпывающий ответ: - Кто больше знает, тот больше забывает, - Кто меньше знает, тот меньше забывает. Добавлено через 5 минут спасибок было мало о вкусах конечно не спорят но этот фильм весьма значительное событие в мировой музыкальной культуре ну что ж музыкальная культура часть общей А чего о них спорить? Не, можно было конечно напердолить туда " спасибок" на пол-страницы, чтоб казаться страшно умным и обще культурным. Но, ничего не могу с собой поделать- меня совершенно не цепляет блюз. Я тебе больше скажу- мне и джаз совершенно не понятен и я от него не балдею. Я быдло? Добавлено через 7 минут Кому оно надо.Стране нужны жизнерадостные дебилы.. Как-то попалось на глаза интервью советской балерины, уехавшей в Англию и преподающей там. Хорошо запомнилась одна её фраза: - В Англии дебилов ничуть не меньше чем в России. Отличие в том, что в Англии дебилы приучены слушаться умных. Вот такой вот маленький секрет. 11 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Крышник Опубліковано: 19 лютого 2017 Поділитись Опубліковано: 19 лютого 2017 Я бы в школу не ходил.А вот 5,5 лет в полутехе лучшие годы в жизни. Пьянки в общаге, пульки в преф на две- три пары при чем на пятом курсе уже рубились с преподами.И если бы не ТММ и сопромат так ваще не жизнь, а малина. Вот я и говорю, зачем тратят время в школе, и, в данном случае, 5,5 лет в Политехе? Ведь за 5, 5 лет можно было сделать много полезных дел для людей, для природы, сделать лучше мир, спасти Вселенную и т.д., а время потрачено на х.з. шо... Про образование старая байка, собственно, базовая парадигма дауншифта: Сидит под пальмой Негр, нихера не делает, жует банан. Подходит белый Падре: П.-Нарви еще бананов, продай! Н.-Нафига?? П.-Будут деньги, наймешь негров, шо бы еще нарвали больше бананов! Н.-Нафига? П.-Заработаешь еще больше бабла, пойдешь учиться, будешь экспортировать бананы, откроешь фабрику, будешь продавать банановое варенье, банановый сок, банановую водку, у тебя будет куча денег!!! Н.-Нафига? П.-Негры будут работать, зарабатывать тебе бабло, а ты будешь нихера не делать, сидеть под пальмой и жевать банан.. Н.-Падре, ты дебил, я и так сижу под пальмой, нихера не делаю и жую банан 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Корнил Опубліковано: 19 лютого 2017 Поділитись Опубліковано: 19 лютого 2017 спасибок было мало многое еще и от подачи зависит..а подача была членовая, Иваныч..все потому шо не до того было, бо то и дело бегал за винчиком Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
sergio Опубліковано: 19 лютого 2017 Поділитись Опубліковано: 19 лютого 2017 5.5 лет в полутехе мне например дало то, что надо было в прошлом году крышу на беседку из МЧ соорудить на 28 квадратов.Я вместо того , чтоб мастеров нанимать по 200 грн за метр.Почитал методичку по укладке МЧ от производителя оной.Постмотрел пару роликов на ютубе по укладке.В Компасе стропилку начертил.Подогнал длину листов под приоритетный ряд и ширину крыши под целое количество листов , чтоб не резать и не спеша за две недельки с перерывами на пиво стулил крышу.При том , что у меня на доме бригада из 4 чел крышу на 110 метров сделали за 5 дней включая 3 обхода дымохода и одно окно.Но тогда метр стоил 80 грн.(2010 год)и были деньги. А на результаты нынешнего образования видел на примере арендаторов моего гаража.Пацаны лет по 20 снимают,скутеры держат.Звонят света нет. Приехал автоматы 25 А включены счетчик потрескивает значит електрика есть.А они втыкнули через удлинитель с ограничителем на 16 А два калорифера по 2,5 кВт и выбивает , я обьясняю 220х 16 киловата 3.5 потянет до них не доходит после 10 минут обьяснения.Короче сказал взять удлинитель без выдолбонов.Короче учатся 'как он гворит" в "Юридическом университете".Я там мимо проезжал - раньше училище какое-то было. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Анкор Плюс Опубліковано: 19 лютого 2017 Поділитись Опубліковано: 19 лютого 2017 5.5 лет в полутехе мне например дало то, Вам бы, что то с запятыми нужно решать. Со знаками препинания. А то, вышестоящий сосайтник утверждает, что многое еще и от подачи зависит..а подача была членовая, Подача у Вас хромает. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Консильери Опубліковано: 19 лютого 2017 Поділитись Опубліковано: 19 лютого 2017 Вам бы, что то с запятыми нужно решать. Ничего не смущает в своем же предложении? 5 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Пенс эль Ван Опубліковано: 19 лютого 2017 Поділитись Опубліковано: 19 лютого 2017 Чем больше знаешь, тем быстрее осознаешь несовершенство мира , впадаешь в депрессию, начинаешь бухать.Кому оно надо.Стране нужны жизнерадостные дебилы.А если серьезно у самого двое в школе учатся. Реально страшно стает. От многой мудрости много скорби, и умножающий знание умножает печаль.(с) Тыщи 3 наверное лет этой фразе. 3 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
bambino Опубліковано: 19 лютого 2017 Поділитись Опубліковано: 19 лютого 2017 От многой мудрости много скорби, и умножающий знание умножает печаль.(с) Тыщи 3 наверное лет этой фразе. Вот вам вариация посвежее : Зеркала и деторождение отвратительны, ибо приумножают существующее (с) 6 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
sergio Опубліковано: 19 лютого 2017 Поділитись Опубліковано: 19 лютого 2017 Вам бы, что то с запятыми нужно решать. Со знаками препинания. С планшета писать, а особенно редактировать то ещё удовольствие.+в техническом вузе с синтаксисом и пунктуацией особо не задрачивали. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
bambino Опубліковано: 19 лютого 2017 Поділитись Опубліковано: 19 лютого 2017 С планшета писать, а особенно редактировать то ещё удовольствие.+в техническом вузе особо с синтаксисом и пунктуацией особо не задрачивали. Нехорошо получается. Ты Манфред, ты Каин, а мы как плевки у тебя по ногами. (с) Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
sergio Опубліковано: 19 лютого 2017 Поділитись Опубліковано: 19 лютого 2017 Ничего не смущает в своем же предложении? Раньше только модеры на форуме были , теперь Gramar Nazi добавились. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
bambino Опубліковано: 19 лютого 2017 Поділитись Опубліковано: 19 лютого 2017 Раньше только модеры на форуме были , теперь Gramar Nazi добавились. Вы уж простите нас, непутевых. Мы ведь тоже учились неважно. Понемногу. Чему-нибудь и как-нибудь. 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
М.И. Опубліковано: 19 лютого 2017 Автор Поділитись Опубліковано: 19 лютого 2017 многое еще и от подачи зависит..а подача была членовая, Иваныч..все потому шо не до того было, бо то и дело бегал за винчиком моя ж цель не заработать спасибок а выявить предпочтения и согласно их буду тебе ставить лесоповал:D а будешь плохо себя вести то и поплавского Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Музей Опубліковано: 19 лютого 2017 Поділитись Опубліковано: 19 лютого 2017 моя ж цель на заработать спасибок а выявить предпочтения и согласно их буду тебе ставить лесоповал:D а будешь плохо себя вести то и поплавского Даёшь поплавского! Кропива ти моя... Не косив я тебе цилый рик. Это анти-виагра шоле? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Консильери Опубліковано: 19 лютого 2017 Поділитись Опубліковано: 19 лютого 2017 моя ж цель не заработать спасибок а выявить предпочтения и согласно их буду тебе ставить лесоповал:D а будешь плохо себя вести то и поплавского М.И., может хватит Вам с Корнилом все-таки о высоких материях общаться? Фотошоп, Поплавский... Простым смертным этого ведь не дано понять ((( Поговорите лучше о чем-то более приземленном...к примеру о процессе упрочнении алюминия старением :D Добавлено через 3 минуты Даёшь поплавского! Шо я хочу сказати тим людям, які розпускають чутки про те, що до мене у ВУЗ можна потрапити лише через постіль - СПА СИ БІ!!! 4 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
samarind Опубліковано: 19 лютого 2017 Поділитись Опубліковано: 19 лютого 2017 М.И., может хватит Вам с Корнилом все-таки о высоких материях общаться? Фотошоп, Поплавский... Простым смертным этого ведь не дано понять ((( Поговорите лучше о чем-то более приземленном...к примеру о процессе упрочнении алюминия старением :D Ulead Photoimpact. Выбор достойных старикашек! Эх ностальгия .... 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Рекомендовані повідомлення