Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

ДАБІ - проведение проверки

s_oak

Рекомендовані повідомлення

В п. 9. Порядку здійснення державного архітектурно-будівельного контролю (Постанова КМУ від 23 травня 2011 р. N 553) указано, что «Державний архітектурно-будівельний контроль здійснюється у присутності суб’єктів містобудування або їх представників, які

будують або збудували об’єкт будівництва. »

 

Если заказчик строительства или его представитель игнорируют свое присутствие при проведении проверки ДАБІ, то есть ли у ДАБІ полномочия провести проверку объекта без присутствия вышеуказанных лиц, чтобы акт проверки был признан в этом отношении правомерным ? Если ответ на мой вопрос положительный, то какие действия должен предпринять ДАБІ, чтобы проверка в отсутствии заказчика была признана законной ? Если присутствие лиц обязательно, то опять же какие действия обязан предпринять ДАБІ ?

 

Спасибо.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

... Если заказчик строительства или его представитель игнорируют свое присутствие при проведении проверки ДАБІ, то есть ли у ДАБІ полномочия провести проверку объекта без присутствия вышеуказанных лиц, чтобы акт проверки был признан в этом отношении правомерным ? Если ответ на мой вопрос положительный, то какие действия должен предпринять ДАБІ, чтобы проверка в отсутствии заказчика была признана законной ? Если присутствие лиц обязательно, то опять же какие действия обязан предпринять ДАБІ ? Спасибо.

 

Согласно ПКМУ N553 від 23.05.11р. zakon3.rada.gov.ua/laws/show/553-2011-п

присутствовать при проведении проверки - это право, а не обязанность

Повноваження суб'єкта містобудування, щодо якого здійснюється державний архітектурно-будівельний контроль

 

13. Суб'єкт містобудування, щодо якого здійснюється державний

архітектурно-будівельний контроль, має право:

 

бути присутнім під час здійснення державного архітектурно-будівельного контролю;

 

А обязанности, такие-14. Суб'єкт містобудування, щодо якого здійснюється державний архітектурно-будівельний контроль, зобов'язаний:

допускати посадових осіб органу державного архітектурно-будівельного контролю до проведення перевірки за умови дотримання порядку здійснення державного архітектурно-будівельного контролю;

 

виконувати вимоги органу державного архітектурно-будівельного

контролю щодо усунення виявлених порушень вимог законодавства у

сфері містобудівної діяльності;

 

подавати документи, пояснення, довідки, відомості, матеріали

з питань, що виникають під час здійснення державного

архітектурно-будівельного контролю.

 

У разі відмови суб'єкта містобудування, щодо якого

здійснюється державний архітектурно-будівельний контроль, у

допуску посадових осіб органу державного архітектурно-будівельного

контролю до проведення перевірки складається відповідний акт.

 

Действия, как по мне, должны быть такие:

1. Пришли, зафиксировали , как их проигнорировали

11) здійснювати фіксування процесу проведення перевірки з використанням аудіо- та відеотехніки.

 

 

2. Привлекли массовку, которую они имеют право привлекать.

11. Посадові особи органів державного архітектурно-будівельного контролю під час здійснення державного архітектурно-будівельного контролю мають право:

7) залучати до проведення перевірок представників центральних

і місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого

самоврядування, експертних та громадських організацій (за

погодженням з їх керівниками), фахівців галузевих

науково-дослідних та науково-технічних організацій;

 

3. Составили протокол, акт или припис-

2) складати протоколи про вчинення правопорушень та акти

перевірок, і накладати штрафи у межах повноважень, передбачених

законом;

3) видавати обов'язкові для виконання приписи щодо: ...

 

4. Так, как субъект игнорирует, то акт и предписание отправляется заказным письмом с описью и уведомлением. согласно 21. ....

У разі відмови суб'єкта містобудування, щодо якого

здійснюється державний архітектурно-будівельний контроль, від

отримання акта та припису, вони надсилаються йому рекомендованим

листом з повідомленням.

 

5. Если снова тишина - суд.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 2 тижні потому...
Согласно ПКМУ N553 від 23.05.11р. zakon3.rada.gov.ua/laws/show/553-2011-п

присутствовать при проведении проверки - это право, а не обязанность

Повноваження суб'єкта містобудування, щодо якого здійснюється державний архітектурно-будівельний контроль

 

13. Суб'єкт містобудування, щодо якого здійснюється державний

архітектурно-будівельний контроль, має право:

 

бути присутнім під час здійснення державного архітектурно-будівельного контролю;

 

А обязанности, такие-14. Суб'єкт містобудування, щодо якого здійснюється державний архітектурно-будівельний контроль, зобов'язаний:

допускати посадових осіб органу державного архітектурно-будівельного контролю до проведення перевірки за умови дотримання порядку здійснення державного архітектурно-будівельного контролю;

 

виконувати вимоги органу державного архітектурно-будівельного

контролю щодо усунення виявлених порушень вимог законодавства у

сфері містобудівної діяльності;

 

подавати документи, пояснення, довідки, відомості, матеріали

з питань, що виникають під час здійснення державного

архітектурно-будівельного контролю.

 

У разі відмови суб'єкта містобудування, щодо якого

здійснюється державний архітектурно-будівельний контроль, у

допуску посадових осіб органу державного архітектурно-будівельного

контролю до проведення перевірки складається відповідний акт.

 

Действия, как по мне, должны быть такие:

1. Пришли, зафиксировали , как их проигнорировали

11) здійснювати фіксування процесу проведення перевірки з використанням аудіо- та відеотехніки.

 

2. Привлекли массовку, которую они имеют право привлекать.

11. Посадові особи органів державного архітектурно-будівельного контролю під час здійснення державного архітектурно-будівельного контролю мають право:

7) залучати до проведення перевірок представників центральних

і місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого

самоврядування, експертних та громадських організацій (за

погодженням з їх керівниками), фахівців галузевих

науково-дослідних та науково-технічних організацій;

 

3. Составили протокол, акт или припис-

2) складати протоколи про вчинення правопорушень та акти

перевірок, і накладати штрафи у межах повноважень, передбачених

законом;

3) видавати обов'язкові для виконання приписи щодо: ...

 

4. Так, как субъект игнорирует, то акт и предписание отправляется заказным письмом с описью и уведомлением. согласно 21. ....

У разі відмови суб'єкта містобудування, щодо якого

здійснюється державний архітектурно-будівельний контроль, від

отримання акта та припису, вони надсилаються йому рекомендованим

листом з повідомленням.

 

5. Если снова тишина - суд.

 

 

Хотелось бы пройтись по некоторым моментам Вашего ответа.

 

Преамбула. Суд обязал ГАСК провести проверку объекта строительства в соответствии с нормами действующего законодательства. Как и предполагалось истцом ГАСК избрал тактику ухода от проведения проверки (совместно с заказчиком строительства), утверждая , что согласно п.9 ранее указанного Постановления для проведения проверки необходимо присутствие заказчика, а также предоставление заказчиком проектно-правовой документации. Для реализации его присутствия и предоставления документации заказчиком ГАСК обратился в территориальный орган полиции с соответствующей просьбой. ГАСК резюмировал - осуществление дальнейших мер реагирования возможно только при условии содействия правоохранительных органов.

 

- ГАСК направляет заказчику некий документ, уведомляя его о проведении внеплановой проверки. Это уведомление является официально утвержденным бланком и сохраняется ли копия этого уведомления в ГАСК (взыскатель желает через исполнительную службу проверить надлежащим образом выполняется решение суда и следовательно истребовать все копии документов об этапах

проведения проверки) ?

 

- ГАСК направляет уведомление заказчику по адресу, указанному в

разделе персональных данных заказчика деклараций ?

 

- Если ГАСК высылает уведомление простым письмом, то заказчик выбросит его в мусорную корзину; если заказным, то заказчик не придет

в почтовое отделение для его получения. Правильно ли я понимаю, что заказчик может игнорировать вызовы без всяких для него последствий ?

 

- представитель ГАСК прибыл на проверяемый объект, заказчик отсутствует. Должен ли представитель ГАСК заполнить стандартный бланк акта проверки, в разделе "результаты проверки" указать о причине не проведения проверки ?

 

- Действительно ли критическим препятствием для проведения проверки объекта является отсутствие проектно-правовой документации, которую не предоставил заказчик ? Существуют ли требуемые для проведения проверки копии документов в других

организациях и имеет ГАСК полномочия истребовать в этих органах копии документов ?

 

Добавлено через 33 минуты

Нашел в реестре судебных решений следующий акт:

 

reyestr.court.gov.ua/Review/61194176

 

"Судами встановлено, що 09.12.2015 на адресу позивача направлено рекомендований лист з повідомленням Департаменту Державної архітектурно-будівельної інспекції у Запорізькій області від 08.12.2015 року про проведення перевірки.

 

Однак враховуючи, відсутність доказів отримання ОСОБА_1 вказаного листа, суди прийшли до висновку про недоведеність відповідачем її вини у вчиненні правопорушення, а відтак про задоволення позову. "

 

Как я предполагал, заказчик путем не получения уведомления

блокирует проведение проверки. Тупик ?

Обоснованно предполагаю, что обращение к нац. полиции не несет никакого конструктива, т.к. в их функции не входит вручение писем из ГАСК, принудительная доставка заказчика на место проверки, изъятие документации и т.д.

 

 

А вот еще судебный акт:

 

reyestr.court.gov.ua/Review/38772414

 

 

"Порядок здійснення державного архітектурно-будівельного контролю, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 23.05.2011 року № 553 (далі-Порядок № 533).

 

Пунктом 9 Порядку № 533 передбачено, що державний архітектурно-будівельний контроль здійснюється у присутності суб'єктів містобудування або їх представників, які будують або збудували об'єкт будівництва.

 

Відповідно до пункту 13 Порядку № 533 суб'єкт містобудування, щодо якого здійснюється державний архітектурно-будівельний контроль, має право: вимагати від посадових осіб інспекції дотримання вимог законодавства; перевіряти наявність у посадових осіб інспекції службових посвідчень; бути присутнім під час здійснення державного архітектурно-будівельного контролю; за результатами перевірки отримувати та ознайомлюватись з актом перевірки, складеним інспекцією; подавати в письмовій формі свої пояснення, зауваження або заперечення до акту перевірки, складеного інспекцією за результатами перевірки.

 

Згідно п. 12 Порядку № 533 посадові особи інспекції під час здійснення державного архітектурно-будівельного контролю зобов'язані, зокрема, ознайомлювати суб'єкта містобудування чи уповноважену ним особу з результатами державного архітектурно-будівельного контролю у строки, передбачені законодавством.

 

Згідно п. 16, 18, 21 Порядку № 533 за результатами державного архітектурно-будівельного контролю посадовою особою інспекції складається акт перевірки відповідно до вимог, установлених цим Порядком.

 

Акт перевірки складається у двох примірниках. Один примірник надається суб'єкту містобудування, щодо якого здійснюється державний архітектурно-будівельний контроль, а другий залишається в інспекції.

 

Акт перевірки підписується посадовою особою інспекції, яка провела перевірку та суб'єктом містобудування, щодо якого здійснюється державний архітектурно-будівельний контроль.

 

Якщо суб'єкт містобудування, щодо якого здійснюється державний архітектурно-будівельний контроль, не погоджується з актом перевірки, він підписує його із зауваженнями, які є невід'ємною частиною такого акта. У разі відмови суб'єкта містобудування, щодо якого здійснюється державний архітектурно-будівельний контроль, підписати акт перевірки та припису, посадова особа інспекції робить у акті відповідний запис.

 

У разі відмови суб'єкта містобудування, щодо якого здійснюється державний архітектурно-будівельний контроль, від отримання акта та припису, вони надсилаються йому рекомендованим листом з повідомленням.

 

Таким чином, здійснення перевірки Інспекцією державного архітектурно-будівельного контролю у відсутність позивача та не ознайомлення її з результатами проведення такої перевірки є порушенням Порядку здійснення державного архітектурно-будівельного контролю."

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Еще один судебный акт ВАСУ:

Постанова "13" червня 2013 р. К/800/9647/13

 

"Порядок №553 не містить норм про заборону проведення перевірки при невстановленні або відсутності суб'єкта містобудування або його представників та допускає здійснення перевірки у разі виявлення факту самочинного будівництва із залученням представників органів місцевого самоврядування та органів внутрішніх справ (п.9 Порядку)."

 

Ну что-ж, истец будет руководствоваться этим постановлением в исполнительном производстве.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...