burguy30 Опубліковано: 1 жовтня 2009 Автор Поділитись Опубліковано: 1 жовтня 2009 Ватный утеплитель, если я не ошибаюсь, укладывают с воздушным зазором с облицовкой. Так он у вас будет мокнуть и самое плохое, что это на всегда, в такой стене уже ничего не исправишь. так ,правильно у мене повітряний зазор і зовнішні стіни будуть обліцовані. для того щоб не залишався на ваті можливий конденсат,я залишаю в стінах дирки для вентелювання-знизу і вверху з розрахунку 150 см2 на 20 м2. я про це вже писав якщо у вас стосовно такого варянту е зауваження.то просив би конктретніше іх описати Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
burguy30 Опубліковано: 1 жовтня 2009 Автор Поділитись Опубліковано: 1 жовтня 2009 будівельники викладають дві стінки -7 рядів цегли між ними 12 см пізніше запихаеться мінвата-10 см далі розпираем пінопластом Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
lim Опубліковано: 1 жовтня 2009 Поділитись Опубліковано: 1 жовтня 2009 як і обіцяв,викладаю фото а дайте координати де ви цей стіклопластік купляли? які в нього параметри на розрив? Міша Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Igor_M Опубліковано: 1 жовтня 2009 Поділитись Опубліковано: 1 жовтня 2009 поки ще ніяк. взагалі думаю цього року поставити коробку і накрити.але ось гідроізоляцію фундаменту і в цоколі ,а також дренаж(вода у мене так само як і у вас-високо)планую після весни. аргументи: 1.подивлюсь як веде себе грунтова вода на весні. для страховки у мене до периметру фундаменту вже виведена лівньова каналізація 2.будинок і фундамент за цей час до кінця весни трохи всядуться Я так зрозумів, що зворотню засипку котлована ви не плануєте робити? Чи засипете, а навесні будете відкопувати??? Щодо води навесні - у вас же геолог є... зробили б гідрогеологічні дослідження і мали б досить точні дані (у мене по факту рівень води співпав з документами з точністю 5см...) Просто якжо ви не плануєте засипати, то теба цоколь і фундамент хоч плівкою закрити від прямого намокання... бо коли намокне, а потім мороз і так ...цять разів за осінньо-весняний період, то можуть бути проблеми... А з приводу "всядеться" так краще було б, якби воно все в комплексі всідалося - разом зі зворотньою засипкою... я так думаю... Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Igor_M Опубліковано: 1 жовтня 2009 Поділитись Опубліковано: 1 жовтня 2009 будівельники викладають дві стінки -7 рядів цегли між ними 12 см пізніше запихаеться мінвата-10 см далі розпираем пінопластом А чому ви брали мінвату 2 листи по 5см, а не один по 10см? І яка марка мінвати (базальту)? Там є різні за призначенням... Цікава технологія з розпорками пінопластом... Самі придумали, чи будівельники порадили? А чому тут www.stroimdom.com.ua/forum/showpost.php?p=332340&postcount=69 не розперли? Я так зрозумів, що мінвата НЕ приклєєна до цегли... З часом пінопласт може... того... на труху перетворитися і мінвата рівномірно розподілиться та розшириться на всі 12 см... і вентиляції у вас не буде... Питання в тому - коли це станеться? Може, через 10 років, а може через 100... А пінопласт екструдований? Якщо ТАК, то напевне протримається довше... Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
burguy30 Опубліковано: 1 жовтня 2009 Автор Поділитись Опубліковано: 1 жовтня 2009 Я так зрозумів, що зворотню засипку котлована ви не плануєте робити? Чи засипете, а навесні будете відкопувати??? Щодо води навесні - у вас же геолог є... зробили б гідрогеологічні дослідження і мали б досить точні дані (у мене по факту рівень води співпав з документами з точністю 5см...) Просто якжо ви не плануєте засипати, то теба цоколь і фундамент хоч плівкою закрити від прямого намокання... бо коли намокне, а потім мороз і так ...цять разів за осінньо-весняний період, то можуть бути проблеми... А з приводу "всядеться" так краще було б, якби воно все в комплексі всідалося - разом зі зворотньою засипкою... я так думаю... ви праві на сьогодні вже це все врахував і на даний момент приступили робити гідроізоляцію і дренаж. приіжжала фірма яка займаеться цими питаннями,запропонувала такий варянт 1.зачищаем фундамент дротяними щітками 2.заробляем шви між блоками клеем (церезіт цм-11) 3.нанасим гідроізоляцію армуючи іі сіткою(Однокомпонентная эластичная гидроизоляционная мастика Ceresit CP 42) 4.клеемо утеплювач(пінопласт) 5.прикріплямо ізоліт(пупиришки) і заводимо його під дренажну трубу ця фігня Ceresit CP 42 коштуе приблизно 100 грн на квадрат от тепер сиджу і мучусь в доцільності такого співвідношення ціна якість і часу як такого нема,скоро дощі Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Igor_M Опубліковано: 1 жовтня 2009 Поділитись Опубліковано: 1 жовтня 2009 як і обіцяв,викладаю фото ясно,прораб не бачив такоі штуки ще) каже,сітка і ще зетки з дроту-і все буде триматись конденсату ніякого не буде. це "буде не буде",якщо чесно вже дістало. але вирішив,щоб поповній-сітка і стіклопластік той самий прораб засумнівався цитую- "х..я"," просто не зможе закріпитись в розчині між цеглою" для спростування його слів,провели експеремент.(на одному із фото видно)в кінці дня одну арматуру заклали кладкою на відстань 7 см. на наступний день-зранку,як не намагався прораб витянути "потенційний зеднюючий елемент"так і не зміг))) ну і ясно зламати-також! випробовування пройшли,застосовуем у нашому будівництві До речі, сітку ВКРАЙ бажано брати хоча б ОЦИНКОВАНУ, тому що у ваті буде волога і звичайна сітка згниє у вас за три-чотири роки і ... Думаю, що це ви вже переборщили... і сітка і пластик в одному шарі... Як на мене, то краще було б так: сітку кладем через ВІСІМ рядів (якраз 60см на ширину утеплювача), а пластикову арматуру кладем також через ВІСІМ рядів, але посередині між сіткою... Тобто у нас буде армування через кожні 4 ряди...сітка - 4 ряди цегли - пластик - 4 ряди цегли - сітка .... і т.д... Технологічно це було б правильніше і зручніше класти. Щодо того, що ширина мінвати 60см, то пластиковою арматурою її досить легко буде проштрикнути... Тепер власне про анкерування зовнішньої стіни. Я ще коли збирався робити такий самий "пиріг" стіни детально все вивчав... Для себе вирішив тоді використовувати такі штуки - (ссылка устарела). Тут на форумі їх використовували і відгуки стособно якості, надійності та технологічності тільки позитивні. Ця штуковина дозволяє вам заодно і "прижати" мінвату до внутрішньої стіни та створити вентиляційний зазор в 2см (замість пінопласту)... Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
burguy30 Опубліковано: 1 жовтня 2009 Автор Поділитись Опубліковано: 1 жовтня 2009 А чому ви брали мінвату 2 листи по 5см, а не один по 10см? І яка марка мінвати (базальту)? Там є різні за призначенням... 5см бо не було в наявності,взяв маленку кількість-решта буде 10 см виробник вати "техноніколь" марка "техно блок стандарт" -45 кг на м3 Цікава технологія з розпорками пінопластом... Самі придумали, чи будівельники порадили? сам А чому тут www.stroimdom.com.ua/forum/showpost.php?p=332340&postcount=69 не розперли? вже розперли Я так зрозумів, що мінвата НЕ приклєєна до цегли... З часом пінопласт може... того... на труху перетворитися і мінвата рівномірно розподілиться та розшириться на всі 12 см... і вентиляції у вас не буде... Питання в тому - коли це станеться? Може, через 10 років, а може через 100... А пінопласт екструдований? Якщо ТАК, то напевне протримається довше... екструдований Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
burguy30 Опубліковано: 1 жовтня 2009 Автор Поділитись Опубліковано: 1 жовтня 2009 Думаю, що це ви вже переборщили... і сітка і пластик в одному шарі... Як на мене, то краще було б так: сітку кладем через ВІСІМ рядів (якраз 60см на ширину утеплювача), а пластикову арматуру кладем також через ВІСІМ рядів, але посередині між сіткою... Тобто у нас буде армування через кожні 4 ряди...сітка - 4 ряди цегли - пластик - 4 ряди цегли - сітка .... і т.д... Технологічно це було б правильніше і зручніше класти. Щодо того, що ширина мінвати 60см, то пластиковою арматурою її досить легко буде проштрикнути. ігоре дуже вам вдячний за контроль,нікуди не пропадайте) так як ви написаливище -тепер усе так і робиться на попередніх фото була проба) серед мулярів е один, який використовував саме цю арматуру у москві з таким самим пирогом стіни(будували ціле котеджне містечко) він все швиденько виправив і застосував правильну технологію Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Igor_M Опубліковано: 1 жовтня 2009 Поділитись Опубліковано: 1 жовтня 2009 піріг стіни у мене,як я вже казав цегла 25+мінвата 10 +повітряний прошарок 2+пів цегли 12 сьогодні почали зводити стіни нище викладу фото спочатку кладемо зовнішню стіну,та що 12-до половини ширини мінвати пізніше внутрішню... ЩОСЬ мені не подобається перев'язка цегли на внутрішній стіні... Чергування тичкових та ложкових рядів це, звичайно, непогано, але мені здається що хоча б у ложкових рядах треба було б зробити "розбіжку" на півцегли.... а так у вас виходить практично викладання окремими стопчиками... з подекуди перев'язкою в 1/4 цеглини... Звичайно це дилетантський погляд, але колись в юнацтві з батьком чималенько цегли поклали і не згадаю, щоб колись так робили... Якщо ваші майстри підвердять, що "так і треба".... то значить так і треба. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
burguy30 Опубліковано: 1 жовтня 2009 Автор Поділитись Опубліковано: 1 жовтня 2009 ЩОСЬ мені не подобається перев'язка цегли на внутрішній стіні... Чергування тичкових та ложкових рядів це, звичайно, непогано, але мені здається що хоча б у ложкових рядах треба було б зробити "розбіжку" на півцегли.... а так у вас виходить практично викладання окремими стопчиками... з подекуди перев'язкою в 1/4 цеглини... Звичайно це дилетантський погляд, але колись в юнацтві з батьком чималенько цегли поклали і не згадаю, щоб колись так робили... Якщо ваші майстри підвердять, що "так і треба".... то значить так і треба. вечером буду на обекті-обовязково іх про це запитаю потім доповім) p/s буду радий,якщо кинете мені в "особистий" свій мобільний,по телефону краще спілкуватись Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
burguy30 Опубліковано: 1 жовтня 2009 Автор Поділитись Опубліковано: 1 жовтня 2009 а дайте координати де ви цей стіклопластік купляли? які в нього параметри на розрив? Міша моб. 8050 806 40 62 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Igor_M Опубліковано: 1 жовтня 2009 Поділитись Опубліковано: 1 жовтня 2009 (змінено) 1.зачищаем фундамент дротяними щітками 2.заробляем шви між блоками клеем (церезіт цм-11) 3.нанасим гідроізоляцію армуючи іі сіткою(Однокомпонентная эластичная гидроизоляционная мастика Ceresit CP 42) 4.клеемо утеплювач(пінопласт) 5.прикріплямо ізоліт(пупиришки) і заводимо його під дренажну трубу ця фігня Ceresit CP 42 коштуе приблизно 100 грн на квадрат от тепер сиджу і мучусь в доцільності такого співвідношення ціна якість і часу як такого нема,скоро дощі Мені теж зараз замазують стіни зовні - блоки як я не намагався контролювати поклали "як бик по...яв". Тому всі впадини шпаклюємо клеєм. Новий прораб сказав, що треба Церезітом 117-м, тому що 11-й - для внутрішніх робіт (Див тут - km-stroy.com.ua/show_good.php?idtov=535... написано таке: "Смесь Ceresit CM 11 предназначена для облицовки бетонных, кирпичных, цементно-песчаных или цементно-известковых поверхностей плиткой с водопоглощением не менее 1% (это плитки из керамики, фаянса и т.п. размером не более чем 30x30 см). Растворная смесь Ceresit CM 11 применяется по прочным недеформируемым основаниям на стенах и полах в жилищно-гражданском и промышленном строительстве, внутри. Для наружных работ, а также для облицовки плиткой с водопоглощением меньше 1 % применять Ceresit CM 11с добавкой Ceresit CC 83.") Прораб (у мене вже новий!) сказав, що 117-й задорого, тому купив і привіз 5 мішків ANT DC-810... якість начебто непогана... ціна більш ніж вдвоє нижча... і призначення підходяще (в тому числі і для ремонту поверхонь зовні)- ant.at.ua/photo/11-0-2... А стосовно будматеріалів (та і взагалі всіх речей), то у мене чіткий життєвий принцип - НІКОЛИ не купувати найдешевше та найдорожче... Я при аналізі відразу їх відкидаю, а потім йду зверху-вниз, аналізуючи співвідношення ціна/якість... зазвичай зупиняюсь за дві-три сходинки від мінімальної ціни... все ж для себе будуємо, чи не так? Тому потрібно заощаджувати та економити, але не жадібничати...:rolleyes: Змінено 1 жовтня 2009 користувачем Igor_M 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Igor_M Опубліковано: 1 жовтня 2009 Поділитись Опубліковано: 1 жовтня 2009 1.зачищаем фундамент дротяними щітками 2.заробляем шви між блоками клеем (церезіт цм-11) 3.нанасим гідроізоляцію армуючи іі сіткою(Однокомпонентная эластичная гидроизоляционная мастика Ceresit CP 42) Наносити гідроізоляцію потрібно в ДВА шари. Після нанесення першого прикладаємо та утоплюємо склосітку, а потім вже другий шар... ПОРАДА - не довіряйте безмежно будівельникам, запитуйте - який матеріал вони планують використовувати і яким чином. Після чого прочитайте обов'язково інструкції та технологічні карти виробників і змушуйте їх все робити по технології... З приводу того, для чого і як СР42 див тут - www.km-stroy.com.ua/show_good.php?idtov=696... ... серед іншого там є таке "Все вышеизложенные рекомендации эффективны при температуре +20°С и относительной влажности воздуха 65%".... Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
burguy30 Опубліковано: 2 жовтня 2009 Автор Поділитись Опубліковано: 2 жовтня 2009 мінвату кладем тепер так: зовнішню стінку спочастку(12 см) через 4 ряди цегли ставим стіклопластикову арматуру(мінімум 90 мм щоб була у цеглі) далі зовнішня стінка до висоти мінвати насаджуем мінвату на арматуру тепер рівняем внутрішню стінку(25 см) мінвату розпераем пінопластом з зовнішньоі сторони(2см) кладем перевязочну сітку щодо сітки обробив іі грунтовкою хоча,якщо вона навіть піде корозіею,впевнений ,що арматура витримае що вже з тою арматурою не витворяли,навіть сокирою рубали)-переламати не змогли Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
burguy30 Опубліковано: 2 жовтня 2009 Автор Поділитись Опубліковано: 2 жовтня 2009 змушений був зірвати дві плити. були покладені таким чином,що одну плиту по ширині повністю потрібно було пробивати отворами для вент каналів, і вгору на 8 м, ще у тому місці будувати комин.іншу, по довжині, також покалічити отворами для вент каналів і комин -так само викладаю фото будівельники,що клали плити,переконували ,що нічого не трісне хочеться ,щоб ви розсудили правильність моіх дій Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Gubin Опубліковано: 2 жовтня 2009 Поділитись Опубліковано: 2 жовтня 2009 Ту плита плита которую нужно было быть по длине могли б не снимать, пустотные плиты как набор балочек и если б вы даже попалиб не в пустоту и пришлось выбивать одно ребро не чего страшного не было б, а вот та что по ширине могла б и треснуть. В общим правильно сделали зальете монолитный участок и будете спать спокойно. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
tarantull Опубліковано: 2 жовтня 2009 Поділитись Опубліковано: 2 жовтня 2009 придумав сам малював дизайнер,який вміе користуватись відповідною програмою) Подскажите пожалуйста какой программой Вы рисовали? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Igor_M Опубліковано: 2 жовтня 2009 Поділитись Опубліковано: 2 жовтня 2009 мінвату кладем тепер так: зовнішню стінку спочастку(12 см) через 4 ряди цегли ставим стіклопластикову арматуру(мінімум 90 мм щоб була у цеглі) далі зовнішня стінка до висоти мінвати насаджуем мінвату на арматуру тепер рівняем внутрішню стінку(25 см) мінвату розпераем пінопластом з зовнішньоі сторони(2см) кладем перевязочну сітку щодо сітки обробив іі грунтовкою хоча,якщо вона навіть піде корозіею,впевнений ,що арматура витримае що вже з тою арматурою не витворяли,навіть сокирою рубали)-переламати не змогли ну що тільки наш народ не вигадає... Мені здавалося, що спочатку внутнішню стіну кладуть, а потім зовнішню... Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
burguy30 Опубліковано: 5 жовтня 2009 Автор Поділитись Опубліковано: 5 жовтня 2009 Подскажите пожалуйста какой программой Вы рисовали? програма була у дизайнера він казав як вона називаеться,але я не памятаю буде нагода-запитаю для вас Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
burguy30 Опубліковано: 5 жовтня 2009 Автор Поділитись Опубліковано: 5 жовтня 2009 ну що тільки наш народ не вигадає... Мені здавалося, що спочатку внутнішню стіну кладуть, а потім зовнішню... Ігоре,тут хіба е така принципова різниця? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Igor_M Опубліковано: 5 жовтня 2009 Поділитись Опубліковано: 5 жовтня 2009 змушений був зірвати дві плити. були покладені таким чином,що одну плиту по ширині повністю потрібно було пробивати отворами для вент каналів, і вгору на 8 м, ще у тому місці будувати комин.іншу, по довжині, також покалічити отворами для вент каналів і комин -так само викладаю фото будівельники,що клали плити,переконували ,що нічого не трісне хочеться ,щоб ви розсудили правильність моіх дій А у вас поперечна стіна, де димоходи та вентотвори капітальна? Тобто під нею є фундамент чи немає? Якщо капітальна, то можна було б замурувати плитами з обох боків... А тепер, якщо будете заливати моноліт, то однаково в місцях проходження труб буде значне послаблення констркуції у випадку, коли та перегородна НЕ капітальна... порадьтесь добре з конструктором щодо армування... можливо швелера покласти треба по лівому краю... Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
burguy30 Опубліковано: 5 жовтня 2009 Автор Поділитись Опубліковано: 5 жовтня 2009 А у вас поперечна стіна, де димоходи та вентотвори капітальна? так побачив ,тільки недавно, вашу пропозицію щодо "соц змагання" за квітку))) Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Igor_M Опубліковано: 5 жовтня 2009 Поділитись Опубліковано: 5 жовтня 2009 Ігоре,тут хіба е така принципова різниця? Думаю, що різниця є... можливо не така вона вже і принципова, але... Коли ви муруєте капітальну стіну РІВНО, то тоді легше і зовнішню під неї рівняти (і по вертикалі звісно)... а коли викладаєте рівно зовнішню, то щодо внутрішньої виникає спокуса "накосячити" - воно ж зсередини не перевіриш... Так само і перев'язка... Сітка у вас шириною 50см... Якщо вони її закладають (чи закладають?) спочатку в стіну в 1/2 цегли (на 8см НЕ БІЛЬШЕ...), то решта 40см вісить у повітрі, допоки до її рівня доберуться рядами внутрішньої кладки... Ще можуть бути неспівпадіння по висоті (до 1см) і сітку доведеться трохи вигинати.... Чи не порушиться при цьому завнішня кладка (всього-то в пів-цегли)??? Але це так - думки вголос... не знаю, чи є регламентуючі документи (певно що є), але я так інтуїтивно відчуваю, користуючись логікою... ...я весь час намагаюся своїм будівельникам створити найбільш комфортні умови для роботи.... іноді вигадую щось несуразне, але частіше всього вони сприймають інформацію і виходить значно оптимальніше... Якщо ви вважаєте, що все гаразд і вони звикли так працювати - go ahead! Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Igor_M Опубліковано: 5 жовтня 2009 Поділитись Опубліковано: 5 жовтня 2009 так Тоді, коли будете заливати монолітом цю частину, заведіть опалубку на цю стіну, тоді у вас по низу буде ніби балка опирання та додаткове ребро жорсткості... І здається дуже вже мало місця під стінкою залишається... думаю, що моноліт має заходити на блоки принаймні на 15-20см... Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз