Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

снижение акциза на б/у авто

broker_ved

Рекомендовані повідомлення

Самому їхати не варто.

Можуть взути.

Гы! Так там тоже "взувачи" есть! 100%!!! Этот закон для того, чтоб болела голова у "гонщиков", а еще больше у нас с вами! Все(как бы), расчитано на простого обывателя. Все классно и прозрачно. НО!!! Если рассмотреть со стороны того же простого гражданина, получается совсем наоборот. Смотрите сами: для того, чтобы поехать "туда", надо оформить документы(какие - опускаем), если ехать, ОООчень желательно знать ИХ язык(проблема очень и очень), успеть за перекупами, практически невозможно, перекупы ВЕЗДЕ(кидают и там). И это все очччень кратко.

Так есть вопрос: кому станет легче? Ответ: пи-ар.

Надеюсь, за счет смельчаков, которые поедуть покупать авто за границу, хоть на минимум, упадет цена в Украине на Б/У .

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

ЗАКОН УКРАЇНИ

Про внесення змiни до пiдроздiлу 5 роздiлу XX "Перехiднi положення" Податкового кодексу України щодо стимулювання розвитку ринку вживаних транспортних засобiв

Верховна Рада України постановляє:

I. Пiдроздiл 5 роздiлу XX "Перехiднi положення" Податкового кодексу України (Вiдомостi Верховної Ради України, 2011 р., NN 13 - 17, ст. 112) доповнити пунктом 15 такого змiсту:

"15. Тимчасово, до 31 грудня 2018 року, встановити ставки акцизного податку на такi товари:

 

Код товару (продукцiї) згiдно з УКТ ЗЕД

Опис товару (продукцiї) згiдно з УКТ ЗЕД

Ставка податку у твердiй сумi з одиницi реалiзованого товару (продукцiї) (специфiчнi)

8703

Автомобiлi легковi та iншi моторнi транспортнi засоби, призначенi головним чином для перевезення людей (крiм моторних транспортних засобiв товарної позицiї 8702), включаючи вантажопасажирськi автомобiлi-фургони та гоночнi автомобiлi:

 

 

- iншi транспортнi засоби з двигуном внутрiшнього згоряння з iскровим запалюванням та з кривошипно-шатунним механiзмом:

 

8703 21

- - з робочим об'ємом цилiндрiв двигуна не бiльш як 1000 куб. см:

 

8703 21 90

- - - що використовувалися

0,102 євро за 1 куб. см об'єму цилiндрiв двигуна

8703 22

- - з робочим об'ємом цилiндрiв двигуна понад 1000 куб. см, але не бiльш як 1500 куб. см:

 

8703 22 90

- - - що використовувалися

0,063 євро за 1 куб. см об'єму цилiндрiв двигуна

8703 23

- - з робочим об'ємом цилiндрiв двигуна понад 1500 куб. см, але не бiльш як 3000 куб. см:

 

8703 23 90

- - - що використовувалися:

 

8703 23 90 11

8703 23 90 13

- - - - з об'ємом цилiндрiв двигуна понад 1500 куб. см, але не бiльш як 2200 куб. см

0,267 євро за 1 куб. см об'єму цилiндрiв двигуна

8703 23 90 31

8703 23 90 33

- - - - з об'ємом цилiндрiв двигуна понад 2200 куб. см, але не бiльш як 3000 куб. см

0,276 євро за 1 куб. см об'єму цилiндрiв двигуна

8703 24

- - з робочим об'ємом цилiндрiв двигуна понад 3000 куб. см:

 

8703 24 90

- - - що використовувалися

2,209 євро за 1 куб. см об'єму цилiндрiв двигуна

 

- iншi транспортнi засоби з двигуном внутрiшнього згоряння iз запалюванням вiд стиснення (дизелем або напiвдизелем):

 

8703 31

- - з робочим об'ємом цилiндрiв двигуна не бiльш як 1500 куб. см:

 

8703 31 90

- - - що використовувалися

0,103 євро за 1 куб. см об'єму цилiндрiв двигуна

8703 32

- - з робочим об'ємом цилiндрiв двигуна понад 1500 куб. см, але не бiльш як 2500 куб. см:

 

8703 32 90

- - - що використовувалися

0,327 євро за 1 куб. см об'єму цилiндрiв двигуна

8703 33

- - з робочим об'ємом цилiндрiв двигуна понад 2500 куб. см:

 

8703 33 90

- - - що використовувалися

2,209 євро за 1 куб. см об'єму цилiндрiв двигуна.

Ставки акцизного податку, встановленi цим пунктом, не застосовуються для легкових автомобiлiв, якщо вони:

мають походження з країни, визнаної державою-окупантом згiдно iз законом України та/або визнаної державою-агресором по вiдношенню до України згiдно iз законодавством, або ввозяться з територiї такої держави-окупанта (агресора) та/або з окупованої територiї України, визначеної такою згiдно iз законом України;

виробленi до 1 сiчня 2010 року;

ввозяться на митну територiю України особою для власного використання або на користь iнших осiб за договорами купiвлi-продажу, мiни, поставки, дарування, комiсiї, доручення, поруки, iнших господарських та цивiльно-правових договорiв або за рiшенням суду в кiлькостi понад один легковий автомобiль протягом календарного року.

У разi вiдчуження протягом 365 днiв з дня реєстрацiї транспортних засобiв, при ввезеннi яких були застосованi ставки акцизного податку, визначенi цим пунктом, платник податку зобов'язаний сплатити акцизний податок за такi транспортнi засоби за ставками, встановленими статтею 215 цього Кодексу".

II. Прикiнцевi положення

1. Цей Закон набирає чинностi з першого числа мiсяця, наступного за мiсяцем його опублiкування.

2. Кабiнету Мiнiстрiв України у мiсячний строк з дня набрання чинностi цим Законом:

забезпечити розроблення, тестування та введення в експлуатацiю програмного забезпечення, необхiдного для контролю за ввезенням платниками акцизного податку легкових автомобiлiв за ставками, встановленими цим Законом;

привести свої нормативно-правовi акти у вiдповiднiсть iз цим Законом;

забезпечити перегляд та приведення мiнiстерствами та iншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актiв у вiдповiднiсть iз цим Законом.

 

Президент України

П. ПОРОШЕНКО

м. Київ

31 травня 2016 року

N 1389-VIII

 

Добавлено через 1 минуту

вступает в действие с 01.08.2016

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

а хто розшифрує: вантажний фургон категорії В (рено кангу / фв кадді) - зменшиться акциз чи ні?
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Для тех, кто хочет выбрать хорошее авто в Германии очень советую посмотреть блог Denis Rem на Ютубе...и главное не жлобиться на дистанционный осмотр 200-300 евро...бонусом получаете фильтрацию угробленных авто из Италии, Франции и от турков, поляков и прочих лохотронщиков, котоых в Германии как грязи, по сравнению с которыми наши-просто дети из ясельной группы,

Не каждый купленный в Германии автомобиль с правильным пробегом и реально из Германии...и на них криминал по скрутке не действует...

 

По инфоомации от товарища-перекупа и личном анализе мобиле. де скручивают 100-200 тысяч, по другому ту цену, что есть в Украине сделать сложно, учитывая пошлины, правда сейчас или цены упадут или перекупы и перегоны сорвут куш..

 

ЗЫ Польские авто,-это как секс с проституткой без презерватива, это слова того же перекупа...

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Купить машину в германии в нормальном состоянии очень даже реально, достаточно найти себе помошника из переселенцев русскоговорящих, их там проживает немалое количество. Затем можно та томже мобиле.де выбирать из предложений серьёзных автосалонов (дороже) либо выбирать из частных продавцов. Приехав на просмотр машины тот местный помошник с первого взгляда поймёт это частный продавец или просто барыга.

 

Частники реально продающие свои авто в 99 % случаев не занимаються скрутками спидометров. И да...они хотят чуть выше цену нежели "барыги" потому как иначе они бы не занимались самостоятельно продажей.

 

В итоге цена пригнанной машины будет либо такой же как в украине, либо чуть выше, по причине что гонщики выгребают убитые,с большим пробегом,аварийные...им главное минимальная цена закупки в германии, чтобы заработать. К томуже многие из них имеют контакты на таможне и растамаживают по хитрым схемам.

Смысл гнать оттуда есть только на редкие модели, или чтобы взять авто с более экономичным мотором , например шкоды на германию идут частично с другими моторами

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

в ютубе смотрел видео Рэм Дениса. В тему о выборе авто для "чайников"

 

Добавлено через 1 минуту

и кто посоветует калькулятор таможенный с новыми ставками?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

калькулятор таможенный с новыми ставками?

на инфокаре вроде актуальный калькулятор

avtobazar.infocar.ua/rastamozhka.html

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

А если гнать те же машины из США , думаю цена будет значительно меньше чем в Европе. Вот сайт на котором можно посмотреть авто. И пробег не сручен . Сын как раз себе ищет варианты что бы купить там машину. Отправляют паромом или в Польшу или к нам в Одесу .
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Так они ж там немного подбитые, поэтому и цены такие.

Там же за ремонт еще нужно доплачивать или они и так могут отправить, а тут уже ремонтировать?

В нас такі роблять. Там беруть биту, тут ремонт. Співробітник колись подушку безпеки робив такому гонщику. Стрільнула подушка і при відстрілі обірвало клеми сигнала. Гонщик звісно нову подушку не брав, навіщо, це ж дорого. :D Припаяли клему, закрили подушку, заклеїли, зафарбували. :lol::lol::lol:

А авто гонщик ганяв доволі не прості.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Так они ж там немного подбитые, поэтому и цены такие.

Там же за ремонт еще нужно доплачивать или они и так могут отправить, а тут уже ремонтировать?

 

так отправлят , а здесь уже делать ремонт.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

А якщо купити автомобіль в салоні в Евросоюзі, та привезти в Україну як вживаний, це дешевше чи ні, ніж купити в салоні в Україні?
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

А якщо купити автомобіль в салоні в Евросоюзі, та привезти в Україну як вживаний, це дешевше чи ні, ніж купити в салоні в Україні?

 

Вся прелесть авто из Европы в том, что они там сильно дешевеют..

А новый авто без пробега по базе таможни будет оценен ого-го+НДС+пошлина и акциз какой никакой..

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Вся прелесть авто из Европы в том, что они там сильно дешевеют..

А новый авто без пробега по базе таможни будет оценен ого-го+НДС+пошлина и акциз какой никакой..

А что такое б/у Автомобиль?

Сколько времени должно пройти после его покупки?

Вот купил кто-то по моей просьбе в европейском салоне авто. А через полгода я переоформил его на себя.

Это уже б/у автомобиль?

Его уже можно ввозить по новому закону, как б/У?

И разве в рамках ассоциации с Евросоюзом пошлины не отменили?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Это уже б/у автомобиль?

Его уже можно ввозить по новому закону, как б/У?

И разве в рамках ассоциации с Евросоюзом пошлины не отменили?

 

Да.

Да.

Нет.

 

На новые автомобили акциз и так был минимальным.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

И разве в рамках ассоциации с Евросоюзом пошлины не отменили?

Пошлина составляет 10% и должна уменьшаться каждый год на 1%...

Это песня долгоиграющая...

 

да и цены сейчас на новье +- одинаковые....К примеру Шкода в Украине и Польше в салоне приблизительно одинаково стоит

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

 

да и цены сейчас на новье +- одинаковые....К примеру Шкода в Украине и Польше в салоне приблизительно одинаково стоит

Тобто, по цінах в автосалонах на нові авто, ми вже в ЄС?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Пошлина составляет 10% и должна уменьшаться каждый год на 1%...

Это песня долгоиграющая...

 

да и цены сейчас на новье +- одинаковые....К примеру Шкода в Украине и Польше в салоне приблизительно одинаково стоит

Да цены одинаковы , но при покупке авто в салоне в Европе - 23% VAT

, а ето уже примерно - 2500 у.о на машине. Так что там дешевле

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

но при покупке авто в салоне в Европе - 23% VAT

, а ето уже примерно - 2500 у.о на машине

 

А ничего, что здесь этот VAT надо заплатить?)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 1 місяць потому...
Так эффект будет через год когда смогут завезенные авто продать 2му лицу . Так что ждемс...:flag1:
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...