Atua Опубліковано: 11 березня 2016 Поділитись Опубліковано: 11 березня 2016 Шукаю контору чи майстра у Києві де зробити деталь як на фото. Це кріплення для підшипника, заводське пластмасове, та хочу зробити металічне, бо як підшипник нагрівається - плавиться гніздо і не тримає більше. Можливо хто підкаже, чи робили десь таку задачу. Дякую! Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Privet Опубліковано: 12 березня 2016 Поділитись Опубліковано: 12 березня 2016 Точно таку деталь вам не зроблять - це буде занадто дорого коштувати - значно дорожче того обладнання де ця штукенція стоїть. Шукаєте того, у кого є відповідне обладнання - шліфувальний, токарний станок, фрезерний, зварний. Наприклад. https://www.youtube.com/user/sweetmaksik Шукаєте товстий кусок металу. Метал шліфують - роблять базу. На цьому металі робиться розмітка , груба розточка під підшипник та під отвори кріплення. Потім, виточуються втулки кріплення, які запресовують у розточені отвори для кріплення. Потім, усе це обварюється. Потім, - у піч - щоб зняти напругу металу від сварки. Потім, - остаточна розточка під підшипник. Десь так. Може, - теж вийти дорожче обладнання де воно це стоїть. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
tekton Опубліковано: 12 березня 2016 Поділитись Опубліковано: 12 березня 2016 Виточуєте флянець під підшипник. Потім підбираєте металічну пластину, вирізаєте болгаркою під розмір деталі, зваркою робите отвір (місце для підшипника). Приварюєте гніздо під підшипник (флянець) до деталі в потрібному місці. Висверлюєте отвори під кріплення. Нарізаєте в отвороах потрібну різьбу або приварюєте гайки потрібного розміру. Якось так. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
SergeyNikolaevich Опубліковано: 12 березня 2016 Поділитись Опубліковано: 12 березня 2016 ИМХО, если из пластика держалось, то с алюминия точно будет крепче. Кусок люминя + фрезер. Мне кажется задача посильная для дома, без станков с ЧПУ, если конечно не требуется мегаточность. ЗЫ: чтобы не точить лишнего, посмотрите в сторону литья люминя. Потом уже фрезером и метчиками доведете до кондиции. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
lagish Опубліковано: 14 березня 2016 Поділитись Опубліковано: 14 березня 2016 бо як підшипник нагрівається - плавиться гніздо Я бы сначала решал проблему с греющимся подшипником,а не с корпусом... 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
viksel Опубліковано: 14 березня 2016 Поділитись Опубліковано: 14 березня 2016 Шукаєте того, у кого є відповідне обладнання - шліфувальний, токарний станок, фрезерний, зварний. Наприклад. Колись була проблема виготовити цангу на американський станок,той майстер відповів за 5 разом і то не на форумі а мусів шукати його "в контакте",написав три слова"шо треба зробити?" потім ще три "зарас нема коли"...напевно пафос і слава зробили свою справу.Я не гордий,встав до станка і зробив сам. Шукаю контору чи майстра у Києві де зробити деталь як на фото. Це кріплення для підшипника, заводське пластмасове, та хочу зробити металічне, бо як підшипник нагрівається - плавиться гніздо і не тримає більше. Можливо хто підкаже, чи робили десь таку задачу. Дякую! Реально таке зробити на ЧПУ але писати файл під одну штуку самі розумієте,космос по бюджету.Можна попробувати реанімувати цей корпус,точити втулку,накатувати по зовні,розточувати корпус,пресувати,знов розточити.Обидва розточування проводити в координатнику "за раз" а запресовку втулки робити дуже обережно бо зб'ється центр.Як вже писали вияснити чому гріється підшипник,обов'язково. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
nik_on_off Опубліковано: 17 березня 2016 Поділитись Опубліковано: 17 березня 2016 Купите новую оригинальную пластмаску и чаще делайте ревизию техники. Вовремя смажьте и пользуйтесь дальше. з.ы. Это часом не газонокосилка? Если "да". то это закономерный результат высоких оборотов движка, отсутствия смазки в подшипнике и дикого количества пыли. В таких условиях металлическая крышка не поможет, подшипник будет тупо клинить и разрывать сепаратор. Поможет смазка. з.з.ы. Мою косилку подлечили в рембыттехнике на Глубочицкой. Крышку не меняли, а отреставрировали. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Slaven_33 Опубліковано: 18 березня 2016 Поділитись Опубліковано: 18 березня 2016 Я бы сначала решал проблему с греющимся подшипником,а не с корпусом... Точно так хотел написать. Проблема в подшипнике, а не в креплении. Я думаю, что оно разработано заводом-изготовителем с учётом всех ньюансов. ЗЫ. Ну, вот поменяете Вы корпус, а через недельку-две подшипник заклинит и поломает Ваш корпус. Дальше что? 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Atua Опубліковано: 18 березня 2016 Автор Поділитись Опубліковано: 18 березня 2016 Точно так хотел написать. Проблема в подшипнике, а не в креплении. Я думаю, что оно разработано заводом-изготовителем с учётом всех ньюансов. ЗЫ. Ну, вот поменяете Вы корпус, а через недельку-две подшипник заклинит и поломает Ваш корпус. Дальше что? Скорее оно разработано заводом с целью сделать изделие не 1000 долларов а за 300 долларов Иначе такое же предположение можно сказать про обычную садовую тачку - там тоже подшипники-втулки кем-то разработаны, причем туда не подходят никакие другие человеческие подшипники. И практически нет тачек с нормальными подшипниками - великий китайский сговор, вот это как называется!) У заклинившего подшипника больше шансов быстрее раздолбать пластиковое гнездо нежели металическое. ИМХО. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
lagish Опубліковано: 19 березня 2016 Поділитись Опубліковано: 19 березня 2016 такое же предположение можно сказать про обычную садовую тачку Там же нет оборотов 3000 в минуту... Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Privet Опубліковано: 19 березня 2016 Поділитись Опубліковано: 19 березня 2016 Купіть гарний підшипник. Я купую постійно тут. vpk-podshipnik.com.ua/podshipnik-kuplyu?gclid=Cj0KEQjw6pGfBRD09M-TmYTBzqIBEiQAcRzH5-k617otj2VeLy9s8Fz2WBLTat7q4rxNnC3G6KS0e-0aAjrN8P8HAQ Якщо в деталі посадковий отвір під підшипник розбитий, то можна посадити на фіксатор для підшипників. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз