Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Де зробити (виточити, вилити) деталь

Atua

Рекомендовані повідомлення

Шукаю контору чи майстра у Києві де зробити деталь як на фото. Це кріплення для підшипника, заводське пластмасове, та хочу зробити металічне, бо як підшипник нагрівається - плавиться гніздо і не тримає більше. Можливо хто підкаже, чи робили десь таку задачу.

Дякую!

 

08d82cc40799.jpg

21350634b450t.jpg

1961048b2954t.jpg

c7e432540626t.jpg

2e92e7c8e178t.jpg

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Точно таку деталь вам не зроблять - це буде занадто дорого коштувати - значно дорожче того обладнання де ця штукенція стоїть.

 

Шукаєте того, у кого є відповідне обладнання - шліфувальний, токарний станок, фрезерний, зварний.

Наприклад.

https://www.youtube.com/user/sweetmaksik

 

Шукаєте товстий кусок металу.

Метал шліфують - роблять базу.

На цьому металі робиться розмітка , груба розточка під підшипник та під отвори кріплення.

Потім, виточуються втулки кріплення, які запресовують у розточені отвори для кріплення.

Потім, усе це обварюється.

Потім, - у піч - щоб зняти напругу металу від сварки.

Потім, - остаточна розточка під підшипник.

 

Десь так.

Може, - теж вийти дорожче обладнання де воно це стоїть.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Виточуєте флянець під підшипник. Потім підбираєте металічну пластину, вирізаєте болгаркою під розмір деталі, зваркою робите отвір (місце для підшипника). Приварюєте гніздо під підшипник (флянець) до деталі в потрібному місці. Висверлюєте отвори під кріплення. Нарізаєте в отвороах потрібну різьбу або приварюєте гайки потрібного розміру. Якось так.
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

ИМХО, если из пластика держалось, то с алюминия точно будет крепче.

 

Кусок люминя + фрезер. Мне кажется задача посильная для дома, без станков с ЧПУ, если конечно не требуется мегаточность.

 

ЗЫ: чтобы не точить лишнего, посмотрите в сторону литья люминя. Потом уже фрезером и метчиками доведете до кондиции.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

бо як підшипник нагрівається - плавиться гніздо

Я бы сначала решал проблему с греющимся подшипником,а не с корпусом...

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Шукаєте того, у кого є відповідне обладнання - шліфувальний, токарний станок, фрезерний, зварний.

Наприклад.

Колись була проблема виготовити цангу на американський станок,той майстер відповів за 5 разом і то не на форумі а мусів шукати його "в контакте",написав три слова"шо треба зробити?" потім ще три "зарас нема коли"...напевно пафос і слава зробили свою справу:(.Я не гордий,встав до станка і зробив сам.:flag1:

Шукаю контору чи майстра у Києві де зробити деталь як на фото. Це кріплення для підшипника, заводське пластмасове, та хочу зробити металічне, бо як підшипник нагрівається - плавиться гніздо і не тримає більше. Можливо хто підкаже, чи робили десь таку задачу.

Дякую!

Реально таке зробити на ЧПУ але писати файл під одну штуку самі розумієте,космос по бюджету.Можна попробувати реанімувати цей корпус,точити втулку,накатувати по зовні,розточувати корпус,пресувати,знов розточити.Обидва розточування проводити в координатнику "за раз" а запресовку втулки робити дуже обережно бо зб'ється центр.Як вже писали вияснити чому гріється підшипник,обов'язково.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Купите новую оригинальную пластмаску и чаще делайте ревизию техники. Вовремя смажьте и пользуйтесь дальше.

 

з.ы. Это часом не газонокосилка? Если "да". то это закономерный результат высоких оборотов движка, отсутствия смазки в подшипнике и дикого количества пыли. В таких условиях металлическая крышка не поможет, подшипник будет тупо клинить и разрывать сепаратор. Поможет смазка.:)

з.з.ы. Мою косилку подлечили в рембыттехнике на Глубочицкой. Крышку не меняли, а отреставрировали.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Я бы сначала решал проблему с греющимся подшипником,а не с корпусом...

 

Точно так хотел написать. Проблема в подшипнике, а не в креплении. Я думаю, что оно разработано заводом-изготовителем с учётом всех ньюансов.

ЗЫ. Ну, вот поменяете Вы корпус, а через недельку-две подшипник заклинит и поломает Ваш корпус. Дальше что?

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Точно так хотел написать. Проблема в подшипнике, а не в креплении. Я думаю, что оно разработано заводом-изготовителем с учётом всех ньюансов.

ЗЫ. Ну, вот поменяете Вы корпус, а через недельку-две подшипник заклинит и поломает Ваш корпус. Дальше что?

 

Скорее оно разработано заводом с целью сделать изделие не 1000 долларов а за 300 долларов :) Иначе такое же предположение можно сказать про обычную садовую тачку - там тоже подшипники-втулки кем-то разработаны, причем туда не подходят никакие другие человеческие подшипники. И практически нет тачек с нормальными подшипниками - великий китайский сговор, вот это как называется!:))

 

У заклинившего подшипника больше шансов быстрее раздолбать пластиковое гнездо нежели металическое. ИМХО.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

такое же предположение можно сказать про обычную садовую тачку

Там же нет оборотов 3000 в минуту...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Купіть гарний підшипник.

Я купую постійно тут.

vpk-podshipnik.com.ua/podshipnik-kuplyu?gclid=Cj0KEQjw6pGfBRD09M-TmYTBzqIBEiQAcRzH5-k617otj2VeLy9s8Fz2WBLTat7q4rxNnC3G6KS0e-0aAjrN8P8HAQ

 

Якщо в деталі посадковий отвір під підшипник розбитий, то можна посадити на фіксатор для підшипників.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...