HumanKM Опубліковано: 3 березня 2016 Автор Поділитись Опубліковано: 3 березня 2016 А как насчет стеклопластиковой арматуры? В плиту сам доктор прописал - изгибы не нужны, влажность повышенная, нагрузки на излом небольшие, пожароопасность нулевая. ціна не влаштовує якщо я правильно порівнював, то склопластик в рази дорожче та і простіше мені з металом працювати, склопластик треба купувати десь (по місту не продають), доставляти її..., а металобаз у нас на кожному кутку і ціну дають хорошу, на таку закупку -10%, роздрібна як в києві. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Знахарь Опубліковано: 3 березня 2016 Поділитись Опубліковано: 3 березня 2016 ціна не влаштовує якщо я правильно порівнював, то склопластик в рази дорожче та і простіше мені з металом працювати, склопластик треба купувати десь (по місту не продають), доставляти її..., а металобаз у нас на кожному кутку і ціну дають хорошу, на таку закупку -10%, роздрібна як в києві. Насколько мне известно, стеклопластиковая арматура не дороже, учитывая, что она прочнее и вместо 14 металлической можно применять 12. Плюс экономия на доставке - я себе 100 м десятки привез в бухте на дачу в легковушке. Резать проще, таскать легче. Коррозии не боится. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
HumanKM Опубліковано: 3 березня 2016 Автор Поділитись Опубліковано: 3 березня 2016 Насколько мне известно, стеклопластиковая арматура не дороже, учитывая, что она прочнее и вместо 14 металлической можно применять 12. Плюс экономия на доставке - я себе 100 м десятки привез в бухте на дачу в легковушке. Резать проще, таскать легче. Коррозии не боится. 1 м.п. металевої А400С 12 грн 1 м.п. склопластикової 27 грн діаметр 14 мм Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Знахарь Опубліковано: 3 березня 2016 Поділитись Опубліковано: 3 березня 2016 1 м.п. металевої А400С 12 грн 1 м.п. склопластикової 27 грн діаметр 14 мм я не продавец - просто зашел в гугл и даю Вам несколько ссылок: цены с OLX: olx.ua/dom-i-sad/stroitelstvo-remont/metalloprokat-armatura/q-%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%BE%D0%B7%D0%B8%D1%82%D0%BD%D0%B0%D1%8F-%D0%B0%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B0/ 10 - 13,50 12 - 18,00 или fiberglass.kiev.ua/ Диаметр 10 мм ЗАМЕНЯЕТ ПО ПРОЧНОСТИ: металлическую арматуру класса АIII (А400С) диаметром 14 мм Вес одного метра - 0,12 кг или 120 г Количество метров в бухте - 100 м Вес бухты - 12 кг Габариты бухты, см - 90х90х10 Цена 13,50 грн\м при заказе до 200 м Цена 13,00 грн\м при заказе до 800 м Цена 12,50 грн\м при заказе от 800 м Цена 11,80 грн\м при заказе от 4000 м Цена договорная при заказе от 16500 м И с первого попавшегося сайта цитата: www.steklotkan.com/stekloplastikovaya-armatura/ Таблицы равно-прочной замены металлической арматуры на стеклопластиковую Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
HumanKM Опубліковано: 3 березня 2016 Автор Поділитись Опубліковано: 3 березня 2016 я не продавец - просто зашел в гугл и даю Вам несколько ссылок: цены с OLX: olx.ua/dom-i-sad/stroitelstvo-remont/metalloprokat-armatura/q-%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%BE%D0%B7%D0%B8%D1%82%D0%BD%D0%B0%D1%8F-%D0%B0%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B0/ 10 - 13,50 12 - 18,00 или fiberglass.kiev.ua/ Диаметр 10 мм ЗАМЕНЯЕТ ПО ПРОЧНОСТИ: металлическую арматуру класса АIII (А400С) диаметром 14 мм Вес одного метра - 0,12 кг или 120 г Количество метров в бухте - 100 м Вес бухты - 12 кг Габариты бухты, см - 90х90х10 Цена 13,50 грн\м при заказе до 200 м Цена 13,00 грн\м при заказе до 800 м Цена 12,50 грн\м при заказе от 800 м Цена 11,80 грн\м при заказе от 4000 м Цена договорная при заказе от 16500 м И с первого попавшегося сайта цитата: www.steklotkan.com/stekloplastikovaya-armatura/ Таблицы равно-прочной замены металлической арматуры на стеклопластиковую мене тепер два моменти цікавлять 1. по прочності шось таблиці розходяться, чи обман, чи просто різна якість 2. хочу почути думку спеціалістів про це - відгукніться будьласка, Ваша думка важлива Добавлено через 27 минут почитавши - зрозумів що склопластикова арматура має гарні якость за виключенням модуля пружності пружність в моєму розумінні важлива при виготовленні перекриттів, а от наскільки цей фактор важливий в монолітній плиті фундаменту? Виробники пишуть, що при армуванні перекриттів склопластикову арматуру необхідно густіше вкладати Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Знахарь Опубліковано: 3 березня 2016 Поділитись Опубліковано: 3 березня 2016 пружність в моєму розумінні важлива при виготовленні перекриттів, а от наскільки цей фактор важливий в монолітній плиті фундаменту? Виробники пишуть, що при армуванні перекриттів склопластикову арматуру необхідно густіше вкладатиЯ Вам о такой арматуре написал именно с учетом того, что Вы делаете плиту. В перекрытиях я бы ее не ставил. В случае (ни дай Бог) пожара, перекрытие ляжет быстрее, чем с металлической. А вот в плите на грунте - супер. Воды не боится, с бетоном дружит по терморасширениям лучше металла. Из-за отсутствия коррозии можно смелее приближать арматуру к поверхностям плиты, увеличив при этом ее прочность. На выставках видел варианты, покрытые песком - к ним лучше липнет бетон. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
HumanKM Опубліковано: 3 березня 2016 Автор Поділитись Опубліковано: 3 березня 2016 Я Вам о такой арматуре написал именно с учетом того, что Вы делаете плиту. В перекрытиях я бы ее не ставил. В случае (ни дай Бог) пожара, перекрытие ляжет быстрее, чем с металлической. А вот в плите на грунте - супер. Воды не боится, с бетоном дружит по терморасширениям лучше металла. Из-за отсутствия коррозии можно смелее приближать арматуру к поверхностям плиты, увеличив при этом ее прочность. На выставках видел варианты, покрытые песком - к ним лучше липнет бетон. Дуже Вам вдячний, чесно. начитався я вже знайшов в одного виробника альбом технічних рішень, та порівняння 3-х плит 300мм з 12мм стальною, 300мм з 8мм.пластик та 200мм з 10мм пластик - мають однаковий рівень міцності легка якщо брати 10мм в бухтах по 100метрів, то майже безвідходна а при використанні стальної, на стик арматур поздовжній має бути 50 діаметрів якщо не помиляюся, тобто втрата 0,7 метра на кожному стику, а там же ж їх... От тепер нове питання виникло сітки з такої арматури треба ставити густіше на стійки якщо з нижньою все ясно - куплю заводські проставки пластикові, то як бути з верхньою, наскільки густо треба її ставити на п-образи, щоб під час заливки по ній можна було сміливо бігати ногами Добавлено через 4 минуты stekloarmatura.com.ua/images/fundament.pdf Добавлено через 58 минут прочитав тут на форумі ряд негатива ро композитну арматуру 80% негатива стосується модуля упругості, тому це я пропускаю але от про розрив цікаві речі пишуть в двух словах: На розрив міцніша, але до моменту розриву витягується в 4 рази дужче ніж стальна. от кому тепер вірити, і як це відобразиться на плитному фундаменті? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Nevsky Опубліковано: 10 березня 2016 Поділитись Опубліковано: 10 березня 2016 як бути з верхньою, наскільки густо треба її ставити на п-образи, щоб під час заливки по ній можна було сміливо бігати ногами Може краще, ніж морочитись з П-образками, покласти поверху кілька зручних дощок або щитів, по мірі заливання відсовувати?. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
HumanKM Опубліковано: 10 березня 2016 Автор Поділитись Опубліковано: 10 березня 2016 Може краще, ніж морочитись з П-образками, покласти поверху кілька зручних дощок або щитів, по мірі заливання відсовувати?. Вже думав про це можливий і такий варіант зараз зважую всі за та проти склопластикової арматури як прийду до якого висновка, відпишуся Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
HumanKM Опубліковано: 12 березня 2016 Автор Поділитись Опубліковано: 12 березня 2016 Скажіть по якому варіанту правильно проводити армування? і чи це взагалі важливо? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Nevsky Опубліковано: 14 березня 2016 Поділитись Опубліковано: 14 березня 2016 Скажіть по якому варіанту правильно проводити армування? і чи це взагалі важливо? Різниця досить мала, але є: чим більша вертикальна відстань між прутами одного напрямку, тим більший запас міцності у цьому напрямку. Тому доцільно вибрати напрямок найбільшої довжини, і розташувати найнижчій і найвищий шар прутів вздовж цього напрямку. Стосовно пластиковой арматури - мені сподобалось: легко перевірити довжину в бухті, леко самостійно привезти, легко різати, немає відходів. При вкладанні треба приловчитись до її пружності та легкої дугообразності. Тому та майбутніх будівлях планую використовувати пластик. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
HumanKM Опубліковано: 14 березня 2016 Автор Поділитись Опубліковано: 14 березня 2016 Різниця досить мала, але є: чим більша вертикальна відстань між прутами одного напрямку, тим більший запас міцності у цьому напрямку. Тому доцільно вибрати напрямок найбільшої довжини, і розташувати найнижчій і найвищий шар прутів вздовж цього напрямку. Стосовно пластиковой арматури - мені сподобалось: легко перевірити довжину в бухті, леко самостійно привезти, легко різати, немає відходів. При вкладанні треба приловчитись до її пружності та легкої дугообразності. Тому та майбутніх будівлях планую використовувати пластик. мені теоретично теж подобається склопластикова, але багато негативу про неї пишуть. тому я ще не прийняв рішення Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Undertone Опубліковано: 22 березня 2016 Поділитись Опубліковано: 22 березня 2016 Друзья подскажите. Если заменить часть подушки ленточного фундамента из монолита готовыми подкрановыми железобетонными подушками я потеряю в надежности конструкции? В принципе эти подушки соответствуют проектным размерам (ширина, высота) и имеют довольно мощное армирование. Вроде как и можно положить на прямых участках. С другой стороны сильно смущает надежность стыков с монолитной частью подушки, и вероятность того что эту 6 метровую балку положат не вполне ровно и она может играть... В цене выигрыш, конечно, значительный, но рисковать в серьезном деле не очень хочется... Фотку подушек прилепил. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Andrei constructor Опубліковано: 22 березня 2016 Поділитись Опубліковано: 22 березня 2016 Друзья подскажите. Если заменить часть подушки ленточного фундамента из монолита готовыми подкрановыми железобетонными подушками я потеряю в надежности конструкции? В принципе эти подушки соответствуют проектным размерам (ширина, высота) и имеют довольно мощное армирование. Вроде как и можно положить на прямых участках. С другой стороны сильно смущает надежность стыков с монолитной частью подушки, и вероятность того что эту 6 метровую балку положат не вполне ровно и она может играть... В цене выигрыш, конечно, значительный, но рисковать в серьезном деле не очень хочется... Фотку подушек прилепил. Посмотрите опыт со шпалами gidproekt.com/kak-sdelat-fundament-iz-zhelezobetonnyx-bu-shpal.html Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Nevsky Опубліковано: 30 березня 2016 Поділитись Опубліковано: 30 березня 2016 Друзья подскажите. Если заменить часть подушки ленточного фундамента из монолита готовыми подкрановыми железобетонными подушками... ИМХО: Надежность в "серьезном деле" можно обеспечить следующими мерами: - надежно сварить подушки между собой 18+арматурой между крайними закладными соседних подушек (по 4 и более прутков); - надежно приварить вертикальную арматуру к металлическим закладным; - нижний пояс горизонтальной арматуры надежно скрепить с вертикальной на высоте 5-10 см над подушками; - ложить подушки на ровное трамбованное основание на жидкую подбетонку толщиной в несколько см; подбетонку накладывать высоким конусом по центру траншеи; - для любителей "перебдеть": можно металл подушек очистить от рыхлой ржавчины, обработать преобразователем и покрыть грунтовкой вместе со сварными швами; отчистить верх подушки от "крошева" и перед заливкой промазать/пролить бетонконтактом. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
HumanKM Опубліковано: 18 квітня 2016 Автор Поділитись Опубліковано: 18 квітня 2016 (змінено) Виникло пару питань: Не бажаєте проводити детальний розрахунок вага/навантаження/міцність? Тоді інтуітивно 270 мм виглядає занадто міцно. Якщо цікавлять шляхи зменшення товщини без суттєвих ризиків - можна обговорити. нарешті придбав ділянку в тому районі що й хотів сьогодні соорудив першу хатку - туалет чекаю підключення до ел.мережі Завтра везу на ділянку вагончик Потім вода ну а потім... треба будувати цокольний поверх і перекривати панелями Нажаль все склалося як завжди у цьому житті - деякі обставини особистого життя змушують мене розстатися з кругленькою сумою. Тому будівництво буде, але треба спробувати себе обмежити, щоб вписатися в існуючий бюджет і не опинитися біля недобудови. Сьогодні вчергове перечитував поради котрі мені тут давали - дуже всім дякую. Так навіть цікавіш, коли трохи пройшло часу - дещо інакше все сприймаєш. Ну а тепер до діла. Найближчим майбутнім стане питання фундаменту. Спочатку я був налаштований на плиту. Плита і зараз є моїм фаворитом. Але всі Ви мені неодноразово наголошували на надмірній міцності такого фундаменту. Порадьте - який фундамент зробити під показаний знизу цокольний поверх, але обов"язково з запасом міцності. Всетки це основа будинку і я маю бути в ній впевнений. це план підвалу він буде перекритий панелями Потім 1 поверх - ГБ 375мм +65мм цегла лицьова перекриття панелями Далі 2 пов - ГБ 375мм +65мм цегла лицьова перекриття під питанням - можливо дерево, можливо панелі - ще не вирішено. Дах - металочерепиця всі сходи фабричні ЗБК Порадьте тип фундаменту, розміри...., завдання для мене - отримати фундамент з запасом міцності ну і як завжди стратити при цьому мінімум коштів. Дуже всім вдячний! Добавлено через 11 минут Для загального розуміння картинка Змінено 18 квітня 2016 користувачем HumanKM Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
HumanKM Опубліковано: 25 квітня 2016 Автор Поділитись Опубліковано: 25 квітня 2016 сьогодні зробив по чотирьом кутам майбутнього будівництва проби грунту орієнтовно з 1 метра закінчується чорнозем і починається суглинок на глибині 1,4 метри глина (в банці з водою орієнтовно напополам глини та піску) по кольору слої однакові, якщо взбовтнуть, то видно що половина осівшого грунту явно важча і не бовтається. Чекаю пропозицій по фундаменту - допоможіть знайти оптимальний варіант дякую Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Знахарь Опубліковано: 26 квітня 2016 Поділитись Опубліковано: 26 квітня 2016 Вы случайно не на Трипольской возвышенности? Чернозема как-то многовато. Как и у меня. Я все больше склоняюсь к свайно-ростверковому фундаменту. Выкапывать 1,5-2,0 м под ленту при отсутствии желания делать подвал - облом. Но Вам для подземного гаража, наверное, все-таки плита просится. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
HumanKM Опубліковано: 26 квітня 2016 Автор Поділитись Опубліковано: 26 квітня 2016 Ось ще фотки Добавлено через 1 минуту територіально - м.Переяслав-Хмельницький, Київська обл. До першої води 9-10 метрів. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Знахарь Опубліковано: 26 квітня 2016 Поділитись Опубліковано: 26 квітня 2016 Ось ще фоткиПока такие суглинки сухие - нагрузку выдержат сумасшедшую. Но стоит увлажниться - сметана. Так что, по-любому, грамотный водоотвод, дренаж... 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
HumanKM Опубліковано: 26 квітня 2016 Автор Поділитись Опубліковано: 26 квітня 2016 То будуть думки спеціалістів? Дуже хочеться почути їх думку. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
FOX.kissfm Опубліковано: 27 квітня 2016 Поділитись Опубліковано: 27 квітня 2016 мене тепер два моменти цікавлять 1. по прочності шось таблиці розходяться, чи обман, чи просто різна якість 2. хочу почути думку спеціалістів про це - відгукніться будьласка, Ваша думка важлива Добавлено через 27 минут почитавши - зрозумів що склопластикова арматура має гарні якость за виключенням модуля пружності пружність в моєму розумінні важлива при виготовленні перекриттів, а от наскільки цей фактор важливий в монолітній плиті фундаменту? Виробники пишуть, що при армуванні перекриттів склопластикову арматуру необхідно густіше вкладати Вот посмотрите, будет полезно Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Sinke Опубліковано: 27 квітня 2016 Поділитись Опубліковано: 27 квітня 2016 Композитная арматура противнючая до горя... Ней только по прямой, вертикально или горизонтально армировать, и то "в одну сетку"...если край армирования без доп элементов разнообразных. Углы не загнешь, между собой не раскрепишь, при укладке бетона шо носок, сама по себе.... Да и цена сейчас не Айс.... 3 года назад была дешевле в 3 раза от стальной, а сейчас чет перебор. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
HumanKM Опубліковано: 27 квітня 2016 Автор Поділитись Опубліковано: 27 квітня 2016 питання композитної арматури відкладено, буде метал, багато є питань до композита Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
HumanKM Опубліковано: 3 травня 2016 Автор Поділитись Опубліковано: 3 травня 2016 щось всі сплять, давайте все спочатку: 1. Рию котлован на глибину 1,3м., та 1,45м. під подушки. Дно і стіни вистругуються майже в ідеал лопатою в ручну, щоб отримати в основі нерушений грунт. 2. Все вистелається плівкою 200мкр. 3. Робимо армування. 8 ниток 12мм, поперечна 10мм., також думаю армувати підлогу, незнаю як краще, товстою арматурою негусто, чи тонкою густо. Тут цікава Ваша думка, як саме поступити з армуванням. Також випускаємо вертикально арматуру для майбутнього армування стін. 4. Заливаємо плиту (подушки і підлогу) за один раз міксерами і рівняємо бетон по маяках. Бетом В-25 гідротех, w6. 5. Армуємо вертикальні стіни. Також потребую поради як саме армувати. 6. Викладаємо з силікатної цегли внутрянку підвалу. Кладка чистова, щоб ці стіни і залишилися та не підлягали оштукатурюванню. Кладка з полуторки на руба, товщина 90мм. 7. Заливаємо з міксеру стіни цокольного поверху до рівня землі (1.2 м). Льємо між землею і силікаткою в три етапи, по 40см. Щоб витримала опалубка з силікатної цегли. Для підстраховки цегла буде підперта риштуванням з середини. А внутрішню перегородку при кладці перевязуємо, щоб не розперло і також страхуємо опалубкою. 8. Далі над рівнем землі, лицьову сторону викладаємо з буту. Внутрішня з силікатки. Бут підбирається і кладеться так, щоб мін. 170 мм. Залишилося пустоти на монолітну заливку стін. 9. Так як і до рівня землі заливаємо в 2-3 етапи. 10. Перекриваємо панелями. Наголошу пару моментів. Підвал не утеплюю, він буде неопалюваний. Відсікати холод буде 10 см пінопласту приклеєного до панелей знизу, та 5 см екструдованого зверху. Дуже хочу цоколь з буту. Я терпіти не можу любі види штукатурок. Дуже люблю камінь. Він довговічний та не потребує обслуговування. Грунтові води на глибині 10 м. Ділянка на горбі. Скажіть, з Вашої точки зору, запропонований мною варіант має право на існування? Які Ви бачите недоліки? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз