HumanKM Опубліковано: 19 грудня 2015 Поділитись Опубліковано: 19 грудня 2015 Цікава думка фахівців. Припустимо таке будівництво: будинок 9,4х9,4 монолітна плита 9,5х9,5х0,3 стіни підвалу моноліт армований 0,2м висотою 2,8м. панельне перекриття стіни газоблок 375мм. панельне перекриття мансардний другий поверх з газоблоку 375мм Глибина залягання плити буде орієнтовно 1,6 метра будівництво в київській області, тобто глибина промерзання перевищує стандарт на 0,4 метри Мене цікавить необхідність облаштування під плитою подушки. Керуючись власними знаннями, хочу сказати наступне - 1. промерзання небуде, бо глибина 1,6 м., тому небачу необхідності в наявності вологонеутримуючого шару з піску/щебня. 2. якщо говорити про рівномірність розподілення навантаження, то я готовий вручну вибрати грунт знизу так, щоб на дні була нерушена порода. Прошу Вас поправити мене якщо я десь помиляюся у своєму баченні. Можливо подушка має ще якісь переваги про які я незнаю. Короче кажучи - наставте на вірний шлях будьласка. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Drosselbeere Опубліковано: 20 грудня 2015 Поділитись Опубліковано: 20 грудня 2015 1. какие грунты? 2. наличие грунтовых вод. 3. планируется ли подбетонка, опять же как будет выполненна гидроизоляция? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
HumanKM Опубліковано: 20 грудня 2015 Автор Поділитись Опубліковано: 20 грудня 2015 1. какие грунты? 2. наличие грунтовых вод. 3. планируется ли подбетонка, опять же как будет выполненна гидроизоляция? 1. З грунтами питання ще відкрите, та зазвичай в тому регіоні на такій глибині глина, суглинок 2. Грунтові води далеко, мінімум 7-8 метрів 3. Що таке подбетонка? Гідроізоляція буде 100%, яка саме? Питання відкрите. Поясню чому плаваю в даних: Маю ділянку, але планую її продати і купити нову, поруч з міською каналізацією (якщо вийде). Район залишиться той же, тому скоріш за все зміни в грунті та грунтових водах будуть несуттєві (грунтові води 100% далеко). Питання гідроізоляції ще відкрите, тому що, спочатку планувалося обклейка стін підвалу по зовні пінополістеролом екструдованим, але можливо підвал буде робитися холодним, тому просто поклейка стін гідроізоляційним матеріалом. Під плитою теж гідроізоляція буде, але ще не вивчав це питання, тому неможу сказати яка саме. Зараз я вмисно готуюся, бо якщо все ок - то з весни треба починати. От я й вивчаю ці всі питання - консультуюся. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
NikolayII Опубліковано: 23 грудня 2015 Поділитись Опубліковано: 23 грудня 2015 Я не Будівельник, отож можу помилятися, але собі зробив так як Ви написали, вручну підрізав грунт до потрібної глибини і поставив фундамент, все ніби добре, але всі коливання землі як важка машина, забивання кілка в землю і т.д. передаються на стіну дуже сильно, ніби в стіну гатять... Тепер нічого поганого в грамотній добре протрамбованій і пролитій підсипці не бачу. Але вже пізно... Вирішувати Вам. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
geroniv Опубліковано: 24 грудня 2015 Поділитись Опубліковано: 24 грудня 2015 В будівельних нормах нема термінів "припустимо" та "орієнтовно". 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
HumanKM Опубліковано: 24 грудня 2015 Автор Поділитись Опубліковано: 24 грудня 2015 В будівельних нормах нема термінів "припустимо" та "орієнтовно". це не відповідь я ж не пишу про конкретні умови якщо Ви фахівець у цьому питанні, то поясніть, розтлумачте, я здається для того й консультуюся повторюся: грунтові води далеко - це 100% опорний грунт як правило глина іноді суглинок при глибині промерзання 1,2м по нормам, буде вкопано як мінімум на 1,6м Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Технология Строительства Опубліковано: 25 грудня 2015 Поділитись Опубліковано: 25 грудня 2015 Прошу Вас поправити мене якщо я десь помиляюся у своєму баченні. Можливо подушка має ще якісь переваги про які я незнаю. Короче кажучи - наставте на вірний шлях будьласка. 1. Почему плита? 2. Можно сделать обычный ленточный фундамент таким образом (монолитная лента шириной покажет расчет). 3. В подвале сделать пол бетонный по грунту 100 мм (с армированием 3Вр-1 шаг 100х100 мм) 4. Стены подвала сделать из ФБС блоков (4 ряда блоков 1 блок высотой 600 мм. Итого 0.6х4=2.4 м). 5. Сверху 4 рядов блоков сделать монолитный пояс. Минимум необходим 20 см. Высота Вашего цоколя будет высота 4-х рядов блоков + 0.2 м = 2.6 м, если мало 30 см пояс или 40 см пояс. В чем смысл этого фундамента: - что бы залить стены подвала из монолита нужна хорошая опалубка (потому что дерево прорвет под давления веса бетона, влагостойкая фанера или ОСБ плиты Вам обойдутся от 15-20 тыс грн, как правило, у Вас может быть и больше) - это является экономия хорошая, при чем стены подвала можно сделать из блоков толщиной 300 мм, а стены из газоблока сделать 375 мм или 400 мм и свес в обе стороны, производитель разрешает; - скорость строительства будет больше, экономия времени тоже для людей иногда играть роль; - более технологичный процесс (так как Вы безусловно во всем не проконтролируете своих рабочих или прораба, или строй. компанию, завод Вам гарантирует определенный сертификат качества, и меньшая вероятность, что рабочие налажают); ВЫ должны понимать, что Вам будет дешевле не во врет качеству. Из своего опыта говорю что плита будет по любому дороже, это написано во всех книгах еще СССР и по сегодняшний день так и есть. Но мы не забываем что строительство ИНДИВИДУАЛЬНЫХ домов заключается в ИНДИВИДУАЛЬНОСТИ, потому нужно просчитать, сделать экономическую обоснованность данного типа фундамента. Тогда можно будет говорить, о технологиях, деталях. И строительство нужно начинать с проекта дома. Специалисты подскажут Вам верное решения с точки зрения экономичности и простоты Вашей конструкции. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Drosselbeere Опубліковано: 25 грудня 2015 Поділитись Опубліковано: 25 грудня 2015 Из своего опыта говорю что плита будет по любому дороже, это написано во всех книгах еще СССР и по сегодняшний день так и есть. относительно чего дороже? дайте ссылку хоть на одну книгу с эконом сравнением Добавлено через 4 минуты 4. Стены подвала сделать из ФБС блоков (4 ряда блоков 1 блок высотой 600 мм. Итого 0.6х4=2.4 м). 5. Сверху 4 рядов блоков сделать монолитный пояс. Минимум необходим 20 см. еще вопрос. зачем ноль на высоте 1,7 м от земли, да это и не подвал а цокольный этаж(определение согласно норм), а так же зачем вы закладывете монолитный пояс или это в книгах СССР прочитали 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Знахарь Опубліковано: 26 грудня 2015 Поділитись Опубліковано: 26 грудня 2015 грунтові води далеко - це 100% Если так, то ровняйте лопатой материнский грунт, стелите пленку и лейте плиту. В других ветках многократно обсуждалось. Ни песок, ни щебень в Вашем конкретном случае никакой полезной функции выполнять не будут. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Andrei constructor Опубліковано: 26 грудня 2015 Поділитись Опубліковано: 26 грудня 2015 Если так, то ровняйте лопатой материнский грунт, стелите пленку и лейте плиту. В других ветках многократно обсуждалось. Ни песок, ни щебень в Вашем конкретном случае никакой полезной функции выполнять не будут. А какую полезную функцию выполнит пленка? 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
HumanKM Опубліковано: 26 грудня 2015 Автор Поділитись Опубліковано: 26 грудня 2015 А какую полезную функцию выполнит пленка? 1 . гідроізоляція 2. недасть вийти воді з бетону, це необхідно для сфатування Добавлено через 6 минут 1. Почему плита? 2. Можно сделать обычный ленточный фундамент таким образом (монолитная лента шириной покажет расчет). 3. В подвале сделать пол бетонный по грунту 100 мм (с армированием 3Вр-1 шаг 100х100 мм) 4. Стены подвала сделать из ФБС блоков (4 ряда блоков 1 блок высотой 600 мм. Итого 0.6х4=2.4 м). 5. Сверху 4 рядов блоков сделать монолитный пояс. Минимум необходим 20 см. Высота Вашего цоколя будет высота 4-х рядов блоков + 0.2 м = 2.6 м, если мало 30 см пояс или 40 см пояс. В чем смысл этого фундамента: - что бы залить стены подвала из монолита нужна хорошая опалубка (потому что дерево прорвет под давления веса бетона, влагостойкая фанера или ОСБ плиты Вам обойдутся от 15-20 тыс грн, как правило, у Вас может быть и больше) - это является экономия хорошая, при чем стены подвала можно сделать из блоков толщиной 300 мм, а стены из газоблока сделать 375 мм или 400 мм и свес в обе стороны, производитель разрешает; - скорость строительства будет больше, экономия времени тоже для людей иногда играть роль; - более технологичный процесс (так как Вы безусловно во всем не проконтролируете своих рабочих или прораба, или строй. компанию, завод Вам гарантирует определенный сертификат качества, и меньшая вероятность, что рабочие налажают); ВЫ должны понимать, что Вам будет дешевле не во врет качеству. Из своего опыта говорю что плита будет по любому дороже, это написано во всех книгах еще СССР и по сегодняшний день так и есть. Но мы не забываем что строительство ИНДИВИДУАЛЬНЫХ домов заключается в ИНДИВИДУАЛЬНОСТИ, потому нужно просчитать, сделать экономическую обоснованность данного типа фундамента. Тогда можно будет говорить, о технологиях, деталях. И строительство нужно начинать с проекта дома. Специалисты подскажут Вам верное решения с точки зрения экономичности и простоты Вашей конструкции. Хочу дуже хороший і надійний фундамент, з великим запасом, це основа будинку і я вже маю багато практики в лєнточних, знаю всі плюси та мінуси, розумію що й лєнти вистачить, але ні - хочу плиту економічний розрахунок я проводив для обох варіантів фундаменту, так плита дорожча, але як виявилося не суттєво (для мене не суттєво), враховуючи її переваги, обираю плиту. стіни хочу монолітні, по-перше вдвічі менша товщина ніж у блоків, по-друге моноліт без стиків як на блоках, по-третє армовані монолітні стіни будуть грати важливу роль в спільній роботі з плитним фундаментом, грубо кажучи буде куб армований без потолка, там панелі. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Andrei constructor Опубліковано: 26 грудня 2015 Поділитись Опубліковано: 26 грудня 2015 1 . гідроізоляція Зачем подошву фундамента гидроизолировать? И еще, походите по пленке, разложите арматуру и тогда все поймете про "гидроизоляцию". Добавлено через 1 минуту 2. недасть вийти воді з бетону, це необхідно для сфатування Ее (воды) там больше чем это нужно для набора прочности бетона. Воду с избытком добавляют в бетон для его удобоукладываемости. 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Технология Строительства Опубліковано: 26 грудня 2015 Поділитись Опубліковано: 26 грудня 2015 Хочу дуже хороший і надійний фундамент, з великим запасом, це основа будинку і я вже маю багато практики в лєнточних, знаю всі плюси та мінуси, розумію що й лєнти вистачить, але ні - хочу плиту економічний розрахунок я проводив для обох варіантів фундаменту, так плита дорожча, але як виявилося не суттєво (для мене не суттєво), враховуючи її переваги, обираю плиту. стіни хочу монолітні, по-перше вдвічі менша товщина ніж у блоків, по-друге моноліт без стиків як на блоках, по-третє армовані монолітні стіни будуть грати важливу роль в спільній роботі з плитним фундаментом, грубо кажучи буде куб армований без потолка, там панелі. Как у Вас получилось, что монолитные стены в 2 раза меньше по толщине, чем блоки? Вы делали какой то расчет? Зачем делать запасы 3-4 раза по прочности? На случай войны или землетрясения пойдет. А так только деньги выкидывать=). 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
HumanKM Опубліковано: 26 грудня 2015 Автор Поділитись Опубліковано: 26 грудня 2015 Как у Вас получилось, что монолитные стены в 2 раза меньше по толщине, чем блоки? Вы делали какой то расчет? Зачем делать запасы 3-4 раза по прочности? На случай войны или землетрясения пойдет. А так только деньги выкидывать=). Монолітної стіни в 200мм з армуванням 12 арматурою 200х400 більш ніж достатньо. Розрахунок робив якийсь - саме якийсь, так як я не є фахівцем, тому використовую калькулятори, читаю форум, і деяку літературу. Також порівнюю все це з готовими фундаментами. Запаси хай будуть як ви кажете на випадок війни - ну от хочеться мені, а хочеться, це гірше ніж болить. А про гроші я Вам так скажу. Розраховував я на лєнточном, і та різниця що я отримав мене особливо не хвилює: Об"єм викопки однаковий. Об"єм бетону при плиті лише на 10 кубів орієнтовно більший (а це 300-400 доларів) Так - треба в 3 рази більше арматури. Плита буде одночасно підлогою підвалу. Заливатиму по маяках - опит такий вже маю. Якщо плита є гарнтовано відмінним фундаментом і вильється на тисячу доларів дорожче мені в виконанні, чи навіть на дві, я краще їх витрачу - на будівництві в десятки тисяч я краще матиму надійний фундамент. Добавлено через 2 минуты Зачем подошву фундамента гидроизолировать? И еще, походите по пленке, разложите арматуру и тогда все поймете про "гидроизоляцию". Добавлено через 1 минуту Ее (воды) там больше чем это нужно для набора прочности бетона. Воду с избытком добавляют в бетон для его удобоукладываемости. я розумію про що Ви Подумаю над цим знову ж питання - чим погано якщо я плівкою застелю? Тим що не виходитиме волога з підвалу в землю??? В підвалі буде приямок - нижня точка з виводом в каналізацію - на випадок потопа. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Технология Строительства Опубліковано: 26 грудня 2015 Поділитись Опубліковано: 26 грудня 2015 Монолітної стіни в 200мм з армуванням 12 арматурою 200х400 більш ніж достатньо. Розрахунок робив якийсь - саме якийсь, так як я не є фахівцем, тому використовую калькулятори, читаю форум, і деяку літературу. Також порівнюю все це з готовими фундаментами. Запаси хай будуть як ви кажете на випадок війни - ну от хочеться мені, а хочеться, це гірше ніж болить. А про гроші я Вам так скажу. Розраховував я на лєнточном, і та різниця що я отримав мене особливо не хвилює: Об"єм викопки однаковий. Об"єм бетону при плиті лише на 10 кубів орієнтовно більший (а це 300-400 доларів) Так - треба в 3 рази більше арматури. Плита буде одночасно підлогою підвалу. Заливатиму по маяках - опит такий вже маю.. Блоки можно использовать толщиной 300 мм. Монолит можно сделать 200 мм, хотя я не рекомендую, будет концентрация напряжения в месте, где начинается стена из газоблока + газоблок из-за свеса будет изгибается, что может привести к трещинам. Если Вы уже делаете такой фундамент сделайте толщину стен 300 мм. И утеплите по периметру стен цоколя 5 см стиродуром (экструдированым пенополистиролом). Сделайте вертикальную обмазочную гидроизоляцию (битумная мастика на основе воды). 1. промерзання небуде, бо глибина 1,6 м., тому небачу необхідності в наявності вологонеутримуючого шару з піску/щебня. 2. якщо говорити про рівномірність розподілення навантаження, то я готовий вручну вибрати грунт знизу так, щоб на дні була нерушена порода. Прошу Вас поправити мене якщо я десь помиляюся у своєму баченні. Можливо подушка має ще якісь переваги про які я незнаю. Короче кажучи - наставте на вірний шлях будьласка. Подсыпку из песка и щебня точно не делайте! У Вас запас прочности будет очень огромен и так. Плиту можете сделать толщиной 25 см (немного сэкономите на бетоне). Геотекстиль (горизонтальная гидроизоляция) по желанию можете положить. знову ж питання - чим погано якщо я плівкою застелю? Тим що не виходитиме волога з підвалу в землю??? В підвалі буде приямок - нижня точка з виводом в каналізацію - на випадок потопа. Геотекстиль решит эту проблему. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Знахарь Опубліковано: 26 грудня 2015 Поділитись Опубліковано: 26 грудня 2015 А какую полезную функцию выполнит пленка? Не встречал экспериментальных доказательств ни необходимости пленки, ни отсутствия такой необходимости. Теоретически - уход из бетона воды не проблема, потому как есть запас, да и последующий приход влаги (например, от полива бетона в течение первой недели) восполнит "утрату". Проблема в том, что уходящая вода вынесет в подложку растворившиеся соли цемента, определяющие будущую прочность бетона. И как минимум пара нижних сантиметров бетона окажется не той марки, на которую рассчитывал конструктор. Если плита лилась с запасом, то и х.с.ним, но стоит ли заведомо терять прочность плиты из-за 10 грн/м2, которые еще и будут дополнительной гидроизоляцией от грунта. Насчет удобства литья по пленке - месяц-полтора назад залил две плиты - перекрытие погреба и парковку. В обеих плитах использовал 100-ую пленку. Повреждений при вязке арматуры - пара небольших прорывов (неск. мм) - можно было устранить скотчем или проигнорировать. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Drosselbeere Опубліковано: 26 грудня 2015 Поділитись Опубліковано: 26 грудня 2015 перлы от проФесионалов: . Монолит можно сделать 200 мм, хотя я не рекомендую, будет концентрация напряжения в месте, где начинается стена из газоблока + газоблок из-за свеса будет изгибается, что может привести к трещинам. все пытался понять о какой концентрации напряжения вы пишите.да и какой изгиб из-за свеса, который приведет к трещинам, что за ахинея, вы где образование получали (битумная мастика на основе воды). словесный каламбур Геотекстиль (горизонтальная гидроизоляция) по желанию можете положить. вот же пропелер разводит народ, оказывается геотекстиль можно отлично использовать как гидроизоляцию Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
tansss Опубліковано: 26 грудня 2015 Поділитись Опубліковано: 26 грудня 2015 HumanKM Правильной дорогой идёте! Немного добавочек... плиту при стандартном армировании следует выполнить больше на её высоту в вашем случае на 30см по всему периметру. Никаких подушек и подготовок на мой имхо не надо! Технологически плёнку лучше подложить. По гидроизоляции... обычно для плит назначают бетон В25... а он в 90% случаев идёт с добавками на W6. И ещё... облейте панели поясами, раз уж пошли на фундамент с жёсткостью! 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
HumanKM Опубліковано: 26 грудня 2015 Автор Поділитись Опубліковано: 26 грудня 2015 HumanKM Правильной дорогой идёте! Немного добавочек... плиту при стандартном армировании следует выполнить больше на её высоту в вашем случае на 30см по всему периметру. Никаких подушек и подготовок на мой имхо не надо! Технологически плёнку лучше подложить. По гидроизоляции... обычно для плит назначают бетон В25... а он в 90% случаев идёт с добавками на W6. И ещё... облейте панели поясами, раз уж пошли на фундамент с жёсткостью! Яка має бути ширина пояса? я дивився аероковські мануали, вони роблять пояс 5 см + 2 нитки арматури. Добавлено через 5 минут стіни підвалу покищо не розглідатимемо, вони під питанням, роздумую над варіантом те що в землі з бетону моноліт, а ту частину що над землею викласти з буту лицьову частину, а тильну зариштувати і з міксеру підлити. Ще питання по утепленню стін підвалу, якщо я запланую неопалювальний підвал? Можу пінопластом 100мм підклеїти стелю підвалу, щоб по теплу розв"язати з будинком. Якщо підвал холодний - то немає сенсу в утепленні стін. Зараз двоє моїх родичів експлуатують підвали. На практиці отоплюється лише котельня. Гараж та інші приміщення підсобного характеру і в опалюванні не мають необхідності. Та і температура в таких вкопаних в землю приміщень нижче 0 не падає. Добавлено через 4 минуты HumanKM Правильной дорогой идёте! Немного добавочек... плиту при стандартном армировании следует выполнить больше на её высоту в вашем случае на 30см по всему периметру. Никаких подушек и подготовок на мой имхо не надо! Технологически плёнку лучше подложить. По гидроизоляции... обычно для плит назначают бетон В25... а он в 90% случаев идёт с добавками на W6. И ещё... облейте панели поясами, раз уж пошли на фундамент с жёсткостью! багато читав про бетони та їх маркування, та от що означає W6 не зустрічав. Що це? бетон беру у Діми з форума. Завод ковальськой. Можу його склад обговорити з ним і замовити в разі необхідності таку добавку. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Drosselbeere Опубліковано: 26 грудня 2015 Поділитись Опубліковано: 26 грудня 2015 та от що означає W6одна из главных составляющих характеристик бетона - водонепроницаемость по умолчанию у бетона М200 - W4 как то особо гидролизовать бетон кл В25 в естественных условиях и при отсутствии агрессивной среды не вижу необходимости. разве только если использовать для гидроизоляции геотекстиль:D при устройстве плиты 30 см, вы можете отказаться от бетонной подготовки, нормально выполнив защитные слои. единственно, где можно сэкономить так это при рациональном армировании и то не факт 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
HumanKM Опубліковано: 27 грудня 2015 Автор Поділитись Опубліковано: 27 грудня 2015 одна из главных составляющих характеристик бетона - водонепроницаемость по умолчанию у бетона М200 - W4 марка бетону для плити буде як мінімум м250 або м300, ще не дійшов до цього питання Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Drosselbeere Опубліковано: 27 грудня 2015 Поділитись Опубліковано: 27 грудня 2015 марка бетону для плити буде як мінімум м250 або м300, ще не дійшов до цього питання класс бетона назначается по расчету или минимум С20/25, от же В25(М350) и при этом будете иметь гарантировано В20(М250-300) Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
HumanKM Опубліковано: 27 грудня 2015 Автор Поділитись Опубліковано: 27 грудня 2015 ознайомився з цим маркуванням ковальська пише що всі бетони м250 мають клас w6 Добавлено через 3 минуты треба брати м350 він буде В25 w8 він від w6 чучуть дорожче Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Drosselbeere Опубліковано: 27 грудня 2015 Поділитись Опубліковано: 27 грудня 2015 сори, но с такой логикой берите сразу же БСГ В55 Р4 F200 W10, не ошибетесь:D Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
HumanKM Опубліковано: 27 грудня 2015 Автор Поділитись Опубліковано: 27 грудня 2015 сори, но с такой логикой берите сразу же БСГ В55 Р4 F200 W10, не ошибетесь:D Та ні - логіка інша читав що на плиту мінімум м250, а по нормальному м350, щоб клас В25 був, от від нього і відштовхуюся на даний момент Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз