Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Вентканали в шахті: пластік чи оцинковка?

lesha4ever

Рекомендовані повідомлення

Шахта цегляна по периметру. В середині витяжні гільзи\канали Ф150

 

Пластік:

"+"

*легкий і простіший монтаж

*не піддається корозії

"-"

*плавиться від температури, тому не підходить для витяжки топочної с ТТ котлом

*статіка яка збирає пилюку

 

Оцинковка:

"+"

вогнестійкий

"-"

*складність монтажу

* от невірю я в вічність, з часом все таки прогниє, бо "метал вже не той"

*більш шумна

 

От і думаю чим гільзувати.. по факту в пластіку лякає статіка, а в оцинковці "недовговічність". Думав все гільзувати пластиком Вентс і тіки цинком топочну.

 

Що підкажете?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

От і думаю чим гільзувати..

Що підкажете?

 

www.stroimdom.com.ua/forum/showthread.php?t=97956

www.stroimdom.com.ua/forum/showthread.php?t=82781

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Перечитано це все, але там конкретно щодо матеріалів з чого краще гільзувати мало сказано.

 

Зайду з іншого боку. Гільзовка в мене полюбому. Питання з чого краще.

Шахта з цегли тіки по периметру. Між плитами вставленна сендвіч труба від ТТ котла. Зліва від сендвічу - три вентиляції, з права - каналізація. Це все пробивається в отворах плит

 

Я так розумію цій шахті краще взагалі відмовитись від пластику через димоход.

Але от каналізація тільки пластік.

 

Тому питання

 

1) чи достатньо 3 вентиляції (два санвузла і топочна) прокласти з оцинковки круглої? Додатково треба ізолювати від сендвіча?

 

2) Каналізацію треба ізолювати в будь якому випадку, питання як?

Від Сендвіча до каналізації - 91мм

Від краю плити до каналізації - 65мм

 

Класти цеглу на ребро між Сендвічем і канал не дуже хочеться, впритик виходить.

Поки надумав обгорнути каналізацію у базальт.вату негорючу а зверху надіти Ф200 оцинкову. Зробити такий собі каналізаційний сендвіч 110/200

 

Як такий варіант, достатньо?

vityagka_topo4na.thumb.jpg.e6f1f55ade949282960aba019d7b1438.jpg

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

але там конкретно щодо матеріалів з чого краще гільзувати мало сказано.

Плохо читали. :)

Лучший вариант для гильзовки вентканалов - асбоцементная труба или так www.stroimdom.com.ua/forum/showpost.php?p=1282905&postcount=8

1) чи достатньо 3 вентиляції (два санвузла і топочна) прокласти з оцинковки круглої? Додатково треба ізолювати від сендвіча?

Можно оцинковку.

Смысл изолировать от сэндвича ?

Класти цеглу на ребро між Сендвічем і канал не дуже хочеться, впритик виходить.

А вот с этого места подробней. Т.е. шахты по факту еще нет ?

В разе отсутствия оной, в качестве дымохода для ТТ-котла лучше смотреть в сторону керамической (гончарной) трубы чем сэндвича.

Поки надумав обгорнути каналізацію у базальт.вату негорючу а зверху надіти Ф200 оцинкову. Зробити такий собі каналізаційний сендвіч 110/200

Поставьте 100 АЦ трубу, выйдет дешевле и проще.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Плохо читали. :)

Лучший вариант для гильзовки вентканалов - асбоцементная труба или так www.stroimdom.com.ua/forum/showpost.php?p=1282905&postcount=8

 

Можно оцинковку.

Смысл изолировать от сэндвича ?

 

Вентиляція з АЦ - точні ні.

Мета ізоляції - щоб витяжні канали не нагрівалися від сендвіча.

 

 

А вот с этого места подробней. Т.е. шахты по факту еще нет ?

В разе отсутствия оной, в качестве дымохода для ТТ-котла лучше смотреть в сторону керамической (гончарной) трубы чем сэндвича.

 

Так - шахти взагалі немає, як і перекриття, все в процесі, просто прораховую кроки наперед.

ТТ котли мають низьку температуру газів, тому труба треба утеплена, а саме сендвіч - це прямі рекомендації з інтрукцій котлів.

 

відкрите питання - як ізолювати каналізацію.

 

Вся інша вентиляція скоріше за все з оцинковки в цій шахті. Правда є побоювання що гільза може нагрітися і передати теплоту на вентилятор/решітку в ванній, яка з пластику і почне плавитись... чи це вже фантастика?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Вентиляція з АЦ - точні ні.

Шо так ? Забобоны ? :D

Мета ізоляції - щоб витяжні канали не нагрівалися від сендвіча.

Так не делайте их из пластика, и нехай себе греются. Теплый канал=стабильная тяга.

Так - шахти взагалі немає, як і перекриття, все в процесі, просто прораховую кроки наперед.

Ну так Вам решать. Либо навека и "за копейки", либо с конденсатом и обратной тягой, задорого и по передовым технологиям и неизвестным сроком службы. :)

Результат зачастую не соответствует задуманному.

Ежли первое - расскажу/подскажу, если второе - к продавцам, они точно расскажут что Вам нужно.

ТТ котли мають низьку температуру газів,

Выхлоп ТТ-котлов до 240 гр. Возгорание сажи около 1000.

Скока простоит нержа ? :)

це прямі рекомендації з інтрукцій котлів.

Нэма в инструкциях сэндвичей, :) цэ рекомендации продавцов нержавейки.

відкрите питання - як ізолювати каналізацію.

В разе пластика просто исключите соседство с дымоходом.

Правда є побоювання що гільза може нагрітися і передати теплоту на вентилятор/решітку в ванній

Вентилятор грите. :D

www.stroimdom.com.ua/forum/showthread.php?t=158125&highlight=%E2%E5%ED%F2%E8%EB%FF%F2%EE%F0%FB+%E2%E5%ED%F2%EA%E0%ED%E0%EB%E5

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Шо так ? Забобоны ? :grin:

 

Так не делайте их из пластика, и нехай себе греются. Теплый канал=стабильная тяга.

 

Ну так Вам решать. Либо навека и "за копейки", либо с конденсатом и обратной тягой, задорого и по передовым технологиям и неизвестным сроком службы. :smile:

Результат зачастую не соответствует задуманному.

Ежли первое - расскажу/подскажу, если второе - к продавцам, они точно расскажут что Вам нужно.

 

Забобони, а також наявність широкого асортименту фітінгів (перехідники, коліна і т.д.)

 

Тому або пластік, або оцинковка.

 

Заливати канал розчином, виймаючи гільзу не хочу - це отримати той же самий круглий канал, тільки більш важким шляхом. Канал буде важщий. Також деякі витяжки стартують з середини шахти, як їх робити? два метри заливти просто опору.. теж не хочу. Потім знвоу таки фітінги і поворити в приміщення теж важще зробити, бо немає фасонних елементів.

 

Выхлоп ТТ-котлов до 240 гр. Возгорание сажи около 1000.

Скока простоит нержа ? :smile:

 

Це окрема тема, пропоную продовжити в цій темі www.stroimdom.com.ua/forum/showthread.php?t=176845&page=3

 

Нэма в инструкциях сэндвичей, :smile: цэ рекомендации продавцов нержавейки.

defro.ua/manual/defro_duo.pdf

kostrzewa.ru/wp-content/uploads/2014/10/%D0%BF%D0%B0%D1%81%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%82-fuzzy-logic-opt-%D0%BE%D1%82-20-10-2014.pdf

І знову таки краще це перенести в тематичну гілку

 

 

В разе пластика просто исключите соседство с дымоходом.

 

Вентилятор грите. :D

www.stroimdom.com.ua/forum/showthread.php?t=158125&highlight=%E2%E5%ED%F2%E8%EB%FF%F2%EE%F0%FB+%E2%E5%ED%F2%EA%E0%ED%E0%EB%E5

 

Виключити неможливо, конфігурація така як у кресленні, тому питання як ізолювати.

 

Так вентилятор, не бачу нічого в цьому поганого/неприродбнього. Забігаючи наперед - весь будинок прорахований мною по вентіляції, по необхідному обміну повітря в різниз кімнатах, приточка, розрахована "тяга" каналів в залежності від діаметру, висоти і різниці температур в різні пори року... тому він там стоїть прораховано а не "на абум", також він буде з таймером: 5хв працює, 5 -ні на постійні основі. Тому не бачу жодної проблеми.

 

Питання було щодо передачі тепла від оцинкованної круглої гільзи до пластикових елементів вентилятора/решітки.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Забобони, а також наявність широкого асортименту фітінгів (перехідники, коліна і т.д.)

Вы водопровод/отопление делаете или вентиляцию ?

Забобоны - вещь серьезная, переубеждать - бесполезно. :pardon:

Тому або пластік, або оцинковка.

Ура! Здравствуй конденсат! Будем бороться. :)

Канал буде важщий.

Ну да, его ж каждый день с собой на работу таскать нужно.

Тяжелый канал обладает неплохой теплоемкостью и в разе заливки зазора имеет тепловую связь со стенами дома. Если для Вас это ни о чем не говорит, то продолжать не буду.

Також деякі витяжки стартують з середини шахти, як їх робити? два метри заливти просто опору..

Если определитесь, расскажу як робыты. :)

Потім знвоу таки фітінги і поворити в приміщення теж важще зробити, бо немає фасонних елементів.

1.Естественная вентиляция "не любит" повороты и горизонтальные участки.

2. Каким образом Вы их (каналы) будете чистить ?

Це окрема тема, пропоную продовжити в цій темі

Почитываю, молчу.

Вот Вы их и спросите, чего будет с их трубами после возгорания сажи и про периодичность замены. :)

Вас не смущает, что срок службы дым и вентканалов должен равняться сроку службы дома.

defro.ua/manual/defro_duo.pdf

kostrzewa.ru/wp-content/uploads/2014/10/%D0%BF%D0%B0%D1%81%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%82-fuzzy-logic-opt-%D0%BE%D1%82-20-10-2014.pdf

Ну и где хоть слово про сэндвич ? :)

Виключити неможливо, конфігурація така як у кресленні, тому питання як ізолювати.

Ходим по кругу. :) Я предложил два варианта решения, Вас они не устраивают.

А шо говорит ваш проектант/архитектор? :crazy:

Питання було щодо передачі тепла від оцинкованної круглої гільзи до пластикових елементів вентилятора/решітки.

В чем собсно проблема. Отвяжите по теплу гильзу из оцинковки от пластикового вентилятора.

Это чё за сэндвичи такие, что способны нагреть рядом стояющую гильзу до температуры плавления пластика.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

defro.ua/manual/defro_duo.pdf

сторінка 12

Применённая термическая изоляция системы

отвода дымов улучшает тягу дымовой трубы.

 

Внимание! Учитывая высокую эффективность котла

типа DEFRO DUO / DEFRO DUO PLUS рекомендуется

применять дымовую вкладку из нержавеющей

жаростойкойстали.

 

 

kostrzewa.ru/products-page/kostrzewa-pellets-fuzzy-logic/

сторінка 11

Для пеллетного котла необходимо использовать утепленный дымоход из-за высокого КПД-котла и низкой

температуры отходящих газов.

 

 

Ходим по кругу. Я предложил два варианта решения, Вас они не устраивают.

Щодо захисту каналізації - щось не памятаю

 

Тяжелый канал обладает неплохой теплоемкостью и в разе заливки зазора имеет тепловую связь со стенами дома. Если для Вас это ни о чем не говорит, то продолжать не буду.

 

Та теплоти в мене в шахті і так достатньо. В мене питання не як підігріти/зробити теплими канали, а навпаки)))))))

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

defro.ua/manual/defro_duo.pdf

сторінка 12

Своими словами сможете объяснить написанное ?

Щодо захисту каналізації - щось не памятаю

АЦ трубу в качестве фановой - отмели, смена месторасположения - тож не то. Остается сложно и дорого - самодельный сэндвич из 110 канальи и оцинковки.

У Вас септик, центр. канализация, этажность дома ? Чтоб понять необходимость фановой трубы.

Та теплоти в мене в шахті і так достатньо. В мене питання не як підігріти/зробити теплими канали, а навпаки)))))))

Всю жизнь дымоходы и вентканалы старались "спрятать" от холода и сделать их "теплыми". В консерватории что-то поменялось ? :D

В холодных каналах тяги не бывает, или тока обратная.

Если шахта является частью внутренней стены то она будет теплой. Гильза в шахте без заливки зазора лишена этого тепла, т. к. нет непосредственной тепловой связи, есть только передача мизерной части тепла гильзе за счет конвекции воздуха в зазоре. И опрокинуть тягу в таком канале не составляет труда. Холодный воздух при обратной тяге в считанные минуты еще больше выстудит гильзу, т.к. теплоемкостью а соотв. и тепловой инерцией ни пластик ни оцинковка не обладают. В итоге из вентрешеток будет сифонить холодный воздух в дом.

Даж при работающем в "ту сторону" вентканале, загильзованном пластиком или металлом - конденсат, текущий до самого низа, (а мож и по стенке) я Вам гарантирую.

И нафига такая вентиляция. :D

А Вы грите - "усё просчитано, включая ветер и расположение звезд". :D :beer:

Змінено користувачем SON
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Так буде септік і вентиляція фанова обов'язкова.

 

Робити переходи каналізації пластикової в АЦ - дякую не треба, замінувати один гемор (утеплювання) на інший. Трійники відводу від стояка до унітазу теж з АЦ? В мене по сусідство з сендвічем не тільки фанова, а і працююча каналізація, її теж робити з АЦ? Це легший шлях ніж ізолювати ?:D

 

"Перенести фанову" - шановний, ну спробуйте зрозуміти, що в мене перед очима весь проект я знаю всі нюансі і, звісно це важко, але спробуйте повірити, що перенос стояка це більше зло по затратам чим утеплити!!!

 

 

Йдемо далі

 

Вентиляція з АЦ труб.

 

Почну з того що асбестоцемент вважається небезпечний для здоров'я матеріалом, за кордоном взагалі не використовують. В сніпах прямо заборонено робити приток з АЦ труб!!!! Вятжну - можна. Але надіюсь ви не будете спорити, що природня вентиляція часто "опрокідується" і дує в середину - а це вже пряма заборона СНІпам. Я вже краще буду боротись з конденсатом, для мене це менше зло, ніж шкідливість матеріалу!

forum.dwg.ru/archive/index.php/t-13060.html

 

Конденсат.

 

От поясніть мені звідки він там буде?

 

Шахта 4 метри. 2 метри над мансардою/дахом буде утеплена мінватою. Тобто в холодній зоні стояк утеплений, в теплій - не утеплений. Також там буде іти сендвіч, який буде гріти в середині шахти ( ми тіпа тута з цим боремось ізоляцію). То звідки конденсат?

 

І навіть якщо і буде, то на кожну гільзу внизу буде трійнік 90 градусів. Тобто поворот 90 градусів в бік (10см зміщення від осі стояку) - це і буде початок вентиляції. А внизу виходит конденастозбірник з капіляром. Всі ці елементи є фасонні і готові, тож я не бачу якихось проблеми їх встановити.

 

Також в мене шахти стартують з другого поверху, на першому поверсі вони виходять отвори зі стелі, і не над приміщеннями, де потрібна вентиляційна шахта, а через стінку. Тобто навіть з АЦ трубами мені все одно треба якісь перехідники і робити повороти в бік - тіж самі трійники.

 

Ідем далі.

 

АЦ труба. Вони є діаметром 100 і 150. 100 для мене мало, не вистачить для вентиляції. Потрібно 150. Але по факту це 140 в середині і 161 ззовні. Якби ви були уважні, то помітили що в мене ПК, а в них отвір між арматурами робочими - 159мм. Тобто я навіть і не проведу там трубу АЦ, а якщо і проведу, то в притик з небезпекою тріщини і пошкоджень.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

А що думаєте щодо закінчення шахти і зонта, яким це все прикрити?

 

п.с: пане SON приєднуєтесь, а то це все монолог починає нагадувати :D

zont_topo4na.thumb.jpg.e615980dbba6943d1181bc102bcfa067.jpg

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Трійники відводу від стояка до унітазу теж з АЦ?

"Перенести фанову" - шановний, ну спробуйте зрозуміти, що в мене перед очима весь проект я знаю всі нюансі

А я типа экстрасенс, и по одному малюнку шахты сверху сразу все видно. :D

Почну з того що асбестоцемент вважається небезпечний для здоров'я матеріалом,

Забобоны - вещь серьезная, переубеждать - бесполезно.

Разберитесь где какой асбест.

От поясніть мені звідки він там буде?

Абиснял. Ссылку давал. У кого загильзовано - течет.

Якби ви були уважні, то помітили що в мене ПК, а в них отвір між арматурами робочими - 159мм. Тобто я навіть і не проведу там трубу АЦ, а якщо і проведу, то в притик з небезпекою тріщини і пошкоджень.

У вас приставная шахта ?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

А я типа экстрасенс, и по одному малюнку шахты сверху сразу все видно. :D

 

Разберитесь где какой асбест.

 

У вас приставная шахта ?

 

Шахта тільки на другому поверсі, стоїть вона прямо на плитах перекриття. Тобто щоб пройти плити - треба пробивати отвори в плитах, а вони до 159мм

І на першому отвори опускається не у приміщення, де потрібна вентиляція, а поруч через перестінок. Тому тре повороти на 90градусів, хоча горизонтальна частина буде короткою приблизно 150мм

 

Абиснял. Ссылку давал. У кого загильзовано - течет.

Ну у кожного індивідуальне виконання, тому всіх під одну гребінку - не коректно.

 

Конкретно мій випадок зараз розглядаємо. Тобто навіть з утепленням у холодній зоні і всередині шахти теплий димохід буде текти?

 

Як на мене, якщо і буде то незначна частина. А враховуючи конструктивно особливість розташування, повороти на 90 градусів будуть точно - то конденсатозбірники досить гармонійно вписуються.

 

Просто хочеться якесь обґрунтування чому, а не тіпу буде водопад ніагара якщо гільзування. Але ж кожен випадок індивідуальний. Я не виключаю іншу схему виконання, але поки вона більш важча то я хочу розуміти навіщо ускладнювати. Складнощів в будівництві і так вистачає))))

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Шахта тільки на другому поверсі, стоїть вона прямо на плитах перекриття. Тобто щоб пройти плити - треба пробивати отвори в плитах, а вони до 159мм

Тока приставная шахта подразумевает дырки в ПК.

При внутр. несущей стене в 1.5 кирпича плиты опираются на 1/2 кирпича, между торцами плит остается место в 1/2 кирпича для прохода вент/дымканалов. Это общестроительные нормы.

Что у Вас я не вижу, могу только догадываться.

Тобто навіть з утепленням у холодній зоні і всередині шахти теплий димохід буде текти?

Дымоход - возможно нет, вентканалы -да.

В разе кирпичной шахты, исходя из размеров на малюнке, на утепление ничо не остается.

Як на мене, якщо і буде то незначна частина. А враховуючи конструктивно особливість розташування, повороти на 90 градусів будуть точно - то конденсатозбірники досить гармонійно вписуються.

Как по мне, то лучше изначально не создавать условия для появления конденсата, чем потом с ним бороться.

Просто хочеться якесь обґрунтування чому, а не тіпу буде водопад ніагара якщо гільзування.

1. Гильза по факту получается "холодной".

2. Металл и пластик не способны "впитать" даже небольшое кол-во влаги.

Складнощів в будівництві і так вистачає))))

Главное не изобретать велосипед, все придумано до нас.

Кирпичные/бетонные каналы гэть не рассматриваете ? :)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Тока приставная шахта подразумевает дырки в ПК.

При внутр. несущей стене в 1.5 кирпича плиты опираются на 1/2 кирпича, между торцами плит остается место в 1/2 кирпича для прохода вент/дымканалов. Это общестроительные нормы.

Что у Вас я не вижу, могу только догадываться.

 

Прикріпив роскладку плит - так наглядніше

 

Дымоход - возможно нет, вентканалы -да.

В разе кирпичной шахты, исходя из размеров на малюнке, на утепление ничо не остается.

 

Так,можливо багато там і не влізе. Утеплювач планую базальт вату між гільзами і шахтою в холодній зоні.

 

Как по мне, то лучше изначально не создавать условия для появления конденсата, чем потом с ним бороться.

 

1. Гильза по факту получается "холодной".

2. Металл и пластик не способны "впитать" даже небольшое кол-во влаги.

 

Главное не изобретать велосипед, все придумано до нас.

Кирпичные/бетонные каналы гэть не рассматриваете ? :)

Ну відштовхуємось від того що є і що не зміниш: а саме зовнішні розміри шахти і її розташування над плитами, які диктують місце і діаметр отворів

shahta_pliti_pk.jpeg.7ba5c5b54a927649c955a5686678a984.jpeg

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ну відштовхуємось від того що є і що не зміниш:

Вопчем на малюнке. Дымоход и фановая - сэндвич.

По мере роста шахты под в/к использовать куски пластиковой трубы нужного Ф в качестве съемной опалубки. Снизу плиты перейдете на пластик.

ИМХО - Ф 200 мм для топочной много.

Если шахта на втором этаже под отделку, для уменьшения веса можно выложить из ГБ, выше кровли перейти на кирпич.

1788662023_.JPG.458733a9b7ffa3f986cc5df75a427aeb.JPG

1448827772_1.JPG.72b8f6f9adc9c03507740c8bba9332a2.JPG

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Вопчем на малюнке. Дымоход и фановая - сэндвич.

По мере роста шахты под в/к использовать куски пластиковой трубы нужного Ф в качестве съемной опалубки. Снизу плиты перейдете на пластик.

ИМХО - Ф 200 мм для топочной много.

Если шахта на втором этаже под отделку, для уменьшения веса можно выложить из ГБ, выше кровли перейти на кирпич.

 

Про такий варіант я теж думав, і він найбільш реалістичний, якщо не гільзувати.

 

По нормам для топочної треба мінімум 200см2 витяжки (від Ф160). Тому Ф150 не підходить, мініму Ф160. Але це не стандартний діаметр. По факту в наявності перехідники і труби є Ф150 і Ф200. Тому було і вибрано Ф200. Завузити на решітці завжди простіше чим розширити

 

Так, шахта на другому поверсі буде обкладатися плиткою, бо вона через ванну проходить. Тому питання ваги актуально. Саме через це залити всередині розчином і непокоїть - це ще додаткова вага

 

І головне запитання - при залитті розчином всередині шахти до самого верху де і як утеплити в холодній зоні шахту?

 

Доречі як запропонований варіант зонта по закінченню шахти?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

По нормам для топочної треба мінімум 200см2 витяжки (від Ф160).

Зимой такой канал придется "поджимать". :) Потому как дымоход и вентканал в купе унесут много тепла, да и "кормить" их воздухом тож трэба.

Саме через це залити всередині розчином і непокоїть - це ще додаткова вага

Простеночные блоки из ГБ D400 100 мм или 200 мм толщиной с запасом перекроют по весу доп. раствор.

Доречі як запропонований варіант зонта по закінченню шахти?

Нормально. Респект проектанту по высоте установки зонта над шахтой. :)

С т. з. функциональности плоский зонт лучше, да и проходить его удобней. Но ставить плоские зонты не принято (не феншуйненько). :D

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Зимой такой канал придется "поджимать". :) Потому как дымоход и вентканал в купе унесут много тепла, да и "кормить" их воздухом тож трэба.

 

Ну піджати не розширити. Я все таки виходжу з рекомендацій котлів, які викладав в цій гілці, а там сказано що мінімум 200см2. Тому швидше за все підіжму решіткою одразу до необхідних 200-250см2

 

Простеночные блоки из ГБ D400 100 мм или 200 мм толщиной с запасом перекроют по весу доп. раствор.

 

Тобто перекриють? ну так перестінку в шахті, як ви намалювали, зробити з ГБ. Але ж це не відміняє вагу від залитого розчину? Тут вже мабуть треба до архітектора звертатись і питати чи витримають плити додаткові навантаження..

 

 

І головне питання - як утеплювати шахту якщо залити розчином? ззовні не вийде, бо шахта буде в верхній частині з обліцовочної цегли. А в середині розчин. Виходить ми робимо шахту холодною.....

 

 

Нормально. Респект проектанту по высоте установки зонта над шахтой. :smile:

С т. з. функциональности плоский зонт лучше, да и проходить его удобней. Но ставить плоские зонты не принято (не феншуйненько). :grin:

 

Дякую, мені приємно, бо я і є проектант зонтів)))) Перечитав багато форумів, статей і головне навіть сніпів по вентиляції - щоб зрозуміти яка правильна висота і скілкьи по бокам виступати повинен.

 

Доречі ось на основі сніпів стандартна лінійка зонтів zavodmetalla.ru/produkciya/ventilyaciya/zonti_i_deflektora/zont_ventilyacionnyj_pryamougolnyj/

 

Щодо плоского верху, вирішив хоть трошки зробити феншуй. Спочатку думав всього 5см, майже плоский зонт, але таки зробив 10см щоб було красивіше, тим паче нормам воно не суперечить)))

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

а там сказано що мінімум 200см2. Тому швидше за все підіжму решіткою одразу до необхідних 200-250см2

Ну все пральна, норма по в/к - 14*14 см или круглый не менее Ф160 мм.

У Вас вентканал в топочной Ф 200 мм, т. е. сечение заведомо завышено, а по жизни не нужно.

ну так перестінку в шахті, як ви намалювали, зробити з ГБ. Але ж це не відміняє вагу від залитого розчину?

ВСЮ ШАХТУ на втором этаже из ГБ.

ГБ + раствор в пересчете на кирпич будет легче.

В районе дымохода можно положить 100 блок, в районе в/к 200, соотв. меньше пойдет раствора на заливку. Вопчем нужно помалевать, т. к. может чуть измениться ширина шахты.

Тут вже мабуть треба до архітектора звертатись і питати чи витримають плити додаткові навантаження..

Посчитать вес кирпичной шахты и из ГБ с заливкой - это пол-часа вечерком без архитектора. :)

І головне питання - як утеплювати шахту якщо залити розчином?

Никак. Она помирковано торчит над кровлей.

шахта буде в верхній частині з обліцовочної цегли.

Плохая мысль. Облицовочный кирпич на шахте рано или поздно постреляет. Водопоглощение и морозостойкость у него не очень.

Ложите все из ГБ, поверху отделаете клинкерной плиткой под кирпич, (что еще уменьшит вес и шахта будет более "теплой"), либо над кровлей из клинкерного или гиперпрессованного кирпича.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ну все пральна, норма по в/к - 14*14 см или круглый не менее Ф160 мм.

У Вас вентканал в топочной Ф 200 мм, т. е. сечение заведомо завышено, а по жизни не нужно.

 

Ф160 - це нестандартний розмір, і в наявності перехідників і труб немає. Тому збільшив до найблищого стандартного Ф200

 

ВСЮ ШАХТУ на втором этаже из ГБ.

ГБ + раствор в пересчете на кирпич будет легче.

В районе дымохода можно положить 100 блок, в районе в/к 200, соотв. меньше пойдет раствора на заливку. Вопчем нужно помалевать, т. к. может чуть измениться ширина шахты.

 

Варіант.

 

Никак. Она помирковано торчит над кровлей.

 

Так от тут я знову в ступорі. Тобто ми боремось проти конденсату, але замість утеплення лишаємо шахту холодно і не утепленою над дахом - що визве конденсат. А замість того , щоб збирати його, він буде поглинатися в шахті розчином, тобто вологі вент шахти (грібок і т.д.) - чим це краще ніж суха гільзовка і зібраний конденсат?

 

От знову таки, трудозатрати на поставити конденсатозбірник в рази простіший чим робити вент таким метод і конденсат буде впитуватись в шахту....

 

 

Плохая мысль. Облицовочный кирпич на шахте рано или поздно постреляет. Водопоглощение и морозостойкость у него не очень.

Ложите все из ГБ, поверху отделаете клинкерной плиткой под кирпич, (что еще уменьшит вес и шахта будет более "теплой"), либо над кровлей из клинкерного или гиперпрессованного кирпича.

 

Хм, а як тоді живе обліцовочний цегла на будинках? Основне призначення - це зовніщня "красіва" отдєлка, тобто де факто розраховна на контакт з атмосферою... то чому на будинку це номр а на шахті погано?

 

Думав ось такий "Лицьова керамічна цегла 250*90*65" www.sbk.com.ua/product/prod-licivoy

Чи може я його неправильно назва?

 

АПД: здається зрозумів. У димоходу більший контакт з водою, яка стікає по даху, більше дощами обмиває, адже не захищений звісами даха як стіна. Сніг стоїть потім тане.....

От засада.. З технологічних моментів мені треба нестандартний розмір (замість 120мм до 100мм одна грань) та і з кольорами і клінкері не густо....

Змінено користувачем lesha4ever
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ф160 - це нестандартний розмір, і в наявності перехідників і труб немає. Тому збільшив до найблищого стандартного Ф200

Принимать топочную с ТТ котлом госкомиссия не будет. :D

Возьмите 150 трубу, типоразмер есть как в вентиляции, так и в каналье.

Тобто ми боремось проти конденсату, але замість утеплення лишаємо шахту холодно і не утепленою над дахом - що визве конденсат.

Если б шахта торчала над кровлей как маяк, 3-4-5 метров, то тогда ее следовало б утеплить.

Кроме того идет подпитка теплом из уходящего воздуха.

А замість того , щоб збирати його, він буде поглинатися в шахті розчином, тобто вологі вент шахти (грібок і т.д.) - чим це краще ніж суха гільзовка і зібраний конденсат?

99% жилфонда имеют кирпичные или бетонные каналы, никто там конденсат никуда не собирает и грибка там никто не видел.

После принятия душа в оголовке канала зимой будет влажно, потом все успешно испаряется без ущерба строительным конструкциям.

...конденсат буде впитуватись в шахту....

Киньте бетонный кубик в ведро с водой. Предварительное взвешивание покажет сколько воды смог впитать бетон. :)

Хм, а як тоді живе обліцовочний цегла на будинках?

На стенах живет, они так не мокнут. Шахта в отличии от стен мокнет и мерзнет всю жизнь.

Пообращайте внимание на заборные столбики из обл. кирпича, особенно в местах примыкания к "шапкам" и фундаменту.

 

Чуть Вам помалевал для примера, размеры подточкуете.

1121419361_.JPG.57a425ac063007520d45eba34a9fddeb.JPG

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Принимать топочную с ТТ котлом госкомиссия не будет. :D

Возьмите 150 трубу, типоразмер есть как в вентиляции, так и в каналье.

 

Если б шахта торчала над кровлей как маяк, 3-4-5 метров, то тогда ее следовало б утеплить.

Кроме того идет подпитка теплом из уходящего воздуха.

 

99% жилфонда имеют кирпичные или бетонные каналы, никто там конденсат никуда не собирает и грибка там никто не видел.

После принятия душа в оголовке канала зимой будет влажно, потом все успешно испаряется без ущерба строительным конструкциям.

 

Киньте бетонный кубик в ведро с водой. Предварительное взвешивание покажет сколько воды смог впитать бетон. :)

Категорично не згоден. Це занадте "обобщєніє" .Тіпа Мерседес такий же поганий як і запорожець. Чого? Ну бо і то і то машина, має 4 колеса, двигун, кермо і т.д...Запорожець ламається коли їде, тому і мерседес буде....

 

Як можна порівнювати шахту будинків в 9 поверхів, де є окремо теплий дах. І навіть якщо в когось на 3-му поверсі немає грибку, то це не означає що його немає на останньому поверсі. Ну і шахти там теплі, бо закінчуються на тех поверсі, де проходять труби, там завжди тепло.. а над плоскоим дахом шахта усього до метра вище.... Нічого спільного з шахтою приватного мандсардного будинку не бачу

 

На стенах живет, они так не мокнут. Шахта в отличии от стен мокнет и мерзнет всю жизнь.

Пообращайте внимание на заборные столбики из обл. кирпича, особенно в местах примыкания к "шапкам" и фундаменту.

 

Чуть Вам помалевал для примера, размеры подточкуете.

 

Отут згоден, але з клінкером теж не все так просто... плитка вся імпортна і дуже дорога.... А цегла в потрібному розмірі немає... тре щось думати..

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Як можна порівнювати шахту будинків в 9 поверхів, де є окремо теплий дах. Ну і шахти там теплі, бо закінчуються на тех поверсі, де проходять труби, там завжди тепло.. а над плоскоим дахом шахта усього до метра вище....

Я Вас разочарую. :) Есть масса домов с вальмовой кровлей и холодным чердаком. Высота шахт от перекрытия последнего этажа до оголовка составляет до 4-5 метров.

Там тож уже лет 50 ничо никуда не течет. :)

Отут згоден, але з клінкером теж не все так просто... плитка вся імпортна і дуже дорога....

Не выдумляйтэ.

Клинкерная плитка "под кирпич"в районе 220-250 грн. за м2. На данную шахту ее надо аж 6 квадратов.

Бешенные деньги. :D

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...