t-projekt Опубліковано: 5 травня 2015 Автор Поділитись Опубліковано: 5 травня 2015 Вариант навеса с двухскатной крышей. Хотелось бы знать Ваше мнение. www.stroimdom.com.ua/forum/attachment.php?attachmentid=433791&stc=1&d=1430844943 Зачем над гаражем два ската с уклоном в одну сторону, чем обусловлено такое решение? Почему нельзя сделать два ската в разные сороны (классический треугольник)? Добавлено через 6 минут Наскільки я памятаю, геолог казав про те що пісок немає нормальної несучої здатності, тому не буде його писати і що в них немає даних з цього типу грунту Буду завтра його мучати, нехай розказує, заодно спробую проглянути геологію сусідів. Відносно плити, якщо я вірно зрозумів то виглядати вона буде так як на рисунку. Виймається родючий шар грунту, вирівнюється гравієм, потім піском, це все трамбується, а зверху лиється плита з 2 сітками з арматури. І цоколь зробити не вийде. Так як попадаю на плиту по грунту, а потім на перекриття, не кислий перерозхід по бетону.. Будинок вийде майже на рівні землі. Приблизительно так. Но думаю у Вас все нормально с геологией, то что-то геологи мудрят. Они должны делать испытания грунтов в лабораторных условиях а не брать какие-то табличные данные. Может у них попросту нет материальной базы для испытаний - тогда не знаю что делать. Но то что все значения должны быть это ФАКТ, так как только по значениям этих характеристик можно определить качество грунта. Если у соседей тоже есть такой грунт в основании, то поинтересуйтесь как у них устроен фундамент и сможете оценить его в этих условиях. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
-electron- Опубліковано: 6 травня 2015 Поділитись Опубліковано: 6 травня 2015 Розмовляв з геологом. Каже що згідно ДБН грунт пухкий, пористість висока тому треба робити вишукування. По його памяті хтось поруч робив і показник жорсткості був близько 5 МПа. І тоді ширина подушки буде понад 1 метр. Простіше і дешевше ковшом сороківкою вибрати пісок і засипати гравієм. Земля в мене не обсипається. А на нього поставити стрічку. Правда не знаю чи вірно сороківкою рити, мабуть краще траншею 60, а потім на неї ставити стрічку сороківку. Загалом маю на увазі що краще вирити траншею ширшу ніж розрахують фундамент. Відносно фундаментів сусідів. На вулиці є 4 будинки. З одним власником не спілкувався, він не говіркий. Але будинок найстаріший років 6-7 точно стоїть. З повним цоколем, тріщин немає. Один робив фундамент, теж мав пісок, прокопував його до твердого грунту, має підвал під частиною будинку, тріщин немає. Один не копав глибоко, з розмов можливо робив фундамент не так як розрахували, так як казав, що дуже багато нарахували. Копав траншею, внизу підкопував пятку, на дно пару лопат гравію і лив фундамент з саморобного бетону. В нього є тріщина, але тільки в фундаменті, ні в кладці ні в штукатурці тріщини немає. Тріщина іде від кутка дверей. Це мої прямі сусіди, або спільна межа, або через дорогу. Ще один будинок теж коли копали то знайшли пісок, його вибирали і лили 3 метри вглиб бетон (це з розмов не власника, а його сусіда). Має одну тріщину, але в стрічці в армопоясі її немає, в кладці також. Бетон саморобний, при чому на фото чомусь пішло в синєву тому не видно, що стрічка жовтого кольору. Ще в одного будинок на стрічці, а потім викопали і зробили підвал під всім будинком тріщин немає. Є ще пара будинків на сусідній вулиці, за моєю ділянкою, але там я не знаю хто власник, тріщин не видно. Є будинки доволі великі 300 квадратів, всі в два поверхи. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Дод Опубліковано: 6 травня 2015 Поділитись Опубліковано: 6 травня 2015 Зачем над гаражем два ската с уклоном в одну сторону, чем обусловлено такое решение? Почему нельзя сделать два ската в разные стороны (классический треугольник)? Спасибо, делаю уклон второго ската в другую сторону, такой вариант лучше Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
t-projekt Опубліковано: 6 травня 2015 Автор Поділитись Опубліковано: 6 травня 2015 Розмовляв з геологом. Каже що згідно ДБН грунт пухкий, пористість висока тому треба робити вишукування. По його памяті хтось поруч робив і показник жорсткості був близько 5 МПа. І тоді ширина подушки буде понад 1 метр. Простіше і дешевше ковшом сороківкою вибрати пісок і засипати гравієм. Земля в мене не обсипається. А на нього поставити стрічку. Правда не знаю чи вірно сороківкою рити, мабуть краще траншею 60, а потім на неї ставити стрічку сороківку. Загалом маю на увазі що краще вирити траншею ширшу ніж розрахують фундамент. Значит нужно обходить этот слабый грунт. Траншею, конечно, лучше делать шире, чтоб удобней было производить строительство. Каким ковшем - это уже Вам видней. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
-electron- Опубліковано: 6 травня 2015 Поділитись Опубліковано: 6 травня 2015 (змінено) В мене буде цоколь засипаний грунтом, а на ньому плита. Частина кімнат має теплу підлогу (коридор, санвузол, кухня) а кімната і вітальня не мають. Можна лити плиту в різних рівнях, як на рисунку? Чи треба лити в одному рівні, а потім на товщину утеплювача під ТП лити стяжку? Чому запитую, просто якщо лити в рівнях, то вага плити буде менша. Стіна по середині дому, на яку опирається перекриття 2 поверху може бути в одну цеглу (керамблок щось типу 2нф, але нашого розливу) чи має бути в півтори цегли? Перекриття моноліт. І ще одне планується приблизно такий план будинку Чи можна в ньому підвал розмістити під терасою. А то дружина боїться що якщо розмістити під кухнею, то буде теплий. Як в плані конструкції, яке місце буде більш доцільним? А також терасу робити відокремлену від будинку чи на одному фундаменті? Ви робите розрахунки конструкцій: фундамент, перекриття, стропилка, армопояси? Я зараз допилюю проект. Змінено 6 травня 2015 користувачем -electron- Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
levagi. Опубліковано: 7 травня 2015 Поділитись Опубліковано: 7 травня 2015 Дмитрий, добрый день. Я купил дачный дом на участке в 5 соток. Дом из белого силикатного кирпича с ж/б перекрытием и мансардой. Фундамент из блоков (в 3 ряда). В следующем году планирую его полностью перестраивать, изменить планировку первого этажа и надстроить полноценный второй + увеличить площадь за счет пристройки. Подскажите, какая вам необходима от меня информация, чтобы понять можно ли надстраивать второй этаж и как можно менять планировку первого уровня? Спасибо. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
t-projekt Опубліковано: 7 травня 2015 Автор Поділитись Опубліковано: 7 травня 2015 В мене буде цоколь засипаний грунтом, а на ньому плита. Частина кімнат має теплу підлогу (коридор, санвузол, кухня) а кімната і вітальня не мають. Можна лити плиту в різних рівнях, як на рисунку? Чи треба лити в одному рівні, а потім на товщину утеплювача під ТП лити стяжку? Чому запитую, просто якщо лити в рівнях, то вага плити буде менша. Стіна по середині дому, на яку опирається перекриття 2 поверху може бути в одну цеглу (керамблок щось типу 2нф, але нашого розливу) чи має бути в півтори цегли? Перекриття моноліт. І ще одне планується приблизно такий план будинку Чи можна в ньому підвал розмістити під терасою. А то дружина боїться що якщо розмістити під кухнею, то буде теплий. Як в плані конструкції, яке місце буде більш доцільним? А також терасу робити відокремлену від будинку чи на одному фундаменті? Ви робите розрахунки конструкцій: фундамент, перекриття, стропилка, армопояси? Я зараз допилюю проект. 1) Не вижу рисунка относительно вопроса про плиту. 2) несущая стена должна быть минимум 250мм (один кирпич) 3) по поводу размещения помещений тяжело понять, так как я не понимаю всю конфигурацию и его помещений. 4) по поводу террасы возможны разные варианты - надо видеть всю конфигурацию дома. Добавлено через 2 минуты Дмитрий, добрый день. Я купил дачный дом на участке в 5 соток. Дом из белого силикатного кирпича с ж/б перекрытием и мансардой. Фундамент из блоков (в 3 ряда). В следующем году планирую его полностью перестраивать, изменить планировку первого этажа и надстроить полноценный второй + увеличить площадь за счет пристройки. Подскажите, какая вам необходима от меня информация, чтобы понять можно ли надстраивать второй этаж и как можно менять планировку первого уровня? Спасибо. Для начала покажите планы и фото существующего дома. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
-electron- Опубліковано: 7 травня 2015 Поділитись Опубліковано: 7 травня 2015 1) Не вижу рисунка относительно вопроса про плиту. 2) несущая стена должна быть минимум 250мм (один кирпич) 3) по поводу размещения помещений тяжело понять, так как я не понимаю всю конфигурацию и его помещений. 4) по поводу террасы возможны разные варианты - надо видеть всю конфигурацию дома. 1 якийсь баг, вчора прикріплював рисунки Зараз ще раз дам. Там чорним це стіна Наприклад між тамбуром (не отоплюється) і коридором (отоплюється). 2 Тобто можна робити стіну в 1 цеглу, чи треба в 2? Чи це розраховує конструктор? 3,4 Що саме маєте на увазі про всі приміщення? Що треба всі поверхи, розріз і фасад? Чи я щось не так зрозумів? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
t-projekt Опубліковано: 7 травня 2015 Автор Поділитись Опубліковано: 7 травня 2015 Що саме маєте на увазі про всі приміщення? Що треба всі поверхи, розріз і фасад? Чи я щось не так зрозумів? Да все верно. Планы, фасады, разрез. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
-electron- Опубліковано: 7 травня 2015 Поділитись Опубліковано: 7 травня 2015 Коли допилю то дам. А відносно перекриття? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
t-projekt Опубліковано: 7 травня 2015 Автор Поділитись Опубліковано: 7 травня 2015 2 Тобто можна робити стіну в 1 цеглу, чи треба в 2? Чи це розраховує конструктор? Вообще хорошо бы посчитать, но несущая стена должна быть не менее 250мм (это один кирпич). Добавлено через 1 минуту Коли допилю то дам. А відносно перекриття? По перекрытию смогу сказать, когда пойму всю компоновку дома. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
-electron- Опубліковано: 7 травня 2015 Поділитись Опубліковано: 7 травня 2015 Вообще хорошо бы посчитать, но несущая стена должна быть не менее 250мм (это один кирпич). Добавлено через 1 минуту По перекрытию смогу сказать, когда пойму всю компоновку дома. Гаразд. Поки що дякую за консультацію. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Ktulxy Опубліковано: 8 травня 2015 Поділитись Опубліковано: 8 травня 2015 Добрый день. Помогите советом по проектированию фундамента. Планирую одноэтажный дом с мансардой, перекрытия ПК, ГБ 400 тка. Дом 8*9. Угв примерно метра 2-3 в сезон паводков, рядом десна (200м). Геологию не делал. Участок лет 15-ть назад подымался. Где-то на пол метра - метр. На данный момент имеем сверху вниз: грунт сантиметров 20-30, потом песок сантиметров 30, далее идет уже родной грунт и под ним обратно песок. Хочу залить ленту шириной 50см. 1. Докопатся до родного песка примерно глубина 90см. 2. Связать арматуру 3. Залить в грунт. Вопрос, собственно в каркасе. Как правильно за армировать фундамент? Спасибо. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Kosta(MSP) Опубліковано: 9 травня 2015 Поділитись Опубліковано: 9 травня 2015 Странно, почему нет показателя модуля деформации. Это не странно, просто, определение модуля деформации - это недешевая процедура. В стандартную (простую) геологию эта услуга, обычно, не входит Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
t-projekt Опубліковано: 10 травня 2015 Автор Поділитись Опубліковано: 10 травня 2015 (змінено) Это не странно, просто, определение модуля деформации - это недешевая процедура. В стандартную (простую) геологию эта услуга, обычно, не входит Стандартная геология стоит примерно 3000-3500 грн для коттеджей - в ней для всех грунтов определяются физико-механические показатели в лаборатории (как по мне, очень даже недорого). Зачем заказывать геологию, которая не дает возможности нормально проектировать фундамент. Змінено 10 травня 2015 користувачем t-projekt Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
-electron- Опубліковано: 10 травня 2015 Поділитись Опубліковано: 10 травня 2015 Стандартная геология стоит примерно 3000-3500 грн для коттеджей - в ней для всех грунтов определяются физико-механические показатели в лаборатории (как по мне, очень даже недорого). Зачем заказывать геологию, которая не дает возможности нормально проектировать фундамент. Тому що при замовленні ніхто і не каже, що геологія буде просто виїзд з ручним буром на місцевість, визначення грунтів на око і видача даних з таблиць. Мені навіть не пропонували приїхати і відібрати проби. Це вже коли виліз кізяк з четвертим шаром, от тоді вже і сказали, що можна заплатити і тоді машина виїде відбере проби. Ну то таке. Говорив з власником от цього будинку. Виявляється він не копав до самого гравію. Фундамент різновівневий ()підвал під частиною будинку) Частина фундаменту на глибині 150 см, а підвал на 250. Так глибоко тому, що цоколь низький, на фото видно. В кутку будинку попав на пісок. Каже що нормальний, спресований пісок, не пухкий. Він підсипав подушку з гравію, потім робив стрічку шириною 60 см. Будинку років 4-5. Придивився до фото. Там тріщина іде не через весь фундамент. Самий верхній шар (темніший) там не видно продовження, є щось лівіше, але воно зміщено вліво, може просто погано провібрований бетон. Потім іде вниз через 2 ряди в яких видно гальку, а от ще нижче до землі її не видно, це ще два ряди. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Kosta(MSP) Опубліковано: 10 травня 2015 Поділитись Опубліковано: 10 травня 2015 Стандартная геология стоит примерно 3000-3500 грн для коттеджей - в ней для всех грунтов определяются физико-механические показатели в лаборатории (как по мне, очень даже недорого). Зачем заказывать геологию, которая не дает возможности нормально проектировать фундамент. По поводу геологии для коттеджей, и как определяются какие характеристики грунтов можете почитать тут. Вот и подумайте, кто за 3000-4000 будет отбирать монолит с глубины 5 метров, например, и делать компрессию, помимо бурения скважин и всего остального. Дело в том, что сейчас не каждый геолог отважится сказать заказчику, что характеристики грунтов будут приблизительные, и чтобы получить реальную картину, нужно заплатить в 3 раза больше. Хотя, с другой стороны, можно и заплатить нормально, и в результате получить туфту. В общем, все как везде. Добавлено через 2 минуты Це вже коли виліз кізяк з четвертим шаром, от тоді вже і сказали, що можна заплатити і тоді машина виїде відбере проби. Ну то таке. А пробы отбирали шнеками или таким типа стаканчиком? 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
-electron- Опубліковано: 10 травня 2015 Поділитись Опубліковано: 10 травня 2015 А пробы отбирали шнеками или таким типа стаканчиком? Прямо з бура зішкрябували. Пробурили пів метра, вийняли подивились. Почистии шнек бура, пробурили ще пів метри і знову вийняли ножем зішкрябали, почистили, наростили бур і так до пятого шару, в гравій вже буритись не змогли, каміння як не як. Десь на форумі були навіть фото такого методу. Якщо згадаю в якій темі, то напишу. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Kosta(MSP) Опубліковано: 10 травня 2015 Поділитись Опубліковано: 10 травня 2015 Прямо з бура зішкрябували. Пробурили пів метра, вийняли подивились. Почистии шнек бура, пробурили ще пів метри і знову вийняли ножем зішкрябали, почистили, наростили бур і так до пятого шару, в гравій вже буритись не змогли, каміння як не як. Десь на форумі були навіть фото такого методу. Якщо згадаю в якій темі, то напишу. Это, условно говоря, самое простое бурение, когда физ-мех свойства потом определяются по нарушенной структуре. При возможности и желании, это лучше делать ручным буром. Ну то, что доставали через пол метра - это уже неплохо. Иногда, бывает, загоняют сразу по шнеку-два, а потом достают Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
t-projekt Опубліковано: 11 травня 2015 Автор Поділитись Опубліковано: 11 травня 2015 Добрый день. Помогите советом по проектированию фундамента. Планирую одноэтажный дом с мансардой, перекрытия ПК, ГБ 400 тка. Дом 8*9. Угв примерно метра 2-3 в сезон паводков, рядом десна (200м). Геологию не делал. Участок лет 15-ть назад подымался. Где-то на пол метра - метр. На данный момент имеем сверху вниз: грунт сантиметров 20-30, потом песок сантиметров 30, далее идет уже родной грунт и под ним обратно песок. Хочу залить ленту шириной 50см. 1. Докопатся до родного песка примерно глубина 90см. 2. Связать арматуру 3. Залить в грунт. Вопрос, собственно в каркасе. Как правильно за армировать фундамент? Спасибо. Если за основу взять песок с хорошими физико-механическими показателями, то ленту можно проармировать так: внизу 2d 12 А400 мм и вверху 2d12 А400 мм и между ними (в середине сечения) можно ставить 2d 10 А400 мм. Шаг между этими парами стержней не более 400мм (их количество не понятно, так как высота не известна) Между собой стержни можно связать арматурой d6 А240 Так как возможны подъемы воды, рекомендую размещать подошву не выше 1100 мм от уровня земли. Данные рекомендации очень обобщенные так как не видно всей реальной картины. Советую обратиться за проектом к специалистам. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
kotyar4ik Опубліковано: 12 травня 2015 Поділитись Опубліковано: 12 травня 2015 привет! что вы можете предложить по данной планировке? все размеры на вскидку без точных просчетов, нужно определиться с планировкой для точного расчета. хотелось бы уменьшить размер, но ввиду наличия гаража не выходить самостоятельно... также не могу решить проблему лестницы, так как на второй мансардный этаж выходит практически в стену... Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
-electron- Опубліковано: 13 травня 2015 Поділитись Опубліковано: 13 травня 2015 привет! что вы можете предложить по данной планировке? все размеры на вскидку без точных просчетов, нужно определиться с планировкой для точного расчета. хотелось бы уменьшить размер, но ввиду наличия гаража не выходить самостоятельно... также не могу решить проблему лестницы, так как на второй мансардный этаж выходит практически в стену... Запитання не про конструкцію... Відносно планувань. Сходи наверх забіжні з 2 поворотами зробіть. Саме головне не багато сходинок в поворотах робіть. www.zhitov.ru/uk/lestnica7/ Тут можете прорахувати. Пограйтесь з кількістю сходинок. Без фасаду важко щось сказати. Яка висота стіни мансарди? Можете зробити дах не просто 2 скати, а з виступом, в який сховається верх сходів і там же зробите вікно. Загалом проставте розміри які хочете отримати. А то можете довго робити план а почнете підганяти під розміри і буде не те. Плюс гараж утопіть трішки, будинок цікавішим буде. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
-electron- Опубліковано: 14 травня 2015 Поділитись Опубліковано: 14 травня 2015 Зявилось ще пара запитань. Димар щоб не померзав і щоб не було зворотньої тяги розмістив в будинку. Вирішив робити квадратом. От як він буде на першому поверсі з всіма каналами. От розкладка цегли при муруванні, вийшло дві половинки, але то таке, коли розкладав то не врахував що крайній нижній ряд (на рисунку) це і є стіна позначена сірим. Розміри вийшли 64 на 77. Хочу посунути його на 12 см в несучу зовнішню стіну (вона в півтори цегли) і доведеться мабуть цеглу колоти. Щоб в кухні вийти на розмір не 77, а 60. Так краще меблі стають. Замість кутової шафки буде димар.Тобто канал димаря буде іти в притул до стіни. І біля проходу попри мауерлат буде в пів цегли іти владка між каналом і армопоясом і мауерлатом, з теплоузолдяцією, мін ватою, або якимось іншим не горючим матеріалом. Але мене трішки непокоїть як мауерлат. Він в місці проходу димаря буде тоншим і армопояс під нього теж. От приблизний розріз стіни. От на фото є подібне потоншення, там правда штроба для фанової труби, в мене ж там буде теплоізоляція і цегла. Як краще зробити цей вузол? Чи робити димар повністтю в приміщенні і не гратись? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
-electron- Опубліковано: 14 травня 2015 Поділитись Опубліковано: 14 травня 2015 Чи можливо технічно простіше зробити такий варіант димаря з добавленням маленького конька і 2 скатів, щоб відвести воду і сніг, так як він стоятиме поперек скату. Ширина буде 120 см. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
t-projekt Опубліковано: 16 травня 2015 Автор Поділитись Опубліковано: 16 травня 2015 Чи можливо технічно простіше зробити такий варіант димаря з добавленням маленького конька і 2 скатів, щоб відвести воду і сніг, так як він стоятиме поперек скату. Ширина буде 120 см. Для того, чтоб решить проблемы с дымарем Вам нужно сразу прикидывать план расположение стропил с учетом углов и других несущих элементов кровли, отсюда и будет вытекать решения по мауэрлату и монолитному поясу (в смысле можно ли там их резать, изменять конфигурацию и т.д.). Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз