Dmode Опубліковано: 26 березня 2015 Поділитись Опубліковано: 26 березня 2015 як правило у всіх є звичаний клемник для підключення сухого контакту ( що це буде байдуже, хоч звичайний вимикач). Більш просунуті котли мають можливість підключення штатних програматорів зі своїм протоколом передачі даних.. Схема з газовим і єлектрокотлом реалізується за допомогою таймера за 300 грн, програматора і 2 проміжних реле.... Пізніше викладу фото як це виглядає...схему може скласти людина з мінімальними знаннями в електротехніці.. Тоді можна скористатись і готовим виробом, наприклад таким Укрреле РВС-16/D. Там реле з нормально розімкнутим, та нормально замкнутим контактом. На кожен з них чіпляємо по котлу, і налаштовуємо переключення. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
V.K.L Опубліковано: 29 березня 2015 Поділитись Опубліковано: 29 березня 2015 Очень нужна помощь! Дом два этажа и еще гостевой рядом домик всего 150 метров, ракушняк 40 см, оштукатурен,стекла вроде энерго сберегающие, в планах утепление, чем пока не знаю, но вариантов не много. Хочу на первом этаже теплые полы. Меня одни склоняют к электричеству другие к газу. Как рассчитать тепло потери и расход энерго носителей? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Dmode Опубліковано: 29 березня 2015 Поділитись Опубліковано: 29 березня 2015 Очень нужна помощь! Дом два этажа и еще гостевой рядом домик всего 150 метров, ракушняк 40 см, оштукатурен,стекла вроде энерго сберегающие, в планах утепление, чем пока не знаю, но вариантов не много. Хочу на первом этаже теплые полы. Меня одни склоняют к электричеству другие к газу. Как рассчитать тепло потери и расход энерго носителей? Для начала Вы должны определить площади всех ограждающих конструкций (пол, стены, перекрытие, крыша, окна и тд) отделяющих отапливаемый объем от улицы. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Sharkan Опубліковано: 30 березня 2015 Автор Поділитись Опубліковано: 30 березня 2015 (змінено) Тоді можна скористатись і готовим виробом, наприклад таким Укрреле РВС-16/D. Там реле з нормально розімкнутим, та нормально замкнутим контактом. На кожен з них чіпляємо по котлу, і налаштовуємо переключення. Дійсьно можна цим реле скористатись, але наскільки я зрозумів, ідея була саме керувати котлом не відсікаючи його від мережі 220 (380) Вольт. Тобто напруга подана, все діє - просто котел в режимі стендбай. Cxоже на випадок коли телевізор пультом вимикаємо. Просто думаю такі жорсткі вмикання - вимикання високовольтного живлення будуть згумними для котла. ІМХО Змінено 30 березня 2015 користувачем Sharkan Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Dmode Опубліковано: 30 березня 2015 Поділитись Опубліковано: 30 березня 2015 Дійсьно можна цим реле скористатись, але наскільки я зрозумів, ідея була саме керувати котлом не відсікаючи його від мережі 220 (380) Вольт. Тобто напруга подана, все діє - просто котел в режимі стендбай. Шоже на випадок коли телевізор пультом вимикаємо. Так йшлося саме про невимикання котлів від електроживлення, а на реле підключати "сухі контакти", що призначені для підключення зовнішнього керування котлами. Таким чином котел буде сприймати реле, як зовнішній пристрій керування, залишаючись при цьому повністю роботоспроможним та підключеним до електромережі. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Sharkan Опубліковано: 30 березня 2015 Автор Поділитись Опубліковано: 30 березня 2015 Так йшлося саме про невимикання котлів від електроживлення, а на реле підключати "сухі контакти", що призначені для підключення зовнішнього керування котлами. Таким чином котел буде сприймати реле, як зовнішній пристрій керування, залишаючись при цьому повністю роботоспроможним та підключеним до електромережі. Ага, зрозуміло - дякую. Це якраз важивий момент. Мене трохи збило те що на малюнку реле показано з фазою та нулем, я чомусь подумав що мова іде про високовольтну комутацію Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Dmode Опубліковано: 30 березня 2015 Поділитись Опубліковано: 30 березня 2015 Ага, зрозуміло - дякую. Це якраз важивий момент. Мене трохи збило те що на малюнку реле показано з фазою та нулем, я чомусь подумав що мова іде про високовольтну комутацію Так не обовязково ж на реле подавати 220 в даному випадку 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
V.K.L Опубліковано: 30 березня 2015 Поділитись Опубліковано: 30 березня 2015 Для начала Вы должны определить площади всех ограждающих конструкций (пол, стены, перекрытие, крыша, окна и тд) отделяющих отапливаемый объем от улицы. Дом ракушка. Пол по грунту, пока черновой, бетонный около 8 см. Стены штукатурка 5 см в среднем, цементно песчаная. Потолок первого этажа - плиты перекрытия. Потолок второго этажа - балки дерево, между ними Базальтовые маты 15 см изоват. Крыша сама холодная. окна первый этаж 4 шт 1700х1400 века 4х16х4 вроде энерго сберегающие. Стеклянная дверь 2000х1400 тоже века. окна второй этаж - 1400х1400 3 шт, 2000х1000 глухое лестница 1шт, 1400х700 туалет. Стены периметр наружных несущих 33 погонных метра - 33х6=198 метров квадратных, минус окна=23 метра 165 метров наружных стен. Внутренние 1 этаж. Несущая 6,20х3.0 = 18,6 с одной стороны проем в стене 2 метра, получаем 16,6. Второй этаж так чтоб не особо высчитывать - 40 метров с одной стороны. Ну вот как то так. Прилагаю чертежики. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Dmode Опубліковано: 31 березня 2015 Поділитись Опубліковано: 31 березня 2015 Для простого расчета теплопотерь важны только конструкции отделяющие Вас от холода. Поэтому междуэтажные перекрытия и внутренние стены не нужны. Должно быть так: Стены наружные: ХХ м2 Пол по грунту: ХХ м2 Потолок второго этажа: ХХ м2 Окна: ХХ м2 Двери: ХХ м2 Если есть неоднородности в орграждающей конструкции (а их не может не быть): например перемычки над проемами, узлы опирания перекрытия на стены и т.п., можно для большей точности их учесть. Тогда нужны и площади подобных элементов, которые потом вычтутся из площади стен. Для начала можете посчитать без них. 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
V.K.L Опубліковано: 31 березня 2015 Поділитись Опубліковано: 31 березня 2015 Наружные стены - 165 метров Окна - 25 метров Пол по грунту - 55 метров Потолок 2 этажа - 55 метров Двери на втором этаже 3 шт грубо 6 метров\кв Дверь в туалет на 1 этаже 1,8 м\кв Двери грубо 8 метров\кв все остальное арки. Армоперемычка - 20 метров погонных или 2,28 куба или 6 м\кв Армопояс - под крышей 7м\кв Армопояс второго этажа 6,7м/кв Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Sharkan Опубліковано: 1 квітня 2015 Автор Поділитись Опубліковано: 1 квітня 2015 А яким чином котли приймають сигнал керування від програматора? Там немає часом якогось протоколу передачі даних? Бо якщо там прото "сухий контакт" без напруги, тобто котел слідкує замкнутий контакт чи ні, то дійсно звичайний таймер, з релє в якому є нормально замкнутий та нормально розімкнутий контакти, буде елементарно перемикати котли згідно налаштувань таймера. (Точно знаю що в СКАТАХ є такий сухий контакт, замикання якого дає команду на зниження потужності котла...) Щось я СКАТи передивився і такого контакту який перевів би котел в стендбай не знайшов Єдине що є - це контакт для під"єднання кімнатного термостату. Цікаво, якщо той контакт розімкнуто, то котел не гріє - а насос просто бігає ? Чи з часом і насос вимикається ? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Sharkan Опубліковано: 1 квітня 2015 Автор Поділитись Опубліковано: 1 квітня 2015 це все елементарно....причому в сучасних умовах майже всі види котлів мають таку можливість, про газові то навіть не питання... На платі спеціально є клемник для підключення програматора чи іншого пристрою, що може управляти... Ну, скажімо, в протермі ККО25 я такого клемника не знайов. Єдине що спало на думку - це управління через клемник кімнатного термостату (клема Х17), як і у випадку зі скатом. Чи Ви бачите іншу можливість ? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Dmode Опубліковано: 1 квітня 2015 Поділитись Опубліковано: 1 квітня 2015 Наружные стены - 165 метров Окна - 25 метров Пол по грунту - 55 метров Потолок 2 этажа - 55 метров Двери грубо 8 метров\кв все остальное арки. Армоперемычка - 20 метров погонных или 2,28 куба или 6 м\кв Армопояс - под крышей 7м\кв Армопояс второго этажа 6,7м/кв У вас 8м2 внешних дверей, или это опять внутрянка? Теперь опишите пирог каждой конструкции: Например: стены наружные: газоблок 375мм, каменная вата 100мм пол по грунту: песок 100мм, ЭППС 100мм, стяжка пола 100мм, паркет 20мм Перемычка: бетон 275мм, ЭППС 100мм И так далее. Добавлено через 6 минут Щось я СКАТи передивився і такого контакту який перевів би котел в стендбай не знайшов Єдине що є - це контакт для під"єднання кімнатного термостату. Цікаво, якщо той контакт розімкнуто, то котел не гріє - а насос просто бігає ? Чи з часом і насос вимикається ? Точно є сухий контакт для реле приорітету. Замкнення/розімкнення якого дає команду котлу мненьшувати потужність. Поки не знаю чи можна це зниження робити до 0кВт, поки не до цього, можете самі спробувати. А по сигналу контакту кімнатного термостату теоретично би мав і насос вимикатись, бо для чого йому працювати чекаючи команди від зовнішнього пристрою... Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Сергей_84 Опубліковано: 1 квітня 2015 Поділитись Опубліковано: 1 квітня 2015 Ну, скажімо, в протермі ККО25 я такого клемника не знайов. Єдине що спало на думку - це управління через клемник кімнатного термостату (клема Х17), як і у випадку зі скатом. Чи Ви бачите іншу можливість ? [/img] взагалі через цей клемник і здійснюється управління всіма типами котлів....тому що саме кімнатний термостат переводить котел в режим Stand by без впливу на ГВС 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Sharkan Опубліковано: 2 квітня 2015 Автор Поділитись Опубліковано: 2 квітня 2015 взагалі через цей клемник і здійснюється управління всіма типами котлів....тому що саме кімнатний термостат переводить котел в режим Stand by без впливу на ГВС Я зрозумів, дякую. Тоді питання спрощується дуже сильно. Хоч реле став - хоч опторозв"язку - тут вже на вибір А коли котел переходить в Stand by, насос також зупиняється ? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Sharkan Опубліковано: 2 квітня 2015 Автор Поділитись Опубліковано: 2 квітня 2015 Ще одинь нюанс (див. малюнок). Написано що перемичка на кімнатний термостат при його відсутності має бути встановлена - клеми мають бути замкнені. Так само мають бути замкнені і при під"єднанні термостата через eBus. Питання: якщо котел працює і йде регуляція через eBus, і в якийсь момент розімкнути клему - котел піде в stand by ? І не буде видаватись якась помилка, збій чи щочь типу того ? Просто хочу врахувати всі моменти для керування котлом з допомогою таймера Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
V.K.L Опубліковано: 2 квітня 2015 Поділитись Опубліковано: 2 квітня 2015 У вас 8м2 внешних дверей, или это опять внутрянка? Теперь опишите пирог каждой конструкции: Например: стены наружные: газоблок 375мм, каменная вата 100мм пол по грунту: песок 100мм, ЭППС 100мм, стяжка пола 100мм, паркет 20мм Перемычка: бетон 275мм, ЭППС 100мм И так далее. Если внутренние двери не нужны, тогда дверь наружная одна 2 метра утеплена ватой 5 см, с притвором. Стена ракушняк 38 см, 4 см штукатурка. Пока ни чего не утеплено. Пол по грунту сейчас это 8 см бетона и все, затем наверно будет теплый пол, тогда 2-4 см пенопласта, и 5 см стяжка, плитка. Перемычки и армопояса голые. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Dmode Опубліковано: 2 квітня 2015 Поділитись Опубліковано: 2 квітня 2015 Если внутренние двери не нужны... Вы должны понимать что такое теплопотери. Это потери изнутри наружу, которые в Вашем доме происходят через ограждающие конструкции. Поэтому внутрянка в данном случае не нужна (она может быть нужна только для расчета дифференциации теплопотерь по каждому помещению в более детальном расчете) Стена ракушняк 38 см, 4 см штукатурка. Пока ни чего не утеплено. Пол по грунту сейчас это 8 см бетона и все, затем наверно будет теплый пол, тогда 2-4 см пенопласта, и 5 см стяжка, плитка. Перемычки и армопояса голые. Подтвердите правильность Ваших исходных данных ниже. Дополните недостающее Наружные стены - 165 м2 (ракушняк 380мм) Окна - 25 м2 (стекло 4мм - воздух 10мм - стекло 4мм - воздух 10мм - стекло 4мм ???есть ли низкоэмиссионное покрытие, и/или другой газ в камерах???) Пол по грунту - 55 м2 (грунт, бетон 80мм, пенопласт 40мм, стяжка 50мм, клей+плитка 25мм) Потолок 2 этажа - 55 м2 (???) Армоперемычка - 6 м2 (бетон 380мм ???) Армопояс - под крышей 7 м2 (бетон 380мм ???) Армопояс второго этажа 6,7 м2 (бетон 380мм ???) 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Сергей_84 Опубліковано: 2 квітня 2015 Поділитись Опубліковано: 2 квітня 2015 Я зрозумів, дякую. Тоді питання спрощується дуже сильно. Хоч реле став - хоч опторозв"язку - тут вже на вибір А коли котел переходить в Stand by, насос також зупиняється ? після певного часу вибігу, так...час вибігу різний у всіх котлах, я ніколи на ньому не загострював увагу... в деяких котлах його можна змінювати Добавлено через 1 минуту Ще одинь нюанс (див. малюнок). Написано що перемичка на кімнатний термостат при його відсутності має бути встановлена - клеми мають бути замкнені. Так само мають бути замкнені і при під"єднанні термостата через eBus. Питання: якщо котел працює і йде регуляція через eBus, і в якийсь момент розімкнути клему - котел піде в stand by ? І не буде видаватись якась помилка, збій чи щочь типу того ? Просто хочу врахувати всі моменти для керування котлом з допомогою таймера ] ні, це нормальний режим, котел зрозуміє що зовнішній пристрій дав команду перейти в стенд бай... Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
V.K.L Опубліковано: 3 квітня 2015 Поділитись Опубліковано: 3 квітня 2015 Вы должны понимать что такое теплопотери. Это потери изнутри наружу, которые в Вашем доме происходят через ограждающие конструкции. Поэтому внутрянка в данном случае не нужна (она может быть нужна только для расчета дифференциации теплопотерь по каждому помещению в более детальном расчете) Подтвердите правильность Ваших исходных данных ниже. Дополните недостающее Наружные стены - 165 м2 (ракушняк 380мм) Окна - 25 м2 (стекло 4мм - воздух 10мм - стекло 4мм - воздух 10мм - стекло 4мм ???есть ли низкоэмиссионное покрытие, и/или другой газ в камерах???) Пол по грунту - 55 м2 (грунт, бетон 80мм, пенопласт 40мм, стяжка 50мм, клей+плитка 25мм) Потолок 2 этажа - 55 м2 (???) Армоперемычка - 6 м2 (бетон 380мм ???) Армопояс - под крышей 7 м2 (бетон 380мм ???) Армопояс второго этажа 6,7 м2 (бетон 380мм ???) Все проверил и пересчитал. *Стены чистые с вычетом окно и дверей - 178 метров (ракушняк 380мм) *Окна пересчитал - 23 метра или если быть точным то окон - 18,55 метра и огромная дверь раздвижная стеклянная 2489х1770 = 4,39м\кв профиль Softline 70 стекло пакет 4/16ar/4e *Пол по грунту - 55 м2 это есть сейчас, далее зависит от отопления, но думаю пенопласт 2-3 см синий или красный, стяжка минимум 5см, клей плитка 25мм. *Потолок 2 этажа - 55 м2 по балкам деревянным, между ними базальтовые маты изоват 15 см, с верху ваты уложена 25мм доска, по которой можно ходить на чердаке, щели есть. * Оконные перемычки 4 м\2 бетон,не утеплен, оштукатурен.. *Армопояс 2 этажа - 6,7м2 бетон,не утеплен, оштукатурен. *Армопояс чердака - 6.1м2 бетон,не утеплен, оштукатурен. Спасибо, за скрупулезность Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Dmode Опубліковано: 3 квітня 2015 Поділитись Опубліковано: 3 квітня 2015 Все проверил и пересчитал. *Стены чистые с вычетом окно и дверей - 178 метров (ракушняк 380мм) *Окна пересчитал - 23 метра или если быть точным то окон - 18,55 метра и огромная дверь раздвижная стеклянная 2489х1770 = 4,39м\кв профиль Softline 70 стекло пакет 4/16ar/4e *Пол по грунту - 55 м2 это есть сейчас, далее зависит от отопления, но думаю пенопласт 2-3 см синий или красный, стяжка минимум 5см, клей плитка 25мм. *Потолок 2 этажа - 55 м2 по балкам деревянным, между ними базальтовые маты изоват 15 см, с верху ваты уложена 25мм доска, по которой можно ходить на чердаке, щели есть. * Оконные перемычки 4 м\2 бетон,не утеплен, оштукатурен.. *Армопояс 2 этажа - 6,7м2 бетон,не утеплен, оштукатурен. *Армопояс чердака - 6.1м2 бетон,не утеплен, оштукатурен. Спасибо, за скрупулезность ИМХО без утепления результат довольно печален. Теплопотери при -28С (минимум для Одессы) около 22 кВт. И то вентиляция принята минимальная (приточно-вытяжная, но без рекуперации), естественная вероятно будет давать еще большие потери. Тарифы на отопление приняты актуальные на газ, а электро-тариф для садовых товариществ 1.29грн который будет действовать с 09-2016. Двухтарифная тарификация, пропорция день-ночь принята 60/40. Если утеплить как в примере в спойлере ниже, то можно получить более приемлемый результат в 7кВт Если вентиляцию сделать с рекуперацией с эффективностью скажем в 60%, можно и в 5кВт попытаться уложиться. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
V.K.L Опубліковано: 4 квітня 2015 Поділитись Опубліковано: 4 квітня 2015 Dmode Спасибо огромное за расчет, это реальные цифры, их можно брать за основу? А почему расчет до -28 Вы не ошиблись? Сичень - 7557 грн за отопление, без утепления как есть, я правильно понимаю? Утеплить 150 мм пенопластом? Это не реально, проще ватой тогда, 150 мм пенопласта = вате толщиной 50 мм или больше, плюс дышыт. Сичень - 2500 грн. 5000 грн в месяц, если это реально, я снимаю шляпу, утепляться однозначно!!! В рекуператором сложней. Может тогда тепловой насос ставить? 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Сергей_84 Опубліковано: 4 квітня 2015 Поділитись Опубліковано: 4 квітня 2015 (змінено) Это не реально, проще ватой тогда, 150 мм пенопласта = вате толщиной 50 мм или больше, 150 мм пенопласта=150 мм ваты +- 10-20 мм Змінено 4 квітня 2015 користувачем Сергей_84 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Dmode Опубліковано: 4 квітня 2015 Поділитись Опубліковано: 4 квітня 2015 Dmode Спасибо огромное за расчет, это реальные цифры, их можно брать за основу? Это все теория, реальность уже будет в Вашем доме И очень многое зависит от качества строительных работ и четкого следования проекту. Ведь можно и супер проект так построить, что никакие расчеты и близко не сойдутся. А почему расчет до -28 Вы не ошиблись? Не ошибается тот, кто ничего не делает. Разберитесь и проверьте. Может и ошибки найдете, мало ли... А -28С потому, что в (ссылка устарела) -28 фигурирует как самая низкая температура (абсолютный минимум). При такой температуре теплопотери будут максимальными. Именно эти потери (22кВт в варианте "1") котел должен иметь возможность покрыть. Иначе будет прохладно в этот пик, если котел будет скажем 12кВт. Для варианта 2(потери 7кВт) и 3(потери 5.4кВт) котла на 12кВт хватит с запасом. Но если планируете теплоаккумулятор и электроотопление по ночному тарифу, то котел должен быть способен покрыть Ваши суточные теплопотери за 8 часов ночного тарифа, и соответственно должен иметь мощность превышающую теплопотери в 3 раза (21кВт для варианта 2 и 16кВт для варианта 3). Сичень - 7557 грн за отопление, без утепления как есть, я правильно понимаю? Да, это электроотопление, по двухтарифному учету. По тарифу который у меня будет в 2016 году. Я не знаю какой у Вас тариф. Утеплить 150 мм пенопластом? Это не реально, проще ватой тогда, 150 мм пенопласта = вате толщиной 50 мм или больше, плюс дышыт. У хорошей ваты и пенопласта теплоизоляционные характеристики не отличаются кардинально, но как у любого материала есть свои плюсы и минусы. Вам решать чем утеплять. Сичень - 2500 грн. 5000 грн в месяц, если это реально, я снимаю шляпу, утепляться однозначно!!! Это вполне постредственные показатели - 64Вт/м2. Если бы окна были двухкамерные, с двумя низкоэмисионными стеклами и газом в каждой камере, да с рекуперацией - получили бы еще на 50% меньше, около 40Вт/м2. В рекуператором сложней. Может тогда тепловой насос ставить? Есть относительно дешевые и простые варианты небольших локальных рекуператоров. reventa.com.ua/o-recuperator-1.php prana.org.ua/sistema-ventiliatsii-rekuperator-prana/opisanie-produktsii 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
V.K.L Опубліковано: 5 квітня 2015 Поділитись Опубліковано: 5 квітня 2015 За электричество не утепленный дом 45000грн За электричество утепленный дом 14383грн Если цифры брать за основу, тогда за год окупится утепление!! Если со стенами и крышей еще вопрос решаем, то вот как быть с полом, у меня нет места, до порога двери 11 см в него еще воткнуть теплый пол? Может есть что-то теплое но тонкое для пола? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз