Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Нюанси системи опалдення котеджу, її автоматизація.

porterlv

Рекомендовані повідомлення

Напрошується питання - чи потрібна мені рециркуляція ГВС?

циркуляція можлива лише коли є в наявності бойлер..бойлер треба в двома контурами обігріву (для сонця.)

Ваші міркування?

скупий платить дважди.

ми не дуже богаті щобб купляти дешеві речі.

100 уо -це гроші??

не обовязково купляти довгу гребінку, можно дві послідовно наприклад 5+5..вам тоді під моторчик не треба,..вообще є окремі розсходники (лише показують) ставляться в трубу послідовно, тоді гребінку купляем тупо просту, а проток прикручуем вставивши по кранику радіаторному (обратному)..це все можно зхімічити самому, неговоря уже шо є пласмасові гребінки, турецькі, вони без фітінгів, просто вставляеться труба і все..Працюе вже 5 років на радіаторній Т, тому на ТП -без проблем, Лиш не знаю чи є вони на 17мм трубу, но можно переходник в принципі, треба просчитати кошти ітд.

Поясніть, будь ласка. Допуск до 1 м/с наче.

та єтам пару параметрів, не помню, вірнішше треба дивитись літературу, а це вже лінь..Знаб точно шо треба до 0.45, вам яка різниця?? на стадії поректу все ше можно...даже замішано там у віддачі теплоемкості води. короче і дельта..це філософія, неохота,.можу вникнути, но не бачу смисла, бо можно розсчитати до 0.45,

Маємо два коротких (50% по 40м) від кожного іншого контура (ванна, коридор). їх % розкриття на гребінці для балансування всього 8 - 12%

у нас кругом одинакова Т подачі по всіх петлях і рушникосушках.

що таке проценти -я не вкурсі, .

В результаті мінус дві петлі на гребінці і більш збалансована ситема

система більш збалансована коли більше петель..

Ваші думки і зауваження???

довжина труби мала -немає значення, бо задаем потрібний опір підстройкою розсходу..всерівно скільки чи 10 метрів чи 100..важно шоб система була легка, Наприклад условно сказано; так шоб можно було продути ротом її спокійно, а не так хоб аж кишки вилазили з одного місця..))

Котел, що яприглянув має спец режим для ТП. Весь діапазон регулятора в реж. ТП становить 20 - 45 градусів. Також, є програмне обмеження макс. потужності.

тоді нема проблем..а максимум потужніть, ну дивіться. якшо увас зимою пропаде електрика або газ, і включать через сутки дві, то вам потрібно уже не розраховну потужність, а більшу за розраховану на -19, бо вам не лише треба компенсіровати втрати на потері тепла, а і нагнатинаприклад з 14 градусів до 22 в кімнаті...Тому потужніть " супер кар" нехай десь там сидить і чекає.

 

вообще раджу утеплити ваш дім мінватою, якшо її нема, неважно зчего він зроблений. Бо шось у вас великий розхід на 250м2 площі будинку..У мене теж так примерно, і теж було 16 квт, но будинок із 40 см цегли,.а коли утеплив то треба не 16 квт а може і меньше 8 квт при максимумі морозу. А це вже і меньше труби і більший шаг і меньші гребінки да і життя приємнішше тоді))

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

вы сейчас позажимаете гайки расчетами, сделаете впритык и потом будете сидеть и думать куда те 200 баксов приложить чтобы лучше было.

начните тратить сэкономленные 200 долл. для начала на демонтаж плитки и стяжки...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

fasad2, матеріал стін має дуже суттєве значення! Порівняйте теплопровідність цегли і газоблоку ;) А ось тут : energoaydut.jimdo.com/корисні-статті/нещодавно-обстежені/

У другому обстеженні можда довідатись як НЕ можна робити :)

 

Дмитрий Бабенко, ви праві. Це мої фантазії в цифрах, як інженера іншої галузі. Всеодно робитиму як скаже теплотехнік з досвідом.

Хоча, помиляються всі. Приклад - не потрібний змішувальний вузол. Його недоцільність показали цифри і підтвердив співробітник проектанта.

Я ж пофантазував, заспокоївся, і отримав массу нових цікавих знань (і нових запитань :)).

Короче, всім дякую.

Ще є фантазії, але про них згодом :)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

матеріал стін має дуже суттєве значення! Порівняйте теплопровідність цегли і газоблоку

так по моєму я вам на це і намікаю, нє?..в мене цегла і 16 квт а увас газоблок і тоже 16 квт -не дивно це?.

Та і я вам говорив утеплити газоблок мінватою а не пінопластом..Шоб не дуже впитував внутрі газоблок вологу, то стіни внутрі окрасити акриловою краскою..

а утепляти треба все, будь який матеріал..То шо пишуть про один матеріал - та пішли вони, проізводітелі фуфла в принципі.. Перше шо треба зробити -це максимум утеплитись, хотяби 10 см вати, а краще і треба би 15 -20 см, і то ще не предел.

Те що на сайті по ссилці про теплопотері -ну так да, ясно шо вони будуть, особливо якшо не утеплено, шоя вам і говорю..Якшо зменшити теплопотері то зменьшуеться і потужність ТП, логічно нє? порадовало шо показали гребінку, мдаа..

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

.в мене цегла і 16 квт а увас газоблок і тоже 16 квт -не дивно це?.

Дивно, скоріш за все, хтось помилився в розрахунках :)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

циркуляція можлива лише коли є в наявності бойлер..бойлер треба в двома контурами обігріву (для сонця.)

Котел має накопичувальний бак ГВС з обмінником первинного контура, такий собі маленький бойлер на 10 літрів. рециркуляція передбачена.

Бойлер буде згодом, одноконтурний, подаватиме підігріту воду на вхід ГВС котла. При потребі котел догріватиме. Якщо Т достатня - просто не включиться.

 

Ще хочу передбачити врізку електрокотла чи теплонасосу. Проблем з тим не бачу, обговорю з проектантом.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ну що, по опаленню поки все. Є концепція, проект, розрахунки, кошторис, виконавець. По результатах роботи і зимівлі відпишусь пізніше.

 

Тепер давайте повернемось до самого початку... Тепловтрати і їх розрахунок.

Я рахував двома різними калькуляторами і отримав приблизно одинакові результати (63 - 65 вт на квадрат). Від цього відштовхувався.

Однак, коли почав рахувати тепловтрати по окремих приміщеннях в САПР "Валтек", то у мене виходить близько 100 Вт на квадрат.

В цей же час, мені пишуть люди і стверджують, що для описаних котструкцій реальне значення лежатиме в межах 35 -40 Вт на квадрат (і у них це, наче, підтверджено досвідом експлуатації).

Якщо робити розрахунки спрощено (матеріал, провідність загальна площа) теж отримую порядку 40 вт на квадрат.

Кому вірити??? Якому калькулятору? Як пересвідчитись?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ну що, по опаленню поки все. Є концепція, проект, розрахунки, кошторис, виконавець. По результатах роботи і зимівлі відпишусь пізніше.

 

Тепер давайте повернемось .....Кому вірити??? Якому калькулятору? Як пересвідчитись?

 

После драки кулаками не машут, не?

 

Тут и так уже в концепте мелких хомутов полный горшок, чего только стоят "всего лише десятки ватт" на полотенцесушителях, а тут взялись каклькуляторы проверять...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

murava,

Сколько ват я сниму с полотенцесушителя 1 * 1,5 м, с шагом труб 15 см при Т носителя 35 и воздуха +25 цельсия в ванной? :)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Однак, коли почав рахувати тепловтрати по окремих приміщеннях в САПР "Валтек", то у мене виходить близько 100 Вт на квадрат.

 

там на инфильтрацию хороший кусок выделен. накручивает около 30-35%.

ну вот как у вас. уберите ее из расчета и получите ваши цифры.

фактически она есть, да. в примерных количествах - 1,5 кВт на каждый с/у и 3 кВт на кухне с вытяжкой.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Якщо робити розрахунки спрощено (матеріал, провідність загальна площа)

руками считати..іменно мітеріал, коєфіцієнт К, товщина, м2, і так все поочереді; стіни, потолок, пол, вікна. На вентиляцію можно виділити 10% від общої мощності, но це таке...Особисто в мене зроблено руками, і провірено 10 ліття..Ви інженер, наф вам калькулятор??? там пару формул всього.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Дмитрий Бабенко, інфільтрація знята (притічної як такої немає, згодом думаю зробити в коридорі притічну, одну на весь будинок).

Прикидую по цифрах - мабть не вірно рахую втрати через перекриття. Забив просто бетон. а по суті ще пінопласт і тепла підлога під ногами, зверху аналогічно.

Попробую добавити пінопласт у розрахунки.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Дмитрий Бабенко, інфільтрація знята (притічної як такої немає, згодом думаю зробити в коридорі притічну, одну на весь будинок).

 

т.е. через вент каналы в санузлах и кухне у вас будет удаляться ничто?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Дмитрий Бабенко, очевидно, що відтік буде обмежений притоком + не герметичність конструкції. Мені важко спрогнозувати об'єми, однак думаю, що вони будуть меньшими ніж закладені у СНІПах.

На кухні, мабуть, буде окрема сквозна притічна через стіну.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Дмитрий Бабенко, очевидно, що відтік буде обмежений притоком + не герметичність конструкції. Мені важко спрогнозувати об'єми, однак думаю, що вони будуть меньшими ніж закладені у СНІПах.

На кухні, мабуть, буде окрема сквозна притічна через стіну.

 

в качестве информации. раз уж на то пошло то "припливна". притiчна - это скорее о собаках.

все равно рано или поздно выйдете на нормативные обьемы. без них сырость, плесень, запах, головные боли,скайнет, ядерный взрыв, конец человечества, джон конор, нет судьбы.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

На кухні, мабуть, буде окрема сквозна притічна через стіну.

Приток в кухне = запахи по всему дому.

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 3 тижні потому...

SON тут парадокс вилазить...

Газовики вимагають притічну вентиляцію на кухні. Мол, котел (пох що з закритою камерою і забором - викидом з вулиці) і газова плитка, правила вимагають.

Так що хочеш газ - роби вентиляцію.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

fasad2,

В цей же час, порахував у новій прозі пропонований проектантом варіант з короткими контурами. Отримав такі цифри (без 2 рушникосушки + 1 батарея):

Розхід 1,75 куба/год.

Швидкості 0,62 0,69 0,24 м/с

Падіння 0,07 0,12 0,13 бар.

 

0,13 бар = 1,3м.в.ст. - це прокачає штатний насос котла без проблем.

 

Отакі пироги... Ваші міркування і рекомендації?

 

Забей на расчеты, они все равно берутся ориентировочно

 

Добавлено через 8 минут

Здесь есть одна засада. Заключена она в формуле Q=cm(t_2-t_1 ),

где Q – количество теплоты,

m – масса воды,

(t_2-t_1 ) – разность между начальной и конечной температурами теплоносителя (подача-обратка),

c – удельная теплоемкость воды.

Так вот разница между подачей и обраткой для ТП градусов 5, и поднять ее практически очень сложно, да и незачем из соображений комфорта.

А номинальная теплопроизводительность котла указывается для дельты 20 (15, очень редко 10) градусов. Масса прокачиваемой воды через котел и пол естественно одинакова, а дельта ниже в 4 (три) раза.

То есть мощность 24-х киловаттного котла реально не превысит 6 (8) кВт.

От такая петрушка.

 

Я в шоке, что за околонаучный бред. А достойные люди лайкают.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Я в шоке, что за околонаучный бред. А достойные люди лайкают.

 

Окрім шоку, маєте якісь обгрунтування - аргументи? :-(

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Окрім шоку, маєте якісь обгрунтування - аргументи? :-(

 

Многие на форуме путают причину со следствием.

Мощность газового настенного котла дается всегда при определенном расходе и перепаде температур.

 

Например, может быть 24 кВт при дельте 15 С , расход по формуле,

= 24/1,163 /15= 1,37 м3/ч

Остаточный напор насоса в котле достаточный для системы отопления 1,5-2 м

Сопротивление теплого пола в пределах 3 м, соответственно при прямом подключении котла, расход уменьшится, но пол как-то работать будет, что неоднократно проверено на небольших объектах (100 м2 точно будет).

Если объект больше, то расхода и напора котлового насоса недостаточно.

Нужно делать схему с подмесом или гидрострелкой. Оба варианта имею т право на жизнь.

 

Знание формул и чтение норм и умных книг, не заменяет понимание физики процесса.

 

Как пример, вы считали сопротивление какой-то системы теплого пола.

Но ставить будете конкретную модель насоса: с определенными характеристиками и я вас уверяю работать он будет по своим характеристикам, а не так как посчитали.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Как пример, вы считали сопротивление какой-то системы теплого пола.

Но ставить будете конкретную модель насоса: с определенными характеристиками и я вас уверяю работать он будет по своим характеристикам, а не так как посчитали.

 

жаль что нельзя промолчать.

138407399195.jpg.8258ced021730751f114adfcfa7143de.jpg

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

y-dom Все вірно.

Система рахувалась по тепловтратах з запасом, по матеріалах і планованому виконанню вийшли на опір системи та необхідний розхід. Ці дані підставили в програму підбору насоса. В результаті вийшло, що штатного насосу котла достатньо з запасом.

Тобто на діаграму конкретного насосу наклали необхідний опір і розхід

Так що не так у мому випадку і у цитаті з формулою?

 

Розумію, що по факту значення можуть (будуть) чи трохи чи суттєво іншими.

Про то, як воно працює зможу розказати після - 1 - 3 зими...

 

Як побачити фактичний розхід у системі?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Система рахувалась по тепловтратах з запасом, по матеріалах і планованому виконанню вийшли на опір системи та необхідний розхід. Ці дані підставили в програму підбору насоса. В результаті вийшло, що штатного насосу котла достатньо з запасом.

Тобто на діаграму конкретного насосу наклали необхідний опір і розхід

Так що не так у мому випадку і у цитаті з формулою?

Вы сделали все правильно. Не увидел гидравлическую схему установки и увидел лишнюю попытку посчитать очень точно сопротивление. Которое, можно оценить приблизительно.

 

Як побачити фактичний розхід у системі?

 

В том-то и дело проверить расчет на практике можно только ориентировочно. Работает, не работает, температура подачи, обратки.

Напор у насоса маленький стандартный манометр не поможет.

У производителей арматуры есть прибор для определения перепада давления и расхода - для маленького объекта мало применимо.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

 

Моя фантазія... Давайте пофантазуємо разом :)

Маємо два коротких (50% по 40м) від кожного іншого контура (ванна, коридор). їх % розкриття на гребінці для балансування всього 8 - 12%

у нас кругом одинакова Т подачі по всіх петлях і рушникосушках.

А що, якщо влупити ті контури послідовно??? Зробити петлю ванна + рушникосушка чи навіть рушникосушка+ ванна + коридор?

На рушникосушці зніматимуться лише десятки ват, опір її мізерний. Проблем не бачу. Основний зйом буде в ванні з плитки, далі коридор, там температура не критична.

В результаті мінус дві петлі на гребінці і більш збалансована ситема (за рахунок приблизно рівних довжин контурів).

 

Ваші думки і зауваження???

 

Чудова iдея

Сам себе на даче так сделал.

Недостаток: сушка работает только с теплым полом. Может электросушилку поставить?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...