S1LENCE Опубліковано: 18 березня 2015 Автор Поділитись Опубліковано: 18 березня 2015 Що маєте на увазі? Так як зараз третина ділянки буде під город, то вільного місця залишається не багато, не знаю, чи помістились би там кран і тягач. Потім рахували, що залишаться щілини між плитами, які потрібно буде бетонувати. Також під плити потрібно армпояс робити, а Теріва і сама виконує функцію армпояса. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Владислав Ч. Опубліковано: 18 березня 2015 Поділитись Опубліковано: 18 березня 2015 Так як зараз третина ділянки буде під город, то вільного місця залишається не багато, не знаю, чи помістились би там кран і тягач. Потім рахували, що залишаться щілини між плитами, які потрібно буде бетонувати. Також під плити потрібно армпояс робити, а Теріва і сама виконує функцію армпояса. Потдерживаю. Себе выбрал тоже тэериву. Если буду строить второй раз выберу опять тэриву. 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
S1LENCE Опубліковано: 19 березня 2015 Автор Поділитись Опубліковано: 19 березня 2015 На цих вихідних плануємо зробити каналізацію в будинку, ввід водопровідної труби і залити чорнову стяжку. Попердній план каналізації був таким: І в розрізі: Так як рекомендують кілець в септик кидати по-більше і враховувючи те, що за весь рік вода в криниці вище 5м не піднялась, думаю можна буде по 2 кільця в септик кинути. Але це буде в майбутньому, поки лише в будинку розвід труб зробимо. Чорнова стяжка буде така: - армована сіткою 4мм 150х150мм або зв'язаною арматурою 8мм 150х150мм під стінами в пів цеглу, а також у паливній і ванні. висота 8см - щебінь 20-40. висота 7см - річковий пісок. висота 7см - втрамбований грунт 6 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
irobots Опубліковано: 23 березня 2015 Поділитись Опубліковано: 23 березня 2015 Конструктив будинку має бути таким: Перекриття: гараж - дерев'яні балки; будинок - Теріва. 50% оплачено на фірмі teriva-kiev.com. + утеплення 20см мінватою над будинком. Дах: горище холодне; над стропильною системою ще думаємо; матеріал покриття - металочерепиця. Для работ со стропилкой и подшивки дюймовкой снизу балок очень удобно приобрести компрессор (еще не раз пригодиться по хозяйству) и советский нейлер с хранения типа ИП-4402. Про териву и возможный брак интересно почитал вот здесь: victorborisov.livejournal.com/223494.html Вместо гидроизоляционной пленки я бы выбрал теперь бракованый толстый банер ПВХ с типографии или просто б/у (бить пленку оказалось самым нудным и сложным за все работы по крыше). Вместо металлочерепицы воспользуйтесь профлистом. позволит на порядок сократить обрезки (профлист можно резать на два листа для противоположных скатов). Так у меня из 370 квадратов на пятискатной крыше (вальма с двускатным выступом на гараж) обрезков всего на несколько квадратов наберется. Вместо минваты присмотритесь к эковате. Черновую стяжку я бы не торопился делать по двум причинам: 1) засыпте отсев и во время строительства он еще порядком просядет и уплотниться самостоятельно 2) присмотритесь к теплому полу и совместите стяжку с системой отопления. Теплый пол дает большой комфорт + он не так и дорог + возможность использовать низкотемпературный теплоноситель от теплового насоса/кондиционера/воды из теплоаккумулятора. Труба 110мм для вывода с кухни это слишком много (больше не значит лучше). Используйте 50мм и измените место ее присоединения в магистраль для уменьшения угла поворота. Перенесите тройгик хотя бы в тамбур. В поворотном колодце пользуйтесь несколькими коленами 30/45 градусов для плавного поворота трубы. Уклон 3см/м не нужен (опять же больше не всегда значит лучше) - оптимальный уклон 2см/м. Из-за нескольких проходок большого диаметра сложной формы через поворотный колодец создает некоторые трудности с определением мест прохода трубы, поэтому я бы сначала проложил трубы в яме, а потом отлил бы смотровой колодец в опалубке из листов пенопласта. При этом надо в местах проходки обвязать трубы подложкой для ламината для создания зазора между трубами и бетоном для возможных подвижек и проседания грунта. 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
S1LENCE Опубліковано: 24 березня 2015 Автор Поділитись Опубліковано: 24 березня 2015 Дякую дуже! По пару пунктам відпишу: - я теж більше схиляюсь до ековати - за пів року грунт в фундаменті майже не просів. Такі тут у нас глиняні грунти. При гарній трамбовці я не вірю, що наша чорнова стяжка просяде. з суботи на ділянці. Але не впевнені, що встигнемо стяжку зробити. Сьогодні закінчили пісок трамбувати - на кухню лише труба 110 йде. Далі виходить 50. - зараз зробили лише каналізацію в будинку. Нахил 2см/м. Все інше потім. Фото лише з понеділка 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
S1LENCE Опубліковано: 30 березня 2015 Автор Поділитись Опубліковано: 30 березня 2015 Тиждень відпустки марно не пройшов. Почали з вводу водогінної труби і каналізації в будинку. Добре, що машина дозволяє привозити гарабитні речі, як от наприклад 5м каналізаційна труба: Для води завели ПНД трубу 32мм, вихід десь на глубині 1,1м, все, що на вулиці утеплене: Від місця виходу в будинку до криниці десь 33м. З каналізацією гралися довше. Без вазеліну не уявляю, як можна трубу 110 з"єднувати. Ніби вийшло все компактно. Єдине, що місце в фундаменті між паливною і ванною для каналізації заклали не те, тому трохи подовбались і перевірили, що бетон гарної якості Найвища труба - це майбутня фанова: 5 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Алекс Епик Опубліковано: 30 березня 2015 Поділитись Опубліковано: 30 березня 2015 На скільки понягнула каналізаційна труба ? (запитання актуальне якщо купували цього року) ! Ну с почином ! 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
S1LENCE Опубліковано: 30 березня 2015 Автор Поділитись Опубліковано: 30 березня 2015 На скільки понягнула каналізаційна труба ? (запитання актуальне якщо купували цього року) ! Ну с почином ! Це Ви про цю 5-метрову чи взагалі все? По бюджету вийшло так (купувалось все цього року, бо складати немає де...): - водопровідна труба 35м по 16.7грн/м (Епіцентр) - 5-метрова труба Ostendorf 450грн (Епіцентр) - все інше для каналізації бралось в інтернер-магазині місяць назад і обійшлось в 700грн... 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
S1LENCE Опубліковано: 31 березня 2015 Автор Поділитись Опубліковано: 31 березня 2015 Чорнову стяжку робили по класичній схемі: - втрамбований грунт - втрамбований пісок - ущільнений пісок щебнем Майже день пішов, щоб викинути зайву землю, яка за пів року майже не просіла, крім місць, де по 20-30см було насипано: Далі шар річкового піску, зволоженого водою: Ненавиджу щебінь: За 2 дні справились. По фінансам -500грн за 2 дні оренди віброплити. 4 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
S1LENCE Опубліковано: 1 квітня 2015 Автор Поділитись Опубліковано: 1 квітня 2015 Перед заливкою чорнової стяжки вирішили укріпити місця, де будуть внутрішні стіни. Зварили сітку з арматури 8мм. Стало видно межі кімнат: Залили бетон, але не на все його вистачило (бетон 850грн/м3): Решту наступного дня долили самі, бо привозити бетон по ціні більше 1000грн сенсу не було. Питання до знавців: як вирівняти потім чорнову стяжку? Чи потрібно її взагалі рівняти? Зверху буде ЕППС. 3 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Vikctor Опубліковано: 1 квітня 2015 Поділитись Опубліковано: 1 квітня 2015 Чи потрібно її взагалі рівняти? Зверху буде ЕППС. Пісочком зверху под ЭППС все вирівняете. Мабуть можна взагалі не рівняти, але буде не дуже зручно укладати ЭППС по бетону. Да и товщіна чістовой стяжкі буде різна. 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
S1LENCE Опубліковано: 1 квітня 2015 Автор Поділитись Опубліковано: 1 квітня 2015 Пісочком зверху под ЭППС все вирівняете. Мабуть можна взагалі не рівняти, але буде не дуже зручно укладати ЭППС по бетону. Да и товщіна чістовой стяжкі буде різна. Дякую, Вікторе! Теж про пісок думав, але в якомусь звіті Igor_M лякав, що там заводиться волога і грибок, от і думаю... Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
S1LENCE Опубліковано: 2 квітня 2015 Автор Поділитись Опубліковано: 2 квітня 2015 Перед від'їздом минулого тижня накрили стяжку плівкою, виявилось не марно: 4 дні так постояло і вчора зняв плівку, щоб бетон сох, а то йому через пару тижнів тонни газоблоку і цегли приймати... До речі, можливо хтось порекомендує дешеву рядову цеглу М-100 ? Буду щиро вдячний. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
S1LENCE Опубліковано: 3 квітня 2015 Автор Поділитись Опубліковано: 3 квітня 2015 Не забуваємо також про землю - скультивували за 100грн, трохи почистили і посадили ранні культури: Також завезли ще 20т щебню 20-40, вже по 180грн/т 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Lukreciya Опубліковано: 3 квітня 2015 Поділитись Опубліковано: 3 квітня 2015 скультивували за 100грн, трохи почистили і посадили ранні культури подскажите, как в такую погоду культивировали?) если местные - поделитесь контактом, тоже актуально. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
S1LENCE Опубліковано: 3 квітня 2015 Автор Поділитись Опубліковано: 3 квітня 2015 подскажите, как в такую погоду культивировали?) если местные - поделитесь контактом, тоже актуально. Ми це зробили в минулу суботу, як раз перед випаданням снігу. Так як прогноз знав точний, дуже старався до негоди це зробити, а то потім б ще місяць чекав... Телефон напишу в приватні, людина з Глевахи, трактор Володимирець у нього 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
S1LENCE Опубліковано: 6 квітня 2015 Автор Поділитись Опубліковано: 6 квітня 2015 (змінено) Доброго дня всім, Хотів би з Вами поділитись планами на рахунок даху, можливо у Вас буде час розглянути дане конструкторське рішення і покритикувати його, був би щиро вдячний. Отже в прикріплених pdf файлах все так, як було по проекту. І excel-файл, де описано так, як на нашу думку було б краще. Основні відмінності: - додані затяжки в гаражі - всі мауерлати зменшені до 100х150 - всі крокви зменшені до 50х150 - мауерлати і прогони не будуть виступати за будинок, а будуть зроблені по схемі, яку описав Игореха: Також єндови не будуть з однієї балки 150х150, а будуть з двох балок 50х150, щоб її менше крутило. Якщо інформації у файлах мало - запитуйте, з радістю уточню деталі! Покриття даху - металочерепиця (багато хто радить інший варіант, але буде саме такий). Горище холодне.балки.pdfкрокви.pdfР-1.pdfР-2.pdfР-3.pdfсхема.xls Змінено 6 квітня 2015 користувачем S1LENCE 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
irobots Опубліковано: 6 квітня 2015 Поділитись Опубліковано: 6 квітня 2015 Доброго дня всім, - всі мауерлати зменшені до 100х150 - всі крокви зменшені до 50х150 стоит сделать расчет в простейших программках для расчета деревянных балок на прогиб. Чисто субъективно при использовании стропил 5+ метров я бы опять пользовал балки сечением 50х200мм. на мауэрлат лучше брать не сплошной брус, а надевать на шпильки две доски толщиной 50мм с перевязкой - и легче в работе, и равномерно распределены нагрузки. Не помню какое у тебя будет перекрытие, но я на армопояс клал доски 50х200мм на ребро, вдоль досок и торцы частично закладывал газобетонными блоками 200х200мм, а местами и просто забивал торцы дюймовкой. На блок и на торцы досок перекрытия клал мауэрлат. Балки перекрытия подшивал нейлером снизу. Используемое пространство в 300мм можно эффективно использовать для утеплителя. На контробрешетку бери доски толщиной от 25 мм, чем выше тем лучше, но заранее продумай как ее будешь крепить. у меня хребтовые и ендова длиной под 9 метров сделаны из 200мм доски встык с прибитой нашлепкой длиной метра три. Такие большие балки довольно тяжелые, но мы с женой справились со всей кровлей вдвоем. Не ленись сделать нормальный сплошной и широкий настил в енодовой и не забудь простелить его вдоль сплошным куском гидроизоляцией. Чем ровнее стропилка тем проще все остальные работы. Чем правильнее по диагоналям дом тем проще стропилка и отделка. На гидроизоляцию поищи баннер ПВХ б/у или брак по печати в типографии. Купи недорогой нейлер ИП и компрессор - не пожалеешь. и будь очень внимательным с фронтоном. Обязательно укрепляй его в овремя его возведения, т.к. треугольная стена без углов (да и не только треугольная) может рухнуть при возведении от давления на нее лестницы или лесов или ветра. Высокий риск сохраняется до накрытия крыши 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
S1LENCE Опубліковано: 7 квітня 2015 Автор Поділитись Опубліковано: 7 квітня 2015 Так, вчора трохи посидів за розрахунками. Перекриття: Гараж - балки 120х200мм по 6м. Навантаження 145кг/м2 при найгірших умовах. Будинок - теріва. Тут 200кг/м2 думаю буде точно. На теріву буде лише хлам опиратись, а на балки ще стійки під стропила. Стійки навіть 100х100 мають запас 2.77 рази. Ми візьмемо 100х150. (можливо теж зробимо з двох частин 50х150). Стропила 50х150 в гаражі зі стійками + затяжки проходять і запас 1.8 рази мають. Там, до речі, і найдовші стропила є - 5.2м. Над будинком стропила до 4.5м. Але щось програми показують, що 50х150 може не вистачити. Певно краще 50х200. Ще трохи порахую... На рахунок контррейки - я взагалі не розумію, навіщо вона в моєму випадку: - холодне/провітрюване горище - гідроізоляція пар пропускає - з"єднання обрешітка-стропило без контррейки виглядає надійнішим - зазод між гідроізоляцією і металом і так буде (мінімум 25мм) Чи я не правий? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
AНДРЮША Опубліковано: 7 квітня 2015 Поділитись Опубліковано: 7 квітня 2015 На рахунок контррейки - я взагалі не розумію, навіщо вона в моєму випадку: Я не профессионал в крышевании, но насколько понимаю на внутренней поверхности МЧ выпадает конденсат при изменении температуры (например день-ночь). При отсутствии контробрешетки может скапливаться влага в месте контакта гидроизоляции и обрешетки. Как вариант стелить гидроизоляцию с провисанием. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
S1LENCE Опубліковано: 7 квітня 2015 Автор Поділитись Опубліковано: 7 квітня 2015 Я не профессионал в крышевании, но насколько понимаю на внутренней поверхности МЧ выпадает конденсат при изменении температуры (например день-ночь). При отсутствии контробрешетки может скапливаться влага в месте контакта гидроизоляции и обрешетки. Как вариант стелить гидроизоляцию с провисанием. Я теж про конденсат розумію. Гідроізоляція буде (і звісно з провисанням ~2см), яка буде закріплюватись скобами, а зверху ще обрешіткою. Невже різниця відстані між гідроізоляцією і металом в 4 і 7-9см критична? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Игореха Опубліковано: 7 квітня 2015 Поділитись Опубліковано: 7 квітня 2015 ИМХО, прижимать пленку к стропилам обрешеткой - не очень хорошо. Зимой материал натянется, и провис будет несколько иным (его может не быть вообще). В ветреную погоду, при удачном стечении обстоятельств, провисающая пленка будет вибрировать и постоянно тереться об обрешетку (если не будет контррейки). За счет контррейки организуется вентзазор, для успешного удаления влаги/конденсата. В противном случае, влага будет просто стекать к карнизу, попутно увлажняя древесину. А в отсутствии внетзазора, мокрая древесина проживет существенно меньше. 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
S1LENCE Опубліковано: 7 квітня 2015 Автор Поділитись Опубліковано: 7 квітня 2015 Дякую, Ігоре! Тепер зрозуміло, будемо використовувати контррейку, певно 50х50. Залишилось лише розібратись із стропилами над будинком (50х150 чи 50х200) і по даху ніби конструкція готова і можна замовляти ліс (а спочатку шокуватись новими цінами ) Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
AНДРЮША Опубліковано: 7 квітня 2015 Поділитись Опубліковано: 7 квітня 2015 50х50 больно жирно, я бы взял 30-40мм. 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Игореха Опубліковано: 7 квітня 2015 Поділитись Опубліковано: 7 квітня 2015 50х50 больно жирно, я бы взял 30-40мм. Если покрытие - МЧ, то 50*50 - вполне норма. Но не менее 40-ка. 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз