Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Пеллетная горелка RCE-20/Fireline/

Ростислав

Рекомендовані повідомлення

Я так понимаю, зона горения находится там, где красный квадрат?

Или нет? Вопрос в следующем - часть чистика, обведенная синим, находится на удалении от зоны непосредственного сгорания гранул, т. е. не в огне, или как?

И если можно - каковы приблизительные размеры на эскизе? (материал, я так понял, электрод н/ж 5мм) А то я тут поменял родной чистик на электрод н/ж д=4мм, так он сгорел за 5-6 дней. Я, честно говоря, офигел. Это при том, что установлена доп. автоматика на нагрев теплоаккумулятора и горелка приблизительно 8-10 часов в сутки простаивала. Подозрения два: [ 1) материал чистика] либо [ 2) конфигурация чистика - оказался в зоне горения].

 

Кстати, может кто-то что-нибудь подскажет по поводу сгорания чистика и его местоположения? Буду признателен. :)

1555928236_IMG_20160109_175413_.thumb.jpg.0d3a5798c7043b1cd1b5f261c98ef5a8.jpg

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Подозрения два: [ 1) материал чистика] либо [ 2) конфигурация чистика - оказался в зоне горения].

 

електроди для нерж є різні

 

2 Yevgen

 

колись викладав на форумі

Сравнение_теплоты_сгорания и стоимости отопления_2015-03-06.xls

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Відмітив ще той момент що отвір для чистика знаходиться не в одній площині з колосником, приблизно 4-5 мм вище. Тобто чистик вже не знаходиться безпосередньо на ньому. Гнути ще у місці виходу - доволі складна задача. Або підняти колосник на один рівень з виходом чистика, якщо ТЕН дозволить?

Інше питання - в якій зоні колосника все ж він має чистити? Приблизний хід механізму біля 3х см. Або робити чистик декількома хвилями щоб шкрябало всю площу колосника?

Корочше, мій знову згорів, навіть на 8-10 режимах :)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Інше питання - в якій зоні колосника все ж він має чистити? Приблизний хід механізму біля 3х см. Або робити чистик декількома хвилями щоб шкрябало всю площу колосника?

 

у мене чистить площу від тена + робочий хід, максимально притиснутий до початку зольника. По висоті не гнув, але акщо подивитесь фотки, побачите, що чистік практично лежить на зольнику. Чистить площу, куди саме падають пеллети. Вона постійно чиста. Шлак накопичується ближче до виходу. Таким чином чистік не знаходиться у факелі. Період чистки 120, щоб встигали згорати.

 

Форма практично прямокутна, після виходу з отвору під 90 град праворуч (якщо дивитесь зсередини пальника), потім знову 90 град по закінченні зольника. Хвіст коротенький - близько 20мм. Загальна ширина 85мм по зовнішній частині.

 

Думав про подовження чистіка. Поки що в голові рухоме з`єднання на зразок пружини в ак (всередині пружини проводола з двох частин). При такому з`єднанні зникає фактор вертикально ходу.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Думав про подовження чистіка. Поки що в голові рухоме з`єднання на зразок пружини в ак (всередині пружини проводола з двох частин). При такому з`єднанні зникає фактор вертикально ходу.

 

Подвижное соединение (если в зоне горения) - потенциальное место для быстрого разрушения металла.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

....максимально притиснутий до початку зольника.

До колосника?

 

Період чистки 120, щоб встигали згорати.

Це ж не час, а кількість подач після якої буде виконуватись чистка, тобто все рівно будуть "свіжі" пелети.

 

Передивися фотки, у вас також між отвором виходу чистика та колосником є зазор.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

До колосника?

 

так, я помилився.

Це ж не час, а кількість подач після якої буде виконуватись чистка, тобто все рівно будуть "свіжі" пелети.

 

не час. якщо час, то 120*20сек/60=40 хв. Для мене це має значення так, як працює на самому мінімальному рівні потужності (основний 4, фітіль 3) і може банально згаснути. На 3-ці факел не більше 10см від торці камери горіння. Тому намагаюсь робити чистку як можна рідше.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Є підозра що декілька разів обривало чистик саме з тієї причини що між ним та ТЕНом попадали свіжі пелети.
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ну, это цены какого года :lol: ?

Котел тоже, по цене лома?

Почем у вас пеллета из лузги?

 

2015го

 

котел даже дешеле лома

 

пеллета 1200

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Є підозра що декілька разів обривало чистик саме з тієї причини що між ним та ТЕНом попадали свіжі пелети.

 

такого не було ні разу. Я підганяв чистік, а точніше вигинав, постійно подаючи 12в на двигун чистки. Впритул до тена, можливо дещо фігурально, не менше 5мм між ними.

 

Передивися фотки, у вас також між отвором виходу чистика та колосником є зазор.

 

"притискання" чистіка до колосніка не зовсім питання його вигину. Зазор більше залежить від кута, під яким затиснуто чистік в кріпленні. Тому і робив лиску на кінці чистіка, в яку давить болт, щоб добре зафіксувати чистік.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Я так понимаю, зона горения находится там, где красный квадрат?

Или нет? Вопрос в следующем - часть чистика, обведенная синим, находится на удалении от зоны непосредственного сгорания гранул, т. е. не в огне, или как?

И если можно - каковы приблизительные размеры на эскизе? (материал, я так понял, электрод н/ж 5мм) А то я тут поменял родной чистик на электрод н/ж д=4мм, так он сгорел за 5-6 дней. Я, честно говоря, офигел. Это при том, что установлена доп. автоматика на нагрев теплоаккумулятора и горелка приблизительно 8-10 часов в сутки простаивала. Подозрения два: [ 1) материал чистика] либо [ 2) конфигурация чистика - оказался в зоне горения].

 

Кстати, может кто-то что-нибудь подскажет по поводу сгорания чистика и его местоположения? Буду признателен. :)

 

Всё по порядку Чистик находится в 1 см от тэна. постарайтесь при регулировке отвести редуктором в самом втянутом положении механизм чистика и затяните его В колоснике надо насверлить не менее 50 отверстий (в зоне работе чистика - по максималу) этим мы охлаждаем воздухом чистик. Он должен лежать на колоснике иначе згорит. По электроду подмечено правильно он 5ка НО с какой хрени - не знаю т.к. на магнит берется оч. и оч слабо. в корпус он не входит,потому пришлось сточить см.15 под 4ку. Режим работы на 3ку в морозы ставил на 4. отап.пл 140м2 температура на 70гр. объем системы 150л. расход 40-50 кг.агропеллеты\сутки.котел корди 30ка. ОтакЭ :)

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Режим работы на 3ку в морозы ставил на 4. отап.пл 140м2 температура на 70гр. объем системы 150л. расход 40-50 кг.агропеллеты\сутки.котел корди 30ка. ОтакЭ :)

 

Диву дивуюсь...невже в мене будинок - настільки решето (цегла+10 см піноізол+0,5 лицевий)?! В моєму випадку (220 м кв) на 8му режимі така температура досягається.

Навіть не знаю куди воно тікає! :)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Диву дивуюсь...невже в мене будинок - настільки решето (цегла+10 см піноізол+0,5 лицевий)?! В моєму випадку (220 м кв) на 8му режимі така температура досягається.

Навіть не знаю куди воно тікає!

 

дуже багато через перекриття. поставив подвійны двері, одразу було відчутно. Перекриття не менш 250мм вати, а центральна частина (площа холодної мансарди) 150 перекритті + 150 утеплення мансарди. Гарні вікна, не з точки зору дизайну або ціни))) двокамерні, 5-ти камерний пакет. Раз в пару років регулюю. Під ТП першого поверху 50мм ЄППС, під половиною будинку підвал (не топиться, але там не менш 16 град.) Форма будинку близька до напівкулі, тобто з мінімальною площою теплообміну.

Сам пиріг стіни мало про що розповість. Наприклад збільшення площі зовнішній стін дасть пропорціно такі самі втрати тепла.

Доводилось декілька років доутеплювати.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Перекриття утеплене 20 см вати на пустотній плиті.

Форма будинку - тут да, складна, багато кутів внутрішніх та зовнішніх.

Вікна ставились в часи "дешевого газу". Але ті що великої площі ставились порівняно недавно з енергозберігаючими пакетами.

Двері - тимчасові, холодні. Але двоє з тамбуром та радіатором у ньому.

Цокольний поверх, надземна частина не утеплена але в ньому відключені підлоги, 2 радіатори.

Зрозуміло що це комплексне питання, будемо боротися! :)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 6 місяців потому...

Доброго дня, Ростиславе, а також інші учасники теми!Неодноразово прочитав Вашу тему, а також деякі інші, стосовно недорогих пелетних котлів.Я зрозумів, що з недорогих рішень (до 60 тис грн) це, або Ваш варіант, а або Лібератор Міні.З ваших коментарів, я зрозумів, що варіант ТП котел+пелетна горілка(не напій:D ) краще.

З рекомендованих котлів під таку систему краще Альтеп 2е, але також згадувався КСТ-20 який коштує вдвічі дешевше.Що все ж таки порекомендуєте? взяти Альтеп, чи зекономити? В мене така ситуація, що кожна зекономлена тисяча наближає переїзд і новосілля:)

Це планується основною системою опалення( підведення газу в будинок коштує приблизно 4 тис уо)

Доречі, Ростиславе ми практично сусіди, я будуюся в Гореничах:)

Дякую!

 

П.С.Ще забув попросити: зорієнтуйте хтось будь ласка, яка орієнтовна вартість обвязки такої системи?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

З рекомендованих котлів під таку систему краще Альтеп 2е, але також згадувався КСТ-20 який коштує вдвічі дешевше.Що все ж таки порекомендуєте? взяти Альтеп, чи зекономити? В мене така ситуація, що кожна зекономлена тисяча наближає переїзд і новосілля

Це планується основною системою опалення( підведення газу в будинок коштує приблизно 4 тис уо)

Доречі, Ростиславе ми практично сусіди, я будуюся в Гореничах

Дякую!

 

Доброго дня, котли схожі. Альтеп має більш розвинену систему газоходів і товщу стінку. в кст-20 3мм, що здається замало. Я люблю надійність)) використання пеллет значно легше для котла ніж дрова або вугілля. Тому може и 3 мм досить.

Обвязка нічим не відрізняється від інших котлів, після гідрострілки все залежить від вашої СО. Вартість буде залежати від складності.

 

коли будете обирати пальник, зверніть увагу на нову модель того ж виробника арв-22. В ній є модулювання потужності, очищення рухливими колосниками і асинхронні безщіточні двигуни. Ще й дешевше. Зараз собі брав би таку. На продавця не дивіться, виклав посилання тільки заради опису

agroteplo.com.ua/index.php?route=information/information&information_id=5

 

завжди радий сусідам))

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Підводьте!

Я так зрозумів ви власник пелетного котла, чому так категорично?

невже опалення пелетами така невигідне і важке?

 

Добавлено через 4 минуты

Доброго дня, котли схожі. Альтеп має більш розвинену систему газоходів і товщу стінку. в кст-20 3мм, що здається замало. Я люблю надійність)) використання пеллет значно легше для котла ніж дрова або вугілля. Тому може и 3 мм досить.

Обвязка нічим не відрізняється від інших котлів, після гідрострілки все залежить від вашої СО. Вартість буде залежати від складності.

 

коли будете обирати пальник, зверніть увагу на нову модель того ж виробника арв-22. В ній є модулювання потужності, очищення рухливими колосниками і асинхронні безщіточні двигуни. Ще й дешевше. Зараз собі брав би таку. На продавця не дивіться, виклав посилання тільки заради опису

agroteplo.com.ua/index.php?route=information/information&information_id=5

 

завжди радий сусідам))

 

Ще знайшов варіант koteko.com.ua/ua/catalog/watra

Начебто дуже схожий по конструкціі на Альтеп, товщина 6мм, фінансвово трохи "легший".

Пальник Ви мали на увазі арв-20?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Пальник Ви мали на увазі арв-20?

 

його

котеко ватра дійсно виглядає краще - більша поверхня теплообміну і стінка 6мм. стінку 3мм більше ніде не зустрічав

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Я так зрозумів ви власник пелетного котла, чому так категорично?

невже опалення пелетами така невигідне і важке?

Так, я власник пелетного котла.

Чому так категорично - як на мене то 4 туе це досить нормальна ціна. Більшу половину ви точно витратите на котел та його інтеграцію. "Нормальний" котел буде коштувати навіть дорожче цієї суми (той же ОРОР).

Сказати що пелетами опалювати дешевше - я не можу, а от зайнятися вам буде чим :)

Пальника ви точно будете обслуговувати самі і часто, та і інших моментів - маса.

Тому враховуючи все це і особливо власний КОМФОРТ - я би підключив газ.

 

П.С. Колись давно пан Мурава у розмові викинув фразу яка мене заставила сумніватися в його адекватності, а саме - "якщо можна підключити газ за 10 туе - піключайте" :)

Так, це було давно, долар та газ були дешевше. Нажаль мені ніякої суми не можуть назвати, тому ТТ котел - єдиний варіант, ну і + електро з ним поруч з тарифом відповідним.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

После знакомства с АРВ-22 посетила мысль возможного апгрейда RCE-20.

Ваши мысли, стоит ли заморачиваться или будет куча нюансов по марке стали, засорении итд и дтп?

Чистик в той части особо не подвергается нагреву/разрушению. Другой вопрос в соосности хода колосников.

scheme.jpg.ec557d15754849c811b3262c504c251f.jpg

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

є ньюанс)) перший колоснік розташовано під кутом, для того, щоб зола звалювалась з нього. Другий вже горизонтально.

Для апгрейду потрібно буде:

1)понизити розташування нижнього колосника (скоріш всього він суцільний, на всю довжину камери горіння) на 10-15мм

2)приварити на трубі камери горіння направляючі для позиціонування рухливого колосника так, щоб його верхній край знаходився нижче ТЕНа.

3) не зрозуміло, яким чином вирішили питання про фіксацію рухливого колосника в задньому крайньому положенні. Чистик в rce-20 зупиняється де захоче після приблизно трьох обертів конінвалу.

 

якщо перші 2 пункта досить легко вирушуються, то третій...((

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

є ньюанс)) перший колоснік розташовано під кутом, для того, щоб зола звалювалась з нього. Другий вже горизонтально.

Горизонтально чи паралельно? Так зроблено у пальниках де з заводу такий механізм?

Для апгрейду потрібно буде:

1)понизити розташування нижнього колосника (скоріш всього він суцільний, на всю довжину камери горіння) на 10-15мм

Це зробити реально, треба просто зменшити його розміри і він сяде нижче.

2)приварити на трубі камери горіння направляючі для позиціонування рухливого колосника так, щоб його верхній край знаходився нижче ТЕНа.

Варити щось на сам пальник не дуже є бажання. Можливо він і не буде підніматися?!

3) не зрозуміло, яким чином вирішили питання про фіксацію рухливого колосника в задньому крайньому положенні. Чистик в rce-20 зупиняється де захоче після приблизно трьох обертів конінвалу.

якщо перші 2 пункта досить легко вирушуються, то третій...((

Я про це теж думав, а чи важливо щоб від зупинявся в крайньому положенні? Отвори у нижньому я спеціально намалював продовгуватими щоб ймовірність перекриття повітря була мінімальною. Ще можна зробити задній край зкосим, щоб він не пресував собою пелети в ТЕН.

Це все теоретичні роздуми. Розумію що там де реалізовано такий механізм очищення завчасно продумані деталі, і скоріш за все там рухається нижній колосник. В цьому випадку що я намалював воно може продовжуватися нагорати на верхньому і тоді вся ця задумка марна. Просто знову очікую грання з чистиком....мені не сподобалося минулого сезону :(

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

После знакомства с АРВ-22 посетила мысль возможного апгрейда RCE-20.

Зачем гадать лучше посмотреть

сокращенный вариант

еще

Только поймите правильно,это не для рекламы,а для совместного обсуждения вопроса,сам думаю над приобретением пеллетного котла.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

думаю, що рухається всеж таки верхній колоснік.

щоб понизити нижній колоснік потрібно ще зрізати частину сегмента на віході з труби.

особливої проблеми приварити до труби камери горіння не має, хіба що незручно.

Якщо робити колосніки паралельними, взагалі не потрібно нічого міняти у існуючому колосніку. як і з чистіком, відрегулювати так, щоб не доходив до тена. Але тут втрачається ідея - з нахиленого колосніка корж зїзжає. а з горизонтального зсовує рухливий.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...