EugeneH Опубліковано: 10 червня 2009 Поділитись Опубліковано: 10 червня 2009 Продали мені покороблену дошку, і продавець тепер "відморожується" - заховали торговий патент і свідоцтво про реєстрацію в торговій точці, говорять що перший раз мене бачать. Як їх "дістати"? Наразі навіть претензії не можу висунути бо не встановив суб'єкт продавця/ Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
ozzy Опубліковано: 10 червня 2009 Поділитись Опубліковано: 10 червня 2009 а чек или накладная есть ? если нету то тю тю ничего Вы не докажите (в правовом поле) если есть то встановлювати не обовязково: в претензии пишете что по адресу .... в магазине ларьке с названием ... я купил ... после детального осмотра я обнаружил ... продавец отказлся предоставить свидетельство пп книгу жалоб, вел себя вызывающе .... и письмом с уведомлением о доставке в центр захисту споживачів ( а лучше лично подойти) и помнитеу Вас 14 дней после чего тю-тю У самого была такая история, сначала морозились а после проверки и горячей беседы в присутсвии регионального руководителя центра защиты потребителей вернули деньги, забрали товар и извенились сволочи. Но правда волокита была 2,5 месяца. Если надо завтра поищу образец претензии ? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
EugeneH Опубліковано: 10 червня 2009 Автор Поділитись Опубліковано: 10 червня 2009 а чек или накладная есть ? Є від руки написаний чек без реквізитів продавця Если надо завтра поищу образец претензии ? Дякую, таких у мене є. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
EugeneH Опубліковано: 15 червня 2009 Автор Поділитись Опубліковано: 15 червня 2009 Оскільки продавець своєю поведінкою унеможливив вирішення конфлікту в цивільно-правовому полі, доводиться шукати інші засоби впливу. Після деяких роздумів та дзвінків по різних інстанціях склався такий план: - дії продавця містять ознаки шахрайства - заява в територіальне відділення міліції за місцем проживання - дії продавця містять ознаки незаконної торгівлі - заява в районне управління міліції за місцем розташування магазину - облаштування магазину має ознаки невідповідності пожежним нормам - заява в районну інспекцію державного пожежного нагляду за місцем розташування магазину Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
korund Опубліковано: 15 червня 2009 Поділитись Опубліковано: 15 червня 2009 ... и предупредите продавца, что хранение ЕГО некондиционной доски у ВАС стОит немалых денег: ВЫ были вынуждены для этого снимать склад и нанимать охрану... Т.е. через месяц эта вагонка будет дороже в ...раз. Удачи! 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
biz-kiev Опубліковано: 17 червня 2009 Поділитись Опубліковано: 17 червня 2009 Оскільки продавець своєю поведінкою унеможливив вирішення конфлікту в цивільно-правовому полі, доводиться шукати інші засоби впливу. Після деяких роздумів та дзвінків по різних інстанціях склався такий план: - дії продавця містять ознаки шахрайства - заява в територіальне відділення міліції за місцем проживання - дії продавця містять ознаки незаконної торгівлі - заява в районне управління міліції за місцем розташування магазину - облаштування магазину має ознаки невідповідності пожежним нормам - заява в районну інспекцію державного пожежного нагляду за місцем розташування магазину Ваш случай регулируется законом о защите прав потребителя. 1. Вам надо доказать что этот товар именно этого продавца - впишите его реквизиты в чек (надеюсь там хоть печать есть? или подпись?) 2. Обратитесь в общество по защите прав, они раскажут что делать ... (в магазине в уголке покупателя должны быть реквизиты) .. обычно на этом все и заканчивается.. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
EugeneH Опубліковано: 17 червня 2009 Автор Поділитись Опубліковано: 17 червня 2009 Ваш случай регулируется законом о защите прав потребителя. 1. Вам надо доказать что этот товар именно этого продавца - впишите его реквизиты в чек (надеюсь там хоть печать есть? или подпись?) 2. Обратитесь в общество по защите прав, они раскажут что делать ... (в магазине в уголке покупателя должны быть реквизиты) .. обычно на этом все и заканчивается.. я ж і говорю - продавці реквізити "заникали", а в ЗПП говорять що то незаконна торгівля і під їхню компетенцію не попадає. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
EugeneH Опубліковано: 21 червня 2009 Автор Поділитись Опубліковано: 21 червня 2009 сьогодні повернули гроші і забрали дошку. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
korund Опубліковано: 21 червня 2009 Поділитись Опубліковано: 21 червня 2009 сьогодні повернули гроші і забрали дошку. Мы все болели за Вас! Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз