Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

IP домофон і електрозамок...

neoteh

Рекомендовані повідомлення

Треба розкидати проводку до домофона, кнопки відеодзвінка та електрозамка... Куди і звідки прокинути кабель і який саме?)

З місця, де будуть світчі, роутери, викинуто 8 інтернет кабелів для IPкамер

 

Я думаю, що з цього ж місця треба кидати до місця, де буде сам домофон(панелька 7-10дюймів) виту пару, та кнопка відеовиклику(кнопка дзвінка), що в стовпі на вулиці, теж виту пару! А живлення, ще якесь треба до панельки/кнопки дзвінка?)

звідки кидати живлення до електрозамка?) Замок 99% буде такий (ссылка устарела)

Треба саме такий, в профільну трубу 40ку... Йому треба 12В, я думаю що домофон не видасть струму для відкриття замка?)))

Як то має бути?))

з.и. Розгляну пропозиції по обладнанню))) Замок, домофон, кнопка відеовиклику(внутрішня)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 2 тижні потому...
кнопка відеовиклику(кнопка дзвінка)

Тобто відеопанель? Потрібно дивитись що це буде. Якщо звичана відеопанель виклику, то все просто так як на схемі. Від домофона якраз і живлення до панелі іде. Тобто відеопанель має кабель до замка(2 контакта) та кабель до домофона(4 контакта - відео,звук,+12V, загальний). А чому вибрали такий замок?

 

(ссылка на изображение устарела)

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Та в тому то й діло, домофон і визивна панель мають бути IP

Я думаю, що то якось так буде, як я намалював)) АЛЕ куди від замка тягнути дріт і який саме?)

0c507b32c600.jpg

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

визивна панель мають бути IP

 

Краще би сказали модель панелі та домофона, щоб знати як живляться пристрої. Домофони переважно мають вбудоване живлення. Панель може мати живлення від PoE, тоді схема підключення замка буде така як раніше. При окремому живленні панелі можна прикинути, що схема буде така

1791452686_.jpg.42b3489bf524e43f7d6e606d90b113b2.jpg

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

та модель ще не ясно яка буде)) думаю BAS IP, ще не вникав, що там і як, чи хороше то чи ні, але розкидати дроти треба...

ТАк на більшості панелей вбудований блок разом з вилкою на 220, але я би хотів то відрізати, і кабель який вийшов з стіни підєднати на пряму, а сам блок з вилкою ввімкнути десь в підвалі, бо то якось не гарно буде біля панелі, блок живлення(((

з.и. дуже дякую:beer:, головне шо з будинка все що треба йде, а від панелі до замка є ще час))

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

від панелі до замка є ще час))

І ще один невеликий нюанс. Ви вра***те де буде стояти панель і замок, бо замок стоятиме на дверях/калитці. Для нього дроти будуть проходить на стороні завіс, а панель стоятиме біля ручки. Тому можна використати гнучкий перехід. Тому і питав чому саму такий замок, про простіше ставити защелку електромеханічну(вона ставиться на нерухомій частині), але вони менш надійні, можна силою(ударом) відкрити.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

ну тоді точно буде такий замок, поки нема бруківки, прокладу, і коли будуть калітку варити, в калітку просуну))) але cisa то кажуть надійні замки))

Дуже дякую!!!

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Я, як великий прихильник резервування на вашому місці проклав би щонайменше 2 витих пари + 2 окремих проводи живлення, поки є така можливість. Одна вита пара та один ШВВП точно будуть використані. Навіть якщо використовувати панель виклику з PoE (а більшість, все ж таки, потребують окремого живлення) , 12В для замка таки прийдеться подавати з будинку. Лежати вони будуть в грунті. Навіть якщо в хорошому захисті, з часом може трапитися всяке: виявиться заводський брак, непередбачуваний зсув грунту, пошкодження гризунами, пошкодження під час проведення земляних робіт, тощо. Крім того, з часом може виникнути потреба/бажання встановлення додаткових пристроїв в тому районі: освітлення, дистанційне керування воротами (радіобрелок), датчик положення хвіртки чи воріт, електропривід воріт, індикація стану якогось датчика всередині будинку, знову таки тощо... Перекладати під бруківкою буде затратно, а на етапі будівництва +/- пара десятків метрів дроту ролі не грають.

 

 

замок стоятиме на дверях/калитці. Для нього дроти будуть проходить на стороні завіс, а панель стоятиме біля ручки.

А чому не можна поставити замок в нерухому частину конструкції? - Монтаж спрощується, надійність системи збільшується. Крім того для матеріалу хвіртки в такому разі можна використовувати будь-який метал, без прив"язки до розмірів замка, а в стовп хвіртки можна встановити майже будь-який замок.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Попытаюсь внести немного ясности на примере IP-домофонов Dahua Technology. Вот накидал маленькую схемку подключения:

 

c46b13a22233.jpg

 

Домофоны (мониторы) DAHUA поддерживают питание по стандарту PoE, то есть во витой паре. Для этого достаточно включить его в сеть одной витой парой через PoE-инжектор. Если PoE использоваться не будет, к домофону (монитору) нужно подтянуть кабель питания ШВВП 2х1,0. К вызывной панельке нужно подтянуть витую пару от роутера (свитча) и ШВВП 2х1.0 для питания.

Теперь про замок... От него к панельке нужно протянуть ШВВП 2х1.0. Дальше к панельке притянуть ещё один ШВВП 2х1.0 от другого блока питания (БП замка). Далее скоммутировать это так, чтоб "-" от БП замка постоянно шел на замок, а "+" - через реле панельки.

К панельке ещё можно подвести датчик открытия двери и кнопку "Выход" (не показана на схеме) для открытия замка изнутри.

Выбор в сторону замков Cisa уважаю, очень достойная компания. Только при выборе Вашего замка, провод на него нужно подводить на сторону петель калитки, дальше через гибкий переход завести в её каркас и к замку.

В заключение пару слово об IP-домофонах компании Dahua Technology...

Использование системы в комплексе с IP-камерами Dahua, дает возможность на экране домофона просматривать камеры видеонаблюдения. А специальная утилита, установленная на Ваш смартфон, позволит общаться с посетителями и управлять замком из любой точки планеты.

P.S. Если будут вопросы, обязательно пишите.

P.P.S. Также могу предложить все выше описанное оборудование по ОЧЕНЬ интересным ценам!

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

дуже погано))) бо протягнути ще 1кабель з самого будинку досить проблемно...

Ітак маю:

вита пара+2х0,75 ГОСТ до панелі

вита пара+2х0,75 ГОСТ до домофона

2х0,75 біля щитка, можна подати будь-що, 12 чи 220...

Виті пари біля роутера з камерами...

від визивної панелі хоч 10дротів до замка можна потягнути, а вот з будинку проблемніше(((

Якщо точно треба, підскажіть який саме і куди))

якщо добре розумію 2х1мм.кв. до самої калітки потягнути?)

бо блок на 12В не розумію де можна сховати на вулиці...

Камери купив в китаї 4штуки hikvision, та записувач на 8 камер...

4 камери потрібно докупити буде...

Бажано такий домофон, щоб дружив з камерами, які є, думаю то не буде проблема...)))

обладнання цікавить, як дойде до нього час, будем вирішувати :beer:

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В Вашем случае, если провода прокладывать нет возможности, можно запитать видеопанель и замок от одного блока питания (прийдеться дополнительно у панели установить накопитель БУЗ). Тогда Вам остаётся кинуть кабель 2х0.75 (больше уже нет смысла) от видеопанели к замку (через сторону петель калитки).
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

К панельке ещё можно подвести датчик открытия двери и кнопку "Выход" (не показана на схеме) для открытия замка изнутри.

 

:o а для чого на панелі яка стоїть зовні кнопка "вихід" яка слугує для відкриття замка зсередини?

 

можете дати посилання на панель в якій є контакти для підключення датчиків і кнопки "вихід" ?

 

Юрій, Вам треба зважено підійти до вибору обладнання та матеріалів.

 

По-перше: замок CISA 1.16215 має дві модифікації з шириною 50 і 60 мм. Жодна з них відповідно, в 40ву трубу не війде.

 

По-друге: пара токопровідних жил 0,75 мм кв має опір поістійному струму близько 0,05 Ом/м, а струм спрацьовування замка - до 3А. Згідно закону Ома підіння напруги в кабелі живлення буде 3х0,05=0,15В/м. Якщо на клемах замка буде менше 9В - працювати не буде. Тому, якщо відстань по проводу більше 20 м, необхідно брати блок живлення з урахуванням падіння напруги на проводі, а ще краще регульований.

 

По-третє: в будь-якому випадку і панельку, і домофон краще брати з PoE і відповідно пристрій щоб це PoE подавати. Якщо вирішите брати комутатор/маршрутизатор як джерело живлення, візьміть до уваги - напис PoE на пристрої чи в його характеристиках на сайті може означати можливість приймати живлення по витій парі чи передавати його (треба уважно читати опис). Через інжектори виходить значно дешевше, але система ускладнюється.

 

Ну і по-четверте: позаяк Ви вже звернули увагу на IP-пристрої, раджу проектувати систему в комплексі з урахуванням телебачення, звуку, охорони і т.п. - порахувати кількість мережевих пристроїв, яка швидкість їм потрібна, які з них будуть споживачами PoE, як буде використовуватись WiFi. Навіть у моєї тещі телевізор Smart-TV, а якщо їх у вас буде, припустимо чотири, і всі вони будуть підключені до WiFi - "гальма" забезпечені. ;)

 

Хай щастить! :flag1:

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Юрій, Вам треба зважено підійти до вибору обладнання та матеріалів.

 

По-перше: замок CISA 1.16215 має дві модифікації з шириною 50 і 60 мм. Жодна з них відповідно, в 40ву трубу не війде.

CISA 1.16215

Размеры врезной части - 230х19х(40 мм, 45 мм и 50 мм).

Є на 40вку, більше того, я бачив CISA в профільній трубі 40вій в дії, тому й почав шукати такий замок, щоб небуло на гарній кованій калітці коробів всяких не дуже естетичних 20х20см...))

По-друге: пара токопровідних жил 0,75 мм кв має опір поістійному струму близько 0,05 Ом/м, а струм спрацьовування замка - до 3А. Згідно закону Ома підіння напруги в кабелі живлення буде 3х0,05=0,15В/м. Якщо на клемах замка буде менше 9В - працювати не буде. Тому, якщо відстань по проводу більше 20 м, необхідно брати блок живлення з урахуванням падіння напруги на проводі, а ще краще регульований.

Довжина метрів 10-12, блок живлення, візьму який треба буде, хоть 15вольт туди подам))) тому має бути гуд...

На тому замкові, що згадував вище ПВС 2х0,5 стояв і блок в будинку якийсь(не бачив), бо десь в коробці змонтований, і вихід вилка просто в 220

По-третє: в будь-якому випадку і панельку, і домофон краще брати з PoE і відповідно пристрій щоб це PoE подавати. Якщо вирішите брати комутатор/маршрутизатор як джерело живлення, візьміть до уваги - напис PoE на пристрої чи в його характеристиках на сайті може означати можливість приймати живлення по витій парі чи передавати його (треба уважно читати опис). Через інжектори виходить значно дешевше, але система ускладнюється.

Це все вибір обладнання, до якого ще є час)) Мене цікавить, чи достатньо того, що прокинуто тепер, саме для домофона та "визивної панелі"

Від панелі до калітки прокинеться, тоді коли буде братись обладнання і підключатись, а потім вже бруківки, плитки на стовпи і т.д.

Ну і по-четверте: позаяк Ви вже звернули увагу на IP-пристрої, раджу проектувати систему в комплексі з урахуванням телебачення, звуку, охорони і т.п. - порахувати кількість мережевих пристроїв, яка швидкість їм потрібна, які з них будуть споживачами PoE, як буде використовуватись WiFi. Навіть у моєї тещі телевізор Smart-TV, а якщо їх у вас буде, припустимо чотири, і всі вони будуть підключені до WiFi - "гальма" забезпечені. ;)

Телевізорів буде 5(в теорії, колись:D), всі по кабелю(витій парі), всі стаціонарні обєкти по витій парі! по wi-fi телефони, планшети, ноутбуки і думаю все... wi-fi то зло взагалі, як і вся техніка в цілому :D

Хай щастить! :flag1:

Сенк :beer:

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Размеры врезной части - 230х19х(40 мм, 45 мм и 50 мм).

Є на 40вку, більше того, я бачив CISA в профільній трубі 40вій

Визнаю - помилився, Ви праві, таки є 40 мм. Згоден. Але все одно я б на вашому місці розглянув установку замка в стовп. Я особисто не бачу причин ставити його в рухому частину, крім того що "так завжди роблять".

десь в коробці змонтований, і вихід вилка просто в 220

в тому той справа що у 220В втрат практично немає.

Мене цікавить, чи достатньо того, що прокинуто тепер, саме для домофона та "визивної панелі"

достатньо.

wi-fi то зло взагалі, як і вся техніка в цілому :D

:good: згоден

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Визнаю - помилився, Ви праві, таки є 40 мм. Згоден. Але все одно я б на вашому місці розглянув установку замка в стовп. Я особисто не бачу причин ставити його в рухому частину, крім того що "так завжди роблять".

Ну я не знаю, ще може й в стовп розгляну варіант... Будем бачити...

Так "завжди роблять" то таке)) я особисто бачу деякі +си...

ззовні, я можу відкрити механічно ключем!

можу закрити механічно ключем, щоб не відкривався дистанційно... як поїхав кудись...

з середини достатньо просто опустити ручку в низ і двері відкриються...

не обовязково тягнути і ставити кнопку "вихід"...

Ну це все таке, а як відімкнути двері ззовні ключем, коли замок в стовпі(нерухомій частині)?

і як замкнути механічно, щоб ніхто їх не відкрив ні з кнопки вихід, ні з домофону?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

можу закрити механічно ключем, щоб не відкривався дистанційно... як поїхав кудись...

Как правило, во всех электрических замках, механическое его закрывание не отключает возможность открывания его электричеством (от домофона, брелка, кнопки "Выход"...). Проверьте это!

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Как правило, во всех электрических замках, механическое его закрывание не отключает возможность открывания его электричеством (от домофона, брелка, кнопки "Выход"...). Проверьте это!

та за більшість не знаю)) за саме цей замок - точно знаю, закривши механічно "випадає засов" і при відкритті з домофона, з кнопки "вихід" замок відкриває, але тільки верхній "язичок", чути що замок щось відкрив, але калітка закрита, тягнути її, чи штовхати...) 100%

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ну я не знаю, ще може й в стовп розгляну варіант... Будем бачити...

Так "завжди роблять" то таке)) я особисто бачу деякі +си...

ззовні, я можу відкрити механічно ключем!

можу закрити механічно ключем, щоб не відкривався дистанційно... як поїхав кудись...

з середини достатньо просто опустити ручку в низ і двері відкриються...

не обовязково тягнути і ставити кнопку "вихід"...

Ну це все таке, а як відімкнути двері ззовні ключем, коли замок в стовпі(нерухомій частині)?

і як замкнути механічно, щоб ніхто їх не відкрив ні з кнопки вихід, ні з домофону?

 

А який стовп планується - металевий чи цегляний/кам"яний/бетонний?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

А який стовп планується - металевий чи цегляний/кам"яний/бетонний?

Стовпи вже є, бетонний моноліт, з металокаркасами...

Стоять закладні для петель в одному стовпі і в другому стовпі для планки, куди прийде замок...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Стовпи вже є, бетонний моноліт

ясно. тоді без варіантів. до замка кинете провід від панелі через сторону петель, краще за все знайти в гумовій ізоляції - менш дубіє на морозі, стійка до розтріскування і перетирання і не розплавиться при зварювальних роботах.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

ясно. тоді без варіантів. до замка кинете провід від панелі через сторону петель, краще за все знайти в гумовій ізоляції - менш дубіє на морозі, стійка до розтріскування і перетирання і не розплавиться при зварювальних роботах.

кабель знайду який треба)) а при зварювальних роботах протягну стальку, а за нею вже як буде все готово, просто затягну той що треба))

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...