Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Піч для опалення зі збоченнями

Вомбат

Рекомендовані повідомлення

З огляду на ситуацію в країні з газом, на сімейній раді було вирішено щось робити. Так як в будинку піч немає де ставити, вирішили добудувати маленьку прибудову на існуючому фундаменті, в якій і розмістити піч. Але в мене вся система опалення реалізована теплими полами, тому мені потрібна пічка, яка б гріла ємність з водою десь на пів куба, звідки вже буде відбиратися тепло в ТП. Наскільки я розумію, мені потрібна найпримітивніша конструкція типу "очаг" :) з закріпленою над ним ємністю з нержавійки?Щоб вогонь нагрівав цю воду і дим уходив в димохід. Правильно я розумію? Мені ж не потрібно ваяти складну систему ходів, щоб дим нагрівав цеглу і т.д.?

Мені, наскільки я розумію, потрібна топка і труба для викиду диму. А між ними - ємність з водою. І чим вона довша - тим краще, тим більше буде відбирати тепла з вогю та диму. Правильно?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

есть несколько вариантов Металическая печь со щитком / Грубкой/ + АТ. Фото не грузятся.
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Вам потрiбний такий вкладиш
Так справа в тому, що хотів максимально не використовувати метал - з часом він прогорить і усьо... А от шамотна цегла століттями стоятиме.
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ну, погодьтеся, що то все-ж компроміс. Та й нащо використовувати дорогі вкладиші з шамотними плитами, коли можна зробити повністю з шамота. Надійніше, довговічніше і дешевше. То нащо платити більші гроші за менш довговічну штуку?
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

І ще пару питань:

1. Якщо зробити накопичувач води циліндричної форми діаметром 60 см і висотою метра півтора (400 літрів води) і помістити його над топкою, а дим буде виходити поруч зі стінками накопичувача, бо місце для нього - квадратне, а він сам - циліндричний.

2. Чи можна перемички, на які буду опирати димохід, зробити з бетону? Вони будуть грітися від диму.

3. В мене є кислотостійка цегла. Чи є сенс її використати на димохід?

4. Чи може ззовні на стінках ємності (теплоаккумулятора) накопичуватися щось від диму і чи воно не загориться раптом від температури?

5. Є сенс під накопичувальну ємність знизу поставити якусь товсту чугунну пластину, щоб вогонь нагрівав спочатку її, а від неє грілася і ємність?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Попробую помочь принять решение.

1. Данная конструкция имеет низкий КПД и не сможет даже в некоей степени заменить котел на дом с теплыми полами. Имея такую емкость при топке сухими дровами можно получить максимум 8 -10 кВт.

2. Данная система очень вероятно будет забиваться смолой, потому как на поверхности емкости будет появляться вода, которая при содействии дыма, образует смолу. Теплосъем будет уменьшаться. Эта система хороша для газа или мазута, в какой то степени для угля, но не для дров. Для угля снова низкий КПД.

3. Емкость должна быть прочной, усиленной, топка должна быть больше по объему. Чтобы подсчитать размеры топки и емкость бака надо знать какой мощности у Вас газовый котел. Будут размеры не малые.

4. Если в системе вода, то заморозить ее просто, если работает газовый котел. Или добавлять туда антифриз, то сколько денег надо.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Андрей1106, у мене до Вас особисте прохання - не пишіть поки в політичці. А то Вас забанять - а мені піч будувати треба :)

Тепер щодо Вашого допису:

1. В мене є обмеження по ширині - 120 см. І туди треба всунути ще одну стіну (в пів цеглини) і 2 прошарки перліту - для теплозбереження. Глибина теж десь 120 см, але там 1 прошарок перліту і теж одну стіну треба вмістити. Але, в принципі, можна дно ємності зробити не круглим, а еліпсоїдним, 60 см на 90, ну десь буде 250 літрів, мабуть.

2. А от це дійсно проблема - утворення такої смоли. і вичистити її буде проблемою, мабуть.

3. Газовий котел в мене на 18 кв, але при 10 поділках температури, я ставив максимум на 5 поділку. Будинок - 100 квадратів, пирог стіни: штукатурка 3-5 см, керамзитоблок 20 см, 2-7 см перліту у воздушці, силікатна цегла в пів цеглини, пінопласт 5 см. За рік використовую десь 2300 кубів газу на опалення, гарячу воду та плиту.

4. Це зрозуміло. Ну, думаю, що періодично протоплювати особливою проблемою не буде. Та й з дверей тепло буде трохи йти, це приміщення як веранда буде. Буду стіни гнати з газоблока.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Андрей1106, у мене до Вас особисте прохання - не пишіть поки в політичці. А то Вас забанять - а мені піч будувати треба :)

Тепер щодо Вашого допису:

1. В мене є обмеження по ширині - 120 см. І туди треба всунути ще одну стіну (в пів цеглини) і 2 прошарки перліту - для теплозбереження. Глибина теж десь 120 см, але там 1 прошарок перліту і теж одну стіну треба вмістити. Але, в принципі, можна дно ємності зробити не круглим, а еліпсоїдним, 60 см на 90, ну десь буде 250 літрів, мабуть.

2. А от це дійсно проблема - утворення такої смоли. і вичистити її буде проблемою, мабуть.

3. Газовий котел в мене на 18 кв, але при 10 поділках температури, я ставив максимум на 5 поділку. Будинок - 100 квадратів, пирог стіни: штукатурка 3-5 см, керамзитоблок 20 см, 2-7 см перліту у воздушці, силікатна цегла в пів цеглини, пінопласт 5 см. За рік використовую десь 2300 кубів газу на опалення, гарячу воду та плиту.

4. Це зрозуміло. Ну, думаю, що періодично протоплювати особливою проблемою не буде. Та й з дверей тепло буде трохи йти, це приміщення як веранда буде. Буду стіни гнати з газоблока.

 

1. Туго соображаю в строительстве и когда читаю о кирпичах и прошарках - цепенею. Но точно знаю, чтобы нагреть 250 литров воды дровами, до температуры 60 градусов в емкости - надо 250 кВт.

КПД Вашей перспективной системы, на глаз, не более 30%.

1 кг дров дает, при КПД 30 % котла, 1.5 кВт.

250 делим на 1.5 и получаем 166 кг дров. Это примерно 0.3 куба.

Это не считая объема системы.

Поэтому котлы делают с мин. объемом системы, как и саму систему - проще прогреть.

2. Образование смолы это проблема. Но еще большая проблема - избавление от нее. В своих теплогенераторах процедура избавления от смолы - прожиг на форсированной мощности, то есть тг перекаляется и смола выгорает. На водяных такой фокус не пройдет.

Коллеги, делающие водяные котлы на дровах, для борьбы со смолой нашли оригинальный способ - присобачивают к системе так называемый теплоаккомулятор, примерно 1000 литров, который и поддерживает высокую температуру обратки. Не ниже 55 градусов.

В теории - уже хромает, на практике - не встречал.

3. Дом очень хорошо утеплен. Но к такому отоплению мало значим. Это даже скорее проблема. Потому как для нормальной работы необходима температура обратки не ниже 55 градусов. То есть на подаче - большая температура и в доме, таком утепленном будет жарко.

4. Это возможно. Но я присутствовал при разборках по поводу разморозки котла. Сторож - истопник забыл закрыть дверь в кочегарку и проспал несколько часов.

Я это к чему все - напишу в личку свой телефон. Позвоните. Есть намного лучшее решение.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1. Так а чого ККД буде 30%? Щось малувато, імхо.

2. От тут погоджуюся на 100%, треба подумати над конструкцією, щоб можна було чистити якось. Наскільки важко ті смоли від нержавійки відколупуються? А якщо, як варіант, зробити вкладиш з чорного металу, по якому буде посеред чи поруч з теплоаккумулятором буде йти дим? Від цїєї труби буде грітися теплоаккумулятор, а в разі необхідності його можна буде витягнути та прочистити чи випалити. ?? ???

3. Ну, на крайній випадок відкриємо вікна :)

4. Виключено, тому що це аккурат перед входом в дім.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...