Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Куплю Трафик, Виваро, Примастар от 2010 г

IesuiT

Рекомендовані повідомлення

Фильтра дешевые у ваших выходят.

У меня масло 672 грн, а фильтра - каждый больше 200 грн, да это еще при очень существенной скидке, но, зато я в них уверен.

Когда менял масляный на оригинальный - разница в исполнении очень сильная. На таком двигателе (дизель, форсунки, турбина) попасть из-за экономии на фильтрах не хочется.

Фильтр салона у меня получился со скидкой 218. Без скидки выйдет у официалов до 300-т гривен. Купите лучше у официалов в будущем. 400 грн - это уже перебор. Правда, возможно - я брал простой, а вам предлагают угольный, но разница в цене все равно существенная, мне кажется.

 

Добавлено через 2 минуты

Якщо в Німетчині авто було на підприємстві то пробіг в нього космічний, на моєму житті попадався Спринтер 2011 року з 550 тис. пробігу. Але, якщо авто експлуатувала приватна особа, то пробіг в 80 тис. (як приклад) цілком реальний. Більшість "гонщиків" беруть авто на підприємствах (завжди великий вибір) і женуть своїм ходом, а ті, хто возить лафетами можуть покататись по людям і вибрати.

 

Чего-то мне кажется, что немцы умеют считать деньги. Частники у них тоже покупают ГРУЗРВИЧОК не для того, чтоб пылился. Поэтому чудес с пробегом ждать не стоит. Я считаю свои пробеги очень скромными, но мой Логан с покупки в 2012 году с салона уже пробежал 80 000 км.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Чего-то мне кажется, что немцы умеют считать деньги. Частники у них тоже покупают ГРУЗРВИЧОК не для того, чтоб пылился. Поэтому чудес с пробегом ждать не стоит. Я считаю свои пробеги очень скромными, но мой Логан с покупки в 2012 году с салона уже пробежал 80 000 км.

 

Ну в Німетчині пробіг на 5-річну машину 170-190 тис. вважається норма, а от Франція уже 110-120 тис., Нідерланди 80-120 тис. Я навів приклади пробігу авто, які я беру в Європі, купляю виключно у приватних осіб. І повірте, це живі, реальні пробіги. За останній рік я пригнав понад 30 машин, трапляються і виключення (так само не слід ставити свій Логан як приклад, можна знайти масу таких же авто зі значно меншим пробігом)

 

P.S. Стосовно запчастин, на майбутнє, я маю свій інтернет-магазин з автозапчастинами, переважно завожу з Європи, якщо буде щось потрібно- звертайтесь, зроблю з гарною знижкою (як для форумчанина). Приклад: МФ 40-125 грн, ФТ- 80 грн., ФС 80-400 грн., ФП 80-200 грн.

 

В модераторів прошу не вважати рекламою.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Польські нові, дешевше ніж на розборці БУ (це якщо крила, фари, фонарі, бампера). Напишіть що Вам потрібно
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

а как можно проверить реальный пробег?

 

Перш за все- це стан керма, накладок на педалях, стан сидіння водія. Якщо це все гуд (руль міняти не буде ніхто, його скоріше обшиють шкірою, або надінуть чохол), то скоріш за все пробіг рідний (потертості і дірки проявляються після 200 тис.). Але бувають виключення, в Європі на вантажних авто полюбляють їздити в робочих перчатках, цим самим знищують кермо).

Ну і залишається варіант- підключитись до бортового комп'ютеру. Він покаже усе, усі помилки двигуна, чи цілі подушки і зривачі на ременях. Але якщо авто до 2006 року, то як правило пробіг не записується в компі, і, нажаль, побачити не вдастся. Цей спосіб може підійтидо нових авто.

 

Але наші умільці спроможні на все, так на дорогих авто, майже не можливо перевірити точний пробіг (ну до такого доходить рідко, на авто до 20 куе ніхто робити не буде)

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

а как можно проверить реальный пробег?

Техпаспорт + немного гривен и к официальному дилеру. По номеру кузова пробивают по базе заходы к официалам. Когда авто заезжает на любой официальный сервис в Европе - обязательно фиксируется реальный пробег. У меня чуть проще - знакомые в рено - позвонил, продиктовал номер, мне огласили пробег на 30.08.2013 г (дата последнего посещения сервиса в Бундесе). Получился на 27 000 меньше того, что сейчас на щитке...

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Техпаспорт + немного гривен и к официальному дилеру. По номеру кузова пробивают по базе заходы к официалам. Когда авто заезжает на любой официальный сервис в Европе - обязательно фиксируется реальный пробег. У меня чуть проще - знакомые в рено - позвонил, продиктовал номер, мне огласили пробег на 30.08.2013 г (дата последнего посещения сервиса в Бундесе). Получился на 27 000 меньше того, что сейчас на щитке...

 

Це повезло, що машину обслуговували в офіціалів. Буває таке, що після 70-100 тис., змінюють сервіс і нічого, нажаль, не дізнаєшся...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Як людина яка займається "пригоном" машин, тай ще до всього з Волині скажу:

Хотів би спитати по вантажним бусам.

Як, взагалі, Ваша думка по Дукатам \Боксерам\ Джамперам. Пам'ятаю, що вони мали кузов оцинкований.

І по запчастинам для них, що можете сказати - проблема їх достати чи ні?

Також цікавить, скільки приблизно коштує (вже пригнаний, наприклад, Вами) бус зі такими даними: в\п=1.5тони або більше, довжина=3.15 або більше, ширина=1.75, висота>1.6 метра.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Хотів би спитати по вантажним бусам.

Як, взагалі, Ваша думка по Дукатам \Боксерам\ Джамперам. Пам'ятаю, що вони мали кузов оцинкований.

І по запчастинам для них, що можете сказати - проблема їх достати чи ні?

Також цікавить, скільки приблизно коштує (вже пригнаний, наприклад, Вами) бус зі такими даними: в\п=1.5тони або більше, довжина=3.15 або більше, ширина=1.75, висота>1.6 метра.

 

Вы краще папишiть скiльки готовi заплатить!

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Хотів би спитати по вантажним бусам.

Як, взагалі, Ваша думка по Дукатам \Боксерам\ Джамперам. Пам'ятаю, що вони мали кузов оцинкований.

І по запчастинам для них, що можете сказати - проблема їх достати чи ні?

Також цікавить, скільки приблизно коштує (вже пригнаний, наприклад, Вами) бус зі такими даними: в\п=1.5тони або більше, довжина=3.15 або більше, ширина=1.75, висота>1.6 метра.

 

 

Особисто мені дуже подобаються ці буси. В самого була вся лінійка (від 1990 до 2008). Найбільше мені сподобались передостанні моделі. Вони і витриваліші і менш прихотливі (в нових більше електроніки). Но не подумайте, що нові не добрі :). Зараз маю Джампі 2002 року (запчастини з польщі вожу ним), місяць як на Україні. По Вашим параметрам Вам підійде низький довгий (L2H1). Щоб назвати ціну, потрібно: рік, об'єм, комплектація, колір, стан.

 

Вы краще папишiть скiльки готовi заплатить!

 

А так буде взагалі шикарно. Так можу сказати що буде за даний бюджет.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Це повезло, що машину обслуговували в офіціалів. Буває таке, що після 70-100 тис., змінюють сервіс і нічого, нажаль, не дізнаєшся...

 

Да, это, скорей, касается трехлеток. Более старые авто так не проверишь.

Сколько там гарантия на Рено у немцев?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Да, это, скорей, касается трехлеток. Более старые авто так не проверишь.

Сколько там гарантия на Рено у немцев?

 

Якщо чесно, то я не знаю. Зазвичай вони продають авто після 150-180 тис., так що думаю десь до такого діапазону

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ну в Німетчині пробіг на 5-річну машину 170-190 тис. вважається норма, а от Франція уже 110-120 тис., Нідерланди 80-120 тис. Я навів приклади пробігу авто, які я беру в Європі, купляю виключно у приватних осіб. І повірте, це живі, реальні пробіги.

странно...

у меня товарищ уже 18 лет официально немец....

вроде как очень большой налог на содержание таких авто...

его бусы в год ездят 150-200 тыс....

сайт мобил ДЕ, на котором мало "хозяев" тому в подтверждение....

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

странно...

у меня товарищ уже 18 лет официально немец....

вроде как очень большой налог на содержание таких авто...

его бусы в год ездят 150-200 тыс....

сайт мобил ДЕ, на котором мало "хозяев" тому в подтверждение....

 

 

На мобіле де в основному продають фірми авто. А машини на фірмах проїзжають 150-200 тис. на рік, я згідний. Як я писав раніше, купляти такі авто як мінімум не правильно. Я писав про пробіг на автомобілях приватних осіб.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 3 місяці потому...

Если ТС не против, реанимирую тему...

На какой Trafic можно расчитывать при бюджете 10 000?

На форуме есть ответственные и проверенные гонщики?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Знаю таких. Пригнали лично мне. Ответственные, но вы должны понимать, что все равно это не завод, и все о машине узнать не возможно.
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Если на форуме ответственных и проверенных не найдется - можно гонщиков поискать здесь - busovod.ua/index.php

По ценам - за десятку можно нати 2008 -2009 год, имхо.

Сейчас продажи практически стоят, так что можно поторговаться.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Сейчас продажи практически стоят, так что можно поторговаться.

 

Стоять продажі у тих хто ломинь космічні ціни. За останні півтора місяці я продав 3 машини (як в старі добрі часи). Так що я б не сказав, що ніхто нічого не купує і не продає...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Сейчас продажи практически стоят, так что можно поторговаться.

 

Мои так же ездят регулярно.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

За останні півтора місяці я продав 3 машини

 

можете сориентироать какие машины были (с характеристиками), и за сколько ушли.

что мне можете предложить?

 

Добавлено через 2 минуты

Знаю таких. Пригнали лично мне.

 

контактами не поделитесь?! в личку.

Спасибо!

 

Добавлено через 10 минут

IesuiT, вы довольны своим трафиком в эксплуатации? оставили в грузовом варианте, или переделали на пассажира?

 

внешне мне конечно больше нравится Vito, но судя по отзывам, кузовщина у него в разы уступает реношке.

У меня сейчас Рено Мастер2000г.в. Те царапины с которыми он приехал ко мне, так и остались без изменений. Оцинковка есть оцинквка.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

можете сориентироать какие машины были (с характеристиками), и за сколько ушли.

Продав:

Трафік 2003 р.в. (вебасто, кондиціонер, ел. пакет і т. д.), ориганальна дубль-кабіна. Ціна 8000 у.е

Добло максі 2007 рік (кондиціонер, ел вікна, підігрів), пасажир, віддав за 7500 у.е.

Кадді 2008 рік (80 тис! пробіг (оригінал, перевіряли на сервісі), датчик світла, дождю, круіз контроль, кондиціонер, ел. пакет), віддав за 9500 у.е.

 

Усі авто були РЕАЛЬНО без підкрасів, не биті.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

можете сориентироать какие машины были (с характеристиками), и за сколько ушли.

что мне можете предложить?

 

Я в этом плохо разбираюсь, но мои могут привезти любую машину из Европы которая есть на ихних сайтах. Вы выбираете, зная сколько она стоит + дорога + растаможка + платите им за работу. Все прозрачно.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Трафиком очень доволен.

И по управляемости и по комфорту передвижения.

Особенно нравится высокая посадка (выше тех же Вито и Транспортера) - вижу на десятки машин вперед и это позволяет точнее прогнозировать дорожную обстановку.

Короткая база и хороший выворот позволяет втиснутся в любую нишу при парковке, доступную легковушке.

Переделал в пассажира, покрасил черные элементы, обесшумил, поставил сидушки, осталось только оклеить карпетом и сделать крышу. Все, кроме врезки окон, делал сам.

b21652cs-960.jpg

8935d4cs-960.jpg

3935d4cs-960.jpg

fc9b82cs-960.jpg

www.drive2.ru/r/renault/916796/

Змінено користувачем IesuiT
  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...