POZITIFF Опубліковано: 11 липня 2016 Автор Поділитись Опубліковано: 11 липня 2016 Саша, доброй ночи, кустик с милдью обработала, самые пораженные листья оборвала, но и оставшиеся листья не очень... Но если оборвать все листики " не очень", то останется голая веточка... Что делать? Своевременно проводить профилактику, чтобы не мучиться на решением таких вопросов:D Я бы оставил листья, после работы фунгицида грибок погибнет, остатки листа поработают на куст. БОльшее внимание уделял бы пасынкам. 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
мастерок Опубліковано: 11 липня 2016 Поділитись Опубліковано: 11 липня 2016 Своевременно проводить профилактику, чтобы не мучиться на решением таких вопросов:D А чем сейчас можно обработать с целью профилактики?У меня,слава Богу,всё нормально,но вспоминая прошлогодний антракноз думаю лишняя обработка не помешает.И ещё вопрос-может есть какие стимуляторы роста,а то у меня после заморозков все кусты стартанули отлично,но вот Виктор тормозит,боюсь что на следующий год проблемы будут. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
POZITIFF Опубліковано: 11 липня 2016 Автор Поділитись Опубліковано: 11 липня 2016 А чем сейчас можно обработать с целью профилактики?У меня,слава Богу,всё нормально,но вспоминая прошлогодний антракноз думаю лишняя обработка не помешает.И ещё вопрос-может есть какие стимуляторы роста,а то у меня после заморозков все кусты стартанули отлично,но вот Виктор тормозит,боюсь что на следующий год проблемы будут. 29.06 прошел Танос+Ревус+Топаз. Вчера 1% бургундской жидкостью. Планирую еще раз Танос+Ревус(против милдью)+Куммулюс(против оидиума)+возможно Хорус(против гнилей в грозди) либо Топсин М(оидиум+серая гниль). 13 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
POZITIFF Опубліковано: 11 липня 2016 Автор Поділитись Опубліковано: 11 липня 2016 У меня,слава Богу,всё нормально,но вспоминая прошлогодний антракноз думаю лишняя обработка не помешает. Выбирайте по эффективности препараты против антракола, смотрите срок ожидания, попутное действие на милдью, оидиум и используйте.Таблица эффективности фунгицидов.pdf 9 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
mamavera Опубліковано: 11 липня 2016 Поділитись Опубліковано: 11 липня 2016 Спасибо за помощь в спасении абрикоса. Поциент жив и даёт плоды. Осенью вернусь за советом как поступить со старой частично трухлявой веткой. 3 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
gannusya Опубліковано: 11 липня 2016 Поділитись Опубліковано: 11 липня 2016 Саша, здравствуйте! Вопрос по винограду снова. Съеденный мышами Юбилей отбил на обоих кустах, но прирост очень маленький и очень хилый, совершенно тонкая лоза и короткие междоузлия. Полив в этом году с дождями супер, рыхление, защита - все проводится. Чем помочь им сейчас, как добавить росту и соответственно надеяться на нормальное вызревание лозы в этом сезоне? Азоту дать или еще чего? Подкормки были по листу вместе с защитой. 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
POZITIFF Опубліковано: 11 липня 2016 Автор Поділитись Опубліковано: 11 липня 2016 Чем помочь им сейчас, как добавить росту и соответственно надеяться на нормальное вызревание лозы в этом сезоне? Азоту дать или еще чего? Подкормки были по листу вместе с защитой. Добрый день. Я бы уже наверное сильные надежды на большой прирост этого года, который успеет вызреть, не возлагал. Еще конечно можно раз проазотить кусты, но раз и всё. Надо переходить на вызревание с прицелом на следующий год. Если больше раз давать азот, то можно разогнать кусты и не успеть их притормозить для вызревания, а если еще резкий перепад температуры осенью, как в прошлом году, можно совсем остаться без живых почек. Азотом работают до середины лета, а это уже через 4 дня Я перехожу на обработки монофосфатом калия по листве. 100 г на ведро, 150 г на ведро, 200 г на ведро в порядке увеличения концентрации. Кроме подкормки фосфорно-калийными, такая обработка еще и работает как профилактика оидиума. 14 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
VIP13 Опубліковано: 11 липня 2016 Поділитись Опубліковано: 11 липня 2016 Надо переходить на вызревание с прицелом на следующий год. Саша, доброго здравия! Наверняка, в постах выше этот вопрос детально освещался. Но одолевает лень и катастрофическая нехватка времени. Если не трудно, просьба напомнить вкратце несведущим основные мероприятия обеспечивающим вызревание лозы. Заранее благодарен. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
t-bird Опубліковано: 11 липня 2016 Поділитись Опубліковано: 11 липня 2016 Я перехожу на обработки монофосфатом калия по листве. а де ви його берете? в пакетиках по 400гр чи знайші більші фасовки (але менші 25 кг)? 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
POZITIFF Опубліковано: 11 липня 2016 Автор Поділитись Опубліковано: 11 липня 2016 а де ви його берете? в пакетиках по 400гр чи знайші більші фасовки (але менші 25 кг)? Так вот у нас на сайте один барыга организовывал складчину на водорастворимые удобрения израильской фирмы Хайфа, также в тд лето есть такой же израильский. Добавлено через 11 минут Саша, доброго здравия! Наверняка, в постах выше этот вопрос детально освещался. Но одолевает лень и катастрофическая нехватка времени. Если не трудно, просьба напомнить вкратце несведущим основные мероприятия обеспечивающим вызревание лозы. Заранее благодарен. После сбора урожая - прекращение полива, - удобрение с упором на фосфорно-калийные составные, зола приветствуется, под корень и по листу, - придание плодовым стрелкам будущего года горизонтального положения, - создание в особо суровых условиях укрытий и парников для продолжения процесса вызревания, - чеканка(обрезка верхов побегов), - самостоятельный сброс кустом листвы( куст таким образом оттягивает из листьев большое количество питательных вещество в многолетнюю древесину и корневую систему, чтобы весной вернуть их молодым побегам), - искореняющая борьба с грибковыми болезнями, которые ослабляют лозу и зимуют вместе с ней, - укладка лозы на землю и тд и тп. 6 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
-electron- Опубліковано: 11 липня 2016 Поділитись Опубліковано: 11 липня 2016 Я веду кусты без сучка замещения. Куча лишней работы и загущенность в начале рукава. На рукав будущего года ращу самый ближний побег на рукаве этого года. При хорошем развитии куста и на нем оставляю гроздь. В каждом конкретном случае смотрю на развитие куста и принимаю решение. А довжина рукава не збільшується з часом? Перший рік від рукава по стрілці перший на наступний рік набирається, а нехай 4 плодоносять. На наступний рів цей відпочивший кладеться в горизонт, і там де був перший листок росте рукав на наступний рік, а решта дають врожай. На наступний рік знову в горизонталь ставиться перший рукав і на місці першого листка вирощується рукав. І так далі. Як мені бачиться щороку рукав стає довшим на відстань від початку нового рукава, до першого листка минулого року. Загалом тема цікава, підпишусь, зараз на 53 сторінці, часу йде купа на прочитання, так як все осмислюється і читається з розстановкою. От навіть рисунок показуєте, де видно що кожний наступний рік все відсувається далі. І ще запитання. Чи не запізно зараз обрізати сливку? Я купив саджанець десь 1 м. ПРодаван сказав, що формувати не треба.:o:o Родич який сам сади вирощує також відповіді не дав. Підозрюю що боїться що я не то наріжу, імхується мені що він якось з сікаторами приїде мені майстер клас проводити. А я з будівництвом і сімейними справами це якось упустив. От і думаю чи можна зараз її в 80 см від землі обрізати? А то вже вимахала під 2 метри.Зберегти Зберегти Зберегти Зберегти 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
POZITIFF Опубліковано: 11 липня 2016 Автор Поділитись Опубліковано: 11 липня 2016 А довжина рукава не збільшується з часом? Звичайно і сама по собі, і потрібний ближній пагін не завжди стріляє там де треба. Але на малюнку трохи не правильно показано - багаторічна деревина йде від землі до першою проволоки під кутом 30 градусів. Та й кущі накладаються один на одного - плодова деревина одного зназодиться на сусіднім - то дає можливість зміщувати всю конструкцію. Але взагалі вирощування - не будівництво, до 1 мм не виведешь:D Ось малюнок горизонтального кордону Белікової, яка таким чином вирощую виноград у себе на дачі. Попереджаю, що таке формування куща займає доволі багато років і є дуже ризикованим - плече одне, хоча і велике, як щось з ним, вважай все пропало. Просте веєрне формування куща простіше у роботі для простих дачників та найбільш поширене серед виноградарів. Добавлено через 2 минуты От і думаю чи можна зараз її в 80 см від землі обрізати? А то вже вимахала під 2 метри. Я вчора пообрізав сливи, черешні, груші та яблоні частково. На черзі абрикос. По правді, не знаю, чи обрізав би я у данний час дерево на 80 см. Краще б переніс на весну. Що не можна використати те, що наросло, для формування? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
VIP13 Опубліковано: 11 липня 2016 Поділитись Опубліковано: 11 липня 2016 После сбора урожая - прекращение полива, - удобрение с упором на фосфорно-калийные составные, зола приветствуется, под корень и по листу, - придание плодовым стрелкам будущего года горизонтального положения, - создание в особо суровых условиях укрытий и парников для продолжения процесса вызревания, - чеканка(обрезка верхов побегов), - самостоятельный сброс кустом листвы( куст таким образом оттягивает из листьев большое количество питательных вещество в многолетнюю древесину и корневую систему, чтобы весной вернуть их молодым побегам), - искореняющая борьба с грибковыми болезнями, которые ослабляют лозу и зимуют вместе с ней, - укладка лозы на землю и тд и тп. Саша, спасибо за ответ. А как поступать с созреванием побегов, которые были пущены на обратный рост после первого года вегетации. Т.е. сейчас выращиваются по четыре побега на кусте, которые регулярно пасынкуются. Надо их прищипывать после достижения определенной длины или растить как получается, а потом уже осенью обрезать до 10 глазков? 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
-electron- Опубліковано: 11 липня 2016 Поділитись Опубліковано: 11 липня 2016 Звичайно і сама по собі, і потрібний ближній пагін не завжди стріляє там де треба. Але на малюнку трохи не правильно показано - багаторічна деревина йде від землі до першою проволоки під кутом 30 градусів. Та й кущі накладаються один на одного - плодова деревина одного зназодиться на сусіднім - то дає можливість зміщувати всю конструкцію. Але взагалі вирощування - не будівництво, до 1 мм не виведешь:D Ось малюнок горизонтального кордону Белікової, яка таким чином вирощую виноград у себе на дачі. Попереджаю, що таке формування куща займає доволі багато років і є дуже ризикованим - плече одне, хоча і велике, як щось з ним, вважай все пропало. Просте веєрне формування куща простіше у роботі для простих дачників та найбільш поширене серед виноградарів. Я мав на увазі, що з часом плодова стрілка буде відходити все далі від кореня. Нехай на 5 см в рік. І тоді буде з'являтись пуста зона. Я собі хочу просте віяло, але закладаю на 2плоскостну шпалеру. ПРавда до неї чує моє серденько дійде в наступному році. Тільки один виноград має шанси дорости до сигналки на наступний рік. Решта тупо не ростуть. Я вже писав в іншій темі, що такий класний грунт, що навіть сидерат фацелія рости не хоче. І як назло там де помідори, то вона вигнала десь до 50 см, а там де виноград то навіть не вся зійшла. ПРикольний такий поділ як ножем відрізано пів ділянки. А те що зійшло зацвіло при висоті в 10 см. Вікторія з дна ямки не виросла навіть, ледь показалась, я засипати ямку не можу, бо залишиться коронка з парою листків наверха, ще один виноград має рукави аж по 5 см. Думаю розвести в воді карбамід і пролити. Десь по 30 гр на відро і залити по трішки по відру в пляшку, я при посадці заклав пляшки, щоб вода йшла під корінь. Взагалі там якось тупо все росте. Тільки ожина, квасоля, щавель, салат кабачки і помідори буяють. Горох був але вихлопу мізер, редис такий що плакати хочеться, рукола нещасна, морква не вся зійшла. З кущів малина половина навесні вимерзла, смородина. порічки і аргус теж не дуже, прийнялись, але.... Добавлено через 2 минуты Я вчора пообрізав сливи, черешні, груші та яблоні частково. На черзі абрикос. По правді, не знаю, чи обрізав би я у данний час дерево на 80 см. Краще б переніс на весну. Що не можна використати те, що наросло, для формування?А нічого не наросло. :D Жене в стовбур, можливо одна-дві гілочки з боку є. І то біля самого стовбура. НА фото в продавців таке враження що не формували. Дерево не росте високе і більш схоже на природній ріст гілок. Сорт президент dachmir.com.ua/fruit_trees/prezident-sazhency-sliva-alycha.php Зберегти Зберегти Добавлено через 7 минут І ще скажіть яка задача першого року вегетації винограду? Тільки наростити корні, а на 2 рік рукави, чи можна і рукави якщо вийде сформувати, хоч до першої перекладини шпалери.Зберегти 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
POZITIFF Опубліковано: 11 липня 2016 Автор Поділитись Опубліковано: 11 липня 2016 Саша, спасибо за ответ. А как поступать с созреванием побегов, которые были пущены на обратный рост после первого года вегетации. Т.е. сейчас выращиваются по четыре побега на кусте, которые регулярно пасынкуются. Надо их прищипывать после достижения определенной длины или растить как получается, а потом уже осенью обрезать до 10 глазков? Растить пока, не обрезая. Еще рановато коронки удалять. И чревато. Могут проснуться и двинуться в рост почки будущего года на лозе. Я обычно придаю нужному побегу горизонтальное положение на необходимую длину, а конец его пускаю в рост вертикально, потом эту концовку обрезаю перед укладкою на зиму и всё. Добавлено через 8 минут Я мав на увазі, що з часом плодова стрілка буде відходити все далі від кореня. Нехай на 5 см в рік. Якщо кусти не одинокі, то кутом нахилу рукава можна зміщувати плодову стрілку на першій проволоці. І я вибираю пагон заміщення, який знаходиться нижче першої проволоки. І рукава міняють раз в 6-9 років. І надумав виводити декілька рукавів спарених. Так що є багато моментів, як обійти цю проблему. Аби вже виросло та визріло, а розмістити ми вже якось зможемо;) Добавлено через 2 минуты Думаю розвести в воді карбамід і пролити. Десь по 30 гр на відро і залити по трішки по відру в пляшку, я при посадці заклав пляшки, щоб вода йшла під корінь. Краще амміачною селітри по 50 г на 10 л, вона швидше працює, карбамід пролонговано. Азоту після дощів нестача, його легко вимиває при затяжних дощах у недосяжні кореням нижні горизонти та грунтові води. Добавлено через 1 минуту Взагалі там якось тупо все росте. Тільки ожина, квасоля, щавель, салат кабачки і помідори буяють. Горох був але вихлопу мізер, редис такий що плакати хочеться, рукола нещасна, морква не вся зійшла. З кущів малина половина навесні вимерзла, смородина. порічки і аргус теж не дуже, прийнялись, але.... Схоже на велику кількість хлору у грунті. Добавлено через 54 секунды Сорт президент В мене є, вже 2 рази його різав, пре в усі боки. Їжак. Якщо 1 стобвур тільки - ріж на 80 см. Повинен ще вигнати 3 верхніх пагони хоча б по пів-метра. Добавлено через 3 минуты І ще скажіть яка задача першого року вегетації винограду? Тільки наростити корні, а на 2 рік рукави, чи можна і рукави якщо вийде сформувати, хоч до першої перекладини шпалери.Зберегти Задача звичайно наростити і корені, і 2 пагони по 2 м кожен товщиною не менше карандаша. І щоб вони визріли. Але ж природа робить по своєму - то дощі, то дубар, то спека. Ідеально керувати ростом можна тільки в закритому грунті:D 8 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
POZITIFF Опубліковано: 12 липня 2016 Автор Поділитись Опубліковано: 12 липня 2016 а де ви його берете? в пакетиках по 400гр чи знайші більші фасовки (але менші 25 кг)? Обсуждение ассортимента предстоящей складчины на водорастворимые удобрения. 3 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
krava Опубліковано: 12 липня 2016 Поділитись Опубліковано: 12 липня 2016 Саша, какая у тебя сейчас температура в теплицах днем?Ты не используешь затеняющую сетку? У меня с сеткой 60% температура +5гр. от улицы, при открытых дверях и форточки, т.е. в районе 37 гр. П.С. купил себе температурный/кислотный/влажность измеритель грунта, имхо какой то он беспонтовый, обычным термометром пользуюсь чаще. Ты себе покупал такую штуку? Если да, у тебя сложились впечатления? 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
POZITIFF Опубліковано: 13 липня 2016 Автор Поділитись Опубліковано: 13 липня 2016 Саша, какая у тебя сейчас температура в теплицах днем?Ты не используешь затеняющую сетку? У меня с сеткой 60% температура +5гр. от улицы, при открытых дверях и форточки, т.е. в районе 37 гр. П.С. купил себе температурный/кислотный/влажность измеритель грунта, имхо какой то он беспонтовый, обычным термометром пользуюсь чаще. Ты себе покупал такую штуку? Если да, у тебя сложились впечатления? рН только им меряю. Пирометр показывает температуру поверхности грунта сейчас 21 на улице, 23 в теплице Митлайндера, 26 в старой обычной теплице. Митлайндеровская теплица очень стабильная, без резких перепадов температуры. Верхние окна постоянно открыты. 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
FOX.kissfm Опубліковано: 13 липня 2016 Поділитись Опубліковано: 13 липня 2016 На счет Монофосфата Калия. Вот тут utstd.com.ua/produkti_ru.html Бельгия - 69кг., минимум 25 кг. Израиль у них закончился, но был дешевле. Состав тот же 0-52-34 Возможно там какая то иная водорастворимость, но цена решает, а эффект уверен тот же. Я брал у них уже и купорос, и нитроамофоску. Пока самая дешевая контора, которую нашел. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
POZITIFF Опубліковано: 13 липня 2016 Автор Поділитись Опубліковано: 13 липня 2016 Я брал у них уже и купорос, и нитроамофоску. Пока самая дешевая контора, которую нашел. По чем нитроаммофоску брали? И зачем, если не секрет, Вам мешок купороса? 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
krava Опубліковано: 13 липня 2016 Поділитись Опубліковано: 13 липня 2016 рН только им меряю. Пирометр показывает температуру поверхности грунта сейчас 21 на улице, 23 в теплице Митлайндера, 26 в старой обычной теплице. Митлайндеровская теплица очень стабильная, без резких перепадов температуры. Верхние окна постоянно открыты. Сорри, может не правильно выразился, я имел ввиду температуру воздуха. У грунта тепловая инерционность выше, соответсвенно и температура более менее стабильная. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
POZITIFF Опубліковано: 13 липня 2016 Автор Поділитись Опубліковано: 13 липня 2016 Сорри, может не правильно выразился, я имел ввиду температуру воздуха. У грунта тепловая инерционность выше, соответсвенно и температура более менее стабильная. Замеряю по случаю, но все-равно по ощущениям Митлайндер инертнее. Притеняйками не пользуюсь, если не считать побеги огурца, которые уже ползут по горизонтальной верхней плоскости. 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
POZITIFF Опубліковано: 13 липня 2016 Автор Поділитись Опубліковано: 13 липня 2016 Сорри, может не правильно выразился, я имел ввиду температуру воздуха. На улице в северной тени дома - 28. На улице с южной стороны на солнце - 38,5. В старой теплице - 38,1. В Митлайндере - 36. 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
POZITIFF Опубліковано: 13 липня 2016 Автор Поділитись Опубліковано: 13 липня 2016 Ровно 5 месяцев назад семена озимого лука Экстра Эрли Голд перекочевали в кассету на 80 ячеек. В плане эксперимента, ибо озимый сеют осенью. 20.04.2016 рассада перекочевала на грядку. Вместе с другими сортами. И сегодня озимый лук выкопан на просушку. Освободил 1м2 грядки для следующей культуры. Хочется молодой картошечки в сентябре, например. В плане эксперимента... 14 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
-electron- Опубліковано: 13 липня 2016 Поділитись Опубліковано: 13 липня 2016 Насіння купуєте в складчині на виноград інфо? Цей аграрний рік пропустили, чекали на поповнення в сім'ї, плюс я будівництвом займався. А от на наступний вже можна братись за землю. Зараз просто насіяли салатів, петрушок, огірків, куки для попкорну, натикали цибулі, купили помідори, перець, ротунду і капусту. Короче все для салату не більше того. А і саме головне кабачки для глушення ожини. А я поки дружина не може зайнявся землею, засіяв фацелію, сьогодні другий раз скосив. Перший раз скосив високо і нею замульчував томати. Вона переробилась сходу, майже не видно що там було багатенько мульчі. Тепер грубішим знову замульчував, має стати на довше. Завтра завітає в гості мотоблок і я знову засію фацелію. А на зиму завезу чорнозем, знову мотоблок і гірчиця. Можна було і не ганяти мотоблок, земля після фацелії прикольна, навіть без дощів по сухій землі видно як за мною залишаються сліди в землі. Реально розпушує. І це цілина яку ніхто не орав років 30, до цьгого там був колгоспний сад. А в минулому році по ній міксери з бетоном гасали і камази з блоком, я коли копав ямки то був дуже довольний. :D Раніше десь в темі бачив, про міль в гірчиці. Чим з нею можна боротись? В мене є дикорослі хрестоцвітні і в одному місці ця міль сидить. Я ще не бачив, щоб комахи жили на клаптику в 10 квадратів. А тут сидять. Скосиш, перелетять в сторону, на капусту, відросте трава і вони знову повертаються на той клаптик. Містика. Отруту приміняти не хочу, поруч городина росте. Чи вже на осінь протравити? 3 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз