Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Как получить тариф на электроотопление дома или тариф для дома с электроплитой?

Pasha

Рекомендовані повідомлення

  30.08.2024 в 07:28, vladimir_vro сказав:

...В проекті має бути зазначена марка котла ...

Розкрити  

У мене взагалі забажали прикласти копію паспорта котла. На сайті Тенко зкачав *.pdf, роздрукував, та приклав, хай подавляться.

  • Хаха 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Приїхав електрік на Рено мастер фірмовий. Перепакував пломби. Заодно обтянув клеми на автоматі. На лічильнику. В хату не заходив. Акти підписали. 

Наче все добре. Дав трохи на чай, та магарич "абрикосовка*"

  • Лайк 2
  • Хаха 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  31.08.2024 в 14:47, Dendnepr сказав:

... Перепакував пломби...

Розкрити  

Тю. А от ЦЕ їм навіщо? Робота раді роботи?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  31.08.2024 в 16:13, 988888 сказав:

Тю. А от ЦЕ їм навіщо? Робота раді роботи?

Розкрити  

Бо на ввідному автоматі не було пломби. Хоча сам ящик під пломбою. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  31.08.2024 в 14:47, Dendnepr сказав:

Приїхав електрік на Рено мастер фірмовий. Перепакував пломби. Заодно обтянув клеми на автоматі. На лічильнику. В хату не заходив. Акти підписали. 

Наче все добре. Дав трохи на чай, та магарич "абрикосовка*"

Розкрити  

На установку электроотопления, её техпаспорт получается, вообще не смотрел? Значит, этот осмотр самодеятельность на местах, главное отработать 860грн., ну и магарыч то святое. Теперь в течении 10 рабочих дней должны внести изменения в ПТР.

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Додаток_2_Заява_на_заміну_тарифу_ДнЕП_ІПС.docxКвест, оказывается, мною до конца не пройден. Захожу сегодня в историю тарифов в личном кабинете ПУП Ясно. Ничего не изменилось. Пишу им в чат оператору: "Вітаю!  24.08.24 на підставі моєї заяви, проекту електроопалення житлового будинку та акту огляду електроопалювальної установки ОСР було внесено зміни до паспорта точки розподілу про наявність електроопалювальної установки.  Але я не бачу в історії тарифів змін.
 Моє питання:
 Чи поінформував вас ОСР, через ПК "Датахаб" про наявність у мене електроопалювальної установки відповідно до пункту 4.2 Кодексу комерційного обліку електричної енергії?"

По итогам переписки, оказывается, что я должен ещё написать заявление ПУП, приложить к нему копию ПТР, и это надо в бумажном виде либо отнести в офис ПУП, либо выслать на е-мейл ПУП.

Screenshot_20240901-094828.png

Змінено користувачем OMNATAJANA
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  01.09.2024 в 05:18, OMNATAJANA сказав:

На установку электроотопления, её техпаспорт получается, вообще не смотрел? Значит, этот осмотр самодеятельность на местах, главное отработать 860грн., ну и магарыч то святое. Теперь в течении 10 рабочих дней должны внести изменения в ПТР.

Розкрити  

Осмотр и пломбировка автомата вводного. Паспорт я им по почте скидывал.

Через несколько дней напишу им. спрошу - какие далнейшие действия

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

02.09 заехал в офис "Ясно" подать заявление о предоставлении тарифа. Высидел очередь к специалисту, и тут она мне начинает рассказывать, что заявление не нужно, ДТЕК передадут им ПТР, и они изменят тариф. Но ведь оператор в чате "Ясно" мне рассказывал, что надо нести заяву, и дал её образец. На вопрос, почему ДТЕК за неделю не передал ПУП новый ПТР, естественно не отвечает. Потребовал всё равно принять заявление, присвоить входящий номер, и проставить штамп с входящим номером на втором экземпляре, который оставил себе. Далі буде 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  03.09.2024 в 06:56, OMNATAJANA сказав:

ДТЕК передадут им ПТР, и они изменят тариф

Розкрити  

так и есть

вроде с 20 августа не нужно что-то носить и писать в Ясно, за вас все сделает дтэк

скорее нужно "пнуть" дтэк, а не ясно.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Майстер був 01,09,2024. 04.09.2024 пишу на пошту оператрору (все спілкування по пошті веду): які мої подальші дії. У неділю, 08,09,2024 отримую відповідь.

  Цитата

 

Доброго дня, шановний клієнте.

Останній пункт це отримання паспорта точки розподілу де буде зазначено про наявність електроопалювальної установки. Ми зареєстрували Ваше звернення та передали до відповідного підрозділу. Номер вхідного ******* від 08.09.2024 року.

Дякуємо за звернення.

 

Розкрити  

 

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Опа!

На пошту вже з іншої адреси прийшов ПАСПОРТ точки розподілу електричної енергії (додаток 2 до договору з розподілу).

Що далі робити - не написали. Спитав в них -чи потрібно кудись їхати, щось підписувати, чи все буде "автоматично".

  • Лайк 4
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Мне отказали в тарифе, поскольку в техпаспорте дома указано Тепловой насос + Газовый котел. Сказали что должно быть только одно указано - электроотопление. 

  • Сумно 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  10.09.2024 в 17:17, pavel_555 сказав:

Мне отказали в тарифе, поскольку в техпаспорте дома указано Тепловой насос + Газовый котел. Сказали что должно быть только одно указано - электроотопление. 

Розкрити  

Мне кажется у меня вообще ничего не указано, надо конечно перепроверить но практически уверен

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  10.09.2024 в 17:17, pavel_555 сказав:

Мне отказали в тарифе, поскольку в техпаспорте дома указано Тепловой насос + Газовый котел. Сказали что должно быть только одно указано - электроотопление. 

Розкрити  

да. там же так и написано в постанове той "при відсутності інших видів опалення".

У меня в техпаспорте написано "вид опалення: місц. електр.", как источник отопления. хотя на схеме топочной есть два котла. второй твердотоп. но не расписано, где какой

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  03.09.2024 в 10:05, denis-k сказав:

так и есть

вроде с 20 августа не нужно что-то носить и писать в Ясно, за вас все сделает дтэк

скорее нужно "пнуть" дтэк, а не ясно.

Розкрити  

Вітаємо, шановний клієнте. Перепрошуємо за затримку відповіді, це пов’язано з великою кількістю звернень.

Паспорт точки розподілу з відомостями про електроопалювальну установку є підставою для звернення до компанії Постачальника для відкриття пільгового тарифу.

 Дякуємо за використання нашого сервісу.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

звернувся в ясно в чаті

 

Необхідно надати нам пакет документів: паспорт точки розподілу з відміткою про встановлену електроопалювальну установку та заяву на застосування тарифу.

Надати документи треба на електронну адресу heating_tariff.dp@yasno.com.ua

Бланкт заяви надаю.

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

прийшов бланк заяви. зараз зробимо

Змінено користувачем Dendnepr
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  11.09.2024 в 08:03, denis-k сказав:

Нам сегодня утвердили, будем с тарифом

IMG_20240911_105529.jpg

Розкрити  

Два вопроса к Вам:

-Вы подавали заявление на тариф с копией ПТР на е-мейл или на бумаге в офисе Ясно?

-Ответ Вам выслали на е-мейл? На фото распечатан документ с е-мейл? Или Вы его получили по почте в бумажном виде?

Змінено користувачем OMNATAJANA
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  12.09.2024 в 21:15, OMNATAJANA сказав:

-Вы подавали заявление на тариф с копией ПТР на е-мейл или на бумаге в офисе Ясно?

Розкрити  

и в живую и дублировал по эмейлу, потом по эмейлу тупо закидывал письмами с требованием ответить. 

  12.09.2024 в 21:15, OMNATAJANA сказав:

-Ответ Вам выслали на е-мейл? На фото распечатан документ с е-мейл? Или Вы его получили по почте в бумажном виде?

Розкрити  

в живую, позвонили сказали явиться забрать документы

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Черкаське обленерго. Тариф опалення був, але сказали поновити. Півтори години часу і всі етапи пройдені. Ціна 0 грн.

  • Лайк 4
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Київобленерго, в Вишневому. Документи на підключення тарифу подавав в кінці 2020 року, електронним листом, 1 січня 2021 року мені відповіли, що тариф не може бути підключений у зв'язку з його відміною. Зараз продублював той лист з документами з питанням, чи можливо за раніше наданими документами підключити тариф. Отримав досить формальноу відповідь, що потрібно оформити паспорт точки розподілу за наступними вимогами ...., тобто відповідь, чи підходить паспорт 2020 року в листі не надали. За телефоном також нічого сказати не змогли, порадили прийти особисто. Записався, прийшов, перевірили по базі, сказали, що документи світяться, і тариф з 1 жовтня буде підключено автоматично. Затрати 0 грн.

  • Лайк 5
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Таки через НКРЕП ДТЕК прогнувся і таки не треба ані дві копіі ані назви котла. Все працює за зрозумілобю логікою але довго

image.thumb.png.92833c34cf5e174d102e101ce8d7f395.png

  • Лайк 6
  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Доброго дня. Поясніть, якщо я оформляв електроопалення в 2018 році, потім користувався ним поки його не відмінили, то зараз потрібно заново щось оформлювати/оновлювати щоб цей тариф запрацював для мене?

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...