Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

ГБО на авто

Romb

Рекомендовані повідомлення

 

 

Вопрос: можно ли добиться стабильной и честной работы датчика/индикатора объема газа в баке?

Бак - 96л, Стаг3000.

 

У мене вийшло.Все що напишу - чисто мій досвід любительський :

Для початку тип мультиклапана має бути чітко по балону.Мені наприклад пропонували на 240 балон мульт 230-240 .відмовився і знайшов чисто 240.Він максимально точно показує рівень.

Друге - важливо правильно вибрати тип датчика рівня в меню контролера.Там їх мільйон майже однакових і кожен щось показує, але правильно буде працювати лише один- той який є насправді.

Далі на одній і тій же заправці заливаємо повний бак і крутячи датчик засвічуєм всі лампочки.Викатуємо бак паралельно фіксуючи кілометраж загальний і на одну лампочку.Викатавши пару баків і зрівнявши показники стане ясно в яку сторону підкрутити датчик для максимально коректних показників.У мене вийшло так: бак на 76 літрів.Середньостатистична заправка задуває біля 60 літрів.цьго вистачає на 400 км.кожна з 5 лампочок біля 80 км.Все достатньо точно .

За потреби більш точного налаштування в меню є можливість коректувати кожну поділку(лампочку) по напрузі.Умовно наприклад на всі 5 лампочок блок подає 10 вольт , по 2 вольта на лампочку.Тобто при виході з датчика 4 вольта має горіти 2 лампочки, а при 6 три.То можна кожен проміжок змінювати в широких межах не 2 в а наприклад 2.5.І таким чином можна налаштувати максимально точно.Але мені це не знадобилось.Точність влаштувала і так.

  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

У мене вийшло.Все що напишу - чисто мій досвід любительський :

 

Дякую,

 

Я точно не знаю, что там и как с мультклапаном, но настройку датчика выполнял, и в принципе, сначало все работает, но не долго. Заканчивается все банально просто - обнуляю километраж при каждой заправке и еду себе свои 400 км, плюс/минус. Датчик работает точно только на наличие газа в баллоне. :(

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ну мабуть якась причина є.У мене все працює чітко з моменту настройки-більше року.Також стаг.
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Вопрос: можно ли добиться стабильной и честной работы датчика/индикатора объема газа в баке?

Бак - 96л, Стаг3000.

 

Калибровку выполняли?

www.drive2.ru/b/457359179955334240/

 

Добавлено через 4 минуты

... і крутячи датчик засвічуєм всі лампочки...

 

Непонятно, что и где крутить?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Калибровку выполняли?

www.drive2.ru/b/457359179955334240/

 

Добавлено через 4 минуты

 

 

Непонятно, что и где крутить?

 

На мультиклапані датчик рівня з стрілкою і проводами.Кріпиться двома шурупчиками ,викрутивши які можна покрутити і підстроїти стрілку в,наприклад, максимальному положенні.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ясно, спасибо.

У меня пока так - после полной заправки горят 3 диода из 4. Проезжаю 100+ км и все три гаснут, загорается красный (резерв) и на нем езжу остальные 300 :D Но я пока не калибровал ничего, только расход по одометру замеряю, жду ТО через 400 км.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ясно, спасибо.

У меня пока так - после полной заправки горят 3 диода из 4. Проезжаю 100+ км и все три гаснут, загорается красный (резерв) и на нем езжу остальные 300 :D Но я пока не калибровал ничего, только расход по одометру замеряю, жду ТО через 400 км.

Плюс/минус - аналогично, только не всегда светятся все диоды после полной заправки.

(Калибровка проводилась, да и год может больше, все работало относительно нормально)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Вопрос: можно ли добиться стабильной и честной работы датчика/индикатора объема газа в баке?

Бак - 96л, Стаг3000.

привет,

недавно заезжал в профи-газ, обратил внимание на рекламу у них везде - устанавливают какой-то электронный датчик с индикатором с высокой точностью показаний. детально не интересовался, можно позвонить узнать подробности.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

привет,

недавно заезжал в профи-газ, обратил внимание на рекламу у них везде - устанавливают какой-то электронный датчик с индикатором с высокой точностью показаний. детально не интересовался, можно позвонить узнать подробности.

Скоріш за все ультразвуковий.Теж цікавився-ціна 100 долярів,ставиться знизу балона тобто припідіймає його на пару см.І настройка просто капець.Зате,кажуть,дійсно показує точно.Він міряє відстань від дна до верхнього рівня рідкого газу і перераховує в літри.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Зачем эти сложности? Меня вообще не парит что там показывает датчик ) Заправился, одометр сбросил и едь спокойно +-20 км. Что даст загоревшаяся лампочка резерва, если загорится она за 100 или 50 км до опустошения баллона? Вообще ничего. Загорелась, задул полный, фсе.
  • Лайк 4
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 5 років потому...

Я тут почитал «экспердов» и понял, шо нет никакого смысла ставить ГБО

Непроста економічна ситуація в Україні, а також високі ціни на бензин і дизпаливо змушують багатьох автомобілістів замислитися над переведенням свого автомобіля на газобалонне обладнання (ГБО). Однак мало хто знає, що є ціла низка негативних наслідків такого рішення.

Експерти порталу Avtosota
назвали 5 причин, чому не варто переводити свою машину на ГБО.



1. Довга окупність обладнання

На сьогоднішній день встановлення ГБО з документами може коштувати 20 тисяч гривень. При ціні на газ 25 гривень за літр та підвищеній витраті цього палива, за підрахунками експерта, на окупність переобладнання піде щонайменше півроку.

2. Падіння потужності двигуна

Зазначається, що після переходу на пропан-бутан падіння потужності авто становитиме близько 10-15%, що для авто з двигуном 100 к.с. буде відчутним.

3. Скорочення ресурсу ДВЗ

Зріджений нафтовий газ суттєво скорочує термін служби клапанів та головки блоку циліндрів. За оцінками експертів, вже після 200 тисяч кілометрів доведеться ремонтувати двигун.

4. Низька якість газу

На українських АЗС помічені масові випадки торгівлі неякісним газом із порушенням технології виробництва.

Читайте також: Названо 5 причин, чому не варто дозволяти працівнику АЗС заправляти вашу машину

5. Відсутність нормальної інфраструктури

Більшість газових заправок розташовані в промзонах, далеко від густонаселених районів і не відрізняються якісним сервісом

вот хде они таких дебилов находят? :unknown:

  • Хаха 4
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

10 часов назад, Фрай сказал:

Я тут почитал «экспердов» и понял, шо нет никакого смысла ставить ГБО

Непроста економічна ситуація в Україні, а також високі ціни на бензин і дизпаливо змушують багатьох автомобілістів замислитися над переведенням свого автомобіля на газобалонне обладнання (ГБО). Однак мало хто знає, що є ціла низка негативних наслідків такого рішення.

Експерти порталу Avtosota
назвали 5 причин, чому не варто переводити свою машину на ГБО.



1. Довга окупність обладнання

На сьогоднішній день встановлення ГБО з документами може коштувати 20 тисяч гривень. При ціні на газ 25 гривень за літр та підвищеній витраті цього палива, за підрахунками експерта, на окупність переобладнання піде щонайменше півроку.

2. Падіння потужності двигуна

Зазначається, що після переходу на пропан-бутан падіння потужності авто становитиме близько 10-15%, що для авто з двигуном 100 к.с. буде відчутним.

3. Скорочення ресурсу ДВЗ

Зріджений нафтовий газ суттєво скорочує термін служби клапанів та головки блоку циліндрів. За оцінками експертів, вже після 200 тисяч кілометрів доведеться ремонтувати двигун.

4. Низька якість газу

На українських АЗС помічені масові випадки торгівлі неякісним газом із порушенням технології виробництва.

Читайте також: Названо 5 причин, чому не варто дозволяти працівнику АЗС заправляти вашу машину

5. Відсутність нормальної інфраструктури

Більшість газових заправок розташовані в промзонах, далеко від густонаселених районів і не відрізняються якісним сервісом

вот хде они таких дебилов находят? :unknown:

В моєму авто 1.4 (80 л.с.), коли їдеш по природі на першій передачі вмикаю бенз бо не хватає потужності і або газуєш на ямках або глохнеш. Напрягає частіші заїзди на заправку. Поставив газ, коли не було бенза на заправках, тепер приходиться користуватись)))

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

7 хвилин тому, yukon сказав:

В моєму авто 1.4 (80 л.с.), коли їдеш по природі на першій передачі вмикаю бенз бо не хватає потужності і або газуєш на ямках або глохнеш. Напрягає частіші заїзди на заправку. Поставив газ, коли не було бенза на заправках, тепер приходиться користуватись)))

поставив газ на 3 л 15 років назад. Установка окупилася однією поїздкою по Європі... Все інше, особливо про двигун, мабуть від авто залежить. Я думаю, те що має наї...ся, і без газу станеться. 

В мене 450 тис пробіг і поки 3 тьфу  я туди не лажу. Як би було без газу порівняти важко.

  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

11 часов назад, Фрай сказал:

вот хде они таких дебилов находят? :unknown:

Возможно автор путает пропановое ГБО с метановым?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Навряд чи

24 минуты назад, yukon сказал:

коли їдеш по природі на першій передачі вмикаю бенз бо не хватає потужності і або газуєш на ямках або глохнеш.

А якщо я вам скажу, що взагалі не відчуваю різниці, повірите?
справа в тому, що намагання встановити щось подешевше призводять саме такого результату, бо вся система має відповідати вашому двиглу, а у нас ставлять збірну солянку і потім постійно щось регулюють.

наприклад, одні форсунки чудово підходять для мого двигуна і зовсім не співпадають з параметрами вашого і щоб ви не робили з налаштуваннями у вас нічого не вийде.

А по експердам то мене вразив перший пункт: Довга окупність обладнання

 сцуко, це ж цілих півроку терпіти «пекельні борошна»!!! ))) Що ж тоді казати за інвертор з СЕС та ліфепо?

110 років термін окупності! :grin:

А низька якість газу? То правда, бензин та соляра у нас верігуд! )

Добив останній Відсутність нормальної інфраструктури

Більшість газових заправок розташовані в промзонах, далеко від густонаселених районів і не відрізняються якісним сервісом
Це що за нісенітниця? ))

 

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 минуты назад, Фрай сказал:

А якщо я вам скажу, що взагалі не відчуваю різниці, повірите?
справа в тому, що намагання встановити щось подешевше призводять саме такого результату, бо вся система має відповідати вашому двиглу, а у нас ставлять збірну солянку і потім постійно щось регулюють.

наприклад, одні форсунки чудово підходять для мого двигуна і зовсім не співпадають з параметрами вашого і щоб ви не робили з налаштуваннями у вас нічого не вийде.

Повірю)) Об'єм двигуна все рішає. Похер які форсунки, якщо замість двигуна - пакет сока)))

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ви помиляєтесь.

Не люблю бухати і в поїздках на полювання по Україні у таких випадках завжди сідаю за кермо.

От один раз довелось на Рексі поплюватися, бо для чого потрібна потужність двигуна?
зовсім не для швидкості пересування, а для того, наприклад, щоб ви нікому не заважали при обгоні і встигли вчасно перейти на свою смугу руху.

а тут повний швах! Як тільки я хочу дати пендель під сраку то Рекстон починає чмихати і смикатись, а зустрічний все ближче.

виявилось, що збірна солянка не підходить на це авто, але коштувала дешево, що власника влаштовує і їздив він дуже спокійно. )

На моє авто популярні на той час форсунки, що ставили по всім гаражам і сто, не підходили по параметрам відкриття/закриття на цілих 2 мілісекунди.

Став шукати і в результаті brc, що вдвічі дорожче, але воно того вартувало. Не розумію чому ж я все життя так уникав газ та соляру.

соляру зрозуміло чому, маю проблеми, а за газ винні лякалки про втрату потужності та небезпеку використання.

так само як про АКПП :grin:

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Самый большой плюс: заправил полный бак и полный баллон - получил более 1000км пробега до следующей заправки.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

22 хвилини тому, vovova сказав:

Самый большой плюс: заправил полный бак и полный баллон - получил более 1000км пробега до следующей заправки.

десь посміхнувся один Вадим :)

 

насправді, як думали про критичні для себе сценарії півтора року назад, їхати чи ні, в який момент, на чому і що брати, то з 3х авто в перш чергу був вибір на газову, бо дійсно 1000+ км запасу в баках і можливість вибору палива по дорозі...

Змінено користувачем MaxS
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Очередной маразм от автоикспердов:

Названо причину, через яку досвідчені водії заливають у бак лише по 10 літрів палива

 24 сентября 2023

Заправники нерідко заливають паливо по саме «горло». Втім, і самі автовласники іноді так роблять. Ось тільки виявилося, що якщо заправляти авто під зав’язку, то буде порушено роботу системи вентиляції бака, пише…

не, я такое часто вижу когда заливают по 10л,  но не знал, шо это досвідчені водії, всегда считал либо жлоб либо нет денег,

а оно… вон оно шо, Михалыч. :grin:

Змінено користувачем Фрай
  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 2 місяці потому...

Я так розумію, що за ГБО майбутнє?

Бо китайці вже і на ракети ставлять ГБО! :shock:


сьогоднішній запуск став ключовим у межах випробування ракет-носіїв серії «Чжуцюе-2», де як паливо використовується метан і рідкий кисень.

Компанія провела попереднє успішне випробування «Чжуцюе-2» у липні, що зробило її першим у світі розробником,

якому вдалося запустити ракету на метані, випередивши конкурентів у Китаї і США

Змінено користувачем Фрай
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...