Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Нардеп от ПР предлагает ВР продлить до 2016 г. действие упрощенного механизма приняти

Дядя Гриша

Рекомендовані повідомлення

Вот сам документ w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=49750

 

Мне очень понравилось вот это

9. Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю до 31 грудня 2015 року безоплатно протягом 10 робочих днів з дня подання заяви власниками (користувачами) земельних ділянок, на яких розміщені об’єкти будівництва, збудовані без дозволу на виконання будівельних робіт, за результатами технічного обстеження будівельних конструкцій та інженерних мереж приймають в

експлуатацію:

 

індивідуальні (садибні) житлові будинки, садові, дачні будинки, господарські (присадибні) будівлі і споруди, прибудови до них, збудовані у період з 5 серпня 1992 року до 12 березня 2011 року;

 

без звіту про проведення технічного обстеження будівельних конструкцій та інженерних мереж об'єкта з висновком про їх відповідність вимогам надійності і безпечної експлуатації приймаються в експлуатацію індивідуальні (садибні) житлові будинки, садові, дачні будинки, прибудови до них загальною площею до 300 квадратних метрів включно, господарські (присадибні) будівлі і споруди, прибудови до них загальною площею до 100 квадратних метрів збудовані у період з 5 серпня 1992 до 12 березня 2011 року. Документом, який засвідчує відповідність закінчених будівництв вимогам законодавства, будівельним нормам, державним стандартам і правилам, а також для потреб державної реєстрації прав власності на нерухоме майно, є технічний паспорт, складений за результатами технічної інвентаризації.

 

 

 

И еще

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

до проекту Закону України

«Про внесення змін до деяких законодавчих актів України»

щодо введення в експлуатацію об’єктів нерухомого майна

збудованих без дозволу на виконання будівельних робіт

 

 

1.

У Порядку прийняття в експлуатацію "самобуду" наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 19 березня 2013 року № 95, який набрав чинності 29 квітня 2013 року, зазначено, що технічне обстеження об’єктів індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків, прибудов до них загальною площею до 300 квадратних метрів включно, господарських (присадибних) будівель і споруд, прибудов до них загальною площею до 100 квадратних метрів включно проводиться під час їх технічної інвентаризації з подальшою видачею технічного паспорта. Крім цього, Порядком встановлено, що замовник окрім технічного паспорту будинку подає ще звіт про проведення технічного обстеження будівельних конструкцій та інженерних мереж об'єкта з висновком про їх відповідність вимогам надійності і безпечної експлуатації (крім індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків, прибудов до них загальною площею до 300 квадратних метрів включно, господарських (присадибних) будівель і споруд, прибудов до них загальною площею до 100 квадратних метрів включно);

Тобто, технічне обстеження зазначених будівель проводиться уповноваженою на це особою підчас технічної інвентаризації об’єкта, за результатами якої складається технічний паспорт, в якому зазначається характеристика будинку (назва об’єкта, рік побудови, площа та поверховість будинку, опис основних конструктивних елементи будинку ( фундамент, стіни, покрівля, перекриття тощо), а також надається висновок про технічний стан будинку, з метою оформлення на нього права власності.

Разом із тим на практиці інспекційні органи вимагають інформацію про звіт аргументуючи це тим, що так вказано у 6 пункті Декларації про готовність об’єкта до експлуатації.

Слід врахувати те, що відповідно до Законів України "Про архітектурну діяльність", "Про регулювання містобудівної діяльності", Постанови Кабінету Міністрів України N 554 від 23 травня 2011 р. технічне обстеження будівельних конструкцій та інженерних мереж об'єкта мають проводити лише виконавці, які одержали відповідний кваліфікаційний сертифікат.

Відтак, усі власники індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків, прибудов до них загальною площею до 300 квадратних метрів включно, господарських (присадибних) будівель і споруд, прибудов до них загальною площею до 100 квадратних метрів включно, збудованих у період з 5 серпня 1992 року до 12 березня 2011 року, маючи технічний паспорт БТІ (фактично це є висновок про технічний стан будівлі), не можуть скористатися «будівельною амністією» і повинні, після 29.04.2013 року (дата набрання чинності Порядку) за величезні кошти замовляти послуги комерційних фахівців (державних немає) для проведення технічного обстеження об'єкта з висновком про їх відповідність вимогам надійності і безпечної експлуатації.

Варто звернути увагу на те що, якщо людина побудувала індивідуальний житловий (дачний) будинок і багато років у ньому проживає, то вона і надалі буде там проживати незалежно від висновку про відповідність вимогам надійності і безпечної експлуатації.

Слід зазначити і те що, якщо житловий будинок не введено в експлуатацію, це позбавляє його власника можливості проведення будь-яких юридичних операцій і, у даному випадку, втрачає держава так як будинок юридично неоформлений. Окрім того, слід відмітити: з будинку не введеного в експлуатацію податок на нерухомість не сплачується.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

собственно новость (ссылка устарела)

 

Прямая ссылка: w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?id=&pf3511=49750

 

Товарищи опять не понимают разницы между "технічним обстеженням" и "технічною інвентаризацією". Эти две разные работы делают разные сертифицированные исполнители.

 

На сегодня имеются в наличии эксперты с видом работ "технічне обстеження будівель і споруд", выполняющие "технічне обстеження", и инженеры и техники с видом работ "технічна інвентаризація". Первые не делают второе, а вторые не делают первое, как говорят в Одессе.

 

Пока наши законотворцы не поймут "глубину глубин" замыслов Минрегиона, до тех пор будут новые законы противоречить старым. И опять все спустится на тормоза простыми исполнителями.

 

Пусть начнут с того, что техническая инвентаризация не регулируется строительными законами, а поэтому ее исполнители не должны получать сертификаты. Ни в одном законе нет упоминания о сертификации инженеров и техников для технической инвентаризации. Даже в "Инструкции" нет названия ответственным исполнителям. Вот если примут закон про техническую инвентаризацию и там будет сертификация, тогда - пожалуйста.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Пусть начнут с того, что техническая инвентаризация не регулируется строительными законами, а поэтому ее исполнители не должны получать сертификаты. Ни в одном законе нет упоминания о сертификации инженеров и техников для технической инвентаризации. Даже в "Инструкции" нет названия ответственным исполнителям. Вот если примут закон про техническую инвентаризацию и там будет сертификация, тогда - пожалуйста.

 

Но по сути, если примут в таком виде, то нам будет достаточно прошлогоднего тех.звита из БТИ?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Но по сути, если примут в таком виде, то нам будет достаточно прошлогоднего тех.звита из БТИ?

 

БТИ (с сертификатом инженера или техника) делает техпаспорт, а тех.звит выполняет эксперт.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

БТИ (с сертификатом инженера или техника) делает техпаспорт, а тех.звит выполняет эксперт.

 

Сори, уже забылась за пол года:D. точно! тех.паспорт.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 3 тижні потому...

Появился висновок на законопроект.

ВИСНОВОК

на проект Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо введення в експлуатацію об‘єктів нерухомого майна збудованих без дозволу на виконання будівельних робіт»

(реєстр. № 4126 від 11.02.2014 р.)

 

У проекті пропонується встановити термін дії спрощеного механізму прийняття в експлуатацію відповідних об‘єктів будівництва, які побудовані без дозволу, до 31 грудня 2015 року. Також у проекті уточнюються вимоги щодо прийняття в експлуатацію індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків, прибудов до них загальною площею до 300 квадратних метрів включно, господарських (присадибних) будівель і споруд, прибудов до них загальною площею до 100 квадратних метрів, збудованих у період з 5 серпня 1992 р. до 12 березня 2011 року. Зокрема, прийняття в експлуатацію цих об‘єктів будівництва пропонується здійснювати без звіту про проведення технічного обстеження. Єдиним документом, що засвідчує відповідність побудованих об‘єктів вимогам будівельного законодавства, має бути технічний паспорт, складений за результатом технічної інвентаризації. Також у проекті наголошується на визнанні технічного паспорту у якості документу, що використовується для потреб державної реєстрації права власності на нерухоме майно. Окрім того, у проекті коригується термін дії відповідних статей Кодексу України про адміністративні правопорушення та Закону України «Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності» з питань будівництва.

Підтримуючи у цілому ідею проекту, Головне управління вважає, що він потребує редакційного уточнення, оскільки відповідне положення не адаптоване належним чином у загальну структуру пункту 9 розділу V Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», до якого його пропонується включити. Зокрема, не розмежовано дію запропонованого абзацу третього та абзацу другого частини першої пункту 9, які стосуються одного питання. З метою усунення цієї вади пропонуємо наступне. Слід абзац другий частини першої пункту 9 завершити словами: «за винятком тих, що передбачені абзацом третім цього пункту». Останній пропонуємо викласти у наступній редакції: «Індивідуальні (садибні) житлові будинки, садові, дачні будинки, прибудови до них загальною площею до 300 квадратних метрів включно, господарські (присадибні) будівлі і споруди до них загальною площею до 100 квадратних метрів, збудовані у період до 12 березня 2011 року, вважаються прийнятими в експлуатацію (без звіту про проведення технічного обстеження будівельних конструкцій та інженерних мереж об‘єкта) на підставі технічного паспорту, складеного за результатами технічної інвентаризації. Технічний паспорт є документом, що в установленому порядку подається органові державної реєстрації для проведення державної реєстрації права власності на зазначені об‘єкти будівництва». Зауважимо, що про технічний паспорт, що використовується для проведення державної реєстрації права власності на новозбудований чи реконструйований об‘єкт нерухомого майна, йдеться у пункті 29 Порядку державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22.06.2011 р. № 703 (з наступними змінами).

На нашу думку, відсутня потреба у чинній редакції частини третьої пункту 9 розділу V Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», яка лише інформує про застосування відповідальності у даній сфері з посиланням на відповідне законодавство.

Узагальнюючий висновок: за результатами розгляду у першому читанні проект може бути прийнятий за основу з урахуванням зроблених зауважень.

 

Керівник Головного управління В.І.Борденюк

 

 

 

Если я правильно поняла, то теперь декларацию подавать не нужно будет? На основании техпасорта будут оформлять собственность?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

...

Если я правильно поняла, то теперь декларацию подавать не нужно будет? На основании техпаспорта будут оформлять собственность?

 

Более того, не будет штрафов за самострой вообще:

 

"... відсутня потреба у чинній редакції частини третьої пункту 9 розділу V Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», яка лише інформує про застосування відповідальності у даній сфері з посиланням на відповідне законодавство."

 

Но констатация того факта, что:

"...документом, що засвідчує відповідність побудованих об‘єктів вимогам будівельного законодавства, має бути технічний паспорт"

- это свидетельство того, что и эксперты не знают, что в техпаспорте нет таких сведений.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

 

Но констатация того факта, что:

"...документом, що засвідчує відповідність побудованих об‘єктів вимогам будівельного законодавства, має бути технічний паспорт"

- это свидетельство того, что и эксперты не знают, что в техпаспорте нет таких сведений.

 

Значит рассуждает так - выдали паспорт=соответствует:D

Т.е. если примут в такой редакции, то взял ТП и сразу в регистрационную службу, а ГАСК побоку?

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Значит рассуждает так - выдали паспорт=соответствует:D

Т.е. если примут в такой редакции, то взял ТП и сразу в регистрационную службу, а ГАСК побоку?

 

Типа, так, таки так! В схеме ГАСК не задействован.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Типа, так, таки так! В схеме ГАСК не задействован.

 

Ура! Т.е. по принципу домов до 1992 г.р.

Если примут в таком виде - то мы просто будем счастливыми людьми!:beer:

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ура! Т.е. по принципу домов до 1992 г.р.

...:beer:

Совершенно верно! Прецедент уже был. Непонятно, почему не написали проще - заменить 1992 на 2011.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Непонятно, почему не написали проще - заменить 1992 на 2011.

 

Если мне память не изменяет, то для домов до 1992 года небыло ограничений по площади.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Если мне память не изменяет, то для домов до 1992 года небыло ограничений по площади.

 

Это было в наказе-91 (в редакции наказа-304):

"3.1. Прийняття в експлуатацію об'єктів (крім закінчених

будівництвом до 5 серпня 1992 року індивідуальних (садибних)

житлових будинків, садових, дачних будинків, господарських

(присадибних) будівель і споруд, прибудов до них) здійснюється

безоплатно територіальними органами Державної

архітектурно-будівельної інспекції України (далі - Інспекція) за

результатами технічного обстеження їх будівельних конструкцій та

інженерних мереж та за наявності документа, що посвідчує право

власності або користування земельною ділянкою, на якій розміщений

об'єкт, шляхом реєстрації поданої замовником декларації про

готовність об'єкта до експлуатації (далі - декларація), яка

складається за формою, наведеною у додатку 2 до цього Порядку.

Документом, який засвідчує відповідність закінчених

будівництвом до 5 серпня 1992 року індивідуальних (садибних)

житлових будинків, садових, дачних будинків, господарських

(присадибних) будівель і споруд, прибудов до них, які не

підлягають прийняттю в експлуатацію, вимогам законодавства,

будівельних норм, державних стандартів і правил, зокрема для

потреб державної реєстрації прав власності на нерухоме майно, є

технічний паспорт, складений за результатами технічної

інвентаризації."

 

300 квадратов, как исключение, касалось только для объектов после 1992 года.

 

Но там была еще ключевая фраза для объектов до 1992 года: "які не підлягають прийняттю в експлуатацію".

 

А в предлагаемом проекте закона: "9. Інспекції ... приймають в експлуатацію: ..."

 

Т.е., до 1992 года тогда проходило мимо инспекции, а теперь хотят заставить принимать неизвестно на каком основании, а в качестве документа о соответствии предлагают филькину грамоту, где об этом ничего не написано.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

300 квадратов, как исключение, касалось только для объектов после 1992 года.

Во! Поэтому просто поменять год нельзя, поскольку и дома свыше 300 кв.м. попадут без экспертизы. Значит будет так - до 1992 года любой площади, до марта 2011 до 300 кв.м.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...